Центральный районный суд г. Николаева
Дело 3-3567/11
30.08.2011 року Центральний районний суд м. Миколаєва в складі головуючого судді - Голубкіна О.І.,
при секретарі - Митрофановом М.О.,
розглянув матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності,
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянина України, ідентифікаційний код не відомий, не працюючого, який мешкає у АДРЕСА_1,
за ст. 124 КУпАП,
В С Т А Н О В И В:
Згідно протоколу ВЕ1 № 215208, складеного 26 липня 2011 р., ОСОБА_1, керував транспортним засобом марки В« Daewoo Nexia DONCВ» , держ. номер НОМЕР_1, в м. Миколаєві по вул. Адміральській, в районі будинку №11, при виконанні обгону ближче ніж за 50 м. від пішохідного переходу, не переконався в безпечності даного маневру та допустив зіткнення із транспортним засобом «Фольксваген»держ. номер НОМЕР_2 під керуванням ОСОБА_2, який виконував поворот ліворуч з крайнього лівого положення.
Внаслідок зіткнення автомобілі отримали механічні ушкодження.
ОСОБА_1 в судове засідання з'явився, провину не визнав, суду показав, що водій транспортного засобу «Фольксваген»почав виконувати маневр розвороту у той момент, коли ОСОБА_1 здійснював обгін, внаслідок чого і сталось ДТП.
В судове засідання був викликаний та з'явився водій транспортного засобу «Фольксваген»держ. номер НОМЕР_2 ОСОБА_2, який показав суду, що рухався по вул. Адміральській та побачив у дзеркало заднього огляду автомобіль, який наближався до нього на великій швидкості. З метою уникнення зіткнення, ОСОБА_2 почав змінювати напрямок руху ліворуч після чого і сталося зіткнення. Крім того, ОСОБА_2 клопотав про призначення судової автотехнічної експертизи.
ОСОБА_1 проти проведення експертизи не заперечував.
Приймаючи до уваги, що для повного та всебічного розгляду всіх обставин події, визначення вини притягненої особи, виникла необхідність у проведенні транспортно-трасологічної та автотехнічної експертизи,
керуючись ст.ст. 278, 280 КУпАП суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Призначити транспортно-трасологічну та автотехнічну експертизи за фактом ДТП, яке мало місце 26.07.2011 р. на вул. Адміральській в м. Миколаєві з участю ОСОБА_1, який керував транспортним засобом В« Daewoo Nexia DONCВ» , держ. номер НОМЕР_1 та ОСОБА_2, який керував транспортним засобом «Фольксваген»держ. номер НОМЕР_2.
Проведення експертизи доручити миколаївському філіалу Одеського науково-дослідного інституту судових експертиз.
На з'ясування експертна по автотехнічній експертизі винести питання:
1) Які несправності, виходячи з вимог ПДР до технічного стану ТЗ мала гальмівна система транспортного засобу В« Daewoo Nexia DONCВ» , держ. номер НОМЕР_1?
a. В разі, якщо несправність гальмівної системи мала місце, чи виникла вона до ДТП?
b. В разі, якщо несправність гальмівної системи мала місце, яке значення мала дана несправність у виникненні ДТП?
c. В разі, якщо несправність гальмівної системи мала місце, чи мав водій можливість виявити несправність до відмови системи або механізму?
d. В разі, якщо несправність гальмівної системи мала місце, чи мав водій технічну можливість запобігти пригоді при наявності даної несправності?
2) Якою була швидкість транспортних засобів В« Daewoo Nexia DONCВ» та «Фольксваген»при вказаній у схемі ДТП довжині слідів гальмування?
3) Як повинен був діяти водій транспортного засобу В« Daewoo Nexia DONCВ» у зазначеній у матеріалах справи дорожній обстановці, виходячи з технічних вимог ПДР, з метою забезпечення безпеки руху?
4) Як повинен був діяти водій транспортного засобу В«ФольксвагенВ» у зазначеній у матеріалах справи дорожній обстановці, виходячи з технічних вимог ПДР, з метою забезпечення безпеки руху?
5) Чи мали водії транспортних засобів В« Daewoo Nexia DONCВ» та В«ФольксвагенВ» технічну можливість запобігти зіткненню з моменту виникнення небезпеки для руху?
6) Чи мав водій транспортного засобу В« Daewoo Nexia DONCВ» технічну можливість шляхом екстреного гальмування зупинити ТЗ з моменту виникнення небезпеки для руху - виявлення зміни напрямку руху транспортного засобу В«ФольксвагенВ» ?
7) Чи відповідали дії водіїв транспортних засобів В« Daewoo Nexia DONCВ» та В«ФольксвагенВ» технічним вимогам ПДР?
a. Якщо дії когось з водіїв транспортних засобів не відповідали технічним вимогам ПДР, хто саме з водіїв порушив вимоги ПДР та яких саме порушень припустився?
На з'ясування експерта по транспортно-трасологічній експертизі винеси питання:
1) Яким було взаємне розташування транспортних засобів під час їх зіткнення?
Об'єкти, що підлягають дослідженню:
- транспортний засіб В« Daewoo Nexia DONCВ» , держ. номер НОМЕР_1;
- транспортний засіб «Фольксваген»держ. номер НОМЕР_2.
Вихідні данні, яки мають значення для проведення експертизи знаходяться в матеріалах справи.
Суд попереджає експерта про кримінальну відповідальність за дачу завідомо неправдивого висновку або за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов'язків за ст.ст. 384 чи 385 КК України.
Суддя О.І. Голубкін
Суд | Центральний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 30.08.2011 |
Оприлюднено | 27.11.2014 |
Номер документу | 41510578 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Лила В. М.
Адмінправопорушення
Нікопольський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Стовба С. М.
Адмінправопорушення
Бердянський міськрайонний суд Запорізької області
Богомолова Л. В.
Адмінправопорушення
Центральний районний суд м. Миколаєва
Голубкін О. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні