cpg1251
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
23 січня 2015 року м. Київ В/800/388/15
Колегія Вищого адміністративного суду України у складі: Головуючого судді:Островича С.Е. суддів:Бившевої Л.І. Лосєва А.М. Степашка О.І. Шипуліної Т.М.
перевіривши заяву Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 23 жовтня 2014 року у справі №2а-15752/12/2670 за позовом Державної податкової інспекції у Дніпровському районі м. Києва Державної податкової служби до Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) третя особа Ліквідаційна комісія ДКП "Кінотеатр "Краків" про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ :
Державна податкова інспекція у Дніпровському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві звернулась до Верховного Суду України із заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 23 жовтня 2014 року у справі №2а-15752/12/2670.
Відповідно до статті 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 07.07.2010 року №2453-VІ "Про судоустрій і статус суддів"), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239-2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.
Згідно статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів:
1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах;
2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом;
3) порушення норм матеріального чи процесуального права, що призвело до ухвалення Вищим адміністративним судом України незаконного судового рішення з питань, передбачених статтею 171-1 цього Кодексу.
У заяві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 23 жовтня 2014 року у справі №2а-15752/12/2670 заявник посилається на неоднакове застосування судом касаційної інстанції норм матеріального права, а саме: ст. 96 Податкового кодексу України.
В обґрунтування своїх вимог заявник додає копію постанови Вищого адміністративного суду України від 29 жовтня 2014 року в якій, на його думку, згадані норми матеріального права застосовано інакше, ніж у даній справі.
Між тим, відповідно до положень ст. 237 КАС України, заява про перегляд судового рішення може бути подана за наявності таких складових: неоднакового застосування одних і тих самих норм матеріального права, ухвалення різних за змістом судових рішень, спірні питання виникли у подібних правовідносинах. Зокрема, така складова як подібність правовідносин, означає тотожність суб'єктного складу учасників відносин, як то об'єкта та предмета правового регулювання, а також умов застосування правових норм (наприклад часу, місця, підстав виникнення, припинення та зміни відповідних правовідносин). У той же час, зміст правовідносин визначається обставинами кожної конкретної справи.
Зі змісту постанови Вищого адміністративного суду України від 29 жовтня 2014 року, наведеної заявником як приклад неоднакового застосування судами норм матеріального права, вбачається, що зміст правовідносин, який у ній розглядався, відмінний від того, який є у даній справі.
Приписи ст. 237 КАС України визначають виключними мотивами подання заяви про перегляд судових рішень неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції саме одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.
У той же час, як вбачається зі змісту поданої заяви та доданої як приклад неоднакового застосування судами норм матеріального права постанови Вищого адміністративного суду України від 29 жовтня 2014 року, неоднакове застосування судами норм матеріального права відсутнє.
Зважаючи на викладене, підстав для допуску справи до провадження для перегляду судового рішення Верховним Судом України у даній адміністративній справі немає.
Керуючись ст.ст. 236 - 240 Кодексу адміністративного судочинства України колегія суддів Вищого адміністративного суду України,
УХВАЛИЛА:
Відмовити Державній податковій інспекції у Дніпровському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві у допуску справи для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 23 жовтня 2014 року у справі №2а-15752/12/2670.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Головуючий Острович С.Е. СуддіБившева Л.І. Лосєв А.М. Степашко О.І. Шипуліна Т.М.
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2015 |
Оприлюднено | 31.01.2015 |
Номер документу | 42495627 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Острович С.Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні