Ухвала
від 01.12.2014 по справі 188/1746/14-а
ПЕТРОПАВЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 188/1746/14-а

Провадження № 2-а/188/58/2014

УХВАЛА

про призначення справи до розгляду

01 грудня 2014 року Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області у складі головуючого - судді Бурди П.О.,

при секретарі - Карпенко С.М.,

за участю представника позивачки - ОСОБА_1,

розглянувши у попередньому судовому засіданні матеріали адміністративного позову ОСОБА_2 до Управління Держземагенства у Петропавлівському районі про визнання дій незаконними,

встановив:

Представник позивачки позовні вимоги підтримала, відповідач в судове засідання свого представника не направив, про причини неявки не повідомив і не надав суду заперечення проти позову.

Суд провів наступні підготовчі дії:

1)уточнив позовні вимоги;

2) з'ясував питання про склад осіб, які братимуть участь у

справі;

3) визначив факти, які необхідно встановити для вирішення

спору і які з них визнаються сторонами, а які належить доказувати;

4) з'ясував, якими доказами сторони можуть обґрунтовувати

свої доводи чи заперечення;

5) вчинив інші дії, необхідні для підготовки справи до

судового розгляду.

Уточнюючи питання про склад осіб, які братимуть участь у

справі, суд дійшов наступного.

Відповідно до пунктів 1 і 7 ч.1. ст.3 Кодексу адміністративного судочинства (далі - КАС) України в цьому Кодексі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень;

суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень;

Позивачка оскаржила відмову у наданні Державним кадастровим реєстратором Управління Держземагенства у Петропавлівському районі ОСОБА_3 відомостей з Державного земельного кадастру, оформлену письмовим повідомленням № 152 від 17.10.2014 року.

Статтею 9 Закону України «Про Державний земельний кадастр» передбачено, зокрема, що внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (ч.1).

Державний кадастровий реєстратор є державним службовцем (ч.2).

Державний кадастровий реєстратор:

здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей;

перевіряє відповідність поданих документів вимогам законодавства;

формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг;

здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні;

присвоює кадастрові номери земельним ділянкам;

надає відомості з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні;

здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі;

передає органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки (ч.4).

Державний кадастровий реєстратор має посвідчення Державного кадастрового реєстратора та власну печатку (ч.5)

Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, про відмову у здійсненні таких дій (ч.6).

Стаття 39 Закону України «Про Державний земельний кадастр» містить такі положення:

1. Виконавці робіт із землеустрою та землеоціночних робіт, посадові особи, які здійснюють формування та/або внесення до Державного земельного кадастру відомостей про об'єкти Державного земельного кадастру, державні кадастрові реєстратори за порушення законодавства у сфері Державного земельного кадастру несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.

2. Дії або бездіяльність Державного кадастрового реєстратора можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом.

3. Шкода, заподіяна Державним кадастровим реєстратором фізичним чи юридичним особам під час виконання своїх обов'язків, підлягає відшкодуванню за рахунок держави у порядку, встановленому законом.

З наведених норм Закону України «Про Державний земельний кадастр» суд зробив висновок, що Державний кадастровий реєстратор як посадова особа Управління Держземагенства у Петропавлівському районі є самостійним суб'єктом владних повноважень, дії якого по відмові у наданні відомостей з Державного земельного кадастру можуть бути визнані незаконними рішенням суду по адміністративній справі.

Згідно з приписами ст.52 КАС України суд першої інстанції, встановивши, що з адміністративним позовом звернулася не та особа, якій належить право вимоги, або не до тієї особи, яка повинна відповідати за адміністративним позовом, може за згодою позивача допустити заміну первинного позивача або відповідача належним позивачем або відповідачем, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи (ч.1).

Якщо позивач не згоден на заміну відповідача іншою особою, суд може залучити цю особу як другого відповідача. У разі відмови у задоволенні адміністративного позову до такого відповідача понесені позивачем витрати відносяться на рахунок держави (ч.2).

Представник позивачки в попередньому судовому засіданні не надала згоди на заміну відповідача іншою особою, а саме Державним кадастровим реєстратором Управління Держземагенства у Петропавлівському районі ОСОБА_3, тому суд має право залучити цю особу як другого відповідача.

Підстав для залишення позовної заяви без розгляду, зупинення або закриття провадження у справі не вбачається.

За наслідками підготовчого провадження суд вважає за необхідне закінчити підготовче провадження і призначити справу до судового розгляду.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.111, 121 КАС України, суд

У Х В А Л И В :

Залучити по адміністративній справі за позовом ОСОБА_2 до Управління Держземагенства у Петропавлівському районі про визнання дій незаконними в якості другого відповідача Державного кадастрового реєстратора Управління Держземагенства у Петропавлівському районі ОСОБА_3.

Закінчити підготовче провадження по адміністративній справі за позовом ОСОБА_2 до Управління Держземагенства у Петропавлівському районі про визнання дій незаконними.

Призначити судовий розгляд справи за позовом ОСОБА_2 до Управління Держземагенства у Петропавлівському районі про визнання дій незаконними на 09 годину 30 хвилин 12.12.2014 року у приміщенні Петропавлівського районного суду.

На судовий розгляд викликати сторони.

Ухвала окремому оскарженню не підлягає.

Суддя

ОСОБА_4

СудПетропавлівський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення01.12.2014
Оприлюднено09.12.2014
Номер документу41736322
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —188/1746/14-а

Постанова від 12.12.2014

Адміністративне

Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області

Бурда П. О.

Постанова від 12.12.2014

Адміністративне

Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області

Бурда П. О.

Ухвала від 01.12.2014

Адміністративне

Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області

Бурда П. О.

Ухвала від 23.10.2014

Адміністративне

Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області

Бурда П. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні