Постанова
від 13.01.2015 по справі 820/15609/14
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 січня 2015 р. Справа № 820/15609/14 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Катунова В.В.

Суддів: Бершова Г.Є. , Ральченка І.М.

за участю секретаря судового засідання Кудіної Я.Г.,

в присутності:

представників позивача - Андрєєвої Н.С., Моргослип О.Є.,

представника відповідача - Коваленко М.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "СУЗІР`Я ЦИНУАРДІ" на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 21.10.2014р. по справі № 820/15609/14

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СУЗІР`Я ЦИНУАРДІ"

до Основ`янської об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області

про визнання дій незаконними та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИЛА:

Позивач- Товариство з обмеженою відповідальністю "СУЗІР'Я ЦИНУАРДІ", звернувся до суду з позовом до Основ`янської об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, в якому просив:

- визнати незаконними дії відповідача по проведенню зустрічної звірки та складанню Акту про неможливість проведення зустрічної звірки від 07.07.2014 № 1031/20-38-23-01-04/38383204 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Сузір'я Цинуарді" (податковий номер 38383204) щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків їх реальності та повноти відображення в обліку за період березень 2014 року»;

-визнати незаконними висновки відповідача, що були зроблені в Акті про неможливість проведення зустрічної звірки від 07.07.2014 № 1031/20-38-23-01-04/38383204.

-зобов'язати відповідача відобразити у відповідних вкладках ІБД «Податковий блок» (АІС «Аудит», АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та інші) показники, відображені ТОВ «СУЗІР'Я ЦИНУАРДІ» самостійно у податкових деклараціях з податку на додану вартість за березень 2014 року.

-зобов'язати відповідача вилучити з відповідних вкладок ІБД «Податковий блок» (АІС «Аудит», АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та інші) інформацію, внесену у зв'язку з прийняттям Акту про неможливість проведення зустрічної звірки від 07.07.2014 № 1031/2038-23-01-04/38383204.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 21.10.2014 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції, позивачем подано апеляційну скаргу, в якій він просить скасувати оскаржувану постанову та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги позивач посилається на порушення судом першої інстанції, при прийнятті постанови, норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, з обставин і обґрунтувань, викладених в апеляційній скарзі.

Під час судового засідання представники позивача підтримали апеляційну скаргу та просили суд її задовольнити з підстав, викладених в ній.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти апеляційної скарги та просив суд відмовити в її задоволенні посилаючись на те, що судом першої інстанції було винесено законне і обґрунтоване рішення, а підстави для його зміни чи скасування - відсутні.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ «СУЗІР'Я ЦИНУАРДІ» зареєстроване розпорядженням виконкому Харківської ради народних депутатів 08.10.2012 р., запис №14801020000053935,взято на податковий облік в органах державної податкової служби та на час розгляду справи перебуває на обліку в Основ'янській ОДПІ м. Харкова ГУ Міндоходів.

Основ'янською об'єднаною державною податковою інспекцією м.Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області на адресу ТОВ «СУЗІР'Я ЦИНУАРДІ» було надано письмовий запит від 29.05.2014 року № 8538/10/20-38-22-01-10 про надання письмових пояснень та документального підтвердження щодо відносин з ТОВ "Мегаопт ХХІ" за січень та квітень 2014 року ( а.с. 13).

Підприємством на вказаний запит було надано відповідь № 26/06 від 26.06.2014 року про необхідність надання додаткового часу для підготовки у зв'язку з великим обсягом первинної документації за запитуємий період та було звернуто увагу податкового органу на існування постанови Луганського окружного адміністративного суду від 28.05.2014 року по справі № 812/3181/14, в якій було задоволено позовні вимоги контрагента позивача щодо визнання протиправними дій податкового органу з проведення зустрічної звірки, визнання незаконними висновків акту перевірки та відновлення у ІБД «Податковий блок» (АІС «Аудит», АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» показників, самостійно задекларованих ТОВ "Мегаопт ХХІ" ( а.с.14).

Основ'янською ОДПІ м. Харкова згідно пп.73.5 ст.73 Податкового кодексу України вчинено заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ «СУЗІР'Я ЦИНУАРДІ» ( код ЄДРПОУ 38383204) щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків їх реальності та повноти відображення в обліку за період березень 2014 року.

За результатами проведення зустрічної звірки податковим органом складено акт про неможливість проведення зустрічної звірки від 07.07.2014 № 1031/20-38-23-01-04/38383204.

Висновками зазначеного акту зазначено про те, що звіркою не встановлено факту реального здійснення господарських операцій контрагентом позивача ТОВ "Мегаопт ХХІ" із постачальниками та покупцями, їх вид, обсяг, якість та розрахунки за березень 2014 року, що свідчить про неправомірність формування цим платником податкового кредиту в сумі 12651645 грн., який перевіркою не підтверджується як і його податкові зобов'язання на суму 12746863 грн., що, на думку податкового органу свідчить про можливе порушення податкового законодавства ТОВ «СУЗІР'Я ЦИНУАРДІ».

Також, висновками акту від 07.07.2014 року встановлено неможливість співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, з метою документального підтвердження господарських відносин з платниками податків та їх виду, обсягу і кількості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в податковому обліку, тобто не має можливості підтвердити реальність здійснення фінансово - господарських операцій ТОВ «СУЗІР'Я ЦИНУАРДІ» за період березень 2014 року.

Суд першої інстанції відмовляючи у задоволенні позовних вимог позивачів прийшов до висновку про їх безпідставність та необґрунтованість.

Між тим, такі висновки суду першої інстанції, на думку колегії суддів, частково не відповідають нормам матеріального права та фактичним обставинам справи.

Надаючи правову оцінку висновкам суду першої інстанції в частині безпідставності та необґрунтованості позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "СУЗІР`Я ЦИНУАРДІ" в частині визнання незаконними дій Основ`янської об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області щодо проведення зустрічної звірки, оформленої Актом про неможливість проведення зустрічної звірки від 07.07.2014 року № 1031/20-38-23-01-04/38383204, колегія суддів зазначає наступне.

Так, відповідно до п. 73.5 ст.73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначено Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010р. N1232 (далі - Порядок).

Відповідно до п. 3 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних.

Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Отже, виходячи із аналізу законодавчих норм, колегія суддів зазначає, що зустрічна звірка проводиться за запитом органу державної податкової служби (ініціатора) та проводиться стосовно конкретно визначеного ініціатором контрагента платника податків.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем не надано суду запитів органів державної податкової служби (ініціаторів) щодо звірки визначених контрагентів позивача за відповідні періоди. В акті про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «СУЗІР'Я ЦИНУАРДІ»07.07.2014 № 1031/20-38-23-01-04/38383204 зазначено, що на підставі службового посвідчення серії УХК № 015471, виданого ДПС в в Харківській області, головним державним ревізором - інспектором відділу перевірок платників податків Основянської ОДПІ м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, згідно з п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України здійснено відповідні заходи з метою проведення зустрічної звірки щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків їх реальності та повноти відображення в обліку за березень 2014 року.

З огляду на викладене, колегія суддів дійшла висновку про порушення податковим органом порядку проведення зустрічної звірки в частині недотримання процедури ініціювання такої звірки та відсутності права податкового органу одночасно виступати ініціатором та виконавцем зустрічної звірки без отримання запиту на її проведення по контрагентам платника податків.

Згідно з п.4 Порядку, орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

Відповідно до п.6 Порядку у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

Пунктом 7 Порядку встановлено, що за результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

Згідно з пп.4.4 Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом Державної податкової адміністрації України від 22 квітня 2011 року N236, у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України. При подальшому залученні суб'єкта господарювання (посадових осіб суб'єкта господарювання) до проведення зустрічної звірки відповідальний підрозділ органу ДПС забезпечує проведення такої звірки.

Відповідно до п. 73.3 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження. Такий запит підписується керівником (заступником керівника) контролюючого органу і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.

Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з підстав, зазначених у п.73.3 Податкового кодексу України.

Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі.

Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.

Представником відповідача надано копію запиту від 29.05.2014 року № 8538/10/20-38-22-01-10 про надання письмових пояснень та документального підтвердження щодо відносин з ТОВ "Мегаопт ХХІ" за січень та квітень 2014 року ( а.с. 13). Проте, як вбачається з матеріалів справи, зустрічна перевірка проведена Основ`янської об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області за березень 2014 року та стосовно невизначеного кола контрагентів.

Також матеріалами справи встановлено, що позивачем на вказаний запит було надано відповідь № 26/06 від 26.06.2014 року про необхідність надання додаткового часу для підготовки у зв'язку з великим обсягом первинної документації за запитуємий період та було звернуто увагу податкового органу на існування постанови Луганського окружного адміністративного суду від 28.05.2014 року по справі № 812/3181/14, в якій було задоволено позовні вимоги контрагента позивача щодо визнання протиправними дій податкового органу з проведення зустрічної звірки, визнання незаконними висновків акту перевірки та відновлення у ІБД «Податковий блок» (АІС «Аудит», АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» показників, самостійно задекларованих ТОВ "Мегаопт ХХІ" ( а.с.14).

З аналізу приписів п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу, п.п.6, 7 Порядку №1232 слідує, що зустрічна звірка може бути проведена податковим органом лише в разі наявності у розпорядженні податкового органу первинних документів або надання таких документів платником податків на обов'язковий письмовий запит податкового органу, оскільки зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Таким чином, у зв'язку з відсутністю у податкового органу первинних документів відповідач був позбавлений можливості провести зустрічну звірку Товариства з обмеженою відповідальністю "СУЗІР'Я ЦИНУАРДІ".

За таких обставин колегія суддів вважає, що судом першої інстанції було зроблено помилковий висновок про правомірність дій Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області щодо проведення зустрічної звірки, результати якої оформлені актом від 07.07.2014 № 1031/2038-23-01-04/38383204.

З огляду на наведене, доводи, викладені в апеляційній скарзі частково знайшли своє підтвердження, а рішення суду в зазначеній частині постановлене з помилковим застосуванням норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

При цьому, колегія суддів вважає правильним рішення суду першої інстанції щодо відмови у задоволенні позову в частині зобов'язання відповідача відобразити у відповідних вкладках ІБД «Податковий блок» (АІС «Аудит», АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та інші) показники, відображені ТОВ «СУЗІР'Я ЦИНУАРДІ» самостійно у податкових деклараціях з податку на додану вартість за березень 2014 року а також в частині зобов'язання вилучити з відповідних вкладок ІБД «Податковий блок» (АІС «Аудит», АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та інші) інформацію, внесену у зв'язку з прийняттям Акту про неможливість проведення зустрічної звірки від 07.07.2014 № 1031/2038-23-01-04/38383204, з огляду на наступне.

Основною функцією контролюючих органів є податковий контроль, який в п. 61.1 ст. 61 Податкового кодексу України визначений як система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Способи здійснення податкового контролю визначені в п. 62.1 ст. 62 Податкового кодексу України, серед яких: ведення обліку платників податків (п.п. 62.1.1), інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів (п.п. 62.1.2) та проведення перевірок та звірок (п.п. 62.1.3).

В свою чергу інформаціно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючого органу згідно з п. 71.1 ст. 71 Податкового кодексу України - це комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Інформація, необхідна для виконання покладених на контролюючі органи функцій, має статус ПОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ. До податкової інформації за приписами п. 72.1 ст. 72 Податкового кодексу України належить інформація, що надійшла від платників податків, від органів виконавчої влади та банків, від органів влади інших держав, а також інформація за результатами податкового контролю, оприлюднена інформація та інша інформація, яка надана добровільно чи за запитом. З метою отримання податкової інформації контролюючі органи відповідно до п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України мають право проводити зустрічні звірки, якими вважаються співставлення даних документів з метою документального підтвердження господарських відносин для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку.

За змістом ст. 74 Податкового кодексу України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань (п. 74.2), а таке зберігання та опрацювання може здійснюватись в інформаційних базах контролюючих органів. При цьому, згідно з п. 74.1 ст. 74 Міністерство доходів і зборів України самостійно визначає перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації.

Станом на теперішній час в територіальних органах Міндоходів збереження зібраної податкової інформації та її опрацювання здійснюється за допомогою Інтегрованої автоматизованої інформаційної системи «Податковий блок» (далі - ІС «Податковий блок»), яка введена в експлуатацію з 01.01.2013р. наказом ДПС України від 24.12.2012р. № 1197.

Експлуатація ІС «Податковий блок» здійснюється відповідно до Тимчасового регламенту, затвердженого наказом ДПС України від 24.12.2012р. № 1198, який встановлює порядок дій структурних підрозділів територіальних органів Міндоходів з використання системи при виконанні функціональних обов'язків (далі - Тимчасовий регламент). ІС «Податковий блок» містить декілька підсистем - автоматизованих інформаційних систем (АІС), серед яких: «Реєстрація платників податків», «Обробка податкової звітності та платежів», «Облік платежів», «Податковий аудит», а також «Скарга» та «Суди». Інформація з вказаних підсистем в автоматичному режимі відображається в аналітичній системі - ризикоорієнтованій системі адміністрування податків - «Аналітична система», за допомогою якої можна лише переглянути результати співставлення та відпрацювання схемного кредиту.

Працівники територіальних органів Міндоходів за спеціальною процедурою отримують права доступу користувача до компонентів системи (ролі) та інформаційних ресурсів відповідно до повноважень кожного окремого працівника. При цьому, Тимчасовим регламентом для кожної підсистеми визначено конкретні процедури, які можуть виконуватись, терміни та періодичність їх виконання, а також підрозділи на конкретному рівні (районний, центральний) щодо кожної окремої процедури, які відповідальні за внесення, актуалізацію та обробку даних в ІС «Податковий блок».

Таким чином, в ІС «Податковий блок» спеціально уповноваженими відповідальними особами територіальних органів Міндоходів щодо кожного окремого платника податків вносяться об'єктивні дані - податкова інформація: відомості щодо реєстрації платника податків, відомості щодо перебування його на обліку, дані податкової звітності платника податків (задекларовані), дані щодо фактичної сплати податків, результати податкового контролю та інша податкова інформація.

Інформація з ІС «Податковий блок» використовується територіальними органами Міндоходів, в тому числі під час проведення перевірок та звірок відповідно до вимог Податкового кодексу України.

Втручання будь-яких осіб в будь-який спосіб, в тому числі через суд, в процес ведення контролюючими органами інформаційних баз є протизаконним. Так само протизаконними є вимоги щодо внесення до інформаційних баз іншої інформації, ніж та, яка об'єктивно мала місце, зокрема, вимоги щодо вилучення інформації про результати податкового контролю чи інформації про заходи, які вживались для його здійснення (в процесі здійснення).

Слід звернути увагу, що контролюючі органи в жодному разі не змінюють (НЕ КОРИГУЮТЬ) даних податкової звітності платників податків. Такі дані містяться в інформаційних базах в обсягах, що самостійно відображені платниками податків в податковій звітності. Поряд з цим в інформаційних базах міститься інформація контролюючих органів щодо результатів податкового контролю даних податкової звітності платника податків. При цьому, дані податкової звітності платника податків є даними платника податків, а результати податкового контролю - є даними контролюючого органу.

Тимчасовим регламентом не передбачено можливості формування якихось виписок чи витягів з ІС «Податковий блок», а також будь-якого іншого способу доступу до відомостей вказаного програмного продукту інакше ніж через оформлення прав користувача.

Під поняттям «коригування» розуміється «зміна» або «виправлення». Контролюючий орган об'єктивно не може надати докази коригування даних податкової звітності позивача за результатами складання акту перевірки, оскільки таке коригування не здійснюється та здійснюватись не може. Відображення в інформаційних базах результатів податкового контролю щодо платника податків не є коригуванням податкової звітності, а є лише відомостями щодо фактів, які об'єктивно мали місце - про проведення перевірки, про її результати. При цьому, дані податкової звітності платника податків залишаються в обсягах, які він самостійно визначив.

Таким чином, доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують.

Згідно зі ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Враховуючи те, що постанова суду першої інстанції в частині відмови в задоволенні позовних вимог щодо визнання незаконними дій Основ`янської об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області щодо проведення зустрічної звірки, оформленої Актом про неможливість проведення зустрічної звірки від 07.07.2014 року № 1031/2038-23-01-04/38383204 прийнята з порушенням норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи за цими позовними вимогами, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про її скасування у цій частині з прийняттям нової постанови про задоволення позову за вказаними вимогами. У іншій частині позовних вимог, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про їх безпідставність, правильно і повно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги у цій частині не спростовують висновків рішення суду, а тому підстав для скасування оскаржуваної постанови у решті, суд апеляційної інстанції не вбачає.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п. 3 ст. 198, п. 4 ч.1 ст. 202, 205, 207, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "СУЗІР`Я ЦИНУАРДІ" задовольнити частково.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 21.10.2014р. по справі № 820/15609/14 скасувати в частині відмови у задоволенні позовних вимог про визнання незаконними дій Основ`янської об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області щодо проведення зустрічної звірки, оформленої Актом про неможливість проведення зустрічної звірки від 07.07.2014 року.

Прийняти в цій частині нову постанову, якою визнати незаконними дії Основ`янської об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області щодо проведення зустрічної звірки, оформленої Актом про неможливість проведення зустрічної звірки від 07.07.2014 року.

В іншій частині постанову Харківського окружного адміністративного суду від 21.10.2014 року по справі № 820/15609/14 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання постанови у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя Катунов В.В. Судді Бершов Г.Є. Ральченко І.М. Повний текст постанови виготовлений 19.01.2015 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.01.2015
Оприлюднено27.01.2015
Номер документу42405521
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/15609/14

Ухвала від 01.09.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Єгупенко В.В.

Ухвала від 03.09.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Єгупенко В.В.

Ухвала від 03.09.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Єгупенко В.В.

Постанова від 13.01.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 10.12.2014

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Постанова від 21.10.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Єгупенко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні