Постанова
від 21.11.2014 по справі 804/17756/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 21 листопада 2014 р. Справа № 804/17756/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Юркова Е.О.

при секретарі - Шпота Я.С.

за участю: представник позивача - Удовиченко О.Ю.

представник відповідача - Постольник О.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Дніпропетровську адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» до Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Головного управління Міністерства доходів у Дніпропетровській області про визнання незаконною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» до Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Головного управління Міністерства доходів у Дніпропетровській області у якому позивач з урахуванням уточнених позовних вимог просить: визнати незаконною бездіяльність Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Головного управління Міністерства доходів у Дніпропетровській області щодо реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» як платника податку на додану вартість та зобов'язати відповідача внести до реєстру платників на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» (код ЄДРПОУ 39381873) як платника податку на додану вартість.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 02.10.2014 року та 10.10.2014 року звернувся до відповідача з заявами про реєстрацію платника податку на додану вартість, у відповідь на заяву від 10.10.2014 року отримав лист з відмовою в реєстрації позивача як платника податку на додану вартість. Підставою для прийняття такого рішення було зазначено відсутність ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» за податковою адресою, визначеною у даних Державного реєстру. Позивач вважає, що з огляду на відсутність передбачених законодавством підстав для відмови в реєстрації позивача як платника податку на додану вартість, знаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» за податковою адресою, лист щодо розгляду заяви, яким зазначено про відмову в реєстрації позивача як платника податку на додану вартість винесено податковим органом незаконно та за відсутністю обґрунтованих на це підстав, отже наявна незаконна бездіяльність відповідача щодо реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» як платника податку на додану вартість, у зв'язку із чим просив позов задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача, заперечуючи проти позову, надав письмові заперечення на позов, в яких зазначив, що за результатами розгляду реєстраційної заяви, яка надійшла до Лівобережної ОДПІ, встановлено, що підприємством надані неповні дані в розділі 4 «Місцезнаходження платника» - не заповнено графу «Район»; також за результатами перевірки реєстраційних даних ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» встановлено невідповідність відомостей ЄДР даним ДРОФ щодо адреси проживання засновника підприємства. Також, було вжито заходи спрямовані на встановлення відповідності юридичної адреси фактичному місцезнаходженню підприємства, встановлено, що підприємство за юридичною адресою не знаходиться, у зв'язку із чим стан ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» змінено на стан «9». Отже, відповідач вважає, що наявність зазначених недоліків у реєстраційній заяві, а також зміну стану підприємства є такими, що не дозволяють зареєструвати ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» платником податку на додану вартість.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» (далі за текстом - позивач або ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА») зареєстровано 08.09.2014 року, місцезнаходження юридичної особи: м.Дніпропетровськ, Cамарський район, вул. Гаванська, буд.17-Б, офіс 14, що підтверджується Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Спеціальним витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 17.11.2014р.

Судом встановлено, що 02.10.2014р. ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» було подано до Лівобережної ОДПІ м.Дніпропетровська реєстраційну заяву платника податку на додану вартість за формою №1-ПДВ на реєстрацію юридичної особи ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» платником податку на додану вартість.

За розглядом зазначеної заяви відповідачем на адресу ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» був направлений лист від 08.10.2014р. №32322/10/04-64-18-04 щодо розгляду заяви за формою №1-ПДВ, яким фактично питання щодо реєстрації ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» платником податку на додану вартість не розглянуто, встановлено, що в заяві надані неповні дані в розділі 4, зазначено про невідповідність відомостей Єдиного державного реєстру даним Державного реєстру фізичних осіб - платників податків щодо адреси проживання засновника даного підприємства та запропоновано привести у відповідність реєстраційні дані та подати нову реєстраційну заяву.

Проте, як зазначив представник позивача, лист від 08.10.2014р. №32322/10/04-64-18-04 на адресу ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» не надходив.

10.10.2014р. ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» було повторно подано до Лівобережної ОДПІ м.Дніпропетровська реєстраційну заяву платника податку на додану вартість за формою №1-ПДВ на реєстрацію юридичної особи ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» платником податку на додану вартість.

Податковим органом було проведено перевірку відповідності місцезнаходження підприємства його фактичному місцезнаходженню про що складено акт №3709/18-04/39381873 від 10.10.2014р.

В ході проведення перевірки фактичне перебування ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» та його посадових осіб за вказаною в реєстраційних даних адресою не вставлено.

Відповідно до Довідки про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків №4290 від 10.10.2014р. на запит на встановлення місцезнаходження №230 від 10.10.2014р. в результаті проведення заходів щодо встановлення місцезнаходження платника податків, місцезнаходження ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» не встановлено.

Лівобережною ОДПІ м.Дніпропетровська до державного реєстратора було направлено повідомлення від 16.10.2014р. №100 про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням.

За розглядом заяви платника податку на додану вартість за формою №1-ПДВ від 10.10.2014р. відповідачем на адресу ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» був направлений лист від 16.10.2014р. №33055/10/04-64-18-04 щодо розгляду заяви за формою №1-ПДВ, яким фактично питання щодо реєстрації ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» платником податку на додану вартість не розглянуто.

Зазначений лист щодо розгляду заяви обґрунтований тим, що в результаті проведення перевірки відповідності місцезнаходження платника податків, ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» за податковою адресою не встановлено, також запропоновано звернутись до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції для внесення до Єдиного державного реєстру інформації щодо реального місцезнаходження ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА».

Порядок реєстрації платників податку на додану вартість визначено Податковим кодексом України та Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим Наказом Міндоходів України від 16.01.2014 р. № 26 (далі - Положення № 26).

Відповідно до ч.1 ст.180 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платником податку є: будь-яка особа, що провадить або планує провадити господарську діяльність і реєструється за своїм добровільним рішенням як платник податку у порядку, визначеному статтею 183 цього розділу.

Порядок реєстрації платників податку визначено ст.183 Податкового кодексу України та Положенням № 26 зокрема: у разі добровільної реєстрації особи як платника податку або особи, яка відповідає вимогам, визначеним підпунктом 6 пункту 180.1 статті 180 цього Кодексу, реєстраційна заява подається згідно з пунктом 183.7 цієї статті не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на податковий кредит і виписку податкових накладних.

Відповідно до п. 183.7 ст.183 Податкового кодексу України заява про реєстрацію особи як платника податку подається особисто такою фізичною особою або безпосередньо керівником або представником юридичної особи - платника (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та повноважень) до контролюючого органу за місцезнаходженням (місцем проживання) особи.

Платники податку, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати реєстраційну заяву засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

У реєстраційній заяві зазначаються підстави для реєстрації особи як платника податку.

Відповідно до п. 2.6 Положення № 26 державні податкові інспекції здійснюють, серед іншого, обробку даних заяв та документів щодо реєстрації (у тому числі як суб'єкта спеціального режиму оподаткування), перереєстрації, анулювання реєстрації платників ПДВ, виключення із реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування; реєстрацію (у тому числі як суб'єкта спеціального режиму оподаткування), перереєстрацію, анулювання реєстрації платників ПДВ, виключення із реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування.

Згідно п. 3.8 Положення № 26 при реєстрації платника ПДВ обов'язково проводиться перевірка його реєстраційних даних з Єдиного банку даних про платників податку - юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб.

Відомості про заявника мають бути включені до Єдиного державного реєстру. Дані реєстраційної заяви мають бути достовірними та відповідати відомостям Єдиного державного реєстру.

З метою підтвердження достовірності відомостей про відповідність особи вимогам, визначеним статтею 180, пунктом 181.1 статті 181, пунктом 182.1 статті 182 та пунктом 183.7 статті 183 розділу V Кодексу, така особа відповідно до підпункту 20.1.6 пункту 20.1 статті 20 розділу I Кодексу, пункту 73.3 статті 73 розділу II Кодексу подає до контролюючого органу документи, що підтверджують такі відомості.

Пунтом 3.9 Положення № 26 передбачено, що якщо в заяві про реєстрацію не зазначені обов'язкові реквізити, надані недостовірні або неповні дані, її не скріплено печаткою заявника (для юридичних осіб, які подали заяву до контролюючого органу у спосіб, визначений в абзаці першому підпункту 1 пункту 3.5 цього розділу), не підписано заявником (для фізичних осіб), відповідальною особою заявника (для юридичних осіб) чи особою, яка має документально підтверджене повноваження щодо підпису реєстраційної заяви від особи, яка реєструється платником ПДВ, відомості про заявника не включені до Єдиного державного реєстру, то протягом 5 робочих днів від дня отримання заяви контролюючий орган звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову заяву про реєстрацію (із зазначенням підстав неприйняття попередньої).

Отже, чинним законодавством передбачено виключний перелік підстав за наявності яких контролюючий орган звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову заяву про реєстрацію.

Відповідно до частини одинадцятої статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.

У разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Якщо державному реєстратору повернуто рекомендованого листа, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Проте, судом встановлено, Спеціальним витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 17.11.2014р. підтверджено, що місцезнаходження юридичної особи ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА»: м.Дніпропетровськ, Cамарський район, вул. Гаванська, буд.17-Б, офіс 14, також слід зауважити, що відповідного запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державним реєстратором не було зроблено.

Крім того, як вбачається із матеріалів справи, між ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» (орендар) та ТОВ «Укрпромінвест» (орендодавець) було укладено договір оренди №9 від 01.09.2014р. про передачу в оренду приміщення за адресою: м.Дніпропетровськ, вул. Гаванська, буд.17-Б, офіс 14, площею 17,9 кв.м., що відповідає адресі ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» визначеній у реєстраційних документах.

Актом приймання-передачі до договору оренди №9 від 01.09.2014р. зафіксовано факт передачі об'єкту оренди.

Також позивачем були надані фотоматеріали, що підтверджую перебування ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» за податковою адресою, а саме: м.Дніпропетровськ, вул. Гаванська, буд.17-Б, офіс 14.

Суд не приймає твердження відповідача про те, що через направлені до державного реєстратора повідомлення від 16.10.2014р. №100 про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням стан платника ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» було змінено на стан «9», що не дозволило зареєструвати ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» як платника податку на додану вартість, з огляду на відсутність запису щодо відсутності позивача за місцезнаходженням, а також відсутності відповідних та належних доказів зміни стану платника.

З урахуванням викладеного, суд зазначає, що доказів щодо внесення відомостей про ТОВ «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про відсутність позивача за його місцезнаходженням або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу суду не надано, а отже висновки відповідача про відсутність позивача за місцезнаходженням є необґрунтованими.

Отже, в даному випадку відсутні підстави для звернення податкового органу з пропозицією надати нову заяву про реєстрацію.

При цьому, як було встановлено в судовому засіданні та не заперечувалось представником відповідача, Лівобережною ОДПІ м.Дніпропетровська не було прийнято за заявами позивача від 02.10.2014р. та від 10.10.2014р. відповідне рішення, як це передбачено Положенням № 26.

Враховуючи те, що Лівобережною об'єднаною державною податковою інспекцією м.Дніпропетровська Головного управління Міністерства доходів у Дніпропетровській області всупереч приписів Податкового кодексу України та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість не було прийнято рішення щодо реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» як платника податку на додану вартість, тому, бездіяльність відповідача щодо реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» як платника податку на додану вартість визнається судом протиправною.

Відповідно п. 3.10 Положення № 26 контролюючий орган відмовляє в реєстрації особи як платника ПДВ, якщо за результатами розгляду реєстраційної заяви та/або поданих документів встановлено, що особа не відповідає вимогам, визначеним статтею 180, пунктом 181.1 статті 181, пунктом 182.1 статті 182 та пунктом 183.7 статті 183 розділу V Кодексу (пункт 1.5 розділу I, пункти 3.3, 3.4, підпункт 1 пункту 3.5 розділу III цього Положення), або якщо існують обставини, які є підставою для анулювання реєстрації згідно зі статтею 184 розділу V Кодексу (пункт 5.1 розділу V цього Положення).

Згідно ч.1 ст.181 Податкового кодексу України у разі якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з цим розділом, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 300000 гривень (без урахування податку на додану вартість), така особа зобов'язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених статтею 183 цього Кодексу, крім особи, яка є платником єдиного податку.

У відповідності до ч.1 ст.182 Податкового кодексу України якщо особа, яка відповідно до пункту 181.1 статті 181 цього Кодексу не є платником податку у зв'язку з тим, що обсяги оподатковуваних операцій відсутні або є меншими від встановленої зазначеною статтею суми, вважає за доцільне добровільно зареєструватися як платник податку, така реєстрація здійснюється за її заявою.

Підставами для анулювання реєстрації згідно зі статтею 184 Податкового кодексу України є:

а) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку протягом попередніх 12 місяців, подала заяву про анулювання реєстрації, якщо загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, що надаються такою особою, за останні 12 календарних місяців була меншою від суми, визначеної статтею 181 цього Кодексу, за умови сплати суми податкових зобов'язань у випадках, визначених цим розділом;

б) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов'язань із податку у випадках, визначених цим розділом;

в) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість;

г) особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов'язання чи податкового кредиту;

ґ) установчі документи будь-якої особи, зареєстрованої як платник податку, визнані рішенням суду недійсними;

д) господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута;

е) платник податку ліквідується за рішенням суду (фізична особа позбувається статусу суб'єкта господарювання) або особу звільнено від сплати податку чи її податкову реєстрацію анульовано (скасовано, визнано недійсною) за рішенням суду;

є) фізична особа, зареєстрована як платник податку, померла, її оголошено померлою, визнано недієздатною або безвісно відсутньою, обмежено її цивільну дієздатність;

ж) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу;

з) припинено дію договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції (для платників податку, зазначених у підпунктах 4, 5 і 8 пункту 180.1 статті 180 цього Кодексу) або закінчився строк, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку.

Аналізуючи зазначені норми податкового законодавства, суд доходить висновку що в даному випадку підстави для відмови позивачу в реєстрації особи як платника ПДВ відсутні.

Згідно п.3.11 Положення № 26 та п. 183.9 ст.183 Податкового кодексу України у разі відсутності підстав для відмови у реєстрації особи як платника ПДВ контролюючий орган зобов'язаний внести до Реєстру запис про реєстрацію такої особи як платника ПДВ з бажаного (запланованого) дня реєстрації платника ПДВ, зазначеного у його заяві, або протягом 5 робочих днів від дати надходження реєстраційної заяви, якщо бажаний (запланований) день реєстрації у заяві не зазначено чи такий день настає раніше дати, що припадає на останній день строку, встановленого для реєстрації платника ПДВ контролюючим органом. Якщо бажаний (запланований) день реєстрації, зазначений у заяві особи, настає після завершення 5 робочих днів від дати надходження реєстраційної заяви, контролюючий орган зобов'язаний внести до Реєстру запис про реєстрацію такої особи як платника ПДВ не пізніше бажаного (запланованого) дня реєстрації платника ПДВ, зазначеного у його заяві.

Перебіг строку у 5 робочих днів, установленого для податкової реєстрації, розпочинається з першого календарного дня, що настає за днем отримання контролюючим органом заяви про реєстрацію платника ПДВ. У разі якщо останній день строку подання заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, останнім днем строку вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим робочий день.

У відповідності до п. 3.12 Положення № 26 датою реєстрації особи платником ПДВ, яка вноситься до Реєстру, є дата, що відповідає даті здійснення запису в Реєстрі про таку реєстрацію або бажаному дню реєстрації.

Відповідно до ст. 21 Податкового кодексу України посадові особи контролюючих органів зобов'язані: дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами; забезпечувати сумлінне виконання покладених на контролюючі органи функцій; забезпечувати ефективну роботу та виконання завдань контролюючих органів відповідно до їх повноважень; не допускати порушень прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.

Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 ст. 9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач як суб'єкт владних повноважень не довів правомірність своїх дій та рішень, а тому позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 9, 11, 70-71, 86, 160-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА» до Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Головного управління Міністерства доходів у Дніпропетровській області про визнання незаконною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м. Дніпропетровська Головного управління Міністерства доходів у Дніпропетровській області щодо реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА», як платника податку на додану вартість.

Зобов'язати Лівобережну об'єднану державну податкову інспекцію м.Дніпропетровська Головного управління Міністерства доходів у Дніпропетровській області, внести до реєстру платників податку на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОХОЛДІНГ «ЗАРНІЦА», код ЄДРПОУ - 39381873, як платника податку на додану вартість.

Копію постанови направити сторонам по справі.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та в строки, встановленні статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови викладений протягом п'яти днів.

Суддя Е.О. Юрков

Дата ухвалення рішення21.11.2014
Оприлюднено04.12.2014
Номер документу41632979
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/17756/14

Постанова від 05.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Нагорна Л.М.

Ухвала від 11.12.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Нагорна Л.М.

Постанова від 21.11.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 03.11.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 31.10.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні