Ухвала
від 09.02.2015 по справі 820/16766/14
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 лютого 2015 р.Справа № 820/16766/14 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Калиновського В.А.

Суддів: Бенедик А.П. , Водолажської Н.С.

за участю секретаря судового засідання Зарицька Т.В.

Позивач - ОСОБА_1 ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 02.12.2014р. по справі № 820/16766/14

за позовом ОСОБА_1

до Реєстраційна служба Головного управління юстиції у м. Києві , Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Лінцової Вероніки Юріївни

третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю "Пруденс-стандарт"

про визнання повідомлення, дій незаконними та зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИЛА:

Позивач, ОСОБА_1, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Реєстраційна служба Головного управління юстиції у м. Києві, Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Лінцової Вероніки Юріївни, в якому просив суд:

- визнати повідомлення про залишення документів без розгляду незаконним;

- визнати дії державного реєстратора Лінцової Вероніки Юріївни щодо не надіслання засновнику повідомлення про залишення документів без розгляду поштовим відправленням з описом вкладення незаконними;

- зобов'язати Реєстраційну службу Головного управління юстиції у місті Києві провести державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ АФ "Пруденс-стандарт".

- стягнути з відповідача судовий збір.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 18.11.2014р. залучено до участі у справі Товариство з обмеженою відповідальністю аудиторська фірма "Пруденс-стандарт" (01054, м. Харків, Шевченківський р-н, вул. Дмитрівська, б. 18/24, 10 пов., код ЄДРПОУ 32254548) як третю особу без самостійних вимог на предмет спору.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 02.12.2014 року у задоволенні зазначеного адміністративного позову відмовлено.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції, позивачем подано апеляційну скаргу, в якій він просить скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову, якою задовольнити позовні вимоги.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги позивач посилається на порушення судом першої інстанції, при прийнятті постанови, норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, з обставин і обґрунтувань, викладених в апеляційній скарзі.

В судовому засіданні суду апеляційної інстанції позивач, наполягаючи на порушенні судом першої інстанції, при прийнятті постанови, норм матеріального права, просив скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову, якою задовольнити позовні вимоги, з обставин і обґрунтувань, викладених в апеляційній скарзі.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення позивача, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що 06.05.2014 року на загальних зборах учасників Товариства з обмеженою відповідальність Аудиторська фірма «ПРУДЕНС-СТАНДАРТ» був укладений Протокол №3 на вирішення яких були поставлені питання про зміну складу засновників, директора та юридичної адреси.

07.08.2014 року позивачем ОСОБА_1 до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві були надіслані листом документи відповідно до ч.1 ст. 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців" для державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи позивача.

18.08.2014 року для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві надійшли документи, які були прийняті державним реєстратором відділу Лінцовою Веронікою Юріївною відповідно до опису та опрацьовані у відповідності до чинного законодавства України.

Відповідно до опису документів, поданий пакет документів містив: статут; копію квитанції, виданої банком; заява про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства (примірник оригіналу); договір про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства (Примірник оригіналу); протокол № 3 від 06.05.2007 р.; квитанція № 346ПУ94; реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; статут затверджений засновником ТОВ АФ «Пруденс-Стандарт» (2 примірники); копія паспорта (1.2.3.4.5.12.13. ст.); довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (копія).

18.08.2014 року Державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців Лінцовою Веронікою Юріївною було сформовано повідомлення № 919 про залишення документів без розгляду, які були прийняті від ОСОБА_1 та яке відповідно до реєстру рекомендованих листів відправлених відділом № 5.19-1579 від 19.08.2014 було направлено на адресу, АДРЕСА_1, 61195.

Суд першої інстанції, відмовляючи в задоволенні позову, виходив з того, що державний реєстратор діяв лише на підставі в межах повноважень та у спосіб, що прямо передбачені чинним законодавством.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції, з огляду на наступне.

Спеціальним нормативно-правовим актом в сфері державної реєстрації є Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", який набрав чинності 01.07.2004 року.

У відповідності до ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

Статтею 3 визначено, що дія Закону поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб -підприємців.

Державний реєстратор під час вчинення відповідних реєстраційних дій керується безпосередньо Конституцією України, Законом про реєстрацію та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

Стаття 6 вищезгаданого Закону визначає статус та повноваження державного реєстратора. Відповідно до цієї норми права державний реєстратор здійснює дії, передбачені цим Законом.

Державний реєстратор - посадова особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Статтею 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» визначено, що державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом про реєстрацію, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Єдиний державний реєстр).

Єдиний державний реєстр створений з метою забезпечення державних органів, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Єдиний державний реєстр ведеться на електронних носіях відповідно до державних стандартів, що забезпечують його сумісність і взаємодію з іншими інформаційними системами та мережами, що складають інформаційний ресурс держави.

Єдиний державний реєстр створюється і ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, який є його розпорядником. Адміністратором Єдиного державного реєстру є державне підприємство, що належить до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Статтею 5 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» передбачено, що реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи - підприємця.

Відповідно до норм ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», реєстраційні дії в Єдиному державному реєстрі може проводити той державний реєстратор у якого на зберіганні перебуває реєстраційна справа.

Частиною 2 ст. 53 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» встановлено, що дії або бездіяльність державного реєстратора, посадових осіб органів державної податкової служби, Пенсійного фонду України можуть бути оскаржені до суду у порядку, встановленому законом.

Статус та повноваження державного реєстратора чітко визначені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".

Таким чином, повноваження державного реєстратора полягають у засвідченні певних фактів, передбачених чинним законодавством, при надходженні до нього відповідного пакету документів (від заявника чи поштою).

Усі реєстраційні дії проводяться державним реєстратором виключно на підставі поданого уповноваженою особою пакету документів передбаченого відповідною статтею Закону.

У відповідності до ч. 1 ст. 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців включає, зокрема: перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці; перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації; внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу -підприємця до Єдиного державного реєстру; оформлення і видачу виписки з Єдиного державного реєстру.

Поняття державної реєстрації включає в себе не лише проведення державної реєстрації новоутворених юридичних осіб або їх припинення, а й проведення всіх реєстраційних дій, передбачених законом.

Частина друга ст.19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Повноваження державних реєстраторів визначені ст. 6 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру відомості про рішення юридичної особи, що надає таким відомостям офіційного характеру й робить їх придатними для використання в спорі з третіми особами.

Державні реєстратори працюють з програмним забезпеченням АРМ ЄДР (ЕЦП). Опис документів, який подається державному реєстратору формується автоматизовано за допомогою система АРМ ЄДР (ЕЦП) до якої внесені дані згідно документів, які надійшли до державного реєстратора.

У разі проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» відповідно до частини 1 статті 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) наступні документи:

- заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи;

- примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів;

- оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів;

- два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції;

- документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів.

У разі внесення змін до установчих документів, які пов'язані із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається примірник оригіналу (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) одного із таких документів:

- рішення про вихід юридичної особи із складу засновників (учасників);

- заяви фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників);

- заяви, договору, іншого документа про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства;

- рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) із складу засновників (учасників) юридичної особи, якщо це передбачено законом або установчими документами юридичної особи.

Документи, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, приймаються за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається поштовим відправленням) заявнику з відміткою про дату надходження документів.

Судом встановлено, що 06.05.2014 року на загальних зборах учасників Товариства з обмеженою відповідальність Аудиторська фірма «ПРУДЕНС-СТАНДАРТ» був укладений Протокол №3 на вирішення яких були поставлені питання про зміну складу засновників, директора та юридичної адреси.

07.08.2014 року позивачем ОСОБА_1 до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві були надіслані листом документи відповідно до ч.1 ст. 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців" для державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи позивача.

18.08.2014 року для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві надійшли документи, які були прийняті державним реєстратором відділу Лінцовою Веронікою Юріївною відповідно до опису та опрацьовані у відповідності до чинного законодавства України.

Відповідно до опису документів, поданий пакет документів містив: статут; копію квитанції, виданої банком; заява про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства (примірник оригіналу); договір про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства (Примірник оригіналу); протокол № 3 від 06.05.2007 р.; квитанція № 346ПУ94; реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; статут затверджений засновником ТОВ АФ «Пруденс-Стандарт» (2 примірники); копія паспорта (1.2.3.4.5.12.13. ст.); довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (копія).

18.08.2014 року Державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців Лінцовою Веронікою Юріївною було сформовано повідомлення № 919 про залишення документів без розгляду, які були прийняті від ОСОБА_1 та яке відповідно до реєстру рекомендованих листів відправлених відділом № 5.19-1579 від 19.08.2014 було направлено на адресу, АДРЕСА_1, 61195.

Як вбачається із змісту оскаржуваного повідомлення, підставою для залишення без розгляду документів, що подані для проведення Державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи Позивача є те, що документи подані не в повному обсязі.

Так, реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи (форма № 3) була надіслана державному реєстратору Лінцовій Вероніки Юріївні з порушенням норм чинного законодавства України. В реєстраційній картці (форма № 3) було зазначено не вірні відомості щодо організаційно правової форми та найменування юридичної особи, що значаться в Єдиному державному реєстрі.

Відповідно до витягу та відомостей з Єдиного державного реєстру, організаційно-правовою формою даної юридичної особи є Товариство з обмеженою відповідальністю, найменування юридичної особи - Аудиторська Фірма «Пруденс-Стандарт».

Рішення про внесення змін до установчих документів (Протоколі № 3 від 06.05.2014 року Загальних зборів учасників ТОВ Аудиторська фірма «Пруденс-Стандарт») суперечить відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Єдиний державний реєстр).

У відповідності до відомостей та витягу з Єдиного державного реєстру засновниками (учасниками) ТОВ Аудиторська фірма «Пруденс-Стандарт» є: ТОВ Фірма «Міжнародна Аудиторська Служба», ОСОБА_4, ОСОБА_5. ОСОБА_6, який зазначений у Протоколі №3 від 06.05.2014 року, не значиться засновником (учасником) ТОВ Аудиторська фірма «Пруденс-Стандарт».

Пункти 3.2, 3.13, 4.2, 4.4, 4.5 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю Аудиторська Фірма «Пруденс-Стандарт» у новій редакції не відповідають вимогам Закону України «Про господарські товариства».

Відповідно до чинного законодавства України, Статут у новій редакції повинен затверджується протоколом загальних зборів учасників ТОВ Аудиторська фірма «Пруденс-Стандарт», а не засновником ТОВ АФ «Пруденс-Стандарт»

Згідно ч. 5 ст. 8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" установчі документи юридичної особи, а також зміни до них, викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновниками (учасниками) або уповноваженими особами, якщо законом не встановлено інший порядок їх затвердження.

Статут у новій редакції не був підписаний засновниками (учасниками) або уповноваженими особами.

Зважаючи на це, надісланий юридичною особою ТОВ Аудиторська фірма «Пруденс-Стандарт» пакет документів не містив примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документа, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів, два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції та заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, які б відповідали вимогам чинного законодавства України . Таким чином, документи були подані державному реєстратору не в повному обсязі.

Частиною 11 статті 29 Закону передбачено, що державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо: документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації; документи не відповідають вимогам, які встановлені частина першою, другою, четвертою, п'ятою та сьомою статті 8, частиною п'ятою статті 10 та частиною двадцять першою статті 22 цього Закону; документи подані не у повному обсязі; документи подані з порушенням строку, який встановлено частиною одинадцятою статті 37 цього Закону; документи подано особою, яка не має на це повноважень; до державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони у проведенні реєстраційних дій.

Враховуючи викладене вище, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що надісланий пакет документів було залишено без розгляду державним реєстратором відповідно до вимог статті 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців". На підставі чого видано повідомлення про залишення документів, що подані для проведення державної реєстрації, без розгляду.

Відповідно до Закону залишення документів, що подавались для проведення реєстраційної дії без розгляду, не перешкоджає повторному зверненню до державного реєстратора у загальному порядку після усунення причин, що стали підставою для залишення документів без розгляду.

Державний реєстратор не встановлює прав і обов'язків для суб'єктів господарювання і не проводить реєстраційні дії від власного імені. Права і обов'язки господарюючий суб'єкт набуває на підставі рішення власника, а реєстраційні дії проводяться державним реєстратором тільки після прийняття відповідного рішення власника і доданих до нього правовстановлюючих документів.

Відповідно до частини восьмої ст. 24 Закону про державну реєстрацію державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для проведення державної реєстрації юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою-сьомою цієї статті.

Таким чином, правомірним є висновок суду першої інстанції, що державний реєстратор діяв лише на підставі в межах повноважень та у спосіб, що прямо передбачені чинним законодавством.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З врахуванням вищевикладеного, повно і всебічно з'ясувавши обставини, які мають значення для правильного вирішення справи, оцінюючи наявні в справі докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні на предмет належності, допустимості та достовірності кожного доказу окремо, а також достатності та взаємного зв'язку доказів у їх сукупності, як того вимагає процесуальне законодавство, проаналізувавши норми матеріального права, які належить застосувати до спірних правовідносини, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що позовні вимоги є такими, що не підлягають задоволенню.

Отже, колегія суддів переглянувши рішення суду першої інстанції, вважає, що при його прийнятті суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги з наведених підстав висновків суду не спростовують.

Відповідно до ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Згідно ч. 1 ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Зважаючи на встановлені обставини справи, колегія суддів дійшла висновку, що постанова Харківського окружного адміністративного суду від 02.12.2014 року по справі № 820/16766/14 прийнята з дотриманням норм чинного процесуального та матеріального права і підстав для її скасування не виявлено.

Керуючись ст. 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 02.12.2014р. по справі № 820/16766/14 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя (підпис)Калиновський В.А. Судді (підпис) (підпис) Бенедик А.П. Водолажська Н.С. Повний текст ухвали виготовлений 16.02.2015 р.

Дата ухвалення рішення09.02.2015
Оприлюднено17.02.2015
Номер документу42708700
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання повідомлення, дій незаконними та зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —820/16766/14

Ухвала від 18.11.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 09.02.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 27.01.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 08.01.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Постанова від 02.12.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 30.09.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні