ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
Справа № 819/43/15-a
16 січня 2015 рокум.Тернопіль
Суддя Тернопільського окружного адміністративного суду Чепенюк О.В., розглянувши матеріали адміністративного позову фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 до Шумської районної ради, Тернопільської обласної державної адміністрації про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Фізична особа - підприємець ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним позовом до Шумської районної ради, Тернопільської обласної державної адміністрації, в якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність Шумської районної ради щодо не затвердження на сесії районної ради технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки водного фонду (кадастровий номер 6125885400:01:001:1334), наданої в користування фізичній особі - підприємцю ОСОБА_1, розташованої на території Матвіївської сільської ради Шумського району Тернопільської області (за межами населеного пункту);
- визнати технічну документацію про нормативну грошову оцінку земельної ділянки водного фонду (кадастровий номер 6125885400:01:001:1334), наданої в користування фізичній особі - підприємцю ОСОБА_1, розташованої на території Матвіївської сільської ради Шумського району Тернопільської області (за межами населеного пункту), затвердженою та такою, що відповідає вимогам діючого законодавства;
- зобов'язати Тернопільську обласну державну адміністрацію укласти з фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 договір оренди земельної ділянки водного фонду (кадастровий номер 6125885400:01:001:1334), наданої в користування фізичній особі - підприємцю ОСОБА_1, розташованої на території Матвіївської сільської ради Шумського району Тернопільської області (за межами населеного пункту), без затвердження на сесії Шумської районної ради технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки водного фонду.
Позовна заява подана без додержання вимог, встановлених статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), та містить такі недоліки.
Згідно з пунктами 2, 3, 4 частини першої статті 106 КАС України у позовній заяві зазначаються: ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі; зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Відповідно до частини четвертої статті 105 КАС України позов може містити вимоги про: 1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; 2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; 5) виконання зупиненої чи невчиненої дії; 6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; 7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності. Адміністративний позов суб'єкта владних повноважень може містити інші вимоги у випадках, встановлених законом (частина п'ята статті 105 КАС України).
В порушення наведених вимог процесуального закону у позовній заяві зазначена не повна поштова адреса позивача та відповідачів, а також не вказані номери засобу зв'язку позивача та відповідачів, адреса електронної пошти, якщо такі є та відомі. Крім того, зміст позовних вимог не відповідає вимогам частини четвертої статті 105 КАС України, не наведені обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги до відповідача Тернопільської обласної державної адміністрації.
Зміст позовних вимог - це вимоги позивача (предмет позову), під якими розуміється визначення способу захисту свого права, свободи чи інтересу згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 КАС України, який має формулюватися максимально чітко і зрозуміло.
У поданій до суду позовній заяві заявлено вимогу про визнання технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки водного фонду затвердженою та такою, що відповідає вимогам діючого законодавства, проте така вимога не узгоджуються з положеннями частини четвертої статті 105 КАС України, адміністративний позов містить вимогу, яка не передбачена законом. В даному випадку некоректність та нечіткість формулювання змісту позовних вимог свідчить про недоліки позовної заяви, які мають бути усунуті до вирішення питання про відкриття провадження у справі, позовна вимога має бути заявлена до конкретного суб'єкта владних повноважень - відповідача у справі.
Обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги - це конкретні юридичні факти, з настанням яких суб'єкти публічного права вступають між собою у спірні правовідносини. Позивачем не наведено документального та нормативного обґрунтування вимог до відповідача Тернопільської обласної державної адміністрації, не зазначено, які права, свободи чи охоронювані законом інтереси позивача порушені саме Тернопільською обласною державною адміністрацією.
Відповідно до частини першої статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Оскільки позовна заява не відповідає вимогам, встановленим статтею 106 КАС України, її слід залишити без руху, надавши позивачу строк, достатній для усунення недоліків. Позивачу необхідно усунути недоліки позовної заяви шляхом подання до суду позовної заяви з зазначенням повних відомостей про сторін, а також визначити вимогу захисту, передбачену законом з урахуванням частин четвертої, п'ятої статті 105 КАС України, викласти обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги до Тернопільської обласної державної адміністрації.
Керуючись статтею 108 КАС України, суддя
УХВАЛИВ:
Позовну фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 до Шумської районної ради, Тернопільської обласної державної адміністрації про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії залишити без руху.
Надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви до 29 січня 2015 року .
Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.
У випадку невиконання вимог цієї ухвали, позовна заява буде вважатись неподаною та повернута позивачу.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву, в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на ухвалу подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Чепенюк О.В.
Копія вірна
Суддя Чепенюк О.В.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.01.2015 |
Оприлюднено | 20.01.2015 |
Номер документу | 42320873 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Чепенюк О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні