Постанова
від 22.12.2014 по справі 813/7082/14
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 грудня 2014 року м. Львів № 813/7082/14

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сподарик Н.І., за участі секретаря судового засідання Думич Х.М., представника позивача Мартиновича С.В., представника відповідача Мейхер М.І., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з додатковою відповідальністю "Сяйво" до Управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Управління Пенсійного фонду України у Шевченківському районі м. Львова про встановлення повноважень та визнання протиправним дій,-

встановив:

Товариство з додатковою відповідальністю "Сяйво" звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Управління Пенсійного фонду України у Шевченківському районі м. Львова про визнання неправомірними дій відповідача у зв'язку з формуванням Розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих Положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "а" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" з 2014 року, які призначені ОСОБА_3 щодо покриття таких з Товариства з додатковою відповідальністю "Сяйво".

15 грудня 2014 року представник позивача подав до суду заяву про збільшення позовних вимог, в якій просить визнати відсутність повноважень Управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова для нарахування Товариству з додатковою відповідальністю "Сяйво" сум відшкодувань витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "а" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" (крім працівників, безпосередньо зайнятих повний робочий день на підземних роботах з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників) з 2014 р. по пенсіонеру ОСОБА_3 за попередній 2013 рік в розмірі 6634,72 грн. та в місячному розрізі на 2014 р. по вказаному пенсіонеру у розмірі 2764,45 грн. за період з січня по квітень 2014 року, а також визнати протиправним та скасувати Розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих Положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "а" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" (крім працівників, безпосередньо зайнятих повний робочий день на підземних роботах з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників) з 2014 року в частині визначення суми витрат на виплату та доставку пільгових пенсій до відшкодування з Товариства з додатковою відповідальністю "Сяйво" по пенсіонеру ОСОБА_3 - повністю.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач включив до Розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пільгової пенсії суми за попередній період з причин, які не передбачені вимогами Закону України "Про пенсійне забезпечення", Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" та положеннями Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування від 19.12.2003р. № 21-1. Самі ж Розрахунки відповідачем до відшкодування виставлено з порушенням строку встановленого законодавством. Представник позивача позовні вимоги підтримав повністю, просив їх задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідач, щодо заявленого позову заперечив повністю з підстав викладених у письмових заперечення долучених до матеріалів справи в судовому засіданні 04.12.2014 року та 22.12.2014 року, зазначивши, що згідно Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», до заяви про призначення пенсій додається довідка про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пільгової пенсії по віку за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній. Така довідка була видана при призначені пільгових пенсій ТДВ "Сяйво" в підтвердження спеціального трудового стажу, а оскільки така довідка надає право на пенсію за віком на пільгових умовах, то позивач повинен відшкодувати Управлінню пенсійного фонду фактичні витрати на виплату та доставку пільгових пенсій до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування". Той факт, що розрахунки були сформовані та направлені позивачу лише 06 травня 2014 року відповідач обґрунтував тим, що не сформування та не направлення таких розрахунків пенсійним фондом було виявлено лише після проведеної інвентаризації. Окрім того, відповідач покликався на те, що затверджений бланк розрахунків передбачає відшкодування за попередній період, зокрема графи 14 та 16 "фактичні витрати на виплату та доставку пенсій за попередній рік". За наведених обставин відповідач просив суд в задоволені позовних вимог ТДВ "Сяйво" відмовити повністю.

Представник третьої особи на розгляді справи 22.12.2014 року до суду не з'явилася. Однак, 17.11.2014 року подано клопотання про розгляд справи у їх відсутність.

Суд, розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, дослідивши долучені до матеріалів справи докази, оцінивши їх в сукупності та встановив наступні фактичні обставини справи:

06 травня 2014 року Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Львова скерувало на адресу Товариства з додатковою відповідальністю "Сяйво" Розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій, призначених відповідно до пункту «а» ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» для відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за попередній період та 2014 рік по працівнику ОСОБА_3.

Зокрема, по вказаному пенсіонеру відповідно до пункту «а» ст. 13 Закону призначена пенсія по віку на пільгових умовах відповідно з 23.08.2010 року по 22.08.2020 рік. Згідно Розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій, призначених відповідно до пункту «а» ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» вказано, що за підприємством числиться заборгованість за попередній рік в розмірі 6634,72 грн. Вказана сума включена до графи 16 «Сума плати даного підприємства Пенсійному фонду України за попередній рік». Крім того, у даному Розрахунку визначено місячний розмір фактичних витрат на виплату та доставку пенсії у 2014 р. в розмірі 552,89 грн.

Таким чином, згідно надісланого 06 травня 2014 року Пенсійним фондом Розрахунку за Товариством з додатковою відповідальністю "Сяйво" числиться заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгової пенсії ОСОБА_3 за попередній рік в розмірі 6634,72 грн.

Не погоджуючись із вказаним розрахункам позивач звернувся з позовом до суду щодо визнання таких протиправними та скасування.

Оцінюючи встановлені обставини та доводи сторін, суд керується наступними положеннями чинного законодавства:

За змістом пункту 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, роботах з особливо шкідливими й важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

Згідно п. 1 ст. 1 Закону України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування» платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування є: суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, їх об'єднання, бюджетні, громадські та інші установи та організації, об'єднання громадян та інші юридичні особи, а також фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників. Відповідно до абзацу четвертого пункту першого статті другої цього Закону для платників збору, визначених пунктами 1 та 2 статті 1 цього Закону, крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку, об'єктом оподаткування є фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів «б-з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення».

У відповідності до ст. З Закону України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування» збір на обов'язкове державне пенсійне страхування платники збору сплачують до Пенсійного фонду у порядку, визначеному законодавством України.

Абзацом другим п. 1 ст. 4 цього Закону встановлена ставка збору на обов'язкове державне пенсійне страхування в розмірі 100 відсотків від об'єкта оподаткування, визначеного абзацом четвертим пункту 1 статті 2 цього Закону.

За правилами абзацу четвертого п.п. 1 п. 2 Прикінцевих положень Закону підприємства та організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до ПФУ плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими й важкими умовами праці за списком № 1, крім тих, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників, за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим Законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100-відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.

Законодавчі норми, які встановлюють порядок пенсійного забезпечення, не регулюють спірні правовідносини, що виникли з приводу порушення позивачем порядку відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій.

Даний порядок регулюється Інструкцією про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України.

Згідно з п. 6 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування від 19.12.22003р. № 21-1 (далі по тексу Інструкція № 21-1), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 року за № 64/8663, відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».

За приписами пункту 6.4 вказаної Інструкції розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами доходів органів Пенсійного фонду України щорічно у повідомленнях про розрахунок сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», які надсилаються підприємствами до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених пенсій.

Пунктом 6.5 Інструкції передбачено, що розрахунки складаються на підставі відомостей відділів з призначення пенсій органів Пенсійного фонду України, які подаються до 1 січня поточного року та протягом 10 днів з дня прийняття рішення про призначення нової пенсії.

У відповідності до пункту 6.8 Інструкції підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат па виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку про те, що відповідно до положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, які регулюють спірні правовідносини з питань пенсійного забезпечення не передбачено права Управління Пенсійного фонду здійснювати відшкодування витрат по пільговим пенсіям за попередні періоди.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Вищого адміністративного суду України від 14.03.2013 року у справі № К/9991/32264/11.

Враховуючи наведене, відповідно до вимог Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та Інструкції 21-1, які регулюють спірні правовідносини, не передбачено права Управління Пенсійного фонду здійснювати відшкодування витрат по пільговим пенсіям за попередній період, а отже відсутня правова підстава виставлення Розрахунку з включенням у нього сум відшкодування пільгової пенсії за попередній період.

В судовому засіданні представник відповідача зазначив, що даний пенсіонер підприємству до відшкодування не виставлявся і під час інвентаризації справ виявлено дану помилку Пенсійним фондом, тому, лише 06 травня 2014 року по них виставлено Розрахунки.

Відповідно до абзацу другого пункту 6.8. Інструкції зазначено, що у разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування (смерть пенсіонера, зміна місця проживання та ін.), органи пенсійного фонду повідомляють про це підприємство в місячний термін з моменту виникнення цих обставин.

Таким чином, з даного положення випливає, що тільки у випадку зміни розміру пенсії або настання обставин, які безпосередньо впливають на суму відшкодування, органи пенсійного фонду мають право для донарахування додаткової суми відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгової пенсії за попередні періоди.

Суд, звертає увагу на те, що помилка у формуванні та виставленні Розрахунків фактичних витрат та доставку пенсій по вказаних пенсіонерах допущена з вини відповідача, вказана обставина проведеної інвентаризації, не охоплюються приписами Інструкції №21-1, зокрема п. 6.8.

Крім того, в судовому засіданні представником відповідача неодноразово наголошувалось, що оскільки Пенсійним фондом проведено виплату пільгової пенсії, а видавши довідку пенсіонеру, що дає право на пільгову пенсію позивач взяв на себе обов'язок по її відшкодуванні. Зокрема, відшкодування пільгової пенсії за попередній період підприємством передбачено у затвердженому бланку Розрахунків, в якому міститься графа 14 та 16 "фактичні витрати на виплату та доставку пенсій за попередній рік".

З даного приводу слід зазначити, що законодавцем згідно п. 6.4 розділу 6 Інструкції складено додатки 6 та 7, якими передбачено лише дві підстави для донарахування підприємству додаткових витрат понад місячний розмір фактичних витрат на доставку пенсій, зокрема:

1) за результатом звірки за попередній період (стягується недоплачена сума);

2) за новопризначеними пенсіями (за період з дати призначень пенсії до дати складання розрахунку.

Як вбачається із розрахунку, зокрема по пенсіонеру ОСОБА_3 у графі 16 з позначкою «**» за підприємством числиться заборгованість за попередній рік у розмірі 6634,72 грн.

Позивач зазначає, що органом пенсійного фонду протиправно включено таку суму у вказаних графах, оскільки, позначки «**» дають чітку розшифровку, за яких обставин відбувається їх заповнення, а відтак і відшкодування по них, а саме: зазначена сума передбачена для звірки із сумою, сплаченою страхувальником за попередній рік (недоплачену суму за попередній рік необхідно сплатити одночасно із сплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць).

Таким чином, можливим є відшкодування такої суми лише у разі, якщо таку було недоплачено за попередній рік, яку виявлено за результатом звірки і яка сплачується одноразово лише у першому поточному місяці року, тобто разом із сплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за січень поточного року.

В судовому засіданні судом встановлено, що у позивача по вказаному пенсіонеру відсутня будь - яка недоплачена сума за результатом звірки, оскільки такі у 2013 році не виставлялись органом пенсійного фонду до відшкодування, по вказаному пенсіонеру не проводились жодної звірки щодо його пенсій, що виключає можливість внесення даних сум у графи 14 та 16 з позначкою «**», вказаний факт відповідач не заперечував.

З огляду на зазначене, суд зазначає про те, що дана обставина не породжує для підприємства обов'язку для відшкодування сум включених Пенсійним фондом в зазначених вище графах.

Друга підстава для стягнення донарахувань за попередні періоди передбачена ч.3 п.6.8 Інструкції, згідно якої, суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій сплачуються одночасно з оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць.

Додатками 6 та 7 Інструкції передбачено визначення цих витрат у графах 15, 17 розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів «а», «б-з» ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення». У примітках з позначкою «***» до розрахунків вказано, що зазначена сума сплачується одночасно із сплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць.

Отже, вищевказаною Інструкцією передбачено стягнення витрат за попередній період лише відносно осіб, яким призначені пенсії напередодні періоду стягнення (за період з дати призначення пенсій до дати складання розрахунку), тобто за новопризначеними пенсіями.

Інших підстав для стягнення донарахувань за попередній період, у тому числі для стягнення суми недоплати за попередній місяць, законодавством не встановлено.

Згідно з п. 6.5 Інструкції передбачено, що розрахунки складаються на підставі відомостей відділів з призначення пенсій органів Пенсійного фонду України, які подаються до 1 січня поточного року та протягом 10 днів з дня прийняття рішення про призначення нової пенсії.

Однак, всупереч вимогам Інструкції відповідач включив до розрахунку на 2014 р. по Списку № 1 та Списку № 2 донарахування за попередній рік щодо пенсіонера, який отримує пенсію вже тривалий період, що вбачається з графи 3 розрахунків, ОСОБА_3 з 23.08.2010 року.

З аналізу положень Інструкції вбачається, що Пенсійний фонд вправі здійснити донарахування підприємству додаткових витрат понад місячний розмір фактичних витрат на виплату та доставку пенсії лише з двох підстав, які не охоплюють дані правовідносини.

Тому, обов'язок щодо відшкодування суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за попередній період не може покладатися на позивача у спосіб, не передбачений законодавством.

Судом встановлено, що у надісланих Товариству з додатковою відповідальністю "Сяйво" Розрахунку по зазначеному вище пенсіонеру зазначено суми місячного розміру фактичних витрат на виплату та доставку пенсії у 2014 році.

З даного приводу слід відзначити ту обставину, що Розрахунки на 2014 р. по спірному пенсіонеру підприємству скеровано лише 06 травня 2014 року.

Підставою для відшкодування підприємством органам Пенсійного фонду витрат на виплату та доставку пільгових пенсій є Розрахунки фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій за відповідний період.

Законодавець прописав щомісячне стягнення витрат на виплату та доставку пільгової пенсії за поточний місяць саме на підставі розрахунків, а враховуючи, що по згаданому пенсіонеру у 2014 році Розрахунок виставлено лише 06 травня 2014 року, то відшкодування пільгової пенсії починаючи з січня по квітень 2014 р., дату формування Розрахунків, є необґрунтованим.

Окрім того, додатково слід відмітити наступне:

Згідно з ч. 4 ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" Порядок пенсійного забезпечення осіб, які працювали до введення в дію цього Закону на роботах із шкідливими і важкими умовами праці, передбачених законодавством, що діяло раніше, визначається статтею 100 даного Закону.

У відповідності до ст. 100 Закону України "Про пенсійне забезпечення" особам, які працювали до введення в дію цього Закону на роботах із шкідливими і важкими умовами праці, передбачених раніше діючим законодавством, пенсії за віком призначаються на таких умовах:

а) особам, які мають на день введення в дію цього Закону повний стаж на зазначених роботах, що давав право на пенсію на пільгових умовах, пенсії в розмірах, передбачених цим Законом, призначаються відповідно до вимог за віком і стажем, встановлених раніше діючим законодавством;

б) особам, які не мають повного стажу роботи із шкідливими і важкими умовами праці, вік, необхідний для призначення пенсії відповідно до статті 12, знижується пропорційно наявному стажу в порядку, передбаченому статтями 13-14 цього Закону, виходячи з вимог цього стажу, встановлених раніше діючим законодавством.

Закону України "Про пенсійне забезпечення" набрав чинності 01.01.1992 року.

До набрання чинності Закону України "Про пенсійне забезпечення" пенсійне забезпечення осіб здійснювалося відповідно до Положення про порядок призначення та виплату державних пенсій, затверджених Постановою Ради Міністрів СРСР від 03.08.1972 року. При цьому вимоги щодо атестації робочих місць за умовами праці з раніше діючим законодавством були відсутні, так само як і вимоги до суб'єктів господарювання щодо компенсації витрат на виплату та доставку пільгових пенсій.

З довідки про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній виданій Відкритим акціонерним товариством "Сяйво" 30.07.2010 року вбачається, що ОСОБА_3 працював за професією видувальник на Львівському заводі "Сяйво" (правонаступником якого є позивач) з 20.03.1985 року по 03.04.1986 року, з 20.04.1988 року по 02.10.1991 року та з 02.10.1991 року по 31.12.1991 року, тобто до дня вступу в законну силу Закону України "Про пенсійне забезпечення". Дана обставина відповідачем не оспорюється.

Аналізуючи вищезгадане законодавство, суд приходить до висновку, що чинним законодавством України встановлено обов'язок суб'єктів господарювання здійснювати відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій щодо пенсіонерів, які працювали в умовах, які дають право на отримання пільгової пенсії лише після 01.01.1992 року - з дати набрання чинності Закону України "Про пенсійне забезпечення".

Відтак, вимога здійснювати Товариству з додатковою відповідальністю "Сяйво" відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій по пенсіонеру ОСОБА_3, який перебував у трудових відносинах з Львівським заводом "Сяйво" до 01.01.1992 року є неправомірною.

Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до вимог ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно п. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Тому, враховуючи наведене вище, Суд дійшов висновку, що органи пенсійного фонду не мають права для донарахування додаткової суми відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгової пенсії за попередні періоди, оскільки така можливість передбачена лише на поточний рік, а відтак зважаючи пояснення сторін та наявні матеріали справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволення.

На підставі ст. 94 КАС України із урахуванням того, що рішення ухвалене на користь позивача, який не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені ним документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Керуючись ст.ст. 17-19, 94, 160-163,167 КАС України, суд -

постановив:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати відсутність повноважень Управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова для нарахування Товариству з додатковою відповідальністю "Сяйво" (код ЄДРПОУ 02970889) сум відшкодувань витратна виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до частини Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій, призначених відповідно до пункту «а» ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» (крім працівників, безпосередньо зайнятих повний робочий день на підземних роботах з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників) за попередній 2013 рік в розмірі 6634,72 грн. та в місячному розрізі на 2014 р. по вказаному пенсіонеру у розмірі 2764,45 грн. за період з січня по квітень 2014 року.

Визнати протиправним та скасувати Розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій, призначених відповідно до пункту «а» ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» (крім працівників, безпосередньо зайнятих повний робочий день на підземних роботах з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників) з 2014 року щодо визначення суми витрат на виплату та доставку пільгових пенсій до відшкодування з Товариства з додатковою відповідальністю "Сяйво" по пенсіонеру ОСОБА_3 - повністю.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з додатковою відповідальністю "Сяйво" (79024, м. Львів, вул. Промислова 25; ЄДРПОУ 02970889) судовий збір в розмірі 255 (двісті п'ятдесят п'ять) гривень 78 копійок.

Апеляційну скаргу на постанову суду першої інстанції може бути подано протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, виготовленої в повному обсязі. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 30 грудня 2014 року

Суддя Сподарик Н.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.12.2014
Оприлюднено14.01.2015
Номер документу42220295
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/7082/14

Ухвала від 26.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Тракало В.В.

Ухвала від 19.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Тракало В.В.

Ухвала від 08.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Тракало В.В.

Ухвала від 10.09.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 30.01.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко І.В.

Ухвала від 30.01.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко І.В.

Постанова від 22.12.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Ухвала від 22.10.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Ухвала від 22.10.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні