Постанова
від 24.11.2014 по справі 645/5410/14-а
ФРУНЗЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 645/5410/14-а

Провадження № 2-а/645/103/14

Постанова

іменем України

24 листопада 2014 року Фрунзенський районний суд м. Харкова в складі:

головуючого судді Сілантьєвої Е.Є.

за участю: секретаря судового засідання Гунько Т.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління пенсійного фонду України у Фрунзенському районі м. Харкова про визнання незаконними дій щодо відмови у оформленні пенсії, зобов*язання оформити та виплатити пенсію, -

в с т а н о в и в:

ОСОБА_1 звернулась до суду з вказаним адміністративним позовом, в якому просила визнати неправомірними дії посадових осіб Управління Пенсійного фонду України в Фрунзенському районі міста Харкова щодо відмови у оформленні пенсії за вислугу років на підставі наданих документів; щодо ненадання допомоги у оформленні необхідних документів, не направлення відповідних запитів про надання необхідних документів державними органами, та не роз'яснення можливості отримання допомоги у збиранні документів; щодо вимоги надати дані щодо акредитації підприємств, її робота на яких надає право на пенсію за вислугу років для оформлення цього виду пенсії. Зобов'язати посадових осіб Управління Пенсійного фонду України у Фрунзенському районі міста Харкова оформити пенсію за вислугу років у відповідності до наданих документів щодо підтвердження спеціального стажу роботи та почати проводити відповідні пенсійні виплати; нарахувати пенсію за вислугу років з дня отримання заяви про оформлення пенсії за вислугу років до моменту фактичного початку отримання позивачем вказаної пенсії та виплатити її негайно одним платежем.

В обґрунтування вимог позивач посилалася на те, що рішення відповідача прийнято з порушенням вимог чинного законодавства України. 12.07.2013 року вона звернулася до Управління ПФУ у Фрунзенському районі із заявою про призначення пенсії за вислугу років, разом з якою надала всі необхідні та достатні документи для оформлення та подальшої виплати пенсії за вислугу років. Незважаючи на наявність документів, що підтверджують факт її роботи на медичних підприємствах, де вона працювала на посаді фармацевта, 1981-1985, 1990-2013, вона отримала листи органів пенсійного забезпечення України, якими відмовлено у задоволенні звернення про призначення мені пенсії за вислугу років, зв*язку з ненаданням ліцензій на здійснення медичної практики та не надано документів проходження підприємствами акредитації у встановленому законом порядку, у відповідності до п.1 Порядку державної акредитації установ охорони здоров'я, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 15.07.1997 №765. Також позивачка зазначила, що отримати документи щодо державної акредитації підприємств вона не має можливості, оскільки вказані документи не знаходяться у вільному доступі.

В судовому засіданні позивач позов підтримала в повному обсязі, та просила його задовольнити.

Представник відповідача Борисенко Т.Є., яка діяла на підставі довіреності, у судовому засіданні заперечувала проти задоволення позову та зазначила, що виходячи з наданих та витребуваних документів спеціальний стаж ОСОБА_1 складає 20 роки 5 місяців 22 дні, що не дає права на призначення пенсії за вислугу років.

Враховуючи наведене, суд вислухавши сторони по справі, вивчивши матеріали справи приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно ст. 62 Закону України "Про пенсійне забезпечення" основним документом, що підтверджує стаж роботи позивача є трудова книжка.

Пунктом "е" ст.55 Закону України "Про пенсійне забезпечення" встановлено, що право на пенсію за вислугу років мають працівники освіти, охорони здоров'я та соціального забезпечення при наявності спеціального стажу роботи від 25 до 30 років за переліком, що затверджується у порядку, який визначається Кабінетом Міністрів України, незалежно від віку.

На виконання зазначеної норми постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.1993 р. № 909 затверджено Перелік закладів і установ охорони здоров'я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років та встановлено, що пенсії за вислугу років працівникам охорони здоров'я призначаються при наявності спеціального стажу роботи не менше 25 років.

Робота у визначених вказаним переліком закладах охорони здоров'я дає право на пенсію за вислугу років, незалежно від форми власності або відомчої належності зазначених закладів і установ.

Судом встановлено, що 12.07.2013 року ОСОБА_1 звернулась до Управління пенсійного фонду України у Фрунзенському районі м. Харкова з документами для визначення права на пенсію за вислугою років, як працівник охорони здоров'я, згідно положень ст..ст. 51, 52, 55 Закону України „Про пенсійне забезпечення" та п.2 Постанови Кабінету міністрів України від 04.11.1993 №909 "Про перелік закладів і установ освіти, охорони здоров'я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років", для нарахування їй пенсії за вислугу років, документи, що підтверджували її право на отримання пенсії за вислугу років.

Позивачу, на її заяву, 30.04.2013 року було надано відповідь № 1067/с-14, згідно якого, вбачається, що відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" до запровадження пенсійного убезпечення через професійні та корпоративні фонди пенсії за вислугу років призначаються за нормами цього Закону в разі наявності трудового стажу, передбаченого Законом України „Про пенсійне забезпечення". Згідно з пунктом „е" статті 55 Закону України „Про пенсійне забезпечення" право на пенсію за вислугу років мають працівники освіти, охорони здоров'я та соціального забезпечення при наявності спеціального стажу роботи 25 років за переліком, що затверджується у порядку, який визначається Кабінетом Міністрів України, незалежно від віку. Відповідно до статті 7 зазначеного Закону пенсії за вислугу років призначаються при залишенні роботи, яка дає право на цю пенсію. Перелік закладів і установ освіти, охорони здоров'я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років, був затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.1993р. №909, зміни до цього Переліку внесені постановами Кабінету Міністрів України від 26.09.2002 р. № 1436, від 17.11.2004 р. № 1567, від 17.12.2012р. №1181. Розділом 2 „Охорона здоров'я" зазначеного Переліку передбачено, зокрема, що до стажу роботи, який дає право на пенсію за вислугу років, зараховуються періоди роботи на посадах провізора, фармацевта (незалежно від найменування посад) у аптеках, аптечних кіосках, аптечних магазинах. Питання щодо можливості зарахування до спеціального стажу періодів роботи ОСОБА_1 на посадах фармацевта та провізора у медико- стоматологічному науково-виробничому АТ „ЕВВІВА", ТОВ „Світоч-фарм", приватного підприємця ОСОБА_3, ТОВ „Очаг", ТОВ науково-виробничому підприємстві «Аквілон", TOB „С.К.В.-Холдинг", ТОВ „Добро Дій АВД" та приватного підприємця ОСОБА_4 може бути розглянуто за умови надання нею документів, які підтверджують, що робота проходила у закладах охорони здоров'я, які передбачені переліком закладів і установ освіти, охорони здоров'я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.1993р. №909 (зі змінами) (а.с. 14).

Рішенням Управління пенсійного фонду України у Фрунзенському районі м. Харкова від 16.07.2013 р. (а.с. 13), позивачу відмовлено в призначенні пенсії. У рішенні зазначалось, що позивач не має необхідного спеціального стажу 25 років, а має лише необхідний спеціальний стаж 16 років 04 місяці 22 дні. Також, в рішенні зазначено, що період роботи позивача на посадах фармацевта, провізора у приватного підприємця, та підприємствах «Світоч-фарм», «Евіва», «Аквілон», «СКВ-Холдінг», «Добродій АВД» до спеціального стажу можуть бути зараховані при наданні ліцензії на здійснення медичної практики, та за умови проходження підприємствами акредитації в установленому порядку (п.1 Порядку державної акредитації закладу охорони здоров*я, затвердженого постановою КМУ від 15.07.1997 р. № 765).

Представником Управління пенсійного фонду України у Фрунзенському районі м. Харкова не заперечується, що період з 01.08.1981 року по 29.10.1996 рік зараховується до стажу роботи, який дає право на призначення пенсії за вислугу років

Згідно з п. 3 наказу Міністерства охорони здоров'я № 385 від 28.10.2002 «Про затвердження переліків закладів охорони здоров'я, лікарських, провізорських посад та посад молодших спеціалістів з фармацевтичною освітою у закладах охорони здоров'я» до фармацевтичних (аптечних) закладів відносяться: аптека, аптечна база (склад), база (склад) медичної техніки, база спеціальною медичного постачання (центральна, республіканська, обласна), контрольно-аналітична лабораторія, лабораторія з аналізу якості лікарських засобів, магазин (медичної техніки, медичної оптики).

Згідно п. «и» ст. 77 Закону України „Основи законодавства України про охорону здоров'я" фармацевтичні працівники мають право на пільгові умови пенсійного забезпечення.

Право на пенсію за вислугу років для працівників освіти, охорони здоров'я та соціального забезпечення передбачено п. «е»ст. 55 Закону України «Про пенсійне забезпечення» при наявності спеціального стажу роботи від 25 до 30 років за переліком, що затверджується у порядку, який визначається Кабінетом Міністрів України, незалежно від віку.

На виконання зазначеної норми постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.1993 року № 909 затверджено Перелік закладів і установ освіти, охорони здоров'я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років.

Зазначеним Переліком визначено заклади і установи охорони здоров'я та посади, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років. Серед цих посад зазначені: провізори, фармацевти (незалежно від найменування посад), лаборанти в аптеках, аптечних кіосках, в аптечних магазинах, в контрольно-аналітичних лабораторіях, незалежно від форми власності або відомчої належності таких закладів і установ.

Таким чином, підставою для призначення пенсії за вислугу років є робота на посаді провізора чи фармацевта у закладі віднесеному до закладів охорони здоров'я, при наявності загального стажу від 25 до 30 років, незалежно від віку.

Відповідно до ст. 3 Закону України „Основи законодавства України про охорону здоров'я" заклади охорони здоров'я - підприємства, установи та організації, завданням яких є забезпечення різноманітних потреб населення в галузі охорони здоров'я шляхом подання медико-санітарної допомоги, включаючи широкий спектр профілактичних і лікувальних заходів або послуг медичного характеру, а також виконання інших функцій на основі професійної діяльності медичних працівників.

Види закладів охорони здоров'я, які забезпечують безпосередню охорону здоров'я населення, передбачені ст. 16 Закону України „Основи законодавства України про охорону здоров'я": санітарно-профілактичні, лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі, санаторно-курортні, аптечні, науково-медичні та інші заклади охорони здоров'я. Заклади охорони здоров'я створюються підприємствами, установами та організаціями з різними формами власності, а також приватними особами при наявності необхідної матеріально-технічної бази і кваліфікованих фахівців. Заклад охорони здоров'я здійснює свою діяльність на підставі статуту, що затверджується власником або уповноваженим ним органом.

Як вбачається з трудової книжки позивача, вона 01.08.1981 року була прийнята на роботу в аптеку № 312 на посаду фармацевта.

Суд приймає пояснення позивача, що до 01.01.2000 року чинне законодавство не містило вимог щодо обов'язкової державної акредитації підприємств, які існували на момент введення в дію "Порядку державної акредитації установ охорони здоров'я, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 15.07.1997 №765, тому в період роботи позивача на АТ "Еввіва" з 01.11.1996 по 01.01.2000 зазначене підприємство державної акредитації не отримувало та отримувати не могло, і період роботи на підприємстві має вважатися таким, що надає право на відпустку за вислугу років. Зазначені обставини не заперечував представник відповідача у судовому засіданні

Суд вбачається, що позивач ОСОБА_1 працювала на: АТ "Еввіва" в період з 01.11.1996 року по 29.09.2000 рік, яка здійснювала роздрібну реалізацію медикаментів, відповідно до ліцензій серії АЗ № 005210 від 20.11.1996; ТОВ "Світоч-фарм" в період з 02.10.2000 р. по 31.05.2002 р., яка здійснювала роздрібну реалізацію лікарських засобів, відповідно до ліцензій серії РРЛЗ № 00409 від 18.09.2000р.; ТОВ "Очаг" в період з 07.10.2002 р. по 01.04.2003 р., яка здійснювала роздрібну реалізацію лікарських засобів, відповідно до ліцензій серії АА № 011892 від 17.01.2001 р.; ТОВ "Аквілон" в період з 21.04.2003 р. по 01.05.2008 р., яка здійснювала роздрібну реалізацію лікарських засобів, відповідно до ліцензій серії АБ № 203730 від 30.06.2005 р. та ліцензії серії АА № 629977 від 29.12.2003 р.; ТОВ "СКВ-Холдинг" в період з 01.05.2008 р. по 31.01.2011 р., яка здійснювала роздрібну реалізацію лікарських засобів, відповідно до ліцензій серії АБ № 221325 від 05.10.2005 р.; ТОВ "Добро дій АВД" в період з 15.02.2011 р. по 07.09.2011 р., яка здійснювала роздрібну реалізацію лікарських засобів, відповідно до ліцензій серії АВ № 528065 від 13.04.2010 р.; ФОП ОСОБА_4, в період з 27.06.2012 р. по 02.07.2013 р., який здійснювалв роздрібну реалізацію лікарських засобів, відповідно до ліцензій НОМЕР_2 від 31.12.2010 р. Вказаний факт підтверджується наданою позивачем трудовою книжкою (а.с. 21-26), наданими копіями ліцензій, які збереглися у позивача з колишніх місць праці та знаходяться в матеріалах справи (а.с. 15-20).

Відповідно до наданої відповіді Міністерства охорони здоров*я України від 03.10.2014 р. № 18-02-04/5488/28770 - за повідомленням Державної служби України з лікарських засобів, відповідно до ліцензійного реєстру на право виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, що ведеться Держлікслужбою України (за період з листопада 2000 року по теперішній час) станом на 02.10.2014 року наявна інформація про видачу:

ТОВ «Світоч-фарм» (м. Харків, вул. Сумська, 90, ідентифікаційний код 30753887) ліцензії серії АА № 049589 терміном дії з 04.04.2001 року по 24.06.2003 року на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами;

ТОВ «Світоч-фарм» (м. Харків, вул. Сумська, 90, ідентифікаційний код 30753887) ліцензії серії АА №181678 терміном дії з 06.02.2002 року по 01.06.2003року на провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами;

ТОВ «Очаг» (м. Харків, вул. Сумська, 120 ідентифікаційний код 14076797) ліцензії серії АА № 011892 терміном дії з 17.01.2001року по 17.01.2004 року на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами;

17.11.2003 ТОВ науково-виробниче підприємство «Аквілон» (м. Харків, вул. Героїв Праці, 49, кв. 14, ідентифікаційний код 19463910) ліцензії серії АА № 002299 терміном дії з 17.11.2000 року по 17.11.2003 року на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами;

ТОВ науково-виробниче підприємство «Аквілон»(м. Харків, вул. Героїв Праці, 49, кв. 141, ідентифікаційний код 19463910) ліцензії серії АА № 629977 терміном дії з 29.12.2003 року по 07.07.2005 року на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами; ліцензії серії АБ № 203730 терміном дії з 30.06.2005 року по 14.07.2008 року на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами;

TOB «С.К.В.-Холдинг» (м. Харків, пр. Московський, 124/3, кв. 51, ідентифікаційний код 32237077) ліцензії серії АБ № 221325 терміном дії з 05.10.2005 року по 08.09.2010 року на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами; ліцензії серії AB №553346 терміном дії з 17.08.2010 року по 19.07.2012 року на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами;

ТОВ «ДОБРО ДІЙ АВД» (м. Харків, вул. Пушкінська, 79/1, ідентифікаційний код 33413134) ліцензії серії AB № 528065 терміном дії з 13.04.2010 року на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами;

Фізична особа - підприємець ОСОБА_4 (АДРЕСА_4, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) ліцензії НОМЕР_2 терміном дії з 31.12.2010 року на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами.

Слід відзначити, що лише вид діяльності установи або закладу, а не його назва, визначає його приналежність до установ охорони здоров'я.

Щодо посад, які займала позивач у спірний період її трудового стажу, суд керується вимогами Наказу Міністерства охорони здоров'я України № 385 від 28.10.2002 року про віднесення таких посад до посад фармацевтичних працівників.

Згідно Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності ліцензія - документ державного зразка, який засвідчує право ліцензіата на провадження зазначеного в ньому виду господарської діяльності протягом визначеного строку у разі його встановлення Кабінетом Міністрів України за умови виконання ліцензійних умов.

Отже, проведення державної акредитації медичного закладу визначає наявність відповідних умов для надання певного рівня медичної допомоги. Факт отримання ліцензії на здійснення медичної практики свідчить про спроможність закладу охорони здоров'я (мале державне підприємство, приватна фірма) здійснювати діяльність на певному рівні. Тож необхідною умовою для здійснення діяльності лікарняного закладу є відповідний дозвіл - ліцензія, зокрема, для врахування працівникам стажу роботи на посадах в межах такого закладу охорони здоров'я при перерахунку пенсії за вислугою років.

Відповідно до положень законодавства заклад охорони здоров'я, мале державне медичне підприємство, приватна фірма, відповідає переліку закладів охорони здоров'я та є лікарняним закладом, який включено до переліків закладів і установ освіти, охорони здоров'я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років.

Також, суд зазначає, що Постановою КМУ від 04.11.1993 року за №909 «Про перелік закладів і установ освіти, охорони здоров'я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право па пенсію за вислугу років» затверджений Перелік закладів і установ освіти, охорони здоров'я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років.

Розділ 2 «Охорона здоров'я»містить такі найменування закладів та установ, як аптеки, аптечні кіоски, аптечні магазини, контрольно-аналітичні лабораторії, а також посад - провізори, фармацевти (незалежно від найменування посад), лаборанти.

Таким чином, передбачено, що робота за спеціальністю в закладах, установах і на посадах, передбачених цим переліком, дає право на пенсію незалежно від форми власності або відомчої належності закладів і установ.

Також, суд зазначає, що виконання постанови КМУ №765 наказом МОЗ України від 12.01.1998 року №2 було затверджено стандарти державної акредитації закладів охорони здоров'я України та фармацевтичних закладів, однак дію наказу було зупинено згідно з повідомленням Державного комітету України з питань регулярної політики та підприємництва від 20.09.2001 року, а пізніше скасовано наказом МОЗ України від 20.01.2001 року №20. Аналіз викладеного свідчить про добровільність порядку проходження акредитації аптечних (фармацевтичних) закладів.

З врахуванням наведеного суд вважає, що при відмові позивачці у призначенні пенсії, відповідач застосував дискримінаційні обмеження до позивача в частині її роботи, хоча і на посаді фармацевта, яка надає відповідне право на отримання пенсії за вислугу років, але в установі, не зазначеній в переліку, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров'я № 385 від 28.10.2002 р.

АТ „ЕВВІВА", ТОВ „Світоч-фарм", приватний підприємець ОСОБА_3, ТОВ „Очаг", ТОВ науково-виробниче підприємство «Аквілон", TOB „С.К.В.-Холдинг", ТОВ „Добро Дій АВД" та приватний підприємець ОСОБА_4, в яких працювала позивач на посаді фармацевта - продавця медичних препаратів служби медичного маркетинга, відноситься до родового поняття «аптека» або аптечного магазину за принципами та напрямками роботи по реалізації ліків та лікарських засобів, медичних препаратів, а тому періоди роботи позивачки у цих установах охорони здоров'я повинні бути зараховані до спеціального стажу, що дає право на призначення пенсії за вислугою років.

Означене підтверджується наявністю ліцензій серії АТ "Еввіва" серії АЗ № 005210 від 20.11.1996; ТОВ "Світоч-фарм" серії РРЛЗ № 00409 від 18.09.2000р.; ТОВ "Очаг" серії АА № 011892 від 17.01.2001 р.; ТОВ "Аквілон" серії АБ № 203730 від 30.06.2005 р. та ліцензії серії АА № 629977 від 29.12.2003 р.; ТОВ "СКВ-Холдинг" серії АБ № 221325 від 05.10.2005 р.; ТОВ "Добро дій АВД" серії АВ № 528065 від 13.04.2010 р.; ФОП ОСОБА_4, НОМЕР_2 від 31.12.2010 р. на право здійснення підприємницької діяльності, шляхом роздрібної торгівлі лікарськими засобами в аптеках та аптечних кіосках (а.с. 15-20).

Виходячи з наведеного, суд приходить до висновку, що у спірні періоди позивач працювала на посаді, яка належить до категорії закладів фармацевтичної промисловості, оскільки ліцензії, видані вказаним підприєствам, є офіційним визнанням статусу закладу та наявності в нього умов для надання певного рівня фармацевтичних послуг, а також підтвердженням його відповідності встановленим критеріям та гарантії високої якості професійної діяльності.

Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Пунктом 1 частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відмовляючи позивачу у призначенні пенсії за вислугу років, відповідач діяв не на підставі та не у спосіб, що передбачені Конституцієюта законами України, а тому суд приходить до висновку про задоволення позову.

На підставі викладеного, керуючись На підставі викладеного, керуючись п. "е" ст.55 Закону України "Про пенсійне забезпечення" , ст.ст. 11 , 18 , 71 , 94 , 122 , 160-163 , 186 , 254 Кодексу адміністративного судочинства України , суд,-

П о с т а н о в и в:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління пенсійного фонду України у Фрунзенському районі м. Харкова про визнання незаконними дій щодо відмови у оформленні пенсії, зобов*язання оформити та виплатити пенсію -задовольнити.

Рішення Управління пенсійного фонду України у Фрунзенському районі м. Харкова від 16.07.2013 року про відмову в призначенні ОСОБА_1 пенсії за вислугу років як працівнику охорони здоров'я у зв'язку з відсутністю необхідного пільгового стажу (25 років) визнати протиправним та скасувати.

Зобов'язати Управління пенсійного фонду України у Фрунзенському районі м. Харкова зарахувати ОСОБА_1 до спеціального стажу стаж роботи на посаді фармацевта-продавця, яка в послідуючому була переведена на посаду завідуючого аптечним кіоском фармслужби в період з 01.11.1996 року по 29.09.2000 року на АТ "Еввіва"; на посаді фармацевта в період з 02.10.2000 року по 31.05.2002 року на ТОВ "Світоч-фарм"; на посаді фармацевта в період з 07.10.2002 року по 01.04.2003 року на ТОВ "Очаг"; на посаді фармацевта, яка в послідуючому була переведена на посаду завідуючого аптечним кіоском з виконанням обов*язків фармацевта в період з 21.04.2003 року по 01.05.2008 року на ТОВ "Аквілон"; на посаді фармацевта в період з 01.05.2008 року по 31.01.2011 року на ТОВ "СКВ-Холдинг"; на посаді фармацевта в період з 15.02.2011 року по 07.09.2011 року на ТОВ "Добро дій АВД"; на посаді фармацевта в період з 27.06.2012 року по 02.07.2013 року у ФОП ОСОБА_4

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Фрунзенський районний суд м. Харкова шляхом подачі апеляційної скарги.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя -

СудФрунзенський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення24.11.2014
Оприлюднено03.12.2014
Номер документу41624974
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —645/5410/14-а

Ухвала від 14.01.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 15.12.2014

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Постанова від 24.11.2014

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Сілантьєва Е. Є.

Постанова від 24.11.2014

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Сілантьєва Е. Є.

Ухвала від 16.09.2014

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Сілантьєва Е. Є.

Ухвала від 11.07.2014

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Сілантьєва Е. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні