Постанова
від 16.12.2014 по справі 7/93-б
ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

cpg1251

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 грудня 2014 року Справа № 7/93-Б Вищий господарський суд України у складі колегії суддів:

головуючого -Білошкап О.В., суддів - Запорощенка М.Д., Погребняка В.Я., за участю представників сторін:

ПАТ "Укрсоцбанк" - Ганаги А.С.,

Арбітражного керуючого Кушнірука О.Л.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві касаційну скаргу Публічного акціонерного товариства "Укрсоцбанк" на постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 24.04.2014 та ухвалу господарського суду Волинської області від 25.03.2014 про припинення провадження у справі №7/93-Б про банкрутство Приватного підприємства "Торговий дім "Волиньінтерм", -

в с т а н о в и в:

Ухвалою господарського суду Волинської області від 25.03.2014 року (суддя Шум М.С.) провадження у справі про банкрутство ПП "ТД "Волиньінтерм" припинено, затверджено звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс ПП "ТД "Волиньінтерм", юридичну особу - ПП "ТД "Волиньінтерм" ліквідовано, зобов'язано державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та спрямовані на припинення юридичної особи - ПП "ТД "Волиньінтерм".

Постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 24.04.2014 (колегія суддів: Огороднік К.М.- головуючий, Тимошенко О.М., Коломис В.В.) апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства "Укрсоцбанк" залишено без задоволення, ухвалу господарського суду Волинської області від 25.03.2014 року залишено без змін.

Публічне акціонерне товариство "Укрсоцбанк" звернулось до Вищого господарського суду України з касаційною скаргою, в якій просить постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 24.04.2014 та ухвалу господарського суду Волинської області від 25.03.2014 про припинення провадження у справі про банкрутство ПП "ТД "Волиньінтерм" скасувати та направити справу на розгляд до суду першої інстанції, посилаючись на порушення та неправильне застосування судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права, зокрема, ст.ст. 3-1,26,30,31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", п.1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI , ст. 18-1 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)".

Заслухавши доповідь судді Білошкап О.В., вислухавши пояснення представника ПАТ "Укрсоцбанк" та арбітражного керуючого Кушнірука О.Л., перевіривши матеріали справи та обговоривши доводи касаційної скарги, колегія суддів прийшла до висновку, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, 16.12.2010 року постановою господарського суду Волинської області Приватне підприємство "Торговий дім "Волиньінтерм" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру.

Ухвалою господарського суду Волинської області від 18.10.2011 року припинено повноваження ліквідатора ПП "ТД "Волиньінтерм" Рудецької О.Я., ліквідатором підприємства - банкрута призначено арбітражного керуючого Кушнірука О.Л.

Ухвалою господарського суду Волинської області від 16.01.2013 року по даній справі затверджено проміжний звіт ліквідатора.

13.02.2014р. ліквідатор ПП "Торговий дім "Волиньінтерм" надав до суду звіт за результатами своєї роботи та ліквідаційний баланс банкрута.

Затверджуючи звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, суд першої інстанції, з яким погодився суд апеляційної інстанції, виходив з того, що для повного погашення кредиторської заборгованості у підприємства відсутні активи, пропозицій від засновників, юридичних та фізичних осіб - санаторів, щодо фінансового оздоровлення підприємства не надходило, а це дає можливість стверджувати, що дане підприємство підлягає ліквідації у вiдповiдностi з вимогами чинного законодавства про банкрутство.

Згідно статті 4-1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство в порядку провадження, передбаченого цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу.

Тобто, ліквідатор зобов'язаний вчинити всі можливі дії щодо з'ясування обсягів активу та пасиву боржника шляхом запитів до відповідних органів, у тому числі державної виконавчої служби, банківських установ, бюро технічної інвентаризації, реєстраційних відділень МВС України тощо.

Як встановили суди попередніх інстанцій, з метою вжиття заходів, спрямованих на пошук майна банкрута, ліквідатором зроблено відповідні запити на які отримано наступні відповіді:

- КП "Волинське обласне бюро технічної інвентаризації" повідомило дані про реєстрацію права власності на нерухоме майно в електронному реєстрі прав власності за банкрутом (лист № 2943 від 11.04.2011 року);

- Управління Держкомзему у Волинській області повідомило, що за банкрутом не зареєстровано земельних ділянок на території області (лист № 01-03-14/1584 від 06.05.2011 року);

- УДАІ УМВС України у Волинській області повідомило, що згідно облікових даних за банкрутом зареєстровані транспортні засоби (лист № 11/401 від 12.04.2011 року). Однак всі вони реалізовані у 2011 році під час проведення ліквідаційної процедури попереднім ліквідатором.

- Інспекція Держтехнагляду у Волинській області повідомила, що за банкрутом зареєстрованої сільськогосподарської техніки не виявлено (лист № 64 від 11.04.2011 року);

- Луцька об'єднана державна податкова інспекція ДПС у Волинській області повідомила про наявні відкриті поточні рахунки в банках (лист № 3287/к/10/18-006 від 19.06.2012 року).

Ліквідатором долучено до матеріалів справи довідку ПАТ "Укрсоцбанк" від 13.02.2014 року №52 про закриття поточного рахунку банкрута.

Як вбачається з матеріалів справи, в межах ліквідаційної процедури заявлені вимоги поточних кредиторів, а саме:

- ДК "Газ України" НАК "Нафтогаз України" на суму 1125,00 грн., в т.ч. 1125,00 грн. черговість задоволення вимоги четверта;

- Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Луцьку на суму 990,00 грн. черговість задоволення вимоги друга;

- Луцька міська виконавча дирекція Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 819,97 грн. черговість задоволення вимоги друга;

- Управління Пенсійного фонду України в м. Луцьку Волинської області на суму 15179,65 грн. черговість задоволення вимоги друга;

- Луцький міський центр зайнятості на суму 466,26 грн. черговість задоволення вимоги друга.

Крім того, від ПАТ "ОТП Банк" до господарського суду Волинської області надійшла заява № а00-12-4-5/477 від 29.05.2012 року про виключення із реєстру вимог кредиторів банкрута у зв'язку з погашенням наявної кредитної заборгованості перед Банком майновим поручителем за кредитним договором.

Згідно актів технічного стану від 20.01.2011 року комісією встановлено, що товарні залишки, обладнання, товари (ТМЦ, МШП, МНМА) на загальну суму 1055379,93 грн., в т.ч. і ті, які перебувають в заставі ПАТ "Укрсоцбанк" (рухоме - товари в обороті згідно договору застави в сумі 894600,00 грн.), знаходяться в незадовільному стані, потребують значного ремонту.

Рішенням комітету кредиторів (протокол № 10 від 08.10.2012 року) затверджено висновки комісії згідно актів від 20.01.2011 року та зобов'язано ліквідатора здати утворений металобрухт (брухт чорних металів 1950 кг, кольорових латунь 41 кг, мідь 20 кг) до брухтоприймальної організації та списати дане майно з балансу, а саме, товарні залишки, обладнання, товари (ТМЦ, МШП, МНМА) на загальну суму згідно даних бухгалтерського обліку 1055379,93 грн., в т.ч. і ті, які перебувають в заставі ПАТ "Укрсоцбанк" (рухоме - товари в обороті згідно договору застави в сумі 894600,00 грн). Дане питання висвітлено в акті від 23.11.2012 року № 28 планової перевірки додержання арбітражним керуючим Кушніруком О.Л. ліцензійних умов - за результатом проведення перевірки порушень комісією не виявлено. Вищевказаний брухт повністю здано по актам № 346, № 347 від 23.10.2012 року до ТзОВ "Західна лінія", що має відповідну ліцензію. Кошти 30.10.2012 року в сумі 5125,00 грн. надійшли на рахунок банкрута.

Згідно протоколу аукціону ТБ "Кардинал" № 02/13 від 10.01.2013 року у відповідному аукціоні виявило бажання взяти участь два учасники, сплатили гарантійні та реєстраційні внески. В ході проведення аукціону визначено ліцитатором переможця по лоту № 3 (частина приміщення адмінкорпусу з прохідною і медпунктом /літера А-3/, в тому числі приміщення 2-20, 2-21, 2-23, 2-24, 2-25, 2-26, 2-27 (дані технічного паспорту) розташовані на 1 поверсі, загальною площею - 42,3 кв.м., що знаходяться за адресою: вул. Дубнівська, 22, м. Луцьк) за остаточною ціною продажу 33840,00 грн., з яким укладено договір купівлі-продажу.

З матеріалів справи вбачається та судами встановлено, покупець повністю розрахувався за нерухоме майно, кошти спрямовані на погашення витрат з організації та проведення аукціону, оцінки майна, оплати послуг арбітражного керуючого.

Крім цього, 19.12.2013 року організатором аукціону проведено аукціон з продажу майна банкрута (підвальне приміщення загальною площею 110,9 кв.м., в будинку адмінкорпусу з прохідною і медпунктом /літер А-3/, що знаходиться за адресою: м Луцьк вул. Дубнівська, 22) за початковою вартістю згідно проведеної оцінки 45514,00 грн. (комітет кредиторів був неодноразово проінформований на засіданнях в т.ч. і 25.11.2013 року, 18.12.2013 року протоколи № 12, № 13).

Згідно протоколу № 24/8 від 19.12.2013 року вищезазначене майно реалізовано за остаточною ціною продажу 50064,00 грн.

Покупцем розрахунок проведено 19.12.2013 року в повному обсязі, з переможцем аукціону укладено договір купівлі-продажу майна банкрута на аукціоні № 1 від 19.12.2013 року.

Як встановлено судами, ліквідатором у відповідності до ст. 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в межах наданих Законом повноважень укладено договори купівлі-продажу майна банкрута, в тому числі на нерухоме майно, які нотаріально засвідчені.

З метою реалізації майна банкрута ліквідатором також укладено договір на проведення аукціонів, проведення публікацій газетних оголошень з спеціалізованою організацією Товарна біржа "Кардинал" на загальну суму 4532,00 грн., отриманих за рахунок проданого майна банкрута.

Також судами встановлено, що в ході ліквідаційної процедури ліквідатором укладено договори на проведення оцінки з суб'єктами оціночної діяльності, на проведення фінансового аналізу щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства загальною вартістю послуг за виконання робіт 20000,00 грн. з подальшим одержанням звітів, однак послуги оплачено лише частково в розмірі 8000,00 грн.

Виконуючи вимогу ст.34 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції, чинній до 19.01.2013 року, ліквідатор здійснив підготовку документів до здачі в архів, що підлягають обов'язковому зберіганню. Після проведеної роботи ліквідатор передав в КУ "Луцький міський трудовий архів" по акту №1 від 20.11.2012 року виявлені документи по особовому складу банкрута (книги по зарплаті, особові рахунки накази) за 2004-2011 рр. з оплатою послуг згідно договору в розмірі 618 грн. 00 коп.

Згідно наданих ліквідатором відомостей станом на 12.02.2014 року неоплаченої заборгованості по заробітній платі працівникам підприємства немає, згідно облікових даних банкрута, наявних договорів оренди, земельні ділянки банкрута знаходились до моменту реалізації нерухомості в оренді у територіальної громади м. Луцька.

Загальна сума (за мінусом вищевказаних витрат пов'язаних з проведенням ліквідаційної процедури та реалізацією майна) оплачених (погашених) вимог кредиторів першої черги, які забезпечені заставою, а саме ПАТ "Укрсоцбанк" складає 10 075 грн. 23 коп. (крім того 500,00 грн. витрат по вчиненню нотаріальних дій приватним нотаріусом Ариванюк Т.О, щодо перерахування коштів на депозитний рахунок).

В матеріалах справи міститься довідка приватного натаріуса Ариванюк Т. О.від 18.02.2014 року №45/0223 про перерахування коштів, які знаходилися на депозитнуму рахунку публічному акціонерному товариству "Укрсоцбанк" .

Як встановлено судами попередніх інстанцій, залишок непогашених вимог кредиторів станом на 12.02.2014 року згідно реєстру у справі про банкрутство ПП "ТД "Волиньінтерм" становив в сумі 5008654,62 грн., кошти на рахунку банкрута станом на 12.02.2014 року відсутні.

Отже, для повного погашення кредиторської заборгованості у підприємства-банкрута відсутні активи, пропозицій від засновників, юридичних та фізичних осіб - санаторів, щодо фінансового оздоровлення підприємства не надходило.

Згідно п. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Звертаючись із апеляційною скаргою до суду апеляційної інстанції, ПАТ "Укрсоцбанк" послався на неправомірність затвердження грошової винагороди арбітражного керуючого та спрямування коштів від реалізації майна банкрута на задоволення таких вимог.

Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 19.01.2013 року) положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Оскільки боржник ПП "ТД "Волиньінтерм" постановою господарського суду Волинської області від 16.12.2010 року визнаний банкрутом, то положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру застосовуються в попередній редакції (до 19.01.2013 року).

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судами, на засіданні комітету кредиторів 17.01.2014 року (протокол №1) ліквідатор надав інформацію щодо своєї діяльності, зазначив, що до суду буде подано ліквідаційний баланс та остаточний звіт у справі про банкрутство ПП "ТД" Волиньінтерм", відповідну інформацію комітетом кредиторів вирішено взяти до відома.

Більшістю голосів комітету кредиторів, який відбувся 11.02.2014 року (протокол №2) представлений звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс затверджено, роботу ліквідатора визнано задовільною, вирішено підприємство-банкрута ліквідувати, суду подати відповідні звіт та ліквідаційний баланс.

Відповідно до ч. 4 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом. Згідно ч. 12 цієї ж статті оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника. Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за період від дня винесення господарським судом ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство і до дня першого засідання комітету кредиторів, на якому встановлюється розмір оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, здійснюється кредитором або боржником, за заявою якого порушено справу, у максимальному розмірі, визначеному цією статтею.

Як вбачається з матеріалів справи, рішенням комітету кредиторів ПП "ТД "Волиньінтерм" від 07.12.2012 року оформлених протоколом № 13 більшістю голосів встановлено суму оплати послуг арбітражного керуючого за кожен місяць здійснених ним своїх повноважень з моменту призначення (18.10.2011 року) ліквідатором у справі про банкрутство в розмірі двох мінімальних заробітних плат, а також здійснити відшкодування його витрат у відповідності до наданих підтверджуючих документів. Встановлено додаткову винагороду в розмірі 10% від суми вартості майна (ліквідаційної маси) банкрута, реалізованого в процесі ліквідаційної процедури, в тому числі і того, що перебуває в заставі (іпотеці) банків. Оплату додаткової винагороди арбітражного керуючого (ліквідатора) здійснити у повному обсязі першочергово за рахунок коштів боржника, що надходитимуть на ліквідаційний рахунок від продажу ліквідаційної маси банкрута в т.ч. і тих, що надходитимуть від продажу застави (іпотеки). Для здійснення оплати послуг сформувати фонд за рахунок коштів боржника в т.ч. і тих коштів, що надходять від реалізації майна, що перебуває в заставі (іпотеці) банків.

Ухвалою господарського суду Волинської області від 11.12.2012 року встановлено розмір оплати послуг арбітражному керуючому Кушніруку О.Л. за кожен місяць здійснених ним своїх повноважень, з моменту призначення (18.10.2011 року) ліквідатором у справі про банкрутство, в розмірі двох мінімальних зарплат. Також ухвалено здійснити відшкодування витрат арбітражному керуючому Кушніруку О.Л. у відповідності до наданих підтверджуючих документів, встановлено арбітражному керуючому Кушніруку О.Л. додаткову винагороду в розмірі 10% від суми вартості майна (ліквідаційної маси) банкрута, реалізованого в процесі ліквідаційної процедури, в тому числі і того, що перебуває в заставі (іпотеці) банків, оплату додаткової винагороди, послуг, витрат арбітражного керуючого (ліквідатора) здійснити у повному обсязі першочергово за рахунок коштів боржника, що надходитимуть на ліквідаційний рахунок від продажу ліквідаційної маси банкрута в т.ч і тих, що надходитимуть від продажу застави (іпотеки) та сформувати фонд для здійснення оплати арбітражному керуючому Кушніруку О.Л. додаткової винагороди, відшкодування витрат, послуг за рахунок коштів боржника в т.ч. і тих коштів, що надходять від реалізації майна, що перебуває в заставі (іпотеці) банків.

Вказана ухвала суду першої інстанції у встановленому законом поряду не оскаржувалась.

Згідно з ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів, у порядку, встановленому цією статтею. У першу чергу задовольняються витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону.

Відповідно до ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилось майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичною особи - банкрута.

Звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вчинення ним дій по виявленню кредиторів та активів боржника.

Отже, ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу є судовим актом, який не тільки встановлює обставини відсутності майна боржника для задоволення вимог кредиторів, дає оцінку повноті дій ліквідатора в ході ліквідаційної процедури, вона підсумовує також хід процедури банкрутства та припиняє провадження у справі про банкрутство.

Відповідно ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону.

Колегія суддів Вищого господарського суду України погоджується з висновками судів попередніх інстанцій про те, що звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута підлягає затвердженню, а провадження по справі - припиненню на підставі ст. ст. 32, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оскільки ліквідатор вчинив всі необхідні дії, які передбачені законом, додав відповідні документи до свого звіту, а за результатами розгляду ліквідаційного балансу у банкрута відсутні майнові активи для задоволення вимог кредиторів.

Тому постанова Рівненського апеляційного господарського суду від 24.04.2014 та ухвала господарського суду Волинської області від 25.03.2014 про припинення провадження у справі прийняті у відповідності до фактичних обставин справи та вимог чинного законодавства і підстави для їх скасування відсутні.

Доводи касаційної скарги не спростовують висновків судів попередніх інстанцій, які викладені в оскаржуваних рішеннях.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 111 5 , 111 7 , 111 9 - 111 11 Господарського процесуального кодексу України, Вищий господарський суд України, -

П О С Т А Н О В И В :

Касаційну скаргу Публічного акціонерного товариства "Укрсоцбанк" залишити без задоволення.

Постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 24.04.2014 та ухвалу господарського суду Волинської області від 25.03.2014 про припинення провадження у справі №7/93-Б залишити без змін.

Головуючий: Білошкап О.В. Судді:Запорощенко М.Д. Погребняк В.Я.

СудВищий господарський суд України
Дата ухвалення рішення16.12.2014
Оприлюднено24.12.2014
Номер документу41990014
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —7/93-б

Ухвала від 18.10.2011

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 11.03.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Постанова від 16.12.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Білошкап О.В.

Постанова від 16.12.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Білошкап О.В.

Ухвала від 28.11.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Білошкап О.В.

Ухвала від 28.11.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Білошкап О.В.

Ухвала від 26.09.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Білошкап О.В.

Ухвала від 26.09.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Білошкап О.В.

Ухвала від 23.06.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Білошкап О.В.

Ухвала від 23.06.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Білошкап О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні