Постанова
від 02.12.2014 по справі 820/16766/14
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

02 грудня 2014 р. № 820/16766/14

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Рубан. В.В.,

за участі

секретаря судового засідання -Салацької Я.І.,

позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача 1- не прибув,

представника відповідача 2- не прибув,

представника третьої особи - не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві, Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Лінцової Вероніки Юріївни, третьої особи: Товариства з обмеженою відповідальністю аудиторська фірма "Пруденс-стандарт" про визнання повідомлення, дій незаконними та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, ОСОБА_1, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві, Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Лінцової Вероніки Юріївни, в якому просить суд:

- визнати повідомлення про залишення документів без розгляду незаконним;

- визнати дії державного реєстратора Лінцової Вероніки Юріївни щодо не надіслання засновнику повідомлення про залишення документів без розгляду поштовим відправленням з описом вкладення незаконними;

- зобов'язати Реєстраційну службу Головного управління юстиції у місті Києві провести державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ АФ "Пруденс-стандарт".

- стягнути з відповідача судовий збір.

В обґрунтування позовних вимог позивач, ОСОБА_1, зазначив, що 06 травня 2014 року на загальних зборах учасників Товариства з обмеженою відповідальність Аудиторська фірма «ПРУДЕНС-СТАНДАРТ» був укладений Протокол №3 на вирішення яких були поставлені питання про зміну складу засновників, директора та юридичної адреси. Позивач зазначив, що ч.1 ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», а також щодо роз'яснень державної реєстраційної служби України передбачений перелік документів для проведення державної реєстрації змін до установчих документів, які юридична особа повинна подати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення). Так, 07.08.2014 року усі перелічені документи були направлені листом з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу відповідача. 04.09.2014 року позивач отримав лист від відповідача який був направлений рекомендованою поштою, без опису вкладення. У поштовому відправленні знаходились всі документи які позивач надсилав відповідачу та повідомлення про залишення документів без розгляду, на підставі того, що документи подані не в повному обсязі. На підставі зазначеного, позивач вважає повідомлення про залишення документів без розгляду незаконним, дії державного реєстратора щодо не надіслання засновнику повідомлення про залишення документів без розгляду поштовим відправленням з описом вкладення незаконними та просить зобов'язати Реєстраційну службу Головного управління юстиції у місті Києві провести державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ АФ "Пруденс-стандарт".

Представник відповідача -1, Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві в судове засідання не прибув, був повідомлений належним чином про час, дату та місце розгляду справи, правом надати заперечення не скористався.

Представник відповідача - 2, Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Лінцової Вероніки Юріївни, в судове засідання не прибув, був повідомлений належним чином про час, дату та місце розгляду справи, надав письмові заперечення, в яких проти позову заперечував, зазначив, що Реєстраційна служба Головного управління юстиції у м. Києві та відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві, які являються відповідачами по справі № 820/16766/14 не являється суб'єктами владних повноважень, які здійснював реєстраційні дії, щодо ТОВ АФ «Пруденс-Стандарт». Тому, суб'єктом дії, якого оскаржуються може виступати тільки державний реєстратор, як посадова особа, а не відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві. 18.08.2014 року для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» до відділу надійшли документи, які були прийняті державним реєстратором відділу Лінцовою Веронікою Юріївною відповідно до опису та опрацьовані у відповідності до чинного законодавства України. Відповідно до опису документів, поданий пакет документів містив: статут; копію квитанції, виданої банком; заява про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства (примірник оригіналу); договір про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства (Примірник оригіналу); протокол № 3 від 06.05.2007 р.; квитанція № 346ПУ94; реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; статут затверджений засновником ТОВ АФ «Пруденс-Стандарт» (2 примірники); копія паспорта (1.2.3.4.5.12.13. ст.); довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (копія). 18.08.2014 року державним реєстратором Лінцовою Веронікою Юріївною було сформовано повідомлення № 920 про залишення документів без розгляду, яке відповідно до реєстру рекомендованих листів відправлених відділом № 5.19-1579 від 19.08.2014 було направлено на адресу, АДРЕСА_1, 61195. В повідомленні зазначалися причини, які стали підставою для залишення документів без розгляду, а саме документи подані не в повному обсязі. Тому в задоволенні позовних вимог просив відмовити.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 18.11.2014р. залучено до участі у справі Товариство з обмеженою відповідальністю аудиторська фірма "Пруденс-стандарт" (01054, м. Харків, Шевченківський р-н, вул. Дмитрівська, б. 18/24, 10 пов., код ЄДРПОУ 32254548) як третю особу без самостійних вимог на предмет спору.

Представник третьої особи в судове засідання не прибув, був повідомлений належним чином про час, дату та місце розгляду справи, надав заяву, в якій просив позов розглядати бей його участі.

Суд, вивчивши доводи позову та заперечень проти нього, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які регульовують спірні правовідносини, виходить з наступних підстав та мотивів.

Спеціальним нормативно-правовим актом в сфері державної реєстрації є Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", який набрав чинності 01.07.2004 року.

У відповідності до ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

Статтею 3 визначено, що дія Закону поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб -підприємців.

Державний реєстратор під час вчинення відповідних реєстраційних дій керується безпосередньо Конституцією України, Законом про реєстрацію та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

Стаття 6 вищезгаданого Закону визначає статус та повноваження державного реєстратора. Відповідно до цієї норми права державний реєстратор здійснює дії, передбачені цим Законом.

Державний реєстратор - посадова особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Статтею 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» визначено, що державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом про реєстрацію, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Єдиний державний реєстр).

Єдиний державний реєстр створений з метою забезпечення державних органів, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Єдиний державний реєстр ведеться на електронних носіях відповідно до державних стандартів, що забезпечують його сумісність і взаємодію з іншими інформаційними системами та мережами, що складають інформаційний ресурс держави.

Єдиний державний реєстр створюється і ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, який є його розпорядником. Адміністратором Єдиного державного реєстру є державне підприємство, що належить до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Статтею 5 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» передбачено, що реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи - підприємця.

Відповідно до норм ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», реєстраційні дії в Єдиному державному реєстрі може проводити той державний реєстратор у якого на зберіганні перебуває реєстраційна справа.

Частиною 2 ст. 53 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» встановлено, що дії або бездіяльність державного реєстратора, посадових осіб органів державної податкової служби, Пенсійного фонду України можуть бути оскаржені до суду у порядку, встановленому законом.

Суд зазначає, що статус та повноваження державного реєстратора чітко визначені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".

Таким чином, повноваження державного реєстратора полягають у засвідченні певних фактів, передбачених чинним законодавством, при надходженні до нього відповідного пакету документів (від заявника чи поштою).

Усі реєстраційні дії проводяться державним реєстратором виключно на підставі поданого уповноваженою особою пакету документів передбаченого відповідною статтею Закону.

Суд вказує, що у відповідності до ч. 1 ст. 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних

осіб - підприємців включає, зокрема: перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці; перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації; внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу -підприємця до Єдиного державного реєстру; оформлення і видачу виписки з Єдиного державного реєстру.

Поняття державної реєстрації включає в себе не лише проведення державної реєстрації новоутворених юридичних осіб або їх припинення, а й проведення всіх реєстраційних дій, передбачених законом.

Частина друга ст.19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Повноваження державних реєстраторів визначені ст. 6 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру відомості про рішення юридичної особи, що надає таким відомостям офіційного характеру й робить їх придатними для використання в спорі з третіми особами.

Державні реєстратори працюють з програмним забезпеченням АРМ ЄДР (ЕЦП). Опис документів, який подається державному реєстратору формується автоматизовано за допомогою система АРМ ЄДР (ЕЦП) до якої внесені дані згідно документів, які надійшли до державного реєстратора.

У разі проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» відповідно до частини 1 статті 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) наступні документи:

заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи;

примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів;

оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів;

два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції;

документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів.

У разі внесення змін до установчих документів, які пов'язані із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається примірник оригіналу (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) одного із таких документів:

рішення про вихід юридичної особи із складу засновників (учасників);

заяви фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників);

заяви, договору, іншого документа про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства;

рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) із складу засновників (учасників) юридичної особи, якщо це передбачено законом або установчими документами юридичної особи.

Документи, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, приймаються за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається поштовим відправленням) заявнику з відміткою про дату надходження документів.

Судом встановлено, що 06.05.2014 року на загальних зборах учасників Товариства з обмеженою відповідальність Аудиторська фірма «ПРУДЕНС-СТАНДАРТ» був укладений Протокол №3 на вирішення яких були поставлені питання про зміну складу засновників, директора та юридичної адреси.

07.08.2014 року позивачем ОСОБА_1 до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві були надіслані листом документи відповідно до ч.1 ст. 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців" для державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи позивача.

18.08.2014 року для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві надійшли документи, які були прийняті державним реєстратором відділу Лінцовою Веронікою Юріївною відповідно до опису та опрацьовані у відповідності до чинного законодавства України.

Відповідно до опису документів, поданий пакет документів містив: статут; копію квитанції, виданої банком; заява про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства (примірник оригіналу); договір про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства (Примірник оригіналу); протокол № 3 від 06.05.2007 р.; квитанція № 346ПУ94; реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; статут затверджений засновником ТОВ АФ «Пруденс-Стандарт» (2 примірники); копія паспорта (1.2.3.4.5.12.13. ст.); довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (копія).

18.08.2014 року Державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців Лінцовою Веронікою Юріївною було сформовано повідомлення № 919 про залишення документів без розгляду, які були прийняті від ОСОБА_1 та яке відповідно до реєстру рекомендованих листів відправлених відділом № 5.19-1579 від 19.08.2014 було направлено на адресу, АДРЕСА_1, 61195.

Як вбачається із змісту оскаржуваного повідомлення, підставою для залишення без розгляду документів, що подані для проведення Державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи Позивача є те, що документи подані не в повному обсязі.

Так, реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи (форма № 3) була надіслана державному реєстратору Лінцовій Вероніки Юріївні з порушенням норм чинного законодавства України. В реєстраційній картці (форма № 3) було зазначено не вірні відомості щодо організаційно правової форми та найменування юридичної особи, що значаться в Єдиному державному реєстрі.

Відповідно до витягу та відомостей з Єдиного державного реєстру, організаційно-правовою формою даної юридичної особи є Товариство з обмеженою відповідальністю, найменування юридичної особи - Аудиторська Фірма «Пруденс-Стандарт».

Рішення про внесення змін до установчих документів (Протоколі № 3 від 06.05.2014 року Загальних зборів учасників ТОВ Аудиторська фірма «Пруденс-Стандарт») суперечить відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Єдиний державний реєстр).

У відповідності до відомостей та витягу з Єдиного державного реєстру засновниками (учасниками) ТОВ Аудиторська фірма «Пруденс-Стандарт» є: ТОВ Фірма «Міжнародна Аудиторська Служба», ОСОБА_3, ОСОБА_4. ОСОБА_5, який зазначений у Протоколі №3 від 06.05.2014 року, не значиться засновником (учасником) ТОВ Аудиторська фірма «Пруденс-Стандарт».

Пункти 3.2, 3.13, 4.2, 4.4, 4.5 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю Аудиторська Фірма «Пруденс-Стандарт» у новій редакції не відповідають вимогам Закону України «Про господарські товариства».

Відповідно до чинного законодавства України, Статут у новій редакції повинен затверджується протоколом загальних зборів учасників ТОВ Аудиторська фірма «Пруденс-Стандарт», а не засновником ТОВ АФ «Пруденс-Стандарт»

Згідно ч. 5 ст. 8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" установчі документи юридичної особи, а також зміни до них, викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновниками (учасниками) або уповноваженими особами, якщо законом не встановлено інший порядок їх затвердження.

Статут у новій редакції не був підписаний засновниками (учасниками) або уповноваженими особами.

Зважаючи на це, надісланий юридичною особою ТОВ Аудиторська фірма «Пруденс-Стандарт» пакет документів не містив примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документа, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів, два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції та заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, які б відповідали вимогам чинного законодавства України . Таким чином, документи були подані державному реєстратору не в повному обсязі.

Частиною 11 статті 29 Закону передбачено, що державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо: документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації; документи не відповідають вимогам, які встановлені частина першою, другою, четвертою, п'ятою та сьомою статті 8, частиною п'ятою статті 10 та частиною двадцять першою статті 22 цього Закону; документи подані не у повному обсязі; документи подані з порушенням строку, який встановлено частиною одинадцятою статті 37 цього Закону; документи подано особою, яка не має на це повноважень; до державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони у проведенні реєстраційних дій.

Враховуючи викладене вище, надісланий пакет документів було залишено без розгляду державним реєстратором відповідно до вимог статті 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців". На підставі чого видано повідомлення про залишення документів, що подані для проведення державної реєстрації, без розгляду.

Відповідно до Закону залишення документів, що подавались для проведення реєстраційної дії без розгляду, не перешкоджає повторному зверненню до державного реєстратора у загальному порядку після усунення причин, що стали підставою для залишення документів без розгляду.

Державний реєстратор не встановлює прав і обов'язків для суб'єктів господарювання і не проводить реєстраційні дії від власного імені. Права і обов'язки господарюючий суб'єкт набуває на підставі рішення власника, а реєстраційні дії проводяться державним реєстратором тільки після прийняття відповідного рішення власника і доданих до нього правовстановлюючих документів.

Відповідно до частини восьмої ст. 24 Закону про державну реєстрацію державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для проведення державної реєстрації юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою-сьомою цієї статті.

Таким чином, суд приходить до висновку, що державний реєстратор діяв лише на підставі в межах повноважень та у спосіб, що прямо передбачені чинним законодавством.

Суд зазначає, що відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З врахуванням вищевикладеного, повно і всебічно з'ясувавши обставини, які мають значення для правильного вирішення справи, оцінюючи наявні в справі докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні на предмет належності, допустимості та достовірності кожного доказу окремо, а також достатності та взаємного зв'язку доказів у їх сукупності, як того вимагає процесуальне законодавство, проаналізувавши норми матеріального права, які належить застосувати до спірних правовідносини, суд вважає позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню.

Згідно з положеннями ст. 94 КАС України, у разі відмови у задоволенні позову, понесені позивачем судові витрати з відповідача не присуджуються.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 9, 11, 94, 128, 159, 160- 163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов ОСОБА_1 до Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві, Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Лінцової Вероніки Юріївни, третьої особи: Товариства з обмеженою відповідальністю аудиторська фірма "Пруденс-стандарт" про визнання повідомлення, дій незаконними та зобов'язання вчинити певні дії залишити без задоволення.

2. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня її проголошення, у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. 3. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

У повному обсязі постанова виготовлена 04.12.2014 року.

Суддя Рубан В.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.12.2014
Оприлюднено09.12.2014
Номер документу41738872
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/16766/14

Ухвала від 18.11.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 09.02.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 27.01.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 08.01.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Постанова від 02.12.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 30.09.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні