Ухвала
від 12.01.2015 по справі 908/1649/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 номер провадження справи 23/25/14

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

69001, м. Запоріжжя, вул. С. Тюленіна,21/Шаумяна,4

Інформаційний центр тел. (061) 224-08-88

УХВАЛА

12.01.2015 Справа № 908/1649/14

Господарський суд у складі судді Шевченко Тетяни Миколаївни,

представники сторін та ліквідатор - не з'явились;

розглянувши матеріали справи №908/1649/14

Кредитор - Державна податкова інспекція у Жовтневому районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області (69063 м. Запоріжжя, вул. Леппіка,34, ідент. код - 38732225);

Банкрут - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕКСКОМ» (69095, м. Запоріжжя, вул. Козача, 5; ідент. код - 35421854);

про визнання банкрутом,

ліквідатор - арбітражний керуючий Загрія Роман Олегович,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Жовтневому районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області (скорочено - ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області, кредитор у справі) звернулась до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство відносно Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕКСКОМ» (скорочено - ТОВ «ПРОМЕКСКОМ», боржник у справі).

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 21.05.2014 у справі №908/1649/14 заяву прийнято до розгляду, справі присвоєно номер провадження 23/25/14, підготовче засідання суду призначено на 04.08.2014, зобов'язано арбітражного керуючого Рамазанова С.Г., кандидатура якого визначена автоматизованою системою, надати суду, у термін до 30.05.2014, заяву на участь у справі в порядку ст. 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», від сторін витребувано документи згідно резолютивної частини ухвали суду.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 02.06.2014 порушено провадження у справі №908/1649/14, визнано грошові вимоги ініціюючого кредитора до боржника, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Загрію Романа Олеговича, який надав згоду на участь у справі, ухвалено оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет повідомлення про порушення справи про банкрутство ТОВ «ПРОМЕКСКОМ», попереднє засідання суду призначено на 04.08.2014, тощо.

Постановою господарського суду Запорізької області від 08.09.2014 у справі №908/1649/14 визнано банкрутом ТОВ «ПРОМЕКСКОМ», відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Загрію Р.О.

08.09.2014 оприлюднене на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет повідомлення №8591 про визнання боржника ТОВ «ПРОМЕКСКОМ» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 24.11.2014 у справі №908/1649/14 визнано вимоги кредитора, затверджено реєстр вимог кредиторів в ліквідаційній процедурі.

18.12.2014 ліквідатор подав до суду звіт та ліквідаційний баланс на затвердження.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 29.12.2014 у справі №908/1649/14 призначено слухання справи з розгляду звіту ліквідатора в засіданні господарського суду на 12.01.2014.

Розглянувши звіт ліквідатора, дослідивши подані документи та наявні матеріали справи, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, з огляду на таке.

Відповідно до частини четвертої статті 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон про банкрутство) у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії (бездіяльність) учасників ліквідаційної процедури та здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Статтею 41 Закону про банкрутство передбачено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Виходячи з приписів статей 42-44 Закону про банкрутство після проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута ліквідатор формує ліквідаційну масу та розпочинає продаж майна банкрута через аукціон або продаж безпосередньо юридичній або фізичній особі.

Отже, ліквідатор в ліквідаційній процедурі вживає заходів щодо виявлення майна (активів) банкрута та формування ліквідаційної маси, організовує продаж майна та вчиняє інші дії відповідно до Закону про банкрутство.

Згідно із частиною першою статті 46 Закону про банкрутство після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно ліквідатору вчинити в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених нім дій в ході ліквідаційної процедури.

Відповідно до частини другої статті 46 Закону про банкрутство якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута.

Разом з тим, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна (ч. 3 ст. 46 Закону про банкрутство).

Як свідчать матеріали справи, після оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом до господарського суду з вимогами до боржника звернулась ДПІ у Жовтневому районі м Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області.

Ліквідатором до реєстру вимог кредиторів включено вимоги ДПІ у Жовтневому районі м Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області , з урахування визнаних судом вимог кредитора в процедурі розпорядження майном боржника, у розмірі 1498519,67 грн., з яких 1099494,71 грн. боргу за основним платежем - вимоги третьої черги задоволення; 399024,96 грн. штрафу, пені. - вимоги шостої черги задоволення.

Виконавчі документи відносно боржника станом на 17.11.2014 в Жовтневому ВДВС Запорізького МУЮ на виконанні не перебувають (лист №30439/5 від 17.11.2014).

В процесі ліквідаційної процедури майнових активів боржника, за рахунок яких можливе погашення кредиторських вимог, ліквідатором не виявлено.

Відсутність у банкрута майна підтверджується відповідними довідками органів реєстрації речових прав на майно, які містяться в матеріалах справи, та ліквідаційним балансом банкрута, доданим до звіту.

Зокрема, згідно з довідками органів реєстрації речових прав на майно за банкрутом не зареєстровано ані рухомого (транспортних засобів, повітряних суден, водних суден, сільськогосподарської техніки, технологічних транспортних засобів тощо), ані нерухомого майна (земельних ділянок, приміщень, будівель тощо).

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 09.12.2014 банкрут не значиться засновником інших юридичних осіб.

Згідно інформації податкової інспекції від 16.09.2014 всі банківські рахунки боржника закриті.

Отже, за результатами пошуку ліквідатором майна у банкрута не виявлено майнових активів та грошових коштів, за рахунок яких можливо погасити кредиторську заборгованість.

Всі здійснені ліквідатором запити, отримані відповіді та інші документи, що стосуються ліквідаційної процедури, досліджено та приєднано до матеріалів справи.

Звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури схвалений комітетом кредиторів, про що свідчить протокол засідання комітету кредиторів №4 від 16.12.2014.

Слід зазначити, що за підсумками ліквідаційної процедури вбачається, що ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, внаслідок вжитих ліквідатором заходів доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Пунктом шостим частини першої статті 83 Закону про банкрутство передбачено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.

Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не виявлено майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність припинена, його необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.

Відповідно до частини п'ятої статті 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Грошова винагорода арбітражного керуючого Загрії Р.О. за виконання повноважень ліквідатора у справі за період від 08.09.2014 по 16.12.2014 склала 7996,88 грн., витрати - 181,20 грн. Витрати підтверджені документальними доказами (додано до звіту, долучено до матеріалів справи). Розрахунок суми грошової винагороди арбітражного керуючого суд вважає обґрунтованим. Звіт арбітражного керуючого про нарахування грошової винагороди та здійснені витрати схвалений рішенням комітету кредиторів №4 від 16.12.2014.

З огляду на ці обставини, звіт арбітражного керуючого про нарахування грошової винагороди та здійснені витрати слід затвердити.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 7, 40, 45, 46, 83, 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст.ст. 4 1 , 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Затвердити звіт арбітражного керуючого Загрії Романа Олеговича про нарахування грошової винагороди в розмірі 7996,88 грн. за виконання повноважень ліквідатора в період від 08.09.2014 по 16.12.2014 та здійснені витрати в сумі 181,20 грн.

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута у справі №908/1649/14 затвердити.

Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕКСКОМ» (69095, м. Запоріжжя, вул. Козача, 5; ідент. код - 35421854) ліквідувати.

Провадження у справі припинити.

Вимоги, що не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

Копії ухвали надіслати: ліквідатору (банкруту); кредитору; державному реєстратору Реєстраційної служби Запорізького міського управління юстиції (69063, м. Запоріжжя, вул. Дзержинського, 26); Головному управлінню статистики у Запорізькій області, Головному управлінню юстиції у Запорізькій області (державному органу з питань банкрутства).

Суддя Т.М. Шевченко

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення12.01.2015
Оприлюднено15.01.2015
Номер документу42279129
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/1649/14

Ухвала від 10.11.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 12.01.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 29.12.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 24.11.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Постанова від 08.09.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 04.08.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 02.06.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 21.05.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні