Ухвала
від 25.12.2014 по справі 826/20393/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1 УХВАЛА про відкриття провадження в адміністративній справі 25 грудня 2014 року   м. Київ№ 826/20393/14 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Данилишин В.М., розглянувши позов Територіального управління Держгірпромнагляду у Київській області та місті Києві до товариства з обмеженою відповідальністю "Альянспромгруп" про застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), - ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду міста Києва 23 грудня 2014 року надійшов позов Територіального управління Держгірпромнагляду у Київській області та місті Києві (також далі - позивач) до товариства з обмеженою відповідальністю "Альянспромгруп" (також далі - відповідач) про застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді анулювання дозволу відповідача від 12 вересня 2014 року               № 3216.14.32 (переоформленого № 2663.13.32 від 07 серпня 2013 року) на виконання робіт підвищеної небезпеки. Так, відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (також далі - КАС України), скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо застосування у випадках, передбачених законом, заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням. Позов відповідає вимогам, встановленим ст.ст. 106, 183-2 КАС України. Позов належить розглядати в порядку адміністративного судочинства. Підстави для повернення позову чи відмови у відкритті провадження у справі відсутні. Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 69, 71, 79, 106, 107, 160, 165, 183-2, 254 КАС України, суд - УХВАЛИВ: 1. Відкрити скорочене провадження в адміністративній справі за позовом Територіального управління Держгірпромнагляду у Київській області та місті Києві до товариства з обмеженою відповідальністю "Альянспромгруп" про застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю). 2. Зобов'язати позивача у трьохденний строк із дня отримання копії ухвали надати до суду письмові пояснення щодо часу виникнення підстав для звернення до суду з позовом. 3. Запропонувати відповідачу у десятиденний строк із дня отримання копії ухвали надати до суду письмові заперечення проти позову разом із засвідченими копіями письмових доказів на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються такі заперечення, або письмову заяву про визнання позову. 4. Роз'яснити, що справа повинна бути розглянута суддею одноособово без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, у приміщенні суду за адресою: місто Київ, вулиця Командарма Каменєва, 8, корпус 1, протягом таких строків: не пізніше п'яти днів із дня подання заперечення проти позову; не пізніше трьох днів із дня закінчення вказаного у п. 3 резолютивної частини ухвали десятиденного строку, якщо до суду не подано заперечення проти позову; не пізніше наступного дня із дня надходження до суду заяви про визнання позову. 5. Роз'яснити, що у разі недостатності повідомлених позивачем обставин або якщо за результатами розгляду поданого відповідачем заперечення суд прийде до висновку про неможливість прийняття законного судового рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, суд розглядатиме справу за загальними правилами КАС України, про що постановляється ухвала, яка оскарженню не підлягає. 6. Копії ухвали разом з витягом про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі, встановлені ст.ст. 49, 51, 53 КАС України, направити (вручити) сторонам. Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту ухвалення. Відповідно до ч. 1 ст. 255 КАС України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб та підлягає виконанню на всій території України. Суддя                                                                                                            В.М. Данилишин Витяг про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі Відповідно до ст.ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України, особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них. Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі. Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси. Згідно зі ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, можуть вступити у справу у будь-який час до закінчення судового розгляду, пред'явивши адміністративний позов до сторін. Задоволення адміністративного позову таких осіб має повністю або частково виключати задоволення вимог позивача до відповідача. У разі вступу третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, розгляд адміністративної справи починається спочатку. Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку. Питання про вступ до участі у справі третіх осіб вирішується ухвалою. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення25.12.2014
Оприлюднено29.12.2014
Номер документу42009412
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/20393/14

Ухвала від 28.07.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

Ухвала від 16.07.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

Ухвала від 16.07.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

Постанова від 24.03.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 25.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні