ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ
Господарський суд Чернігівської області
14000 м. Чернігів, проспект Миру 20 Тел. 7-38-36, факс 7-44-62
УХВАЛА
про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі
"07" лютого 2007 р. № 02-03/
Суддя Фетисова І.А., розглянувши матеріали позовної заяви № 12 від 05.02.07
Позивач: Районний міжколгоспний комбінат Комунального господарства "Райсількомунгосп", код ЄДРПОУ 03576982, вул. Промислова, 4а,Ріпки,Ріпкинський район, Чернігівська область,15000
Відповідач: Смолігівська сільська рада, код ЄДРПОУ 21409644, Смолигівка,Ріпкинський район, Чернігівська область,15044
Предмет спору: про стягнення штрафних санкцій 6350,91 грн.
ВСТАНОВИВ:
Предметом заявленого позову є стягнення з відповідача суми необгрунтовано одержаної виручки та штрафу, які накладені на позивача за рішенням Державної інспекції з контролю за цінами в Чернігівській області від 27.04.2006р.
Відповідно до частини першої ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Розгляду в порядку адміністративного судочинства підлягає публічно-правовий спір, якщо він виник із публічно-правових відносин за участю суб'єкта владних повноважень, який саме у цих відносинах здійснює надані йому чинним законодавством владні управлінські функції.
Дана справа не відповідає наведеному вище нормативному визначенню адміністративної справи. Предметом судового розгляду в даній справі є вимоги позивача, що ґрунтуються на передбаченому актом цивільного законодавства цивільному обов'язку особи, яка противоправною поведінкою завдала майнової шкоди, відшкодувати завдану шкоду потерпілому в повному обсязі. Таким чином, відносини сторін є цивільно-правовими.
Відповідно до частини 2 ст.21 Кодексу адміністративного судочинства України вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної протиправними рішеннями, діями чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень або іншим порушенням прав, свобод та інтересів суб'єктів публічно-правових відносин, розглядаються адміністративним судом, якщо вони заявлені в одному провадженні з вимогою вирішити публічно-правовий спір. Інакше вимоги про відшкодування шкоди вирішуються судом в порядку цивільного або господарського судочинства.
Враховуючи викладене, за суб'єктним складом сторін та предметом спору дана справа підлягає розгляду господарським судом в порядку визначеному Господарським процесуальним кодексом України і не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.
Керуючись ст. 2,21,109, п.1 ч.1 ст. 157,160,165 Кодексу адміністративного судочинства України, -
УХВАЛИВ:
В прийнятті позовної заяви відмовити.
Позовні матеріали повернути позивачу.
У відповідності з п.2 ст.8 Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито" від 21.10.1993р. № 7-93 державне мито у сумі 3,40 грн., перераховане за платіжним дорученням № 28 від "05" лютого 2007 р. підлягає поверненню.
Додаток на 13 арк.
Суддя Фетисова І.А.
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 423654 |
Судочинство | Господарське |
Адмінправопорушення
Радехівський районний суд Львівської області
Патинок О. П.
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Блажівська Н.Є.
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Коваленко Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні