Україна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 січня 2015 року Справа № П/811/3561/14
Кіровоградський окружний адміністративний суд
у складі: головуючого - судді Кармазиної Т.М.
за участю секретаря - Дегтярьова Д.В., Сириці І.О.,
за участю представників:
позивача - Гуцул М.С.,
відповідача - Кац-Філімончук І.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Кіровограді справу за адміністративним позовом приватного підприємства "Теплоенергоефект" до Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 03.10.2014 р. №0001592202 про сплату 670 631,00 грн. основного платежу з податку на додану вартість та 168 093,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій, №0001602202 про сплату 690 084,00 грн. основного платежу з податку на прибуток та 119 895,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що спірні рішення винесені на підставі документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Теплоенергоефект" з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з контрагентами: ТОВ НВО "Курс", ПП "Глобал Торг", ПП "Інтеко-Трейд", ПП "Віста Торг", ПП "Артсіті", ТОВ "Геніус" та ТОВ "Авесбуд", оформленої актом №186/11-23-22-02/34895058 від 19.09.2014 р. Позивач вважає, що працівником податкового органу, з перевищенням прав та обов'язків, наданих Податковим кодексом України, було зроблено висновок про те, що правочини між ПП "Теплоенергоефект" та ТОВ НВО "Курс", ПП "Глобал Торг", ПП "Інтеко-Трейд", ПП "Віста Торг", ПП "Артсіті", ТОВ "Геніус", ТОВ "Авесбуд" не спричиняють реального настання правових наслідків, а тому є нікчемними. В той же час, на думку позивача, вказані висновки ґрунтуються лише на припущеннях, які не були підтверджені належними доказами і здійснені без врахування всіх фактичних обставин, що мають значення для їх прийняття. Натомість, як зазначив позивач, усі господарські операції між ПП "Теплоенергоефект" та ТОВ НВО "Курс", ПП "Глобал Торг", ПП "Інтеко-Трейд", ПП "Віста Торг", ПП "Артсіті", ТОВ "Геніус" та ТОВ "Авесбуд", у перевіряємому періоді, підтверджені належним чином складеними (оформленими) первинними документами, обов'язковість ведення та зберігання яких передбачено правилами ведення податкового обліку, договірні відносини з вказаними контрагентами ґрунтувались на усіх вимогах, передбачених цивільним законодавством, а укладені правочини недійсними у судовому порядку не визнані. Отже, викладені в акті перевірки висновки є необґрунтованими, а прийняті на їх підставі спірні податкові повідомлення-рішення - протиправними та такими, що підлягають скасуванню.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд їх задовольнити з підстав, зазначених в позові.
Відповідач позовні вимоги не визнав, подав до суду заперечення згідно якого зазначив, що ПП "Теплоенергоефект" відображено в податковому обліку взаємовідносини з контрагентами-постачальниками ТОВ НВО "Курс" за період з 01.12.2011 р. по 31.12.2011 р., ПП "Глобал-Торг" за період з 01.04.2011 р. по 31.01.2013 р., ПП "Артсіті" за період з 01.06.2011 р. по 28.02.2013 р., ПП "Віста-Торг" за період з 01.03.2013 р. по 30.06.2013 р., ПП "Інтеко-Трейд" за період з 01.03.2013 р. по 30.04.2013 р. та з 01.06.2013 р. по 30.06.2013 р., ТОВ "Геніус" за період з 01.07.2013 р. по 30.11.2013 р., ТОВ "Авесбуд" за період з 01.12.2013 р. по 31.12.2013 р.. Однак, враховуючи акти перевірок даних суб'єктів господарювання, в ході перевірки не підтверджено наявності поставок товарів (робіт, послуг) на адресу ПП "Теплоенергоефект", що свідчить про те, що правочини між ПП "Теплоенергоефект" та постачальниками здійснені без мети настання реальних наслідків, відтак, у ПП "Теплоенергоефект" не було підстав для податкового обліку вказаних операцій. Враховуючи вказане, перевіркою повноти визначення податку на додану вартість встановлено його заниження на суму 725 746 грн. та завищення на суму 14 247 грн.. Також, перевіркою повноти визначення податку на прибуток встановлено його заниження на загальну суму 690 084 грн. та завищення на загальну суму 2 391 грн., тому на думку відповідача оскаржувані податкові повідомлення-рішення винесено правомірно у зв'язку з чим просить відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог (т.1 а.с.184-189).
У судовому засіданні представник відповідача підтримав подані заперечення та просив суд відмовити позивачу в задоволені позовних вимог.
Дослідивши наявні в справі документи та матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, допитавши свідка, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Приватне підприємство "Теплоенергоефект" зареєстровано 01.02.2007 р. як юридична особа, перебуває на обліку в Кіровоградській ОДПІ як платник податків та є платником податку на додану вартість (т.1 а.с.122-124).
Встановлено, що посадовими особами Кіровоградської ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області, в період з 08.09.2014 по 12.09.2014 р., проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ПП "Теплоенергоефект" з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ НВО "Курс" (код 37212146) за період з 01.12.2011 по 31.12.2011, ПП "Глобал-Торг" (код 37297827) за період з 01.04.2011 по 31.01.2013, ПП "Артсіті" (код 37383780) за період з 01.06.2011 по 28.02.2013, ПП "Віста-Торг" (код 38339899) за період з 01.03.2013 по 30.06.2013, ПП "Інтеко-Трейд" (код 38340369) за період з 01.03.2013 по 30.04.2013, з 01.06.2013 по 30.06.2013, ТОВ "Геніус" (код 38361793) за період з 01.07.2013 по 30.11.2013, ТОВ "Авесбуд" (код 38643497) за період з 01.12.2013 по 31.12.2013, за результатами якої складено акт №186/11-23-22-02/34895058 від 19.09.2014 р. (т.1 а.с.16-96).
Згідно висновків акту, перевіркою встановлено порушення позивачем:
1. п.198.3, п.198.6 ст.198, п.187.1 ст.187, п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України, в результаті чого ПП "Теплоенергоефект":
1.1. занижено податок на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, на суму 725 746 грн., в тому числі: за квітень 2011 р. на суму 6 648 грн.; за травень 2011 р. на суму 38 416 грн.; за червень 2011 р. на суму 12 526 грн.; за липень 2011 р. на суму 12 452 грн.; за серпень 2011 р. на суму 10 031 грн.; за вересень 2011 р. на суму 46 342 грн.; за жовтень 2011 р. на суму 19 381 грн.; за листопад 2011 р. на суму 24 842 грн.; за грудень 2011 р. на суму 34 183 грн.; за лютий 2012 р. на суму 36 287 грн.; за березень 2012 р. на суму 21 256 грн.; за квітень 2012 р. на суму 25 155 грн.; за травень 2012 р. на суму 17 144 грн.; за червень 2012 р. на суму 33 687 грн.; за липень 2012 р. на суму 16 854 грн.; за серпень 2012 р. на суму 22 478 грн.; за вересень 2012 р. на суму 11 043 грн.; за жовтень 2012 р. на суму 6 876 грн.; за листопад 2012 р. на суму 44 816 грн.; за грудень 2012 р. на суму 69 695 грн.; за січень 2013 р. на суму 3 221 грн.; за лютий 2013 р. на суму 18 489 грн.; за березень 2013 р. на суму 13 150 грн.; за квітень 2013 р. на суму 31 298 грн.; за червень 2013 р. на суму 50 673 грн.; за липень 2013 р. на суму 25 718 грн.; за серпень 2013 р. на суму 18 920 грн.; за вересень 2013 р. на суму 19 500 грн.; за листопад 2013 р. на суму 23 892 грн.; за грудень 2013 р. на суму 25 000 грн.;
1.2. завищено податок на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, на суму 14 247 грн. за жовтень 2013 р.;
2. п.138.2, п.138.4, п.138.8 ст.138 та п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139, п.137.1, п.137.4 ст.137 Податкового кодексу України, в результаті чого ПП "Теплоенергоефект":
2.1. занижено податок на прибуток на загальну суму 690 084 грн. в т.ч.: за III квартал 2011 р. на суму 8 234 грн.; за IV квартал 2011 р. на суму 202 268 грн.; за І квартал 2012 р. на суму 8 319 грн.; за II квартал 2012 р. на суму 50 517 грн.; за III квартал 2012 р. на суму 79 012 грн.; за 2012 рік на суму 136 901 грн.; за 2013 рік на суму 204 833 грн.;
2.2. завищено податок на прибуток на загальну суму 2 391 грн. за II квартал 2011 р..
На підставі акту перевірки винесено податкові повідомлення-рішення від 03.10.2014 р.:
- №0001592202 про збільшення ПП "Теплоенергоефект" грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 838 724 грн., з яких 670 631 грн. за основним платежем та 168 093 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (т.1 а.с.101);
- №0001602202 про збільшення ПП "Теплоенергоефект" грошового зобов'язання з податку на прибуток в сумі 809 979 грн., з яких 690 084 грн. за основним платежем та 119 895 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (т.1 а.с.100).
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, що виникли між позивачем та відповідачем, суд зазначає наступні фактичні обставини у справі.
І. Заниження на суму 725 746 грн. та завищення на суму 14 247 грн. податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету.
Перевіркою встановлено, що ПП "Теплоенергоефект", за перевіряємий період, було завищено податковий кредит на загальну суму ПДВ 1 007 135 грн., що призвело до заниження на суму 725 746 грн. та завищення на суму 14 247 грн. податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету.
Встановлено, що ПП "Теплоенергоефект" відображено в податковому обліку взаємовідносини з контрагентами-постачальниками ТОВ НВО "Курс" за період з 01.12.2011 по 31.12.2011, ПП "Глобал-Торг" за період з 01.04.2011 по 31.01.2013, ПП "Артсіті" за період з 01.06.2011 по 28.02.2013, ПП "Віста-Торг" за період з 01.03.2013 по 30.06.2013, ПП "Інтеко-Трейд" за період з 01.03.2013 по 30.04.2013, з 01.06.2013 по 30.06.2013, ТОВ "Геніус" за період з 01.07.2013 по 30.11.2013 та ТОВ "Авесбуд" за період з 01.12.2013 по 31.12.2013. При цьому, враховуючи акти перевірок вказаних суб'єктів господарювання (акт ГУ Міндоходів у Кіровоградській області від 25.04.14р. №4/11-28-22-02/37297827 документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Глобал-Торг", акт ГУ Міндоходів у Кіровоградській області від 25.04.14 р. №000005/11-28-22-06/37383780 документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Артсіті", акт Кіровоградської ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській від 26.05.14 р. №102/11-23-22-02/38339899 документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Віста-Торг", акт Кіровоградської ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області від 26.05.14 р. №103/11-23-22-02/38340369 документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Інтеко-Трейд", акт ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області від 03.04.14 р. №1894/15-53-22-3 зустрічної звірки ТОВ "Авесбуд", акт ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області від 25.03.13 №617/225/37212146 зустрічної звірки ТОВ НВО "Курс", акт ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області від 16.07.2014 р. №1934/04-66-22-0509/38361793 зустрічної звірки ТОВ "Геніус"), відповідач дійшов висновку, що в ході перевірки ПП "Теплоенергоефект" не було підтверджено наявність поставок товарів (послуг) на адресу ПП "Теплоенергоефект" від підприємств-постачальників ТОВ НВО "Курс" за період з 01.12.2011 по 31.12.2011, ПП "Глобал-Торг" за період з 01.04.2011 по 31.01.2013, ПП "Артсіті" за період з 01.06.2011 по 28.02.2013, ПП "Віста-Торг" за період з 01.03.2013 по 30.06.2013, ПП "Інтеко-Трейд" за період з 01.03.2013 по 30.04.2013, з 01.06.2013 по 30.06.2013, ТОВ "Геніус" за період з 01.07.2013 по 30.11.2013, ТОВ "Авесбуд" за період з 01.12.2013 по 31.12.2013, що свідчить про те, що правочини між ПП "Теплоенергоефект" та постачальниками були здійснені без мети настання реальних наслідків, відтак, у ПП "Теплоенергоефект" не було підстав для податкового обліку вказаних операцій.
Суд не погоджується з такими висновками податкового органу та зазначає наступне.
Згідно ст.1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. №996-XIV (далі - Закон №996-XIV) первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Відповідності до ч.1 та 2 статті 9 Закону №996-XIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Відповідно до п.п.14.1.181 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі - ПК України) податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
Згідно вимог п.198.3 ст.198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку, зокрема, з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Аналіз наведених вище норм дає підстави вважати, що для віднесення платником податку до податкового кредиту суми податку на додану вартість необхідно, в тому числі, підтвердити відповідними бухгалтерськими документами факти отримання товару та його оплати, а також наявність мети отримання товару, пов'язаної із подальшим використанням отриманих товарів в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
При цьому, згідно п.198.6 ст.198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу. У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складання податкової накладної.
Відтак, підприємство не має права на податковий кредит у разі відсутності податкової накладної чи митної декларації, що позбавляє платника податку права на включення до податкового кредиту сплачених (нарахованих сум податків у звітному періоді у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг).
Згідно вимог п.198.2 ст.198 ПК України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Статтею 201 Податкового кодексу України встановлено порядок складання та вимоги до податкових накладних.
Відповідно п.201.8 ст.201 Податкового кодексу України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому ст.183 цього Кодексу.
Згідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
ПП "Глобал Торг" (код - 37297827).
Згідно Спеціального витягу з ЄДР, ПП "Глобал Торг" зареєстровано як юридична особа, одним із основних видів діяльності якого є, зокрема: 46.90 - неспеціалізована оптова торгівля (т.1 а.с.143).
Судом встановлено, що ПП "Теплоенергоефект" відображено в податковому обліку, а саме віднесено до складу податкового кредиту суми податку на додану вартість по операціях з придбання товарів та послуг у ПП "Глобал Торг" за період з 01.04.2011 р. по 31.01.2013 р..
Так, в період з 01.04.2011 р. по 31.01.2013 р. ПП "Глобал Торг" (продавець) поставлено до ПП "Теплоенергоефект" (покупець) товар відповідно до наступних договорів, а саме: договору поставки №45 від 11.04.2011 р. (т.1 а.с.203-204); договору поставки №80 від 29.06.2011 р. (т.1 а.с.205-206); договору поставки №80 від 22.03.2012 р. (т.1 а.с.207), згідно умов яких Продавець зобов'язався передати у власність, а Покупець - прийняти і оплатити на умовах даних договорів товар, найменування, асортимент, кількість, ціна за одиницю й загальна вартість якого буде узгоджуватись Сторонами при оформлені заявки та вказуватись в накладних, які є невід'ємною частиною даних договорів.
Факт поставки ПП "Глобал Торг" товару підтверджено видатковими накладними: у 2011 році: №25 від 27.04.2011 р. на суму 17 700 грн., в т.ч. ПДВ - 2 950 грн. (т.1 а.с.208), №45 від 30.05.2011 р. на суму 61 200 грн., в т.ч. ПДВ - 10 200 грн. (т.1 а.с.209), №49 від 31.05.2011 р. на суму 12 102 грн., в т.ч. ПДВ - 2 017 грн. (т.1 а.с.210), №60 від 29.06.2011 р. на суму 77 928 грн., в т.ч. ПДВ - 12 988 грн. (т.1 а.с.211), №140 від 15.07.2011 р. на суму 198 000 грн., в т.ч. ПДВ - 33 000 грн. (т.1 а.с.212), №149 від 18.07.2011 р. на суму 42 000 грн., в т.ч. ПДВ - 7 000 грн. (т.1 а.с.213), №180 від 31.08.2011 р. на суму 85 824 грн., в т.ч. ПДВ - 14 304 грн. (т.1 а.с.214), №615 від 15.09.2011 р. на суму 67 152 грн., в т.ч. ПДВ - 11 192 грн. (т.1 а.с.215), №640 від 22.09.2011 р. на суму 43 980 грн., в т.ч. ПДВ - 7 330 грн. (т.1 а.с.216), №680 від 29.09.2011 р. на суму 47 520 грн., в т.ч. ПДВ - 7 920 грн. (т.1 а.с.217), №697 від 28.10.2011 р. на суму 45 180 грн., в т.ч. ПДВ - 7 530 грн. (т.1 а.с.218), №707 від 11.11.2011 р. на суму 60 600 грн., в т.ч. ПДВ - 10 100 грн. (т.1 а.с.219), №715 від 17.11.2011 р. на суму 40 656 грн., в т.ч. ПДВ - 6 776 грн. (т.1 а.с.220), №790 від 28.12.2011 р. на суму 35 760 грн., в т.ч. ПДВ - 5 960 грн. (т.1 а.с.221), №792 від 29.12.2011 р. на суму 45 864 грн., в т.ч. ПДВ - 7 644 грн. (т.1 а.с.222), №793 від 29.12.2011 р. на суму 134 352 грн., в т.ч. ПДВ - 22 392 грн. (т.1 а.с.223), у 2012 році - №18 від 28.02.2012 р. на суму 99 720 грн., в т.ч. ПДВ - 16 620 грн. (т.1 а.с.224), №35 від 22.03.2012 р. на суму 58 500 грн., в т.ч. ПДВ - 9 750 грн. (т.1 а.с.225), №39 від 29.03.2012 р. на суму 10 380 грн., в т.ч. ПДВ - 1 730 грн. (т.1 а.с.226), №44 від 13.04.2012 р. на суму 48 000 грн., в т.ч. ПДВ - 8 000 грн. (т.1 а.с.227), №50 від 27.04.2012 р. на суму 14 340 грн., в т.ч. ПДВ - 2 390 грн. (т.1 а.с.228), №72 від 30.05.2012 р. на суму 6 556,80 грн., в т.ч. ПДВ - 1 092,80 грн. (т.1 а.с.229), №88 від 27.06.2012 р. на суму 23 460 грн., в т.ч. ПДВ - 3 910 грн. (т.1 а.с.230), №102 від 31.07.2012 р. на суму 30 360 грн., в т.ч. ПДВ - 5 060 грн. (т.1 а.с.231), №125 від 31.08.2012 р. на суму 25 402,80 грн., в т.ч. ПДВ - 4 233,80 грн. (т.1 а.с.232), №147 від 28.09.2012 р. на суму 59 820 грн., в т.ч. ПДВ - 9 970 грн. (т.1 а.с.233), №184 від 31.10.2012 р. на суму 60 240 грн., в т.ч. ПДВ - 10 040 грн. (т.1 а.с.234), №202 від 30.11.2012 р. на суму 59 898 грн., в т.ч. ПДВ - 9 983 грн. (т.1 а.с.235), №245 від 29.12.2012 р. на суму 110 550 грн., в т.ч. ПДВ - 18 425 грн. (т.1 а.с.236), у 2013 році - №15 від 31.01.2013 р. на суму 58 800 грн., в т.ч. ПДВ 9 800 грн. (т.1 а.с.237).
По факту поставки на протязі 2011-2013 рр. товару, ПП "Глобал Торг" було виписано ПП "Теплоенергоефект" податкові накладні, зокрема: у 2011 р. №№20, 32, 35, 37, 55, 32, 37, 66, 30, 44, 55, 34, 32, 43, 65, 70 (т.1 а.с.238-250, т.2 а.с.1-5), у 2012 р. №№45, 36, 48, 28, 68, 67, 60, 47, 59, 54, 49, 29 (т.2 а.с.6-18), у 2013 р. №29 (т.2 а.с.19). Суду не надано доказів того, що на день складення податкових накладних ПП "Глобал Торг" не було зареєстровано як платник ПДВ.
Також, в період з 01.04.2011р. по 31.01.2013р. ПП "Глобал Торг" (виконавець) було надано ПП "Теплоенергоефект" (замовник) послуги (роботи), а саме:
- згідно умов договору про надання послуг №18 від 14.03.2011 р. (т.2 а.с.20-21): перевірка якості монтажу основного і допоміжного обладнання, газопроводів, повітропроводів і газоходів котлів; визначення та усуненні присосів повітря в топку, газоходи котлів; налагодження комерційних вузлів обліку природного газу. Вартість робіт 85350 грн., в т.ч. ПДВ 14225 грн.;
- згідно умов договору про надання послуг №30 від 04.04.2011 р. (т.2 а.с.22-23): надання технічної допомоги при проведенні чергової державної повірки засобів вимірювальної техніки. Вартість робіт 13950 грн., в т.ч. ПДВ 2325 грн.;
- згідно договору про надання послуг №59 від 04.05.2011 р. (т.2 а.с.24-25): налагодження комерційних вузлів обліку газу; розробка технічних рішень по установці комерційних вузлів обліку газу. Вартість робіт 10800 грн., в т.ч. ПДВ 1800 грн.;
- згідно договору про надання послуг №60 від 04.05.2011 р. (т.2 а.с.26-27): реконструкція комерційних вузлів обліку газу. Вартість робіт 91148 грн., в т.ч. ПДВ 15191,33 грн.;
- згідно умов договору про надання послуг №155 від 06.09.2012.р. (т.2 а.с.28-29): надання технічної допомоги при проведенні чергової державної повірки засобів вимірювальної техніки.
Факт надання ПП "Глобал Торг", як виконавцем, та отримання ПП "Теплоенергоефект", як замовником, послуг за вказаними договорами підтверджено актами виконаних робіт №100 від 08.04.2011 р. на суму 49 350 грн., в т.ч. ПДВ 8 225 грн.; №130 від 13.04.2011 р. на суму 8 850 грн., в т.ч. ПДВ 1 475 грн.; №140 від 13.05.2011 р. на суму 36 000 грн., в т.ч. ПДВ 6 000 грн.; №150 від 20.05.2011 р. на суму 10 800 грн., в т.ч. ПДВ 1 800 грн.; №166 від 30.05.2011 р. на суму 5 100 грн., в т.ч. ПДВ 850 грн.; №167 від 30.05.2011 р. на суму 37 500 грн., в т.ч. ПДВ 6 250 грн.; №145 від 29.12.2012 р. на суму 10 000 грн., в т.ч. ПДВ 1 666,67 грн.; №700 від 30.12.2011 р. на суму 53 648,00 грн., в т.ч. ПДВ 8 941,33 грн. (т.2 а.с.29-36).
По факту надання послуг ПП "Глобал Торг" виписано ПП "Теплоенергоефект" податкові накладні №7 від 08.04.2011 р. на суму 49 350 грн., в т.ч. ПДВ 8 225 грн.; №10 від 13.04.2011 р. на суму 8 850 грн., в т.ч. ПДВ 1 475 грн., №17 від 13.05.2011 р. на суму 36 000 грн., в т.ч. ПДВ 6 000 грн., №23 від 20.05.2011 р. на суму 10 800 грн., в т.ч. ПДВ 1 800 грн., №33 від 30.05.2011 р. на суму 5 100 гри., в т.ч. ПДВ 850 грн.; №31 від 30.05.2011 р. на суму 37 500 грн., в т.ч. ПДВ 6 250 грн.; №43 від 31.12.2012 р. на суму 10 000 грн., в т.ч. ПДВ 1 666,67 грн.; №40 від 31.05.2011 р. на суму 53 648 грн., в т.ч. ПДВ 8 941,33 грн. (т.2 а.с.37-44). Суду не надано доказів того, що на день складення податкових накладних ПП "Глобал Торг" не було зареєстроване як платник ПДВ.
До того ж, ПП "Глобал-Торг" підтверджено реальність господарських відносин з позивачем і подано до суду відповідні письмові докази (т.8 а.с.226-250, т.9 а.с.1-195).
ПП "Артсіті" (код 37383780).
Згідно Спеціального витягу з ЄДР, станом на 28.10.2014 р. ПП "Артсіті" зареєстровано як юридична особа, одним із основних видів діяльності якого є, зокрема: 46.90 - неспеціалізована оптова торгівля, 49.41 - вантажний автомобільний транспорт (т.1 а.с.142).
Судом встановлено, що ПП "Теплоенергоефект" відображено в податковому обліку, а саме віднесено до складу податкового кредиту суми податку на додану вартість по операціях з придбання послуг у ПП "Артсіті" за період з 01.06.2011 р. по 28.02.2013 р..
Так, в період з 01.06.2011 р. по 28.02.2013 р. ПП "Артсіті" (експедитор) було надано ПП "Теплоенергоефект" (замовник) послуги по перевезенню вантажів автомобільним транспортом, а також по організації таких перевезень на підставі укладених сторонами договорів про надання транспортно-експедиційних послуг, а саме: договору №33 від 06.06.2011 р. (т.2 а.с.45-46); договору № 70 від 01.08.2011 р. (т.2 а.с.54-55); договору № 77 від 22.03.2012 р. (т.2 а.с.66-67).
Факт надання ПП "Артсіті", як експедитором, та отримання ПП "Теплоенергоефект", як замовником, послуг з перевезення вантажу підтверджено актами приймання наданих послуг від 24.06.2011 р. №190 на суму 25 200 грн., в т.ч. ПДВ 4 200 грн. (т.2 а.с.70), від 22.07.2011 р. №250 на суму 30 000 грн., в т.ч. ПДВ 5 000 грн. (т.2 а.с.73), від 25.08.2011 р. №401 на суму 12 585 грн., в т.ч. ПДВ 2 097,50 грн. (т.2 а.с.76), від 29.09.2011 р. №500 на суму 48 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 000 грн. (т.2 а.с.80), від 28.10.2011 р. №533 на суму 12 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 000 грн. (т.2 а.с.83), від 31.10.2011 р. №539 на суму 30 000 грн., в т.ч. ПДВ 5 000 грн. (т.2 а.с.84), від 25.11.2011 р. №567 на суму 30 000 грн., в т.ч. ПДВ 5 000 грн. (т.2 а.с.86), від 28.12.2011 р. №601 на суму 10 000 грн., в т.ч. ПДВ 1 666,67 грн. (т.2 а.с.90), від 29.12.2011 р. №607 на суму 12 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 000 грн. (т.2 а.с.91), від 28.02.2012 р. №20 на суму 18 000 грн., в т.ч. ПДВ 3 000 грн. (т.2 а.с.96), від 30.03.2012 р. №55 на суму 12 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 000 грн. (т.2 а.с.102), від 27.04.2012 р. №80 на суму 25 200 грн., в т.ч. ПДВ 4 200 грн. (т.2 а.с.105), від 27.06.2012 р. №191 на суму 12 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 000 грн. (т.2 а.с.117), від 31.07.2012 р. №253 на суму 12 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 000 грн. (т.2 а.с.122), від 31.08.2012 р. №347 на суму 12 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 000 грн. (т.2 а.с.125), від 28.09.2012 р. №401 на суму 10 440 грн., в т.ч. ПДВ 1 740 грн. (т.2 а.с.128), від 30.11.2013 р. №511 на суму 24 000 грн., в т.ч. ПДВ 4 000 грн. (т.2 а.с.131), від 28.12.2012 р. №618 на суму 30 000 грн., в т.ч. ПДВ 5 000 грн. (т.2 а.с.136), від 31.01.2013 р. №27 на суму 12 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 000 грн. (т.2 а.с.140).
Також, в період з 01.06.2011р. по 28.02.2013р. ПП "Артсіті" (виконавець) було надано ПП "Теплоенергоефект" (замовник) послуги (роботи), а саме:
- згідно умов договору №30 від 06.06.2011р. (т.2 а.с.47-48) ПП "Артсіті" надало послуги по технічній допомозі при проведенні чергової державної повірки засобів вимірювальної техніки;
- згідно умов договору №31 від 06.06.2011р. (т.2 а.с.49-50) ПП "Артсіті" надало послуги по складанню договірної документації та локальних кошторисів;
- згідно умов договору №56 від 06.07.2011р. (т.2 а.с.51-52) ПП "Артсіті" надало рекламні послуги;
- згідно умов договору №63 від 28.07.2011р. (т.2 а.с.53) ПП "Артсіті" надало послуги по налагодженню комерційних вузлів обліку природного газу;
- згідно умов договору №71 від 01.08.2011р. (т.2 а.с.56-57) ПП "Артсіті" надало послуги по експонуванню рекламного матеріалу;
- згідно умов договору №72 від 01.08.2011р. (т.2 а.с.58-59) ПП "Артсіті" надало послуги по технічній допомозі при проведенні чергової державної повірки засобів вимірювальної техніки;
- згідно умов договору №100 від 02.12.2011р. (т.2 а.с.60-61) ПП "Артсіті" надало послуги по юридичній консультації та консультації з питань бухгалтерського обліку;
- згідно умов договору №74 від 22.03.2012р. (т.2 а.с.62) ПП "Артсіті" надало послуги щодо налагодження комерційних вузлів обліку природного газу;
- згідно умов договору №75 від 22.03.2012р. (т.2 а.с.63) ПП "Артсіті" надало послуги щодо технічної допомоги при проведенні чергової державної повірки засобів вимірювальної техніки;
- згідно умов договору №76 від 22.03.2012р. (т.2 а.с.64-65) ПП "Артсіті" надало послуги по експонуванню рекламного матеріалу;
- згідно умов договору №112 від 06.06.2012р. (т.2 а.с.68) ПП "Артсіті" надало послуги по складанню договірної документації та локальних кошторисів;
- згідно умов договору №209 від 01.12.2012р. (т.2 а.с.69) ПП "Артсіті" надало послуги щодо юридичної консультації та консультації з питань бухгалтерського обліку.
Факт надання ПП "Артсіті" вказаних послуг підтверджено актами: №200 від 30.06.2011 р. на суму 12 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 000 грн., №202 від 30.06.2011 р. на суму 19 800 грн., в т.ч. ПДВ 3 300 грн.; №263 від 26.07.2011 р. на суму 22 000 грн., в т.ч. ПДВ 3 666,67 грн.; №287 від 29.07.2011 р. на суму 30 000 грн., в т.ч. ПДВ 5 000 грн.; №410 від 26.08.2011 р. на суму 25 800 грн., в т.ч. ПДВ 4 300 грн.; №493 від 27.09.2011 р. на суму 44 400 грн., в т.ч. ПДВ 7 400 грн.; №497 від 29.09.2011 р. на суму 27 000 грн., в т.ч. ПДВ 4 500 грн.; №510 від 30.09.2011 р. на суму 54 000 грн., в т.ч. ПДВ 9 000 грн.; №530 від 28.10.2011 р. на суму 12 600 грн., в т.ч. ПДВ 2 100 грн.; №541 від 31.10.2011 р. на суму 50 400 грн., в т.ч. ПДВ 8 400 грн.; №571 від 30.11.2011 р. на суму 3 000 грн., в т.ч. ПДВ 500 грн.; №574 від 30.11.2011 р. на суму 43 200 грн., в т.ч. ПДВ 7 200 грн.; №576 від 30.11.2011 р. на суму 42 000 грн., в т.ч. ПДВ 7 000 грн.; №608 від 29.12.2011 р. на суму 44 400 грн., в т.ч. ПДВ 7 400 грн.; №611 від 30.12.2011 р. на суму 72 000 грн., в т.ч. ПДВ 12 000 грн.; №612 від 30.12.2011 р. на суму 30 000 грн., в т.ч. ПДВ 5 000 грн.; №613 від 30.12.2011 р. на суму 30 000 грн., в т.ч. ПДВ 5 000 грн.; №21 від 28.02.2012 р. на суму 36 000 грн., в т.ч. ПДВ 6 000 грн.; №25 від 29.02.2012 р. на суму 12 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 000 грн.; №26 від 29.02.2012 р. на суму 52 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 666,67 грн.; №48 від 29.03.2012 р. на суму 3 600 грн., в т.ч. ПДВ 600 грн.; №50 від 29.03.2012 р. на суму 8 000 грн., в т.ч. ПДВ 1 333,33 грн.; №58 від 31.03.2012 р. на суму 45 600 грн., в т.ч. ПДВ 7 600 грн.; №78 від 24.04.2012 р. на суму 10 800 грн., в т.ч. ПДВ 1 800 грн.; №83 від 27.04.2012 р. на суму 42 500 грн., в т.ч. ПДВ 7 083,33 грн.; №85 від 27.04.2012 р. на суму 52 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 666,67 грн.; №117 від 25.05.2012 р. на суму 52 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 666,67 грн.; №118 від 25.05.2012 р. на суму 12 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 000 грн.; №119 від 25.05.2012 р. на суму 17 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 833,33 грн.; №132 від 31.05.2012 р. на суму 6 000 грн., в т.ч. ПДВ 1 000 грн.; №133 від 31.05.2012 р. на суму 72 000 грн., в т.ч. ПДВ 12 000 грн.; №145 від 14.06.2012 р. на суму 30 000 грн., в т.ч. ПДВ 5 000 грн.; №188 від 27.06.2012 р. на суму 27 000 грн., в т.ч. ПДВ 4 500 грн.; №189 від 27.06.2012 р. на суму 50 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 333,33 грн.; №190 від 27.06.2012 р. на суму 80 000 грн., в т.ч. ПДВ 13 333,33 грн.; №192 від 27.06.2012 р. на суму 51 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 500 грн.; №250 від 31.07.2012 р. на суму 30 000 грн., в т.ч. ПДВ 5 000 грн.; №251 від 31.07.2012 р. на суму 36 000 грн., в т.ч. ПДВ 6 000 грн.; №252 від 31.07.2012 р. на суму 42 000 грн., в т.ч. ПДВ 7 000 грн.; №345 від 31.08.2012 р. на суму 37 200 грн., в т.ч. ПДВ 6 200 грн.; №346 від 31.08.2012 р. на суму 42 000 грн., в т.ч. ПДВ 7 000 грн.; №348 від 31.08.2012 р. на суму 25 200 грн., в т.ч. ПДВ 4 200 грн.; №349 від 31.08.2012 р. на суму 34 800 грн., в т.ч. ПДВ 5 800 грн.; №458 від 31.10.2012 р. на суму 25 920 грн., в т.ч. ПДВ 4 230 грн.; №510 від 30.11.2012 р. на суму 68 000 грн., в т.ч. ПДВ 11 333,33 грн.; №512 від 30.11.2012 р. на суму 59 000 грн., в т.ч. ПДВ 9 833,33 грн.; №513 від 30.11.2012 р. на суму 58 000 грн., в т.ч. ПДВ 9 666,67 грн.; №616 від 28.12.2012 р. на суму 60 000 грн., в т.ч. ПДВ 10 000 грн.; №617 від 28.12.2012 р. на суму 60 000 грн., в т.ч. ПДВ 10 000 грн.; №619 від 28.12.2012 р. на суму 54 000 грн., в т.ч. ПДВ 9 000 грн.; №620 від 28.12.2012 р. на суму 47 000 грн., в т.ч. ПДВ 7 833,33 грн.; №621 від 28.12.2012 р. на суму 46 620 грн., в т.ч. ПДВ 7 770 грн.; №28 від 31.01.2013 р. на суму 51 600 грн., в т.ч. ПДВ 8 600 грн.; №29 від 31.01.2013 р. на суму 48 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 000 грн.; №30 від 31.01.2013 р. на суму 9 600 грн., в т.ч. ПДВ 1 600 грн.; №60 від 28.02.2013 р. на суму 32 000 грн., в т.ч. ПДВ 5 333,33 грн.; №61 від 28.02.2013 р. на суму 58 000 грн., в т.ч. ПДВ 9 666,67 грн.; №62 від 28.02.2013 р. на суму 15 000 грн., в т.ч. ПДВ 2 500 грн.; №63 від 28.02.2013 р. на суму 58 000 грн., в т.ч. ПДВ 9 666,67 грн. (т.2 а.с.71-72, 74-75, 77-79, 81-82, 85, 87-89, 92-95, 97-101, 103-104, 106-116, 118-121, 123-124, 126-127, 129-130, 132-135, 137-139, 141).
По факту надання вказаних вище послуг ПП "Артсіті" виписано ПП "Теплоенергоефект" податкові накладні: №73 від 24.06.2011 р.; №82 від 30.06.2011 р.; №83 від 30.06.2011 р.; №61 від 22.07.2011 р.; №68 від 26.07.2011 р., №74 від 29.07.2011 р.; №57 від 25.08.2011 р.; №58 від 26.08.2011 р.; №46 від 27.09.2011 р.; №51 від 29.09.2011 р.; №50 від 29.09.2011 р.; №53 від 30.09.2011 р.; №71 від 28.10.2011 р.; №72 від 28.10.2011 р.; №77 від 31.10.2011 р.; №78 від 31.10.2011 р.; №79 від 25.11.2011 р.; №88 від 30.11.2011 р.; №90 від 30.11.2011 р.; №89 від 30.11.2011 р.; №95 від 28.12.2011 р.; №101 від 29.12.2011 р.; №104 від 29.12.2011 р.; №112 від 30.12.2011 р.; №108 від 30.12.2011 р.; №110 від 30.12.2011 р.; №83 від 28.02.2012 р.; №86 від 28.02.2012 р.; №98 від 29.02.2012 р.; №96 від 29.02.2012 р.; №90 від 29.03.2012 р.; №91 від 29.03.2012 р.; №97 від 30.03.2012 р.; №111 від 31.03.2012 р.; №81 від 24.04.2012 р.; №98 від 27.04.2012 р.; №103 від 27.04.2012 р.; №42 від 13.04.2012 р.; №91 від 25.05.2012 р.; №86 від 25.05.2012 р.; №90 від 25.05.2012 р.; №150 від 31.05.2012 р.; №151 від 31.05.2012 р.; №71 від 14.06.2012 р.; №134 від 27.06.2012 р.; №131 від 27.06.2012 р.; №136 від 27.06.2012 р.; №135 від 27.06.2012 р.; №137 від 27.06.2012 р.; №211 від 31.07.2012 р.; №212 від 31.07.2012 р.; №214 від 31.07.2012 р.; №213 від 31.07.2012 р.; №108 від 31.08.2012 р.; №109 від 31.08.2012 р.; №112 від 31.08.2012 р.; №110 від 31.08.2012 р.; №111 від 31.08.2012 р.; №126 від 28.09.2012 р.; №139 від 31.10.2012 р.; №96 від 30.11.2012 р.; №97 від 30.11.2012 р.; №98 від 30.11.2012 р.; №99 від 30.11.2012 р.; №70 від 28.12.2012 р.; №71 від 28.12.2012 р.; №45 від 21.12.2012 р.; №44 від 21.12.2012 р.; №69 від 28.12.2012 р.; №72 від 28.12.2012 р.; №73 від 28.12.2012 р.; №74 від 28.12.2012 р.; №60 від 31.01.2013 р.; №59 від 31.01.2013 р.; №58 від 31.01.2013 р.; №61 від 31.01.2013 р.; №62 від 28.02.2013 р.; №63 від 28.02.2013 р.; №64 від 28.02.2013 р.; №65 від 28.02.2013 р. (т.2 а.с.148-227). Суду не надано доказів того, що на день складення податкових накладних ПП "Артсіті" не було зареєстровано як платник ПДВ.
ПП "Артсіті" підтверджено реальність господарських правовідносин з позивачем та надано до суду відповідні докази (т.5 а.с.106-249, т.6 а.с.1-173).
Крім того, в судовому засіданні допитаний в якості свідка ОСОБА_3 - директор ПП "Артсіті", підтвердив, що протягом 2011-2013р.р. між позивачем та ПП "Артсіті" були господарські взаємовідносини, надавались послуги, оплату проведено у повному обсязі, договірні зобов'язання також виконано.
ПП "Віста-Торг" (код 38339899).
Згідно Спеціального витягу з ЄДР, станом на 28.10.2014 р. ПП "Віста-Торг" зареєстровано як юридична особа (т.1 а.с.141).
Судом встановлено, що ПП "Теплоенергоефект" відображено в податковому обліку, а саме віднесено до складу податкового кредиту суми податку на додану вартість по операціях з придбання товарів у ПП "Віста-Торг" (код - 38339899) за період з 01.03.2013 р. по 30.06.2013 р..
Так, між ПП "Теплоенергоефект" (покупець) та ПП "Віста-Торг" (продавець) укладено договір поставки №30 від 15.03.2013 р. (т.2 а.с.228), згідно умов якого продавець зобов'язувався передати у власність, а Покупець - прийняти та оплатити на умова зазначеного договору товар, найменування, асортимент, кількість, ціна за одиницю й загальна вартість якого узгоджується сторонами при оформленні заявки та вказується в накладних, які є невід'ємною частиною даного договору.
На підставі видаткових накладних №48 від 30.03.2013 р. на суму 19 080 грн., в т.ч. ПДВ 3 180 грн. (т.2 а.с.229), №77 від 30.04.2013 р. на суму 83 400 грн., в т.ч. ПДВ 13 900 грн. (т.2 а.с.230), №95 від 27.06.2013 р. на суму 20 520 грн., в т.ч. ПДВ 3 420 грн. (т.2 а.с.231), ПП "Віста-Торг" поставило ПП "Теплоенергоефект" модулі GSM-зв'язку, сканер Тандем, коректор Тандем-ТР, лічильник газу Зонд-G 1600, коректори об'єму газу Тандем-ТР та Тандем-Т.
По факту постачання товару ПП "Вікта-Торг" було виписано податкові накладні: №46 від 30.03.2013 р. на суму 19 080 грн., в т.ч. ПДВ 3 180 грн. (т.2 а.с.232); №54 від 30.04.2013 р. на суму 83 400 грн., в т.ч. ПДВ 13 900 грн. (т.2 а.с.233); №28 від 27.06.2013 р. на суму 20 520 грн., в т.ч. ПДВ 3 420 грн. (т.2 а.с.234). В той же час, суду не надано доказів того, що на день складення податкових накладних ПП "Віста-Торг" не було зареєстровано як платник ПДВ.
ПП "Віста-Торг" підтверджено реальність господарських відносин з позивачем та подано до суду відповідні докази (т.8 а.с.180-225).
ТОВ "Авесбуд" (код - 38643497).
Згідно Спеціального витягу з ЄДР, станом на 28.10.2014р. ТОВ "Авесбуд" припинено за судовим рішенням, про що внесено запис від 26.08.2014 р. №15561170012046453 (т.1 а.с.147).
Судом встановлено, що ПП "Теплоенергоефект" відображено в податковому обліку, а саме віднесено до складу податкового кредиту суми податку на додану вартість по операціях з придбання послуг (робіт) у ТОВ "Авесбуд" за період: грудень 2013 року.
01.09.2013 року між ПП "Теплоенергоефект" (замовник) та ТОВ "Авесбуд" (підрядник) укладено договір субпідряду №93, згідно якого ТОВ "Авесбуд" зобов'язалось у встановлений термін за завданням ПП "Теплоенергоефект" виконати проектні роботи щодо реконструкції комерційних вузлів обліку газу (т.2 а.с.237-238).
Виконання вказаних робіт підтверджено актами виконаних робіт: №520 від 30.12.2013 р. на суму 48 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 000 грн. (т.2 а.с.239); №521 від 30.12.2013 р. на суму 50 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 333,33 грн. (т.2 а.с.240); №522 від 30.12.2013 р. на суму 52 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 666,67 грн. (т.2 а.с.241).
ТОВ "Авесбуд" також виписано ПП "Теплоенергоефект" податкові накладні: № 2436 від 30.12.2013 р. на суму 48 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 000 грн. (т.2 а.с.242); № 2437 від 30.12.2013 р. на суму 50 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 333,33 грн. (т.2 а.с.243) та № 2438 від 30.12.2013 р. на суму 52 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 666,67 грн. (т.2 а.с.244).
ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Курс" (код - 37212146).
Згідно Спеціального витягу з ЄДР, станом на 28.10.2014р. ТОВ "НВП "Курс" зареєстровано як юридична особа (т.1 а.с.144).
Судом встановлено, що ПП "Теплоенергоефект" відображено в податковому обліку, а саме віднесено до складу податкового кредиту суми податку на додану вартість по операціях з придбання товару у ТОВ "НВП "Курс" за період: грудень 2011 року на підставі договору поставки №77 від 08.08.2011 р., згідно до якого ТОВ "НВП "Курс" зобов'язувалось поставити ПП "Теплоенергоефект" обладнання та матеріали, ціна, кількість і асортимент яких визначається сторонами у специфікаціях (т.2 а.с.245).
На підставі видаткової накладної № 20121 від 20.12.2011 р. на суму 8 892 грн., в т.ч. ПДВ 1 482 грн. (т.2 а.с.246) ТОВ "НВП "Курс" поставило ПП "Теплоенергоефект" лічильник газу Зонд G65-1 в кількості 1 шт. за ціною 7 410 грн. (без ПДВ). Також, ТОВ "НВП "Курс" виписано податкову накладну №10 від 16.12.2011 р. на суму 8 892 грн., в т.ч. ПДВ 1 482 грн. (т.2 а.с.247).
Реальність вказаної господарської операції підтверджено ТОВ "НВП "Курс" та надано до суду відповідні докази, що засвідчують факт поставки та отримання товару, факт здійснення позивачем оплати (т.1 а.с.168-175, 182, т.6 а.с.174).
ПП "Інтеко-Трейд" (код - 38340369).
Згідно Спеціального витягу з ЄДР, станом на 28.10.14р. ПП "Інтеко-Трейд" зареєстровано як юридична особа (т.1 а.с.145).
Судом встановлено, що ПП "Теплоенергоефект" відображено в податковому обліку, а саме віднесено до складу податкового кредиту суми податку на додану вартість по операціях з придбання послуг (робіт) у ПП "Інтеко-Трейд" за період з 01.03.2013 р. по 30.04.2013 р. та з 01.06.2013 р. по 30.06.2013 р..
Зокрема, в березні 2013 р. між ПП "Теплоенергоефект" (замовник) та ПП "Інтеко-Трейд" (виконавець) було укладено договори про надання послуг № 15 та № 16 від 15.03.2013 року, згідно яких ПП "Інтеко-Трейд" зобов'язалось надати послуги по експонуванню рекламного матеріалу; складанню договірної документації та локальних кошторисів; налагодженню комерційних вузлів обліку природного газу; наданню технічної допомоги при проведенні чергової державної повірки засобів вимірювальної техніки (т.2 а.с.235-236).
Виконання ПП "Інтеко-Трейд" взятих зобов'язань підтверджено актами виконаних робіт: №54 від 30.03.2013 р. на суму 51 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 500 грн. (налагодження комерційних вузлів обліку природного газу); №55 від 30.03.2013 р. на суму 46 000 грн., в т.ч. ПДВ 7 666,67 грн. (експонування рекламного матеріалу); №53 від 30.03.2013 р. на суму 9 000 грн., в т.ч. ПДВ 1 500 грн. (надання технічної допомоги при проведенні чергової державної повірки засобів вимірювальної техніки); №56 від 30.03.2013 р. на суму 45 000 грн., в т.ч. ПДВ 7 500 грн. (складанню договірної документації та локальних кошторисів); №91 від 30.04.2013 р. на суму 47000 грн., в т.ч. ПДВ 7 833,33 грн. (налагодження комерційних вузлів обліку природного газу); №92 від 30.04.2013 р. на суму 44 000 грн., в т.ч. ПДВ 7 333,33 грн. (експонування рекламного матеріалу); №90 від 30.04.2013 р. на суму 9 000 грн., в т.ч. ПДВ 1 500 грн. (надання технічної допомоги при проведенні чергової державної повірки засобів вимірювальної техніки); №89 від 30.04.2013 р. на суму 21 000 грн., в т.ч. ПДВ 3 500 грн. (складанню договірної документації та локальних кошторисів), №191 від 26.06.2013 р. на суму 50 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 333,33 грн. (налагодження комерційних вузлів обліку природного газу); №189 від 26.06.2013 р. на суму 59 520 грн., в т.ч. ПДВ 9 920 грн. (експонування рекламного матеріалу); №190 від 26.06.2013 р. на суму 59 000 грн., в т.ч. ПДВ 9 833,33 грн. (складанню договірної документації та локальних кошторисів); №192 від 27.06.2013 р. на суму 50 400 грн., в т.ч. ПДВ 8 400 грн. (налагодження комерційних вузлів обліку природного газу); №194 від 27.06.2013р. на суму 9 000 грн., в т.ч. ПДВ 1500 грн. (надання технічної допомоги при проведенні чергової державної повірки засобів вимірювальної техніки) (т.2 а.с.250, т.3 а.с.1-7, 9-14).
В квітні 2013р. між ПП "Теплоенергоефект" (замовник) і ПП "Інтеко-Трейд" (експедитор) було укладено договори про надання транспортно-експедиційних послуг № 29 від 01.04.2013 р., згідно умов якого ПП "Інтеко-Трейд" зобов'язалось надати послуги по перевезенню вантажів автомобільним транспортом, а також по організації таких перевезень (т.2 а.с.248).
Виконання ПП "Інтеко-Трейд" взятих зобов'язань підтверджено актом приймання наданих послуг №94 від 30.04.13 р. на суму 15000 грн., в т.ч. ПДВ 2500 грн., №204 від 27.06.13р. на суму 6000 грн., в т.ч. ПДВ 1000 грн. (т.3 а.с.8, 17).
В травні 2013р. між ПП "Теплоенергоефект" (замовник) і ПП "Інтеко-Трейд" (виконавець) було укладено договори про надання послуг №80 від 31.05.2013 року, згідно якого ПП "Інтеко-Трейд" зобов'язалось надати послуги в частині юридичних консультацій та консультацій з питань бухгалтерського обліку (т.2 а.с.249).
Виконання ПП "Інтеко-Трейд" взятих зобов'язань підтверджено актом приймання наданих послуг: №195 від 27.06.13р. на суму 24600 грн., в т.ч. ПДВ 4100 грн. (юридичні консультації); №196 від 27.06.13р. на суму 25000 грн., в т.ч. ПДВ 4166,67 грн. (бухгалтерські консультації) (т.3 а.с.15-16).
По факту надання вказаних вище послуг ПП "Інтеко-Трейд", в період березень-червень 2013 р., вписано ПП "Теплоенергоефект" податкові накладні: №77 від 30.03.2013 р., № 78 від 30.03.2013 р.; № 79 від 30.03.2013 р.; № 80 від 30.03.2013 р.; № 99 від 30.04.2013 р.; № 100 від 30.04.2013 р.; № 101 від 30.04.2013 р.; № 102 від 30.04.2013 р.; № 103 від 30.04.2013 р.; № 77 від 26.06.2013 р.; № 78 від 26.06.2013 р.; № 79 від 26.06.2013 р.; № 89 від 27.06.2013 р.; № 90 від 27.06.2013 р.; № 91 від 27.06.2013 р.; № 92 від 27.06.2013 р.; № 93 від 27.06.2013 р. (т.3 а.с.18-34).
Реальність вказаних господарських операцій підтверджено й ПП "Інтеко-Трейд" шляхом надання до суду відповідних письмових доказів (т.8 а.с.117-178).
ТОВ "Геніус" (код - 38361793).
Згідно Спеціального витягу з ЄДР, станом на 28.10.2014 р. ТОВ "Геніус" зареєстровано як юридична особа, 13.08.2014 р. до ЄДР внесено запис про перебування ТОВ "Геніус" в стані припинення, за судовим рішенням про банкрутство (т.1 а.с.146).
Судом встановлено, що ПП "Теплоенергоефект" відображено в податковому обліку, а саме віднесено до складу податкового кредиту суми податку на додану вартість по операціях з придбання товарів (робіт та послуг) у ТОВ "Геніус" за період з 01.07.2013 р. по 30.11.2013р..
На підставі укладених ПП "Теплоенергоефект" (замовник) та ТОВ "Геніус" (виконавець) договорів про надання послуг № 57 від 01.07.2013 року (т.3 а.с.35) та № 56 від 01.07.2013 р. (т.3 а.с.36), ТОВ "Геніус" взяло на себе зобов'язання надати послуги в частині складання договірної документації та локальних кошторисів, експонування рекламного матеріалу.
Виконання ТОВ "Геніус" умов договорів про надання послуг №№56, 57 від 01.07.2013 року підтверджено актами приймання наданих послуг: №299 від 31.07.2013 р. на суму 58 800 грн., в т.ч. ПДВ 9 800 грн. (експонування рекламного матеріалу); №300 від 31.07.2013 р. на суму 54 720 грн., в т.ч. ПДВ 9 120 грн. (складання договірної документації та локальних кошторисів); №350 від 30.08.2013 р. на суму 58 800 грн., в т.ч. ПДВ 9 800 грн. (експонування рекламного матеріалу); №352 від 30.08.2013 р. на суму 54 720 грн., в т.ч. ПДВ 9 120 грн. (складання договірної документації та локальних кошторисів); №405 від 30.09.2013 р. на суму 58 980 грн., в т.ч. ПДВ 9 830 грн. (експонування рекламного матеріалу); № 406 від 30.09.2013 р. на суму 58 020 грн., в т.ч. ПДВ 9 670 грн. (складання договірної документації та локальних кошторисів); №483 від 31.10.2013 р. на суму 59 000 грн., в т.ч. ПДВ 9 833,33 грн. (експонування рекламного матеріалу); №484 від 31.10.2013 р. на суму 58 000 грн., в т.ч. ПДВ 9 666,67 грн. (складання договірної документації та локальних кошторисів); №517 від 29.11.2013 р. на суму 58 000 грн., в т.ч. ПДВ 9 666,67 грн. (експонування рекламного матеріалу); №518 від 29.11.2013 р. на суму 59 000 грн., в т.ч. ПДВ 9 833,33 грн. (складання договірної документації та локальних кошторисів) (т.3 а.с.38-45, 47-48).
Також, між сторонами укладено договір про надання транспортно-експедиційних послуг №123 від 01.10.2013 року, згідно до якого ТОВ "Геніус", як експедитор, зобов'язалось надати ПП "Теплоенергоефект", як замовнику, послуги з перевезення вантажів автомобільним транспортом, а також з організації таких перевезень (т.3 а.с.37), виконання якого також підтверджено актами приймання наданих послуг: №485 від 31.10.2013 р. на суму 23 000 грн., в т.ч. ПДВ 3 833,33 грн. (т.3 а.с.46) та №519 від 29.11.2013 р. на суму 53 000 грн., в т.ч. ПДВ 8 833,33 грн. (т.3 а.с.49).
По факту надання вказаних вище послуг ТОВ "Геніус" виписано ПП "Теплоенергоефект" податкові накладні: №1645 від 31.07.2013 р.; №1646 від 31.07.2013 р.; №1704 від 30.08.2013 р.; №1705 від 30.08.2013 р.; №1597 від 30.09.2013 р.; №1598 від 30.09.2013 р.; №1582 від 31.10.2013 р.; №1583 від 31.10.2013 р.; №1584 від 31.10.2013 р.; №1689 від 29.11.2013 р.; №1690 від 29.11.2013 р.; №1691 від 29.11.2013 р. (т.3 а.с.50-61).
01.07.13 р. між ПП "Теплоенергоефект" (покупець) та ТОВ "Геніус" (продавець) укладено договір поставки №55 (т.3 а.с.62), відповідно до якого ТОВ "Геніус" зобов'язувалось поставити ПП "Теплоенергоефект" товар, найменування, асортимент, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість якого узгоджується сторонами при оформленні заявки та вказується в накладних.
На підставі видаткової накладної № 315 від 31.07.2013 р. (т.3 а.с.63) ТОВ "Геніус" поставлено ПП "Теплоенергоефект" товар на загальну суму 45 792 грн., в т.ч. ПДВ 7 632 грн.. Також, 31.07.2013 р. ТОВ "Геніус" виписано позивачу податкову накладну № 1644 від 31.07.2013 р. на суму 45 792 грн., в т.ч. ПДВ 7 632 грн. (т.3 а.с.64).
Матеріалами справи підтверджено, що розрахунки за отримані ПП "Теплоенергоефект" від ТОВ НВО "Курс", ПП "Глобал-Торг", ПП "Артсіті", ПП "Віста-Торг", ПП "Інтеко-Трейд", ТОВ "Геніус" та ТОВ "Авесбуд", у перевіряємому періоді, товари, роботи та послуги проведено в повному обсязі в безготівковій формі на розрахункові рахунки вказаних вище підприємств-контрагентів (т.5 а.с.52-105, т.6, 190, 217, 245, т.7 а.с.9-зв., 20, 27, 30, 48, 71, 86, 101, 131, т.8 а.с.50).
Отже, з аналізу наведених вище норм законодавства та правовідносин позивача з ТОВ НВО "Курс", ПП "Глобал Торг", ПП "Інтеко-Трейд", ПП "Віста Торг", ПП "Артсіті" та ТОВ "Геніус" та ТОВ "Авесбуд" вбачається, що позивачем дотримано всіх обов'язкових вимог закону, безпосередньо пов'язаних з формуванням податкового кредиту та виникненням податкового зобов'язання, оскільки єдиною підставою для цього являється наявність у платника податку-покупця належно оформленої податкової накладної. Отримані від вказаних підприємств-контрагентів податкові накладні було відображено позивачем в реєстрах отриманих податкових накладних та включені до складу податкового кредиту з податку на додану вартість у відповідних податкових (звітних) періодах, що підтверджується наданими до матеріалів справи податковими деклараціями з ПДВ за 2011-2013 рр. з додатками та реєстрами (т.3 а.с.65-250, т.4 а.с.1-249, т.5 а.с.1-48).
Суд також враховує те, що наявність вищевказаних законодавчо визначених обставин для формування податкового кредиту є обов'язковою, але, є не безумовною підставою для визнання правомірності такого формування за умови, якщо податковий орган доведе, що відомості у документах, на підставі яких вони сформовані, не відповідають дійсності, в тому числі, коли господарські операції з придбання товару (робіт, послуг) не мали реального характеру.
У відповідності до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України право платника податку на податковий кредит ставиться в залежність від отримання податкової накладної, а не від сплати його контрагентами податку до бюджету та їх знаходження за юридичними адресами після здійснення господарських операцій.
Податковим органом не надано жодних доказів на підтвердження того, що позивач, як платник податку, діяв без належної обачності й обережності і йому було відомо про можливі порушення, які допускали його контрагенти, або що самостійною діловою метою здійснення господарських операцій з даними суб'єктами господарювання було лише одержання позивачем податкової вигоди.
Також, відповідачем не наведено доказів, що договори поставки та надання послуг, сторонами яких є ПП "Теплоенергоефект" та ТОВ НВО "Курс", ПП "Глобал Торг", ПП "Інтеко-Трейд", ПП "Віста Торг", ПП "Артсіті", ТОВ "Геніус" та ТОВ" Авесбуд" були укладені з метою, що завідомо суперечить інтересам держави, в тому числі, в частині ухилення від сплати податків в передбаченому законодавством обсязі та отримання незаконної податкової вигоди. Крім того, відповідачем не доведено факт того, що дані юридичні особи були створені з відома або за участі позивача з метою ухилення від сплати податків, порушення економічних інтересів держави.
До того ж, за правовою позицією, викладеною у постанові Верховного Суду України № 21-47а10 від 31.01.2011 року, чинне законодавство України не ставить в залежність виникнення у платника податку на додану вартість права на податковий кредит від дотримання вимог податкового законодавства іншими суб'єктами господарювання, зокрема, тими, які не були постачальниками товарів (послуг), на вартість яких нарахований податок на додану вартість, що включений платником податку до податкового кредиту.
На підставі вищевказаного, суд дійшов висновку, що відповідачем безпідставно збільшено позивачу грошове зобов'язання з податку на додану вартість у сумі 670 631 грн. та застосовано штрафну санкцію у сумі 168 093 грн., а тому податкове повідомлення-рішення № 0001592202 від 03.10.2014 р. є протиправним та підлягає скасуванню.
ІІ. Заниження на суму 690 084 грн. та завищення на суму 2 391 грн. податку на прибуток.
Перевіркою встановлено, що ПП "Теплоенергоефект", в порушення вимог п.138.2, п.138.4, п.138.8 ст.138, п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139, п.137.1, п.137.4 ст.137 Податкового кодексу України, занижено податок на прибуток на загальну суму 690 084 грн. в т.ч.: за III квартал 2011 р. на суму 8 234 грн.; за IV квартал 2011 р. на суму 202 268 грн.; за І квартал 2012 р. на суму 8 319 грн.; за II квартал 2012 р. на суму 50 517 грн.; за III квартал 2012 р. на суму 79 012 грн.; за 2012 рік на суму 136 901 грн.; за 2013 рік на суму 204 833 грн.; завищено податок на прибуток на загальну суму 2 391 грн. за II квартал 2011 р..
Дані висновки, як вбачається з акту перевірки та наданих відповідачем до суду письмових заперечень проти позову, ґрунтуються на тому, що ПП "Теплоенергоефект" було відображено в податковому обліку взаємовідносини з ТОВ НВО "Курс", ПП "Глобал-Торг", ПП "Артсіті", ПП "Віста-Торг", ПП "Інтеко-Трейд", ТОВ "Геніус" та ТОВ "Авесбуд" які, на думку податкового органу (з урахуванням актів перевірок даних суб'єктів господарювання, про які зазначалось судом) фактично не відбулись та не мали мети настання реальних наслідків.
Суд не погоджується з цим та зазначає.
Згідно п.п.14.1.27 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України під витратами розуміється сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних для провадження господарської діяльності платника податку, в результаті яких відбувається зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, внаслідок чого відбувається зменшення власного капіталу (крім змін капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власником).
У відповідності до п.п.14.1.36 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України господарською діяльністю є діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
За приписами статті 134 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування є:
- прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі статтями 135 - 137 цього Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначених згідно зі статтями 138 - 143 цього Кодексу, з урахуванням правил, встановлених статтею 152 цього Кодексу;
- дохід (прибуток) нерезидента, що підлягає оподаткуванню згідно зі статтею 160 цього Кодексу, з джерелом походження з України.
Згідно п.137.1 ст.137 Податкового кодексу України визначено, що дохід від реалізації товарів визнається за датою переходу покупцеві права власності на такий товар.
Дохід від надання послуг та виконання робіт визнається за датою складення акта або іншого документа, оформленого відповідно до вимог чинного законодавства, який підтверджує виконання робіт або надання послуг.
Датою отримання доходів, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, є звітний період, у якому такі доходи визнаються згідно з цією статтею, незалежно від фактичного надходження коштів (метод нарахувань), визначений з урахуванням норм цього пункту та статті 159 цього Кодексу (п.137.4 ст.137 Податкового кодексу України).
Згідно до п.138.1 ст.138 Податкового кодексу України витрати, котрі враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, складаються із: витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6 - 138.9, підпунктами 138.10.2 - 138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 цієї статті: інших витрат, визначених згідно з пунктом 138.5, підпунктами 138.10.5, 138.10.6 пункту 138.10, пунктами 138.11, 138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 цього Кодексу; крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139 цього Кодексу.
Відповідно до п.138.2 ст.138 Податкового кодексу України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
При цьому, за приписами п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.
Таким чином, платник податків має право віднести будь-які витрати до складу витрат за умови їх здійснення в межах своєї господарської діяльності, документального підтвердження відповідних витрат шляхом оформлення первинних документів відповідно до вимог чинного законодавства.
Встановлено, що господарські правовідносини між ПП "Теплоенергоефект" та ТОВ НВО "Курс", ПП "Глобал Торг", ПП "Інтеко-Трейд", ПП "Віста Торг", ПП "Артсіті", ТОВ "Геніус", ТОВ "Авесбуд" мали реальний характер, позивачем по бухгалтерському та податковому обліку відображено придбання у вказаних підприємств-контрагентів товарів, робіт (послуг). Вказані вище суб'єкти господарювання, на момент вчинення господарських операцій з позивачем, були зареєстровані як юридичні особи, про що зазначалось судом.
Також, в ході розгляду справи встановлено і підтверджено наявними в справі матеріалами, що отримані від ТОВ НВО "Курс", ПП "Глобал Торг", ПП "Інтеко-Трейд", ПП "Віста Торг", ПП "Артсіті", ТОВ "Геніус", ТОВ "Авесбуд" товари, роботи (послуги) було використано позивачем у власній господарській діяльності (т.6 а.с.183-250, т.7 а.с.1-250, т.8 а.с.1-110, т.9 а.с.200-252, т.10 а.с.1-250, т.11 а.с.1-45), що в свою чергу не спростовано відповідачем.
Відтак, отримані товари, роботи і послуги використано позивачем у власній господарській діяльності, а тому суд вважає безпідставними та необґрунтованими висновки відповідача в частині того, що позивачем занижено на загальну суму 690 084 грн. та завищено на загальну суму 2 391 грн. податок на прибуток у перевіряємому періоді, а тому податкове повідомлення-рішення від 03.10.2014 р. №0001602202 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 809 979 грн., в тому числі 690 084 грн. за основним платежем та 119 895 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями, є протиправним та підлягає скасуванню.
Згідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу. При цьому, за приписами частини другої статті 71 цього Кодексу в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не виконав покладеного на нього обов'язку щодо доказування правомірності прийняття оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, а тому суд вважає їх такими, що винесені не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.
Отже, суд вважає за необхідне присудити позивачу судові витрати з Державного бюджету України в розмірі 4872 грн. (т.1 а.с.2).
Керуючись ст.ст. 86, 94, 159-163, 167 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області від 03 жовтня 2014 року №0001602202 та №0001592202.
Присудити приватному підприємству "Теплоенергоефект" з Державного бюджету України судові витрати в сумі 4872 грн..
Постанова суду набирає законної сили в порядку, встановленому ст.254 КАС України.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подання в 10-денний строк з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України - протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, копія якої одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Повний текст постанови складено 17 січня 2015 року.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду Т.М. Кармазина
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.01.2015 |
Оприлюднено | 23.01.2015 |
Номер документу | 42382537 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Т.М. Кармазина
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні