Постанова
від 18.11.2014 по справі 926/1140/14
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"18" листопада 2014 р. Справа № 926/1140/14

Львівський апеляційний господарський суд в складі колегії:

головуючого-судді М.І.Хабіб

суддів О.В. Зварич

Я.О.Юрченка при секретарі судового засідання Н.Мазепа,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу виробничо-комерційної фірми "Буковина", б/д та б/н

на рішення Господарського суду Чернівецької області від 23.09.2014

у справі № 926/1140/14

за позовом: прокурора Сторожинецького району Чернівецької області в інтересах держави в особі Сторожинецької міської ради Чернівецької області

до відповідача: виробничо-комерційної фірми "Буковина", м. Сторожинець

про: внесення змін до договору оренди землі

За участю представників:

прокурора: Макогон Ю.І. (посвідчення №020325)

позивача: Андріященко О.Н. - представник (довіреність №1 від 02.01.2014);

відповідача: не з'явився (належно повідомлений).

В С Т А Н О В И В :

30.07.2014 прокурор Сторожинецького району Чернівецької області звернувся до Господарського суду Чернівецької області з позовом в інтересах держави в особі Сторожинецької міської ради Чернівецької області до виробничо-комерційної фірми "Буковина" (далі - ВКФ "Буковина") про внесення змін до договору оренди землі від 29.11.2006 в частині нормативної грошової оцінки земельної ділянки та розміру орендної плати.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 29.11.2006 позивачем та відповідачем був укладений договір оренди землі , строк дії якого встановлений 10 років. Рішенням міської ради від 15.11.2012 затверджена технічна документація по нормативній грошовій оцінці земель м. Стороножинець. У зв'язку із зміною нормативної грошової оцінки земельної ділянки позивач звернувся до відповідача про внесення змін до договору оренди землі, однак відповідач не погодився внести зміни до договору, запропоновані позивачем.

Рішенням Господарського суду Чернівецької області від 23.09.2014 у справі № 926/1140/14 (суддя Паскарь А. Д.) позов задоволено повністю.

Внесено зміни до договору оренди землі від 29 листопада 2006 року, укладеного Сторожинецькою міською радою та виробничо-комерційною фірмою "Буковина", який зареєстрований у Сторожинецькому районному секторі Чернівецької регіональної філії ДП "Центр державного земельного кадастру при Держкомземі України" 31.01.2007 за № 040781900007, виклавши пункт 4 договору в наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 987 від 26.06.2014 становить 1042932,72 грн." та пункт 8 договору в наступній редакції: "Сума орендної плати по договору складає 41508,72 грн. в рік".

Присуджено до стягнення (з урахуванням ухвали про виправлення описки від 03.11.14) з виробничо-комерційної фірми "Буковина" в доход Державного бюджету України судовий збір в сумі 1218,00 грн.

Рішення суду мотивоване нормами ст. ст. 11, 628, 632, 651,652 ЦК України, ст. 188 ГК України, ст.ст.15,18, 20, 21,23,30 ЗУ «Про оренду землі».

При задоволенні позову суд першої інстанції виходив з того, що договір оренди землі був укладений сторонами 29.11.2006. На момент укладення договору нормативна грошова оцінка орендованої відповідачем земельної ділянки площею 0,4926 га становила168 332,39грн, виходячи з якої була визначена орендна плата в сумі 6 700грн в рік( 3,98% від нормативної грошової оцінки). Рішенням від 15.11.2012 №225-17/2012 Сторожинецька міська рада затвердила технічну документацію по новій нормативній грошовій оцінці земель міста Сторожинець. Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку від 26.06.2014 № 987 нормативна грошова оцінка орендованої відповідачем земельної ділянки площею 0,4926 га становить 1042932,72 грн, з урахуванням якої орендна плата становить 41508,72 грн в рік ( 3,98% від нормативної грошової оцінки). Таким чином, суд першої інстанції дійшов висновку про наявність підстав для внесення змін до договору оренди та для задоволення позову. З огляду на підписання відповідачем додаткової угоди до договору оренди землі з протоколом розбіжностей, в якому відповідач зменшив запропонований позивачем розмір орендної плати за рік з 41508,72 грн. до 31287,98 грн, суд визнав необґрунтованими твердження відповідача про необхідність припинення провадження у справі у зв'язку з відсутністю предмета спору.

Не погоджуючись з вказаним рішенням місцевого господарського суду, відповідач оскаржив його в апеляційному порядку, звернувшись до Львівського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції, провадження у справі припинити.

Скаржник вказує, що матеріали справи не містять належних і допустимих доказів надання орендодавцем будь-якої пропозиції щодо зміни умов договору оренди землі. Крім того, скаржник стверджує, що до ухвалення судом першої інстанції рішення ВКФ "Буковина" погодила внесення змін до договору та направила міській раді підписані відповідачем примірники таких змін, тому суд мав припинити провадження у справі на підставі п.1-1 ст. 80 ГПК України у зв'язку з відсутністю предмета спору.

Позивач у відзиві (вх.01-04/6234/14 від 28.10.14) на апеляційну скаргу спростовує доводи скаржника та зазначає, що Сторожинецька міська рада неодноразово зверталася до відповідача щодо внесення змін до договору оренди, надіслала йому в травні 2014 додаткову угоду до договору, про що свідчать наявні в матеріалах справи докази. Зазначає, що підписання скаржником додаткової угоди з протоколом розбіжностей не свідчить про відсутність спору між сторонами, оскільки міська рада не погоджувала зменшення розміру орендної плати, який вказаний відповідачем у протоколі розбіжностей. Крім того, звертає увагу суду на те, що рішення Сторожинецької міської ради Чернівецької області № 225-17/2012 від 15.11.2012 не скасоване у встановленому законом порядку і є чинним.

Прокурор подав відзив на апеляційну скаргу, в якому заперечує проти доводів скаржника, вказує на те, що на момент вирішення спору судом сторони не досягли згоди щодо внесення змін до договору, тому спір правомірно вирішений судом.

В судовому засіданні 18.11.14 прокурор та представник позивача заперечили проти доводів апеляційної скарги, просили рішення суду першої інстанції залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.

Відповідач не забезпечив явки свого представника в судове засідання, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи.

Розглянувши матеріали справи, апеляційну скаргу, апеляційний господарський суд встановив наступне.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено матеріалами справи, 29.11.2006 Сторожинецькою міською радою та ВКФ «Буковина» укладено договір оренди землі, за умовами якого орендодавець на підставі рішенням V сесії Сторожинецької міської ради V скликання №178/05-2006 від 03.10.2006 надає , а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення площею 0,4926 га, яка знаходиться в м.Сторожинець, вул.Якобашвілі,1

Згідно з пунктом 4 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 168 332,39 грн.

У відповідності до п. 7 договір оренди укладено на десять років.

Орендна плата вноситься орендарем виключно у грошовій формі в розмірі 6700,00 грн на рік ( п.8 договору).

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції (п. 9 договору). Орендна плата вноситься щомісячно у розмірі 1/12 частини річної орендної плати не пізніше 10 числа наступного за звітним місяця (п. 10 договору).

Пунктом 11 договору встановлено, що розмір орендної плати переглядається щороку у разі:

- зміни умов господарювання, передбачених договором;

- зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції;

- погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами;

- в інших випадках, передбачених законом.

Земельна ділянка передається в оренду для обслуговування комплексу виробництва продуктів харчування (п.13 договору)

Відповідно до п. 32 договору зміна умов цього договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов цього договору спір розв'язується у судовому порядку.

Договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації (п.39 договору).

Договір зареєстрований у Сторожинецькому районному секторі Чернівецької регіональної філії ДП "Центр державного земельного кадастру при Держкомземі України", про що в Державному реєстрі земель вчинено запис 31.01.2007 за № 040781900007.

02.10.2006 сторонами складено Акт встановлення і погодження меж земельної ділянки та передача і прийом її в натурі (на місцевості) (а.с. 12), за яким орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування земельні ділянки, що знаходиться за адресою м.Сторожинець, вул. Феьковича,15, вул.Матросова,4, вул.Якобашвілі,1 Чернівецької області.

Рішенням VІІІ сесії Сторожинецької міської ради VI скликання від 03.11.2011 № 192/8-2011 (а.с.25) ухвалено виготовити повторно нормативну грошову оцінку земель м. Сторожинець у зв'язку з перевищенням строків діючої нормативної грошової оцінки земель м. Сторожинець (2002 р.).

Рішенням ХVІІ сесії VІ скликання Сторожинецької міської ради Чернівецької області № 225-17/2012 від 15.11.2012 "Про затвердження технічної документації по нормативній грошовій оцінці земель міста Сторожинець" вирішено затвердити технічну документацію по нормативній грошовій оцінці земель в межах населеного пункту міста Сторожинець, якою передбачена, зокрема, базова вартість 1 кв.м. земель міста Сторожинець - 86,02 грн., встановлені локальні коефіцієнти на місцерозташування земельних ділянок в межах економіко-планувальних зон.

У зв'язку із затвердженням нової нормативної грошової оцінки земель позивач повідомляв відповідача про необхідність внесення змін до договору оренди землі (повідомлення № 242 від 06.03.2013 року, № 1840 від 30.10.2013 року, № 366 від 17.03.2014 в матеріалах справи), а також надіслав відповідачу додаткову угоду від 15.05.2014 про внесення змін до договору оренди землі від 29.11.2006, що підтверджено супровідним листом № 585 від 16.05.2014 та реєстром вихідної кореспонденції Сторожинецької міської ради за 16.05.14 з відбитком поштового штемпеля (а.с.17-18,43).

В додатковій угоді від 15.05.2014 позивач запропонував внести зміни до договору оренди землі від 29.11.2006, вказавши в договорі нову нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 0,4926 га по вул.Якобашвілі,1 в сумі 1 042 932,72 грн, з урахуванням якої орендна плата становить 41 508,72 грн в рік.

Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку від 26.06.2014 № 987, наданим відділом Держкомагенства у Сторожинецькому районі, підтверджена нормативна грошова оцінка орендованої ВКФ "Буковина" земельної ділянки площею 0,4926 га по вул.Якобашвілі,1 в сумі 1 042 932,72 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач не погодився із запропонованими позивачем змінами до договору, 22.09.2014 він підписав надану позивачем додаткову угоду від 15.05.2014 з протоколом розбіжностей, в якому вказав інший розмір орендної плати, а саме: 31 287,98грн в рік.

Додаткову угоду від 15.05.14 з протоколом розбіжностей відповідач надіслав позивачу 22.09.2014, що підтверджується копією опису вкладення у цінний лист з та поштовою квитанцією № 0819 від 22.09.14.

Представник позивача пояснив, що на момент прийняття рішення судом першої інстанції( 23.09.2014) позивач не отримав додаткової угоди з протоколом розбіжностей та не погодив її.

Дослідивши обставини справи, доводи апеляційної скарги, апеляційний господарський суд дійшов висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 792 ЦК України за договором найму (оренди) земельної ділянки наймодавець зобов'язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений договором строк у володіння та користування за плату. Відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом.

Згідно з ст. 1 Закону України "Про оренду землі" орендою землі є засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користуватися на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства (ст.13 Закону України "Про оренду землі").

Орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату є однією з істотних умов договору оренди землі (ч. 1 ст. 15 Закону України "Про оренду землі").

Частиною другою ст. 21 Закону України "Про оренду землі" встановлено, що розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

З 01.01.2011 втратив чинність ЗУ «Про плату за замлю», розмір орендної плати за землю та порядок його визначення врегульовано Податковий кодексом України, статтею 288 якого встановлено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок( ст. 289 Податкового кодексу).

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

При цьому, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, незалежно від їх цільового призначення та земельних ділянок сільськогосподарського призначення, розташованих за межами населених пунктів, проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років; а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років (ст.18 Закону України "Про оцінку земель").

Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою( ст. 23 Закону).

В силу ст. 15 названого Закону підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Згідно з пунктами 34, 35 частини 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання: регулювання земельних відносин, затвердження ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України.

Відповідно до ст.144 Конституції України встановлено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Згідно з п. 2.19. постанови пленуму Вищого господарського суду України від 17 травня 2011 року №6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" (з наступними змінами і доповненнями) у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.

Статтею 632 ЦК України передбачено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.

У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

За умовами п. 11 договору оренди розмір орендної плати переглядається щороку, у разі, зокрема, зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів; в інших випадках, передбачених законом.

У постанові Верховного Суду України від 20 серпня 2013р., прийнятій за наслідками розгляду заяви про перегляд постанови Вищого господарського суду України від 25.04.2013 у справі № 5009/3430/12 з мотивів неоднакового застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах (ст.ст. 21, 30 Закону України «Про оренду землі», ст. 24 Закону України «Про плату за землю» та ст.ст. 628, 632 ЦК України) вказано, що нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а її зміна є підставою для перегляду розміру орендної плати.

В силу ст. 111- 28 ГПК рішення Верховного Суду України, прийняте за наслідками розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить зазначену норму права, та для всіх судів України. Суди зобов'язані привести свою судову практику у відповідність із рішеннями Верховного Суду України.

Таким чином, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а її зміна є підставою для перегляду розміру орендної плати за земельну ділянку.

Місцевим судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що за договором оренди землі від 29.11.2006 відповідачу надана в оренду на 10 років земельна ділянка площею 0,4926 га для обслуговування комплексу виробництва продуктів харчування. За умовами договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становила 168 332,39 грн. Орендна плата була встановлена в розмірі 6700,00 грн на рік (3,98% від нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки). У зв'язку із затвердженням рішенням міської ради від 15.11.2012 технічної документації по нормативній грошовій оцінці земель міста Сторожинець позивач запропонував відповідачу внести зміни до договору оренди землі, визначити розмір орендної плати з урахуванням нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, однак відповідач не погодився з пропозицією позивача.

В силу ст. 30 ЗУ «Про оренду землі» зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Відповідно до ст.188 ГК України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором, що і було зроблено позивачем.

При цьому, сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Відповідно до ст.651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

З огляду на наявність правових підстав для внесення змін до договору оренди землі, недосягнення сторонами згоди щодо зміни договору, норми ст. 651 ЦК України, ст. 188 ГК України та ст. 30 ЗУ «Про оренду землі», якими передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін, колегія суддів погоджується з висновком місцевого суду про законність та обґрунтованість позовних вимог та правомірність задоволення позову.

Покликання скаржника на те, що матеріали справи не містять належних і допустимих доказів надання орендодавцем будь-якої пропозиції щодо зміни умов договору оренди землі, колегія суддів відхиляє як такі , що суперечать фактичним обставинам справи, оскільки матеріалами справи підтверджено надсилання позивачем 16.05.2014 відповідачу додаткової угоди від 15.05.2014 про внесення змін до договору, яка підписана відповідачем 22.09.2014 з протоколом розбіжностей.

Слід також зазначити, що відповідно до рішення Конституційного Суду України від 09.07.2002 №15-рп/2002 (справа про досудове врегулювання спорів) право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами. Встановлення законом або договором досудового врегулювання спору за волевиявленням суб'єктів правовідносин не є обмеженням юрисдикції судів і права на судовий захист.

Апеляційний суд відхиляє як безпідставні та необґрунтовані доводи скаржника про те, що суд мав припинити провадження у справі на підставі п.1-1 ст. 80 ГПК України у зв'язку з відсутністю предмета спору на момент вирішення спору з огляду на те, що відповідач підписав додаткову угоду від 15.05.2014 з протоколом розбіжностей, тим більше, в порушення норм ст. 188 ГУ України підписав її лише 22.09.2014, і, як пояснив представник позивача, на момент вирішення спору місцевим господарським судом ( 23.09.2014) позивач не отримав підписаної відповідачем з протоколом розбіжностей додаткової угоди та не погодив її.

Крім того, колегія суддів апеляційного суду вважає за необхідне зазначити, що на 2-му аркуші (абз.2) оскаржуваного рішення суду вказано, що 29.11.2006 Строжинецькою міською радою та ТОВ « Сторожинецький завод продтоварів» укладено договір оренди землі, зареєстрований у Сторожинецькому районному секторі Чернівецької регіональної філії ДП "Центр державного земельного кадастру при Держкомземі України" 31.01.2007 за № 040781900007. З оскаржуваного рішення вбачається, що судом допущена описка, оскільки названий договір укладено Строжинецькою міською радою та ВКФ « Буковина», а не ТОВ « Сторожинецький завод продтоварів». Разом з тим, ця описка не вплинула на правильність прийнятого судом рішення.

Статтею 32 ГПК України встановлено що доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у встановленому законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Відповідно до ст.ст. 33 та 34 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень; господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи; обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Згідно з ч.2 ст.101 ГПК України апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.

Відповідно до ч.1 ст.104 ГПК України підставами для скасування або зміни рішення місцевого господарського суду є: неповне з'ясування обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які місцевий господарський суд визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні місцевого господарського суду, обставинам справи; порушення або неправильне застосування норм матеріального чи процесуального права.

На підставі викладеного колегія суддів дійшла висновку про законність і обґрунтованість рішення місцевого суду та відсутність підстав для його скасування.

Судовий збір за перегляд рішення в апеляційному порядку відповідно до вимог ст. 49 ГПК України покладається на скаржника.

Керуючись ст. ст. 49, 99, 101, 103, 105, 111-28 ГПК України, Львівський апеляційний господарський суд,

П О С Т А Н О В И В :

1. Рішення Господарського суду Чернівецької області від 23.09.2014 у справі № 926/1140/14 залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.

2. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку.

3. Матеріали справи повернути місцевому господарському суду.

Постанова підписана 19.11.2014.

Головуюча-суддя М.І. Хабіб

Суддя О.В. Зварич

Суддя Я.О. Юрченко

СудЛьвівський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення18.11.2014
Оприлюднено24.11.2014
Номер документу41454041
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —926/1140/14

Постанова від 18.11.2014

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Рішення від 23.09.2014

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Паскарь Авель Дмитрович

Ухвала від 28.10.2014

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 13.10.2014

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 04.09.2014

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Паскарь Авель Дмитрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні