Постанова
від 23.12.2014 по справі 820/18475/14
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

23 грудня 2014 р. № 820/18475/14

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Рубан. В.В.,

за участі

секретаря судового засідання -Салацької Я.І.,

представника позивача -Миронової С.В.,

представника відповідача - Іхненко Я.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІНІЯ КРІПЛЕННЯ" до Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про визнання дій протиправними, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІНІЯ КРІПЛЕННЯ" , звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, в якому просить суд визнати протиправними дії Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області щодо проведення зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІНІЯ КРІПЛЕННЯ", за результатами якої було складено довідку № 4142/20-38-22-01-04/38493350 від 30 жовтня 2014 р. "Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ "ЛІНІЯ КРІПЛЕННЯ", податковий номер 38493350 щодо документального підтвердження господарських відносин з ТОВ "ГОЛДЕН-МАРК" податковий номер 39010241 та ТОВ "ЕВЕНТУМ-ТРЕЙД" податковий номер 38282298 їх реальності та повноти відображення в обліку за період липень 2014 р.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що 22.09.2014 року Основ"янською ОДПІ м.Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області позивачу направлено запит №14207/10/20-38-15-01-20 про надання інформації та її документального підтвердження на виконання завдання Державної фіскальної служби України щодо відпрацювання платників, які продають товари та послуги без наявності купівлі або імпорту (ЄРПН) у зв'язку із встановленням сумнівності у факті здійснення операцій та для з'ясування реальності та повноти відображення в бухгалтерському та податковому обліку із відповідним відображенням у податковій декларації (розрахунках, звітах тощо) за липень 2014р. результатів по господарських відносинах з ТОВ "ГОЛДЕН-МАРК" (код ЄДРПОУ 39010241) та ТОВ "ЕВЕНТУМ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 38282298). Зазначений запит отримано позивачем 26 вересня 2014р. 03 жовтня 2014р. позивачем надано відповідь № 02/10-1 від 02.10.2014 р. з поясненнями та підтверджуючими документами. 03 листопада 2014р. позивач поштою отримав Довідку № 4142/20-38-22-01-04/38493350 від 30 жовтня 2014р. "Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ "Лінія Кріплення", податковий номер 38493350 щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків ТОВ "ГОЛДЕН-МАРК" податковий номер 39010241 та ТОВ "ЕВЕНТУМ-ТРЕЙД" податковий номер 38282298 їх реальності та повноти відображення в обліку за період липень 2014р. За наслідками проведення зустрічної звірки позивача відповідачем встановлено не можливість підтвердити реальність здійснення ТОВ "Лінія Кріплення" господарських відносин з ТОВ "ГОЛДЕН-МАРК" податковий номер 39010241 та ТОВ "ЕВЕНТУМ-ТРЕЙД" податковий номер 38282298 та відповідно неможливо підтвердити подальше здійснення господарських операцій по ланцюгу постачання. Позивач вважає дії податкового органу щодо проведення зустрічної звірки протиправними та такими, що порушують його права, на підставі чого просив позов задовільними.

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав у повному обсязі, просив його задовольнити.

Відповідач проти позову заперечував, пославшись на те, що до Основ'янської ОДПІ засобами електронного зв'язку надішли листи №4244/7/99-99-20-02-01-17 від 11.09.2014 року від Державної фіскальної служби України та №18481/7/20-40-20-03-04 від 16.09.2014 від ГУ Міндоходів у Харківській області стосовно відпрацювання податкових ризиків з ПДВ та упередження необґрунтованого формування податкового кредиту вигодо формуючих та вигодотранпортуючих суб'єктів господарювання та вигодо набувачів відібраних по Порядку взаємодії підрозділів ДФС, яким зобов'язано в тому числі Основ'янську ОДПІ вжити заходів для забезпечення відпрацювання вигодо формуючих СГ та припинення їх незаконної діяльності та взяти під контроль роботу із вжиття вичерпних та дієвих заходів з відпрацювання СГ-вигодонабувачів та залучення їх до оподаткування під час проведення компанії з декларування ПДВ. Зазначені листи надійшли з додатками у вигляді переліку підприємств по яких зобов'язано органи доходів і зборів вчинити заходи відповідно до податкового законодавства. Тобто, вищезазначене слугувало законною підставою для направлення запиту до позивача. Зауважень щодо форми, змісту та вручення запиту про надання інформації позивачем не зазначено, що свідчить про неухильне додержання відповідачем процедури проведення зустрічної звірки. При отриманні письмової відповіді на запит з додатками у вигляді документів, що підтверджують здійснення господарських операцій позивача за запитуваний період органом доходів і зборів було проведено звірку результати якої зазначені в довідці №4142/20-38-22-01-04/38493350 від 30.10.2014 року. Висновки зазначені в довідці в повній мірі відповідають приписам п.73.5 Податкового кодексу України та порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. N 1232. Тому, просила в задоволенні позову відмовити в повному обсязі.

Суд, вислухавши сторони, дослідивши матеріали справи, оцінивши наявні в матеріалах справи докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтуються на повному, всебічному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, вважає, що позовні вимоги задоволенню не підлягають, виходячи з наступного.

Згідно із визначенням, наведеним у пункті 1 частини 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) встановлено, що справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до п.1 ч. 2 ст. 17 КАС України встановлено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Згідно ст. 2 КАС України, основним завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Згідно з приписами ч. 1 ст. 6 КАС України встановлено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Тобто, виходячи з аналізу вищезазначеної правової норми, суд захищає лише порушені, невизнані або оспорюванні права, свободи та інтереси учасників адміністративних правовідносин. Позивач на власний розсуд визначає, чи порушені його права рішеннями, дією або бездіяльністю суб'єкта владних повноважень. Проте ці рішення, дії або бездіяльність повинні бути такими, які породжують, змінюють або припиняють права, свободи або інтереси у сфері публічно-правових відносин.

Як встановлено під час розгляду справи та підтверджується наявними в матеріалах справи доказами, до Основ'янської ОДПІ засобами електронного зв'язку надішли листи №4244/7/99-99-20-02-01-17 від 11.09.2014 року від Державної фіскальної служби України та №18481/7/20-40-20-03-04 від 16.09.2014 від ГУ Міндоходів у Харківській області стосовно відпрацювання податкових ризиків з ПДВ та упередження необґрунтованого формування податкового кредиту вигодо формуючих та вигодотранпортуючих суб'єктів господарювання та вигодо набувачів відібраних по Порядку взаємодії підрозділів ДФС, яким зобов'язано в тому числі Основ'янську ОДПІ вжити заходів для забезпечення відпрацювання вигодо формуючих СГ та припинення їх незаконної діяльності та взяти під контроль роботу із вжиття вичерпних та дієвих заходів з відпрацювання СГ-вигодонабувачів та залучення їх до оподаткування під час проведення компанії з декларування ПДВ. Зазначені листи надійшли з додатками у вигляді переліку підприємств по яких зобов'язано органи доходів і зборів вчинити заходи відповідно до податкового законодавства. Серед перелічиних підприємств було і підприємство позивача.

Вищезазначене слугувало підставою для направлення запиту до позивача.

Так, 22.09.2014 року Основ"янською ОДПІ м.Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області позивачу, Товариству з обмеженою відповідальністю "ЛІНІЯ КРІПЛЕННЯ", направлено запит №14207/10/20-38-15-01-20 про надання інформації та її документального підтвердження, так керуючись ст. 19-1 та ст.73 Податкового кодексу України, ч.2 п.14 Порядку періодичного надання інформації контролюючим органам та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом, затвердженого Постановою КМУ від 27.12.10 №1245, Основ'янська ОДПІ Міндоходів у Харківській області, на виконання завдання Державної фіскальної щодо відпрацювання платників, які продають товари та послуги без наявності у (ЄРПН), у зв'язку із встановленням сумнівності у факті здійснення операцій, пояснення та їх документальне підтвердження (засвідчені підписом платника податків або його посадовою особою та скріплені печаткою копії первинних, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують фінансово-господарські відносини, вид, обсяг і якість операцій та розрахунків, що здійснювалися) для з'ясування реальності та повноти відображення в бухгалтерському та податковому обліку із відповідним відображенням у податковій декларації (розрахунках, звітах тощо) за липень 2014 року результатів операцій по господарських відносинах із контрагентами - постачальниками за липень 2014 року ТОВ "ГОЛДЕН-МАРК" (код ЄДРПОУ 39010241) та ТОВ "ЕВЕНТУМ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 38282298) (а.с.15-17).

03 жовтня 2014р. позивачем, Товариством з обмеженою відповідальністю "ЛІНІЯ КРІПЛЕННЯ", надано відповідь № 02/10-1 від 02.10.2014 р. з поясненнями та з додатками на 44 аркушах (а.с.18).

При цьому суд відмічає, що у вказаній відповіді жодних зауважень щодо форми чи змісту запиту, а також порядку його вручення позивачем не зроблено.

При отриманні письмової відповіді на запит з додатками у вигляді документів, що підтверджують здійснення господарських операцій позивача за запитуваний період Основ"янською ОДПІ м.Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області 30.10.2014 року, згідно із п. 73.5 ст.73 Податкового Кодексу України проведено зустрічну звірку ТОВ "Лінія Кріплення", податковий номер 38493350 щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків ТОВ "ГОЛДЕН-МАРК" податковий номер 39010241 та ТОВ "Евентум-Трейд" податковий номер 38282298 їх реальності та повноти відображення в обліку за період липень 2014р.

Результати зазначеної звірки оформлені Довідкою № 4142/20-38-22-01-04/38493350 від 30.10.2014 року "Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ "Лінія Кріплення", податковий номер 38493350 щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків ТОВ "Голден-Марк" податковий номер 39010241 та ТОВ "Евентум-Трейд" податковий номер 38282298 їх реальності та повноти відображення в обліку за період липень 2014 р.

Згідно висновків Довідки № 4142/20-38-22-01-04/38493350 від 30.10.2014 року за результатами звірки, з урахуванням інформації отриманої від ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві та ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві не можливо підтвердити реальність здійснення ТОВ "Лінія Кріплення" господарських відносин з ТОВ "Голден-Марк" податковий номер 39010241 та ТОВ "Евентум-Трейд" податковий номер 38282298 за період липень 2014р. та відповідно неможливо підтвердити подальше здійснення господарських операцій по ланцюгу постачання. (а.с.19-70).

Згідно до пп. 19-1.1.14., 19-1.1.16., 19-1.1.17. ст. 19 ПК України контролюючі органи виконують такі функції:

- здійснюють контроль у сфері виробництва, обігу та реалізації підакцизних товарів, контроль за їх цільовим використанням, забезпечують міжгалузеву координацію у цій сфері;

- здійснюють заходи щодо запобігання та виявлення порушень законодавства у сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів;

- проводять роботу щодо боротьби з незаконним виробництвом, переміщенням, обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів.

Відповідно до п.61.1. ст. 61 ПК України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Пунктом 61.2. ст. 61 ПК України передбачено, що податковий контроль здійснюється органами, зазначеними у статті 41 цього Кодексу, в межах їх повноважень, встановлених цим Кодексом.

Статтею 62 цього кодексу передбачені способи здійснення податкового контролю, а саме податковий контроль здійснюється шляхом: п. 62.1.1. ведення обліку платників податків; п. 62.1.2. інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів; п. 62.1.3. перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Згідно з п. 41.1. ст.41 цього Кодексу контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи.

Правовий аналіз вказаних норм ПК України свідчить про те, що органи державної податкової служби (у т.ч. і Основ"янська ОДПІ м. Харкова) є уповноваженими державою органами для здійснення функцій контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів).

Відповідно до п. 73.3. ст.. 73 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження.

З метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. (п. 73.5. ст.. 73 ПК України).

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначений встановлений Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок затверджений постановою КМ України від 27.12.2010 р. № 1232.

Так, відповідно до п. 1 даного порядку Зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань. (п. 2 Порядку)

З метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту. (п.3 Порядку)

Відповідно до п. 2.2. Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок затверджених наказом ДПС від 22.04.2011р. № 236 необхідність проведення зустрічних звірок суб'єктів господарювання визначається посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби за результатами проведеного аналізу даних та встановлених розбіжностей в податкових деклараціях, а також аналізу податкової інформації та документів, отриманих із внутрішніх або зовнішніх джерел ( у т.ч. від платників податків), які (можуть свідчити) про порушення такими платниками податків податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС.

Вимоги щодо оформлення запиту визначені п. 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України, відповідно до якого органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження.

Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.

Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби; 2) для визначення рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) під час проведення перевірок; 3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків; 4) щодо платника податків подано скаргу про ненадання таким платником податків податкової накладної покупцю або про порушення правил заповнення податкової накладної; 5) у разі проведення зустрічної звірки; 6) в інших випадках, визначених цим Кодексом.

Таким чином, суд не приймає посилання позивача на те, що відповідач не мав підстав для надіслання запиту від 22.09.14р. та проведення зустрічної звірки.

За приписами п. 4 Порядку № 1232 від 27.12.2010 року встановлено, що орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

Відповідно до п.п. 6, 7 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 р. № 1232, у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

Судовим розглядом встановлено, що відповідачем отримано документи від позивача разом з листом Вих.№02/10-1 від 02.10.2014р. та зазначені документи враховані під час проведення зустрічної звірки.

Суд також зазначає, що дії стосовно проведення спірної перевірки є лише службовою діяльністю працівників податкового органу на виконання своїх посадових обов'язків із збирання доказової інформації щодо дотримання суб'єктом господарювання вимог чинного законодавства.

Власне ж проведення зустрічної звірки з оформленням довідки про її результати, а також висновки, викладені в цій довідці не породжують та не змінюють права та обов'язки позивача, оскільки вони є лише процедурою встановлення обставин, які необхідні для контролю за правильністю нарахування і сплати податків та інших обов'язкових платежів.

Крім того, з правового аналізу приписів Податкового Кодексу України, вбачається обов'язок, а не право, податкового органу викладення відповідних висновків останнього, отриманих за результатами перевірок.

Обов'язковою ознакою дій суб'єкта владних повноважень, які можуть бути оскаржені до суду, є те, що вони безпосередньо породжують певні правові наслідки для суб'єкта відповідних правовідносин і мають обов'язковий характер. Факти та висновки, викладені в довідці про проведення зустрічної звірки, не породжують обов'язкових юридичних наслідків. Проведення зустрічних звірок є лише процедурним заходом зі збору податковим органом інформації щодо дотримання платником податків податкового законодавства у рамках податкового контролю.

В силу ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 21 ПК України передбачено, що посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з Податковим кодексом та іншими законами і нормативними актами.

Позивачем, в порушення вимог ч. 1 ст. 72 КАС України, не було надано належних та допустимих доказів, які б свідчили про те, що діями відповідача було порушено права та охоронювані законом інтереси позивача у сфері публічно-правових відносин.

З огляду на зазначене, суд вважає позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 9, 11, 94, 159, 160- 163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІНІЯ КРІПЛЕННЯ" до Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про визнання дій протиправними залишити без задоволення.

2. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня її проголошення, у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. 3 Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

У повному обсязі постанова виготовлена 29.12.2014 року.

Суддя Рубан В.В

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.12.2014
Оприлюднено31.12.2014
Номер документу42091493
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/18475/14

Ухвала від 13.11.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 25.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Загородній А.Ф.

Ухвала від 24.02.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 06.02.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Постанова від 23.12.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні