Справа № 3-7988/2008 р
Справа № 3-7988/2008 р., № 3-7989/2008 р.,
№ 3-7990/2008 р., № 3-7991/2008 р.
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 грудня 2008 року суддя
Крюківського районного суду м.Кременчука Полтавської області Дядечко І.І., розглянувши у відкритому
судовому засіданні в м.Кременчуці справу про адміністративне правопорушення, що
надійшла з Кременчуцької об'єднаної Державної податкової інспекції, відносно
ОСОБА_1
ІНФОРМАЦІЯ_1народження, уродженця і жителя АДРЕСА_1, учасника ліквідації аварії
на Чорнобильській атомній електростанції у 1986 році (категорія 2) посвідчення
серії НОМЕР_1 працюючого менеджером (управителем) з адміністративної діяльності
товариства з обмеженою відповідальністю «Фан-Сервіс»,
за ч.1 ст.155-1, ч.1 ст.164 Кодексу України про
адміністративні правопорушення, -
В С Т А Н О В И В:
Відповідно до протоколів про адміністративну
відповідальність, що надійшли до суду 08.12.2008 року, державними податковими
інспекторами Кременчуцької ОДПІ при перевірці залів гральних автоматів,
належних ТОВ «Фан-Сервіс», код 33588919, юридична адреса: АДРЕСА_1 було
виявлено ряд порушень, допущених менедженом товариства ОСОБА_1., які виявилися
в наступному:
Так, 12.11.2008 року при перевірці залу гральних
автоматів «Гривенька» по вул.Манагарова, 1, та залу гральних автоматів,
розташованого в павільйоні «Ямщик» по Набережній лейтенанта Дніпрова в
м.Кременчуці було встановлено проведення розрахункових операцій з надання
послуг у сфері грального бізнесу через гральні автомати, які не зареєстровані в
органах державної податкової служби та не переведені у фіскальний режим роботи;
непроведення розрахункової операції через реєстратор розрахункових операцій та
невидача розрахункового документу; організація діяльності з проведення
азартниох ігор без одержання ліцензії на провадження організації діяльності з
проведення азартних ігор (протокол про адміністративне правопорушення від
21.11.2008 року б/н бланк серії КН № 189908).
Згідно з протоколом б/н від 20.11.2008 року (бланк серії
КН № 189798), при перевірці залу гральних автоматів, розташованого по
вул.Пролетарській, буд.6-Г в м.Кременчуці 07.11.2008 року о 15 год.30 хв.
встановлено аналогічне правопорушення.
При перевірці залу
гральних автоматів в магазині «Лілія» по вул.Республіканській, 20А в м.Кременчуці
о 11 год.00 хв. 13.11.2008 року працівниками Кременчуцької ОДПІ встановлено
непроведення та невидача розрахукнового документу - касового чеку РРО при
наданні послуг у сфері грального бізнесу; проведення розрахункових операцій з
надання послуг у сфері грального бізнесу через гральні автомати, які не
зареєстровані в органах ДПС, не переведені у фіскальний режим. Також було
виявлено порушення порядку провадження господарської діяльності, а саме,
організація діяльності з проведення азартних ігор без одержання відповідної
ліцензії на провадження організації діяльності з проведення азартних ігор -
відсутня ліцензія Полтавської обласної державної адміністрації на організацію
та утримання тоталізаторів, гральних закладів (протокол про адміністративне
правопорушення від 14.11.2008 року б/н бланк серії КН № 189784).
В залі гральних автоматів «Копійка» по
вул.Республіканській, буд.93 в м.Кременчуці, 13.11.2008 року о 09 год.45 хв.
було виявлено порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків, а
саме, непроведення розрахункової операції через РРО та невидача розрахункового
документа, відсутність РРО, проведення розрахункової операції через гральні
автомати, які не зареєстровані в органах ДПС і не переведені у фіскальний режим
роботи.
Суд розглядає вищевказані
протоколи про адміністративні правопорушення відносноОСОБА_1 за правилами ст.36
Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Правопорушник в суд не
з'явився, при цьому направив на адресу суду заяву, де просить справу розглядати
у його відсутність, при цьому ОСОБА_1. надано письмове заперечення, згідно з
якими він вину не визнає, вказує, що ТОВ «Фан-Сервіс» має всі необхідні
дозвільні документи для свого функціонування та здійснення діяльності з
проведення азартних ігор. Гральні автомати мають відповідні торгові патенти.
Гральний автомат не є автономним реєстратором розрахункових операцій, а тому не
потребує реєстрації в органах державної податкової служби. Повідомлення-рішення
про застосування до нього фінансових санкцій з даного питання оскаржуються ним
в окружному адміністративному суді. Наявні матеріали достатні для розгляду
справи без участі правопорушника.
Суд, вивчивши матеріали
справи, дослідивши та проаналізувати надані докази, приходить до наступних
висновків.
Відповідно до п.29 ст.9 Закону України «Про ліцензування
певних видів господарської діяльності» організація та утримання тоталізаторів,
гральних закладів, випуск та проведення лотерей, організація діяльності з
проведення азартних ігор підлягає ліцензуванню відповідно до цього Закону.
В судовому засіданні
встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Фан-Сервіс» здійснює
діяльність з проведення азартних ігр. 01.06.2006 року підприємством отримано
ліцензію (серія НОМЕР_1 Міністерства фінансів України на організацію діяльності
з проведення азартних ігор (діяльність з організації та проведення азартних
ігор на гральних автоматах). Строк дії вказаної ліцензії з 28.04.2006 року по
27.04.2011 року. Також 15.08.2007 року у встановленому законом порядку ТОВ
«Фан-Сервіс» отримано ліцензію (серія НОМЕР_2) Полтавської обласної державної
адміністрації на організацію та утримання тоталізаторів, гральних закладів,
строк дії якої до 14.08.2012 року.
Згідно з абз.7 ст.14 вказаного Закону, який, на думку
працівників КОДПІ, порушено ОСОБА_1., для кожної філії, кожного відокремленого
підрозділу ліцензіата, які провадитимуть господарську діяльність на підставі
отриманої ним ліцензії, орган ліцензування видає ліцензіату засвідчені ним
копії ліцензії, які реєструються в журналі обліку заяв та виданих ліцензій.
Засвідчена органом ліцензування копія ліцензії є документом, що підтверджує
право філії або іншого структурного підрозділу ліцензіата на провадження
певного виду господарської діяльності на підставі отриманої ліцензії.
Відповідно до ст.55 Господарського кодексу суб'єктами
господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють
господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність
господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність
за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених
законодавством.
За правилами до ст.95
Цивільного кодексу України філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що
розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій.
Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном
юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею
положення. Керівники філій та представництв призначаються юридичною особою і
діють на підставі виданої нею довіреності. Відомості про філії та
представництва юридичної особи включаються до єдиного державного реєстру.
Таким чином, зали
гральних автоматів Товариства з обмеженою відповідальністю «Фан-Сервіс» є лише
гральними закладами, відкритими без створення філій чи відокремлених
підрозділів, а тому вимоги абз.7 ст.14 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності»
на них не поширюються.
При цьому, суд не надає юридичної оцінки та не приймає до
уваги лист Управління з питань розвитку споживчого ринку сфери побутових послуг
та підприємництва Полтавської обласної державної адміністрації № 04-06-1110 від
21.10.2008 року, відповідно до якого члени комісії облдержадміністрації з
ліцензування господарської діяльності з організації та утримання тоталізаторів,
гральних закладів на своєму засіданні 16.10.2008 року одноголосно прийняли
рішення про необхідність ліцензіату мати засвідчену органом ліцензування копії
ліцензії на кожен гральний заклад.
Отже, з викладеного вбачається, що в діяхОСОБА_1 відсутні
подія і склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.164 КУпАП,
оскільки ТОВ «Фан-Сервіс» у встановленому законом порядку отримано ліцензію Полтавської обласної
державної адміністрації на організацію та утримання тоталізаторів, гральних
закладів, а наявність засвідченої органом
ліцензування копії даної ліцензії в кожному гральному закладі підприємства
законом не передбачено.
Що стосується виявлених
Кременчуцькою ОДПІ порушень порядку проведення розрахунків, які виявилися в
нероздрукуванні та невидачі розрахункового документу - касового чеку
реєстратора розрахункових операцій, невідповідності готівкових коштів на місці
проведення розрахунків сумі, яка зазначена в денному звіті РРО (Х-звіті), а
також проведення розрахункових операцій з надання послуг у сфері грального
бізнесу через гральні автомати, які не зареєстровані в органах державної
податкової служби та не переведені у фіскальний режим роботи, суд вважає, що
посадовими особами КОДПІ зроблено помилкові висновки в цій частині з таких
підстав.
В своїх письмових
поясненнях ОСОБА_1., вказує на те, що гральні автомати ТОВ «Фан-Сервіс» не
облаштовані РРО, а загальний принцип роботи їх полягає у внесенні готівки до
грального автомату безпосередньо гравцем, а не через РРО, по закінченню гри
готівкові кошти вилучаються працівником
гральних залів та вносяться до ЕККА із роздрукуванням відповідних чеків.
З досліджених в судовому
засіданні матеріалів, зокрема з актів (довідок) перевірок за дотриманням
суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги),
вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій від
07.11.2008 року, 12.11.2008 року, 13.11.2008 року, вбачається, що в залах ТОВ
«Фан-Сервіс» знаходяться гральні автомати, які обладнані купюроприймачами, але
не обладнані фіскальною пам'ятю.
Пунктом 6 постанови
Кабінету Міністрів України «Про терміни переведення суб'єктів підприємницької
діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі
із застосуванням РРО № 121 від 7 лютого 2001 року встановлено строки
переведення СПД на розрахунки із застосуванням РРО - при використанні гральних
автоматів - з 31 грудня 2006 року. При цьому, міністерству промислової політики необхідно забезпечити до
1 лютого 2003 р. організацію розроблення автоматів з продажу товарів (послуг),
які відповідатимуть зазначеним вимогам, а також запам'ятовуючих пристроїв
(фіскальної пам'яті) для оснащення автоматів, що вже діють. Однак, на момент
розгляду справи в суді нормативні вимоги до таких автоматів не розроблено, що
свідчить про відсутність в діяхОСОБА_1 події і складу адміністративного
правопорушення, передбаченого ч.1 ст.155-1 КУпАП.
Таким чином, суд вважає, що відсутні правові підстави для
притягненняОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, оскільки в його діях
відсутні подія і склад адміністративного правопорушення, а провадження в справі
підлягає закриттю.
Керуючись п.1 ст.247
Кодексу України про адміністративні правопорушення,
П О С Т А Н О В И В:
Провадження по справі про адміністративне
правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.164, ч.1 ст.155-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення - закрити.
Постанова судді може бути
оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної
відповідальності, її законним
представником, захисником,
потерпілим, його представником
або на неї
може бути внесено протест
прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови шляхом подачі
апеляційної скарги, протесту прокурора до Апеляційного суду Полтавської області через
місцевий суд.
Суддя
І.І. Дядечко
Суд | Крюківський районний суд м.Кременчука |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2008 |
Оприлюднено | 04.08.2009 |
Номер документу | 4200213 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська
Кононенко О.М.
Адмінправопорушення
Крюківський районний суд м.Кременчука
Дядечко І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні