Ухвала
від 14.10.2014 по справі 804/13599/13-а
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

14 жовтня 2014 рокусправа № 804/13599/13-а

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Баранник Н.П.

суддів: Малиш Н.І. Щербака А.А.

за участю секретаря судового засідання: Фірсік Д.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську апеляційну скаргу ОСОБА_1 на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05 грудня 2013 року у справі № 804/13599/13-а за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держземагентства у Дніпропетровській області про скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - позивачка) звернулась до суду з позовом до Головного управління Держземагентства у Дніпропетровській області (далі - відповідач) про визнання протиправним рішення від 27.09.2013 року № 9031/13-34 та зобов'язання відповідача прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою та надання їй у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства площею 2,0000 га за межами населених пунктів на території Царичанської селищної ради Царичанського району Дніпропетровської області (кадастровий номер 1225655100:01:001:0004) за рахунок земель державної власності (земель запасу) у межах норм безоплатної приватизації.

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05 грудня 2013 року у задоволенні позову відмовлено.

Не погодившись із рішенням суду першої інстанції, позивачка подала апеляційну скаргу. В скарзі позивачка просить скасувати постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05 грудня 2013 року та прийняти нову, якою позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Апеляційна скарга обґрунтована тим, що суд першої інстанції не здійснив аналіз тих норм матеріального права, якими обґрунтовуються позовні вимоги та безпосередньо регулюються відносини щодо отримання безоплатно у приватну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення.

В судове засідання апеляційної інстанції сторони не з'явились, про час та місце слухання справи повідомлялися належним чином, а тому, відповідно до ч. 1 ст. 41 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість постанови суду в межах доводів апеляційної скарги і заявлених позовних вимог, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає, з огляду на наступне.

Судом встановлено, що розпорядженням голови Царичанської райдержадміністрації від 03.08.2012 року № 522-р ОСОБА_1 надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства площею до 2,00 га за межами населеного пункту на території Царичанської селищної ради.

На підставі вищевказаного розпорядження позивачкою укладено договір з ТОВ "Дніпроленд" № 8/31-3 від 31.08.2012 року на проведення робіт зі складання проекту землеустрою.

Проект землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення був розглянутий на відповідність відділом Держземагентства у Царичанському районі Дніпропетровської області та наданий висновок про погодження від 28.01.2013 року № 10/1.

Також, проект погоджено управлінням культури і туризму Дніпропетровської ОДА від 12.10.2012 року № 4743/2.

На підставі погодженого проекту землеустрою 01.02.2013 року відділом Держземагентства у Царичанському районі проведена державна реєстрація відомостей про земельну ділянку у Державному земельному кадастрі та визначено кадастровий номер - 1225655100:01:001:0004.

За результатами реєстрації сформовано витяг від 01.02.2013 року № НВ-1200007672013, відомості про земельну ділянку внесені до Публічної кадастрової карти України.

11.09.2013 року позивачка з метою реалізації свого права на отримання земельної ділянки сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства за межами населеного пункту на території Царичанської селищної ради в межах норм безкоштовної приватизації у розмірі 2,00 га подала до Головного управління Держземагентства у Дніпропетровській області відповідну заяву.

До вищевказаної заяви було додані:

- оригінал проекту землеустрою разом з висновком відділу Держземагенства від 28.01.2013 року, погодження Центру з охорони історико - культурних цінностей від 12.10.2012 року, агрохімічний паспорт поля, витяг з ДЗК від 01.02.2013 року;

- копія проекту землеустрою;

-заява про надання згоди на обробку персональних даних.

За результатами розгляду заяви та доданих до неї документів позивачу надано відмову від 27.09.2013 № 9031/13-34. У вищевказаному листі зазначено, що подані документи не відповідають вимогам Закону України "Про землеустрій" від 22.05.2003 року №858 - ІV та вимогам Постанови Кабінету Міністрів від 17.10.2012 року № 1051 "Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру та рекомендовано звернутися до проектної організації для приведення документації із землеустрою у відповідність до вимог чинного законодавства.

Відповідно до ч. 8 ст. 24 Закону України "Про державний земельний кадастр", на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику безоплатно видається витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Витяг містить всі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги. Складовою частиною витягу є кадастровий план земельної ділянки.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що витяг від 01.02.2013 року, наявний в наданій на затвердження документації, не відповідає в частині цільового призначення земельної ділянки, а саме: вид використання земельної ділянки визначений згідно класифікатора видів цільового призначення земель, який затверджений наказом Держкомзему України від 23.07.2010 року №548 не вірний, оскільки центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, у власність або у користування для всіх потреб, а у даному витязі вказано - "для ведення особистого селянського господарства" та встановлений код - 01.03, що свідчить про той факт, що дана земельна ділянка вже перебуває у приватній власності, що не є об'єктивним та не відповідає дійсності.

Крім того, як встановив суд першої інстанції в матеріалах проектної документації відсутні:

- матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного впорядкування;

- відомості про обчислення площі земельної ділянки, що також є порушенням вимог статті 50 Закону України "Про землеустрій".

Неоформлені належним чином і такі документи, як:

- завдання на розроблення проекту землеустрою, а в наданій документації цей документ названий як "завдання на виконання робіт із розробки проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність" у якому відсутній кадастровий номер та підпис безпосереднього директора землевпорядної організації;

- кадастровий план земельної ділянки не відповідає вимогам статті 34 Закону України "Про державний земельний кадастр";

- акт приймання-передачі межових знаків на зберігання, який в наданій документації названий як "акт прийомки-передачі на зберігання" в цілому заповнений невірно, оскільки не зазначено дати, не всі заповнені графи.

Колегія суддів вважає, що при винесенні рішення відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені чинним законодавством, а тому підстави для задоволення позовних вимог відсутні.

Мотивація та докази, наведені у апеляційній скарзі, не дають колегії суддів підстав для постановлення висновків, які б спростовували правову позицію суду першої інстанції, а тому апеляційну скаргу позивачки слід залишити без задоволення, а оскаржену постанову суду першої інстанції - без змін.

Керуючись п.1 ч.1 ст. 198, ст.ст. 200, 205, 206 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення.

Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05 грудня 2013 року у справі № 804/13599/13-а - залишити без змін .

Ухвала Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена в порядку та строки, визначені ст. 212 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст ухвали виготовлено 21.11.2014р..

Головуючий: Н.П. Баранник

Суддя: Н.І. Малиш

Суддя: А.А. Щербак

Дата ухвалення рішення14.10.2014
Оприлюднено03.12.2014
Номер документу41606898
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —804/13599/13-а

Ухвала від 14.10.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Постанова від 05.12.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 18.10.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні