Ухвала
від 27.01.2015 по справі 915/2176/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

УХВАЛА

27 січня 2015 року Справа № 915/2176/13

м. Миколаїв

Господарський суд Миколаївської області у складі судді Адаховської В.С. ,

при секретарі Мавродій Г.В.,

за участю представників учасників процесу:

від ТОВ "Котмес": не з'явився,

від ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва: Курбакова А.С. - довіреність № 3205/9/14-03-10-013 від 25.08.2014 р.,

ліквідатор банкрута: Черепенко В.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

кредитори:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю "Котмес" (54021, м. Миколаїв, вул. Морехідна, буд. 14, ідентифікаційний код 33853902)

2) Державна податкова інспекція у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області (54030, м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 24/2, ідентифікаційний код 38790114)

банкрут: Приватне підприємство "САТІС-АГРО" (54030, м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 16, кв. 7, ідентифікаційний код 35890092, поштова адреса: 54017, м. Миколаїв, а/с 150)

ліквідатор: Черепенко Вікторія Григорівна (54017, м. Миколаїв, а/с 150)

про банкрутство

У судовому засіданні 27.01.2015 р. відповідно до ст. 85 Господарського процесуального кодексу України судом оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

В С Т А Н О В И В:

Голова ліквідаційної комісії Приватного підприємства (ПП) "САТІС-АГРО" Черепенко Вікторія Григорівна (надалі - Черепенко В.Г.) звернулася до господарського суду Миколаївської області з заявою про порушення справи про банкрутство боржника, оскільки під час його ліквідації не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість підприємства задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі. Вказана заява подана з урахуванням вимог ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство).

Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 10.12.2013 р. зазначену заяву прийнято та призначено до розгляду в підготовчому засіданні на 24.12.2013 р.

Ухвалою суду від 24.12.2013 р. підготовче засідання було відкладено на 08.01.2014 р.

08.01.2014 р. підготовче засідання не відбулось в зв'язку із перебуванням судді Адаховської В.С. на лікарняному, про що було повідомлено боржника.

Ухвалою суду від 16.01.2014 р. призначено розгляд заяви ПП "САТІС-АГРО" в підготовчому засіданні на 03.02.2014 р.

03.02.2014 р. у судовому засіданні судом було оголошено перерву до 06.02.2014 р. у відповідності до ст. 77 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України).

Ухвалою підготовчого засідання суду від 06.02.2014 р. порушено провадження у справі № 915/2176/13 за заявою боржника про визнання його банкрутом за положеннями ст. 95 Закону про банкрутство та призначено справу до розгляду для прийняття постанови про банкрутство та відкриття ліквідаційної процедури на 12.02.2014 р.

Постановою господарського суду Миколаївської області від 12.02.2014 р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру за ознаками ст. 95 Закону про банкрутство, ліквідатором призначено Черепенко В.Г., яка виконувала обов'язки голови ліквідаційної комісії у досудовій процедурі ліквідації, розгляд справи з приводу затвердження реєстру вимог кредиторів призначено на 31.03.2014 р.

Відповідно до вимог Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, затвердженого постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 р. № 16, повідомлення про визнання ПП "САТІС-АГРО" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури було розміщено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет 13.02.2014 р. за № 938.

12.03.2014 р. до суду надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) "Котмес" № 96 від 12.03.2014 р. про визнання кредиторських вимог у сумі 381 833,30 грн.

Ухвалою суду від 24.03.2014 р. визнано уточнені грошові вимоги ТОВ "Котмес" до ПП "САТІС-АГРО" на загальну суму 383 051,30 грн., з яких 1 218,00 грн. [витрати на оплату судового збору за подання заяви до господарського суду про визнання кредиторських вимог до боржника] - перша черга, 381 833,30 грн. - четверта черга.

28.02.2014 р. до суду надійшла заява Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області (далі - ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва) № 966/9/14-03-10-014 від 28.02.2014 р. про визнання кредиторських вимог у сумі 364 357,92 грн.

Ухвалою суду від 31.03.2014 р. вказану заяву ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва залишено без розгляду.

06.03.2014 р. до суду надійшла заява ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва № 796/9/14-03-10-014 від 05.03.2014 р. про визнання кредиторських вимог у сумі 1 021 217,49 грн.

Ухвалою суду від 02.06.2014 р. визнано грошові вимоги ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва до ПП "САТІС-АГРО" в загальному розмірі 1 021 217,49 грн., з яких 984 732,45 грн. - третя черга, 36 485,04 грн. - шоста черга.

Ухвалами суду від 31.03.2014 р., від 15.05.2014 р., 02.06.2014 р. розгляд справи з приводу затвердження реєстру вимог кредиторів відкладався.

Ухвалою суду від 14.07.2014 р. затверджено реєстр вимог кредиторів ПП "САТІС-АГРО" на загальну суму 1 404 268,79 грн. в наступних розмірах з вказівкою черговості їх задоволення:

І-а черга:

1) ТОВ "Котмес" в сумі 1 218,00 грн. (витрати на оплату судового збору за подання заяви до господарського суду про визнання кредиторських вимог до боржника);

ІІІ-я черга:

1) ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва в сумі 984 732,45 грн.;

ІV-а черга:

1) ТОВ "Котмес" в сумі 381 833,30 грн.;

VІ-а черга:

1) ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва в сумі 36 485,04 грн.

23.07.2014 р. ліквідатор банкрут звернулася до суду з клопотанням № 02-01/739 від 17.07.2014 р. про затвердження щомісячного розміру оплати її послуг у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат за рахунок грошових коштів банкрута, починаючи з 12.02.2014 р., яке було подано на підставі ст. 115 Закону про банкрутство.

Ухвалою суду від 25.07.2014 р. розгляд вказаного клопотання призначено на 08.09.2014 р.

Ухвалою суду від 08.09.2014 р. відмовлено в задоволенні зазначеного клопотання ліквідатора банкрута.

Ліквідатором банкрута було подано до суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута станом на 01.12.2014 р., розгляд яких було призначено ухвалою суду від 19.12.2014 р. на 27.01.2015 р. Цією ж ухвалою було зобов'язано ліквідатора банкрута надати суду докази направлення кредиторам (ознайомлення) звіту ліквідатора станом на 01.12.2014 р., зобов'язано кредиторів надати суду відзиви на звіт ліквідатора станом на 01.12.2014 р. Явку кредиторів та ліквідатора банкрута визнано обов'язковою.

21.01.2015 р., на виконання вимог ухвали суду від 19.12.2014 р., ліквідатором банкрута за супровідним листом № 02-01/23 від 20.01.2015 р. було подано до суду докази вручення кредиторам звіту станом на 01.12.2014 р.

21.01.2015 р., на виконання вимог ухвали суду від 19.12.2014 р., від ТОВ "Котмес" до суду надійшов відзив б/н від 20.01.2015 р., у якому кредитор повідомляє, що ознайомлений зі змістом звіту ліквідатора та ліквідаційним балансом ПП "САТІС-АГРО" станом на 01.12.2014 р., не має заперечень проти їх затвердження та припинення провадження у справі. Також у своєму відзиві кредитор просить суд провести судове засідання без участі його представника.

27.01.2015 р. ліквідатор банкрута Черепенко В.Г. з'явилася у судове засідання, повідомила суд про те, що нею вжиті ліквідаційні заходи, передбачені Законом про банкрутство, виконано всі покладені на неї обов'язки та вимоги у даній справі, просила суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс банкрута станом на 01.12.2014 р., ліквідувати ПП "САТІС-АГРО" та припинити провадження у справі № 915/2176/13.

Представник ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва також з'явилася у судове засідання, однак вимог ухвали суду від 19.12.2014 р. не виконала, відзиву на звіт ліквідатора станом на 01.12.2014 р. не надала, усно повідомила суд, що кредитор не заперечує проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши звіт ліквідатора з доданими до нього документами та ліквідаційний баланс банкрута, заслухавши пояснення ліквідатора та думку представника кредитора, оцінивши усі подані у справу докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи у їх сукупності, суд дійшов наступного.

Відповідно до ч. ч. 1, 4 ст. 2 Закону про банкрутство провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України. Провадження у справах про банкрутство окремих категорій боржників регулюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.

Згідно ч. 2 ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За приписами ч. ч. 1, 2 ст. 95 Закону про банкрутство якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

За результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. Вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше чотирнадцяти днів після порушення провадження у справі в загальному порядку, визначеному цим Законом.

Відповідно до постанови господарського суду Миколаївської області від 12.02.2014 р. ПП "САТІС-АГРО" визнано банкрутом, відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено Черепенко В.Г., яка виконувала обов'язки голови ліквідаційної комісії у досудовій процедурі ліквідації.

14.04.2014 р. на адресу господарського суду Миколаївської області від Центрального відділу державної виконавчої служби Миколаївського міського управління юстиції супровідними листами № 2773 та № 2783 від 10.04.2014 р. надійшли постанови про закінчення виконавчих проваджень разом з оригіналами виконавчих документів (Т. 1, а. с. 146-153).

Ліквідатором за супровідними листами № 02-01/563 від 15.05.2014 р. (Т. 1, а. с. 159-182), № 02-01/863 від 05.09.2014 р. (Т. 1, а. с. 240-246) подавалися до суду проміжні звіти з доданими до них письмовими доказами.

Супровідним листом № 02-01/1063 від 02.12.2014 р. ліквідатором подано на затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута станом на 01.12.2014 р. з доданими до нього письмовими доказами (Т. 2, а. с. 11-51).

Як свідчать матеріали справи, ліквідатором було надано суду запит за вих. № 8 від 08.01.2013 р., підписаний головою ліквідаційної комісії ПП "САТІС-АГРО", з відміткою Територіального управління Держгірпромнагляду у Миколаївській області від 15.01.2013 р. про те, що за боржником технологічні транспортні засоби та інше обладнання не зареєстровані (Т. 1, а. с. 169; Т. 2, а. с. 32).

З моменту призначення постановою господарського суду Миколаївської області від 12.02.2014 р. ліквідатором банкрута Черепенко В.Г., нею вжито наступні ліквідаційні заходи:

- видано наказ № 1 від 28.02.2014 р. (Т. 1, а. с. 243; Т. 2, а. с. 19) про проведення перевірки придатності матеріалів та цінностей ПП "САТІС-АГРО" наступного змісту:

1. Для встановлення факту придатності використання здійснити перевірку матеріалів та цінностей, які знаходяться на балансі ПП "САТІС-АГРО".

2. Матеріали та цінності, що зробилися непридатними, списати на підставі відповідного акту та вилучити з обліку.

3. Для здійснення перевірки матеріалів та цінностей, їх списання утворити комісію у складі: ліквідатор Черепенко В.Г. - голова комісії, власник ПП "САТІС-АГРО" Ананевич Ігор Миронович - член комісії, помічник арбітражного керуючого (фахівець з бухобліку) Шумовська Інна Дмитрівна - член комісії, помічник арбітражного керуючого (фахівець з фінансів та економіки підприємства) Конєв Павло Анатолійович - член комісії.

4. Утвореній комісії приступити до виконання наказу з 03.03.2014 р.;

- на підставі наказу № 1 від 28.02.2014 р. комісією було здійснено перевірку матеріалів, що зробилися непридатними, та встановлено, що описані цінності (пшениця IV класу у кількості 10 тонн на суму 11 134,00 грн., строк зберігання якої більше одного року, непридатна у зв'язку з неналежними температурними та іншими умовами зберігання) підлягають списанню та вилученню з обліку, що підтверджується актом списання № 1 від 03.03.2014 р. (Т. 1, а. с. 244; Т. 2, а. с. 20);

- отримано довідку АТ "УкрСиббанк" за вих. № 1281 від 19.03.2014 р. (Т. 1, а. с. 177; Т. 2, а. с. 43), згідно якої клієнту ПП "САТІС-АГРО", зокрема, 19.03.2014 р. закрито поточні рахунки № 26005323538800 в EUR, № 26005323538800 в RUB, № 26005323538800 в UAH, № 26005323538800 в USD (про наявність вказаних незакритих рахунків було повідомлено голову ліквідаційної комісії ПП "САТІС-АГРО" під час проведення досудової процедури ліквідації листом ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва № 2706/10/14-03-18-02-77 від 18.12.2013 р. (Т. 1, а. с. 176; Т. 2, а. с. 42));

- отримано витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 19538251 від 26.03.2014 р. (Т. 1, а. с. 165; Т. 2, а. с. 46), згідно якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомості щодо юридичної особи ПП "САТІС-АГРО" відсутні, та інформацію з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна з індексним номером документа 19538406 від 26.03.2014 р. (Т. 1, а. с. 166; Т. 2, а. с. 47), відповідно до якої у зазначених реєстрах відомості щодо юридичної особи ПП "САТІС-АГРО" відсутні;

- отримано лист Архівного відділу Миколаївської міської ради № 31/19-02-01-24 від 11.04.2014 р. (Т. 1, а. с. 182, 245; Т. 2, а. с. 50), у якому повідомляється, що документи, утворені діловодством ПП "САТІС-АГРО" на зберігання до сектору інформатизації та використання документів ліквідованих установ архівного відділу Миколаївської міської ради не надходили;

- складено акт знищення печатки ПП "САТІС-АГРО" від 01.12.2014 р. (Т. 2, а. с. 51).

З наявного в матеріалах справи ліквідаційного балансу станом на 01.12.2014 р. та звіту ліквідатора вбачається відсутність у банкрута будь-якого майна та неспроможність банкрута погасити грошові вимоги кредиторів, а також відсутність у банкрута дебіторської заборгованості.

Усі інші письмові докази, на які ліквідатор банкрута посилається у своєму звіті як на докази виконання своїх повноважень та вжиття усіх передбачених Законом про банкрутство ліквідаційних заходів, надавалися у матеріали даної справи ще до прийняття господарським судом Миколаївської області постанови від 12.02.2014 р. про визнання ПП "САТІС-АГРО" банкрутом, були предметом дослідження у судових засіданнях та відповідно стали підставою для прийняття вказаної постанови.

Такими є наступні докази та відповіді реєструючих органів:

- Управління державної автомобільної інспекції Управління Міністерства внутрішніх справ України в Миколаївській області № 9/208 від 14.01.2013 р. (Т. 1, а. с. 59, 167; Т. 2, а. с. 33);

- Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради № 02-18/88 від 16.01.2013 р. (Т. 1, а. с. 63, 170; Т. 2, а. с. 34);

- відмітка відділу технічного нагляду Управління технічного нагляду, ОП та ПБ Державної інспекції сільського господарства у Миколаївській області від 06.02.2013 р. на запиті голови ліквідаційної комісії ПП "САТІС-АГРО" за вих. № 98 від 01.02.2013 р. (Т. 1, а. с. 60, 168; Т. 2, а. с. 35);

- Головного управління Держземагенства у Миколаївській області № 406/1800-13 від 12.02.2013 р. (Т. 1, а. с. 64, 171; Т. 2, а. с. 36);

- Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 40182208 від 21.03.2013 р. (Т. 1, а. с. 69, 164; Т. 2, а. с. 37);

- Регіонального відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області № 14-11-00545 від 29.03.2013 р. (Т. 1, а. с. 65, 172; Т. 2, а. с. 38);

- капітана Миколаївського морського торговельного порту № КП-26/094-13 від 26.06.2013 р. (Т. 1, а. с. 66, 173; Т. 2, а. с. 39);

- Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України № 20.01.19-8347 від 19.07.2013 р. (Т. 1, а. с. 67, 174; Т. 2, а. с. 40);

- Міністерства доходів і зборів України № 11737/6/99-99-18-06-05/5 від 23.09.2013 р. (Т. 1, а. с. 68, 178; Т. 2, а. с. 41);

- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/03/1894/НК від 03.02.2014 р. (Т. 1, а. с. 104, 175; Т. 2, а. с. 45);

- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 17908657 від 09.01.2014 р., з якого вбачається, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців записів про засновника-юридичну особу ПП "САТІС-АГРО" не знайдено (Т. 1, а. с. 100, 179; Т. 2, а. с. 44).

Крім того, матеріалами справи підтверджується, що ліквідатором надавалися відзиви на заяви кредиторів та формувався реєстр вимог кредиторів ПП "САТІС-АГРО".

Реєстр вимог кредиторів ПП "САТІС-АГРО" містить відомості про погашення вимог першої черги у сумі 1 218,00 грн. кредитору ТОВ "Котмес". Таким чином, розмір непогашених кредиторських вимог становить 1 403 050,79 грн. (Т. 2, а. с. 16).

Таким чином, ліквідатором фактично вжито лише деякі ліквідаційні заходи в період лютий-червень 2014 року.

Доказів, які б підтверджували проведення ліквідатором банкрута інвентаризації майна банкрута після прийняття господарським судом постанови про визнання ПП "САТІС-АГРО", а також вжиття заходів, направлених на виявлення будь-якого іншого майна банкрута та, зокрема, виявлення реєстрації за банкрутом об'єктів права інтелектуальної власності, виявлення наявності у банкрута відокремлених підрозділів або філій, матеріали справи взагалі не містять.

Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Згідно ч. 2 ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 42 Закону про банкрутство усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

За приписами ст. 139 Господарського кодексу України (далі - ГК України) майном у сфері господарювання визнається сукупність речей та інших цінностей (включаючи нематеріальні активи), які мають вартісне визначення, виробляються чи використовуються у діяльності суб'єктів господарювання та відображаються в їх балансі або враховуються в інших передбачених законом формах обліку майна цих суб'єктів.

Згідно ч. ч. 2-7 наведеної норми залежно від економічної форми, якої набуває майно у процесі здійснення господарської діяльності, майнові цінності належать до основних фондів, оборотних засобів, коштів, товарів.

Основними фондами виробничого і невиробничого призначення є будинки, споруди, машини та устаткування, обладнання, інструмент, виробничий інвентар і приладдя, господарський інвентар та інше майно тривалого використання, що віднесено законодавством до основних фондів.

Оборотними засобами є сировина, паливо, матеріали, малоцінні предмети та предмети, що швидко зношуються, інше майно виробничого і невиробничого призначення, що віднесено законодавством до оборотних засобів.

Коштами у складі майна суб'єктів господарювання є гроші у національній та іноземній валюті, призначені для здійснення товарних відносин цих суб'єктів з іншими суб'єктами, а також фінансових відносин відповідно до законодавства.

Товарами у складі майна суб'єктів господарювання визнаються вироблена продукція (товарні запаси), виконані роботи та послуги.

Особливим видом майна суб'єктів господарювання є цінні папери.

Окрім того, відповідно до п. п. 14.1.120 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України нематеріальні активи - це право власності на результати інтелектуальної діяльності, у тому числі промислової власності, а також інші аналогічні права, визнані об'єктом права власності (інтелектуальної власності), право користування майном та майновими правами платника податку в установленому законодавством порядку, у тому числі набуті в установленому законодавством порядку права користування природними ресурсами, майном та майновими правами.

Згідно з п. 1 ст. 155 ГК України, об'єктами прав інтелектуальної власності у сфері господарювання визнаються: винаходи та корисні моделі; промислові зразки; сорти рослин та породи тварин; торговельні марки (знаки для товарів і послуг); комерційне (фірмове) найменування; географічне зазначення; комерційна таємниця; комп'ютерні програми; інші об'єкти, передбачені законом.

Пунктом 1 ст. 156 ГК України встановлено, що право інтелектуальної власності на винахід, корисну модель, промисловий зразок відповідно до законодавства України засвідчується патентом.

Відповідно до п. 2 Положення про Державний реєстр патентів України на винаходи, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.04. 2001 р. № 291, п. 2 Положення про Державний реєстр патентів України на корисні моделі, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.06.2001 р. № 469, п. 2 Положення про Державний реєстр патентів України на промислові зразки, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.04.2001 р. № 290; п. 2 Положення про Державний реєстр свідоцтв України на знаки для товарів і послуг, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 10.01.2002 р. № 10; п. 2 Положення про Державний реєстр України топографій інтегральних мікросхем, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.04.2001 р. № 292; п. 2 Положення про Державний реєстр України назв місць походження та географічних зазначень походження товарів і прав на використання зареєстрованих кваліфікованих зазначень походження товарів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 13.12.2001 р. № 798 інформація про власника патенту включена до переліку інформації, яка вноситься до відповідного Державного реєстру.

Статтею 46 Закону про банкрутство встановлено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються:

відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси;

відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу;

копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна;

реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів;

документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів;

довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню;

для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку;

для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

У разі якщо господарський суд дійшов висновку, що ліквідатор не виявив або не реалізував майнові активи банкрута у повному обсязі, суд виносить ухвалу про призначення нового ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом, якщо інше не передбачено цим Законом.

Новий ліквідатор очолює ліквідаційну комісію і діє згідно з вимогами цього Закону.

Якщо майна банкрута вистачило для задоволення вимог кредиторів у повному обсязі, він вважається таким, що не має боргів і може продовжувати свою підприємницьку діяльність. У такому разі ліквідатор протягом п'яти днів з дня прийняття господарським судом відповідного рішення повідомляє про це орган або посадову особу органу, до компетенції якого належить призначення керівника (органів управління) боржника, у разі необхідності забезпечує проведення зборів чи засідання таких органів та продовжує виконувати повноваження керівника (органів управління) до їх призначення у встановленому порядку.

Господарський суд може винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи, що звільнилася від боргів, лише у разі, якщо залишок її майнових активів менший, ніж вимагається для продовження нею господарської діяльності згідно із законодавством.

Якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство, то ліквідатор здійснює дії щодо припинення обігу акцій, передбачені законодавством.

Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Отже, перевірка наявності у банкрута майна та майнових прав є обов'язковим заходом з проведення аналізу його активів та необхідним для складання за результатами проведення процедури ліквідації ліквідаційного балансу банкрута, як обов'язкового додатка до звіту ліквідатора. А ліквідаційний баланс є предметом дослідження у судовому засіданні при затвердженні звіту ліквідатора та затверджуватися судом як окремий документ.

На виконання вимог ухвали суду від 19.12.2014 р., ліквідатором банкрута надано кредиторам для ознайомлення звіт та ліквідаційний баланс банкрута станом на 01.12.2014 р.

Кредитори висловили свою думку щодо звіту ліквідатора банкрута станом на 01.12.2014 р.

При цьому суд враховує те, що думка кредиторів не є для суду обов'язковою, а розгляд звіту ліквідатора здійснюється на предмет його відповідності вимогам Закону про банкрутство.

Наявні у справі матеріали свідчать, що ліквідатором здійснені не всі необхідні і можливі ліквідаційні заходи, передбачені Законом про банкрутство, зокрема, щодо пошуку та виявлення майна банкрута, а відтак суд приходить до висновку, що звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута станом на 01.12.2014 р. не підлягають затвердженню.

Крім того, у постанові господарського суду Миколаївської області від 12.02.2014 р. зазначалося, зокрема, що на підтвердження даних проміжного ліквідаційного балансу ПП "САТІС-АГРО" головою ліквідаційної комісії надано:

- акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей ПП "САТІС-АГРО" від 01.10.2013 р. з якого вбачається, що згідно з даними інвентаризаційного опису значиться в наявності одне найменування цінностей на суму 11 340,00 грн., а саме пшениця ІV класу у кількості 10 (десять) тонн;

- акт № 1 про результати перевірки інвентаризації наявних коштів ПП "САТІС-АГРО" від 01.10.2013р., з якого вбачається , що під час інвентаризації встановлено обсяг коштів у сумі 2 500,00 грн.;

- перелік майна ПП "САТІС-АГРО" станом на 02.12.2013 р. балансовою вартістю на суму 36 840 грн., з яких: 25 500,00 грн. - готівкові грошові кошти, 11 340,00 грн. - пшениця ІV класу.

Як вказано судом вище, матеріали справи не містять доказів проведення інвентаризації майна ПП "САТІС-АГРО" після визнання останнього банкрутом та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури.

При цьому, комісією, утвореною відповідно до наказу № 1 від 28.02.2014 р., відповідно до акту № 1 від 03.03.2014 р. було списано та вилученно з обліку пшеницю IV класу у кількості 10 тонн на суму 11 134,00 грн.

Щодо готівкових коштів у сумі 2 500,00 грн., то у своєму звіті ліквідатор банкрута зазначає про те, що вони були направлені ліквідатором на:

- 13 320,00 грн. - задоволення витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі:

- 5 735,00 грн. - витрати на оплату судового збору за подання до господарського суду Миколаївської області заяви про порушення справи про банкрутство ПП "САТІС-АГРО" (квитанція № 5616620 від 18.10.2013 р. (Т. 1, а. с. 6));

- 1 218,00 грн. - відшкодування витрат по оплаті судового збору кредитора ТОВ "Котмес" за подання до господарського суду Миколаївської області заяви з грошовими вимогами після повідомлення про визнання ПП "САТІС-АГРО" банкрутом (видатковий касовий ордер № 1 від 05.09.2014 р. (Т. 1, а. с. 246; Т. 2, а. с. 21));

- 425,00 грн. - відшкодування особистих витрат ліквідатора на проведення ліквідаційної процедури (квитанція № 71 від 19.03.2014 р. [200,00 грн.], квитанція № 44666 від 19.03.2014 р. [100,00 грн.], квитанція № 18 від 26.03.2014 р. [125,00 грн.] (Т. 2, а. с. 22-23); видатковий касовий ордер № 3 від 08.09.2014 р. [425,00 грн.] (Т. 2, а. с. 24));

- 5 942,00 грн. - консультаційні та юридичні послуги ТОВ фірми "Депорт", пов'язані з провадженням у справі про банкрутство (договір про надання юридичних послуг від 01.09.2014 р., акти прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) №№ 1-3 від 30.09.2014 р. [2 000,00 грн.], від 31.10.2014 р. [2 000,00 грн.], від 01.12.2014 р. [2 000,00 грн.]; видаткові касові ордери № 5 від 30.09.2014 р. [2 000,00 грн.], № 7 від 31.10.2014 р. [2 000,00 грн.], № 9 від 01.12.2014 р. [2 000,00 грн.] (Т. 2, а. с. 29-31));

- 12 180,00 грн. - першочергова оплата заробітної плати ліквідатора за період з лютого по листопад 2014 року [1 218,00 грн. (мінімальна заробітна плата у місячному розмірі відповідно до ст. 8 Закону України "Про державний бюджет України на 2014 рік") * 10 місяців] (видаткові касові ордери № 2 від 08.09.2014 р. [8 526,00 грн.], № 4 від 30.09.2014 р. [1 218,00 грн.], № 6 від 31.10.2014 р. [1 218,00 грн.], № 8 від 01.12.2014 р. [1 218,00 грн.] (Т. 2, а. с. 24, 29-31)).

Відповідно до ч. 1 ст. 45 Закону про банкрутство кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. При цьому:

1) у першу чергу задовольняються:

вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати перед працюючими та звільненими працівниками банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв'язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов'язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, що направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, що направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідної допомоги, належної працівникам у зв'язку з припиненням трудових відносин та нарахованих на ці суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі;

вимоги кредиторів за договорами страхування;

витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі:

- витрати на оплату судового збору;

- витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів;

- витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство, введення процедури санації, визнання боржника банкрутом;

- витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута;

- витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною;

- вимоги щодо виплати основної грошової винагороди арбітражному керуючому;

- вимоги щодо відшкодування витрат арбітражного керуючого, пов'язаних з виконанням ним повноважень розпорядника майна, керуючого санацією боржника або ліквідатора банкрута;

- витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута;

- витрати Гарантійного фонду виконання зобов'язань за складськими документами на зерно, пов'язані з набуттям ним права регресної вимоги щодо зернового складу, - у розмірі всієї виплаченої ним суми відшкодування вартості зерна;

2) у другу чергу задовольняються:

вимоги із зобов'язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за громадян, які застраховані в цьому фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов'язань із сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб'єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників);

3) у третю чергу задовольняються:

вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);

вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом;

4) у четверту чергу задовольняються:

вимоги кредиторів, не забезпечені заставою, у тому числі і вимоги кредиторів, що виникли із зобов'язань у процедурі розпорядження майном боржника чи в процедурі санації боржника;

5) у п'яту чергу задовольняються:

вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства;

вимоги щодо виплати додаткової грошової винагороди керуючому санацією або ліквідатору у частині 5 відсотків обсягу стягнутих на користь боржника активів (повернення грошових коштів, майна, майнових прав), які на дату порушення провадження у справі про банкрутство перебували у третіх осіб;

вимоги щодо виплати додаткової грошової винагороди керуючому санацією або ліквідатору у частині 3 відсотків обсягу погашених вимог конкурсних кредиторів, які підлягають позачерговому задоволенню та віднесені до конкурсних згідно з цим Законом;

6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги.

Суд звертає увагу на те, що питання про затвердження щомісячного розміру оплати послуг ліквідатора ПП "САТІС-АГРО" Черепенко В.Г. вже розглядалося судом та ліквідатору було відмовлено в затвердженні щомісячного розміру оплати її послуг ухвалою суду від 08.09.2014 р., яка станом на дату проведення даного судового засідання не оскаржена, а отже набрала законної сили.

За змістом ч. 7 ст. 115 Закону про банкрутство керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Суд приймає до уваги такі факти, як те, що ліквідатором банкрута у даній справі призначено не арбітражного керуючого, а голову ліквідаційної комісії, а також те, що провадження у даній справі здійснюється за спрощеною процедурою банкрутства, передбаченою ст. 95 Закону про банкрутство, якою не встановлено обов'язку створення комітету кредиторів.

За таких обставин, суд вважає за необхідне застосування у даному випадку аналогії закону, оскільки звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат в обов'язковому порядку розглядається судом та затверджується відповідною ухвалою. А відсутність прямих приписів ст. 95 Закону про банкрутство про створення комітету кредиторів не звільняє ліквідатора від обов'язку надавати відповідні звіти до відома, схвалення або погодження окремим кредиторам.

Враховуючи викладене, дослідивши матеріали звіту ліквідатора, суд прийшов до висновку про незаконність використання ліквідатором грошових коштів ПП "САТІС-АГРО".

Крім того, як підтверджується матеріалами справи, ліквідатором не доведено необхідності, обґрунтованості та доцільності використання послуг ТОВ фірми "Депорт", нарахування та виплати ліквідатору заробітної плати (особливо у період з липня по листопад 2014 р.), оскільки матеріали справи не містять жодних доказів вжиття у цей період (липень-листопад 2014 р.) будь-яких ліквідаційних заходів.

Згідно зі ст. ст. 33, 34 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.

Відповідно до ч. 12 ст. 41 Закону про банкрутство у разі невиконання або неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків господарський суд за клопотанням комітету кредиторів або з власної ініціативи може припинити повноваження ліквідатора і призначити нового ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.

Згідно з ч. 4 ст. 46 Закону про банкрутство у разі якщо господарський суд дійшов висновку, що ліквідатор не виявив або не реалізував майнові активи банкрута у повному обсязі, суд виносить ухвалу про призначення нового ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом, якщо інше не передбачено цим Законом.

Новий ліквідатор очолює ліквідаційну комісію і діє згідно з вимогами цього Закону.

З огляду на все вищевикладене, встановивши неналежне виконання ліквідатором своїх обов'язків, суд приходить до висновку про відмову в затвердженні звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута станом на 01.12.2014 р., припинення повноважень ліквідатора ПП "САТІС-АГРО" Черепенко В.Г. з моменту призначення нового ліквідатора банкрута, зобов'язання Черепенко В.Г. повернути в касу ПП "САТІС-АГРО" грошові кошти в сумі 24 282,00 грн.

З метою призначення нового ліквідатора в порядку, встановленому Законом про банкрутство, господарським судом Миколаївської області 27.01.2015 р. вчинено електронний запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого для призначення у справі про банкрутство ПП "САТІС-АГРО" у якості ліквідатора банкрута. За результатами запиту автоматизованою системою надано довідку від 27.01.2015 р., згідно якої визначено кандидатуру арбітражного керуючого Косенко Сергія Георгійовича (далі - Косенко С.Г.) (свідоцтво № 645 від 26.03.2013 р.).

Згідно ч. 2 ст. 114 Закону про банкрутство розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором не можуть бути призначені арбітражні керуючі: які є заінтересованими у цій справі; які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня усунення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років; яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов'язків, покладених цим Законом; які мають конфлікт інтересів (особи, у яких виникає суперечність між власними чи їх близьких осіб майновими, немайновими інтересами та повноваженнями арбітражного керуючого). До призначення арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб.

Враховуючи викладене, суд зобов'язує визначену автоматизованою системою кандидатуру арбітражного керуючого Косенко С.Г. відповідно до ст. 114 Закону про банкрутство надати суду заяву на участь у даній справі з відомостями про арбітражного керуючого згідно положень Розділу VIII Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та документами, що підтверджують право на зайняття відповідною діяльністю (належним чином засвідчені копії: Свідоцтва Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), диплома (ів) про освіту; відомості щодо досвіду та показників роботи у попередніх справах; кількість справ, у яких бере участь арбітражний керуючий в теперішній час); докази технічної можливості виконувати обов'язки ліквідатора банкрута.

Керуючись ст. ст. 41, 46, 95, 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 82-86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

У Х В А Л И В:

1. Відмовити в затвердженні звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Приватного підприємства "САТІС-АГРО" (ідентифікаційний код 35890092) станом на 01.12.2014 р.

2. Припинити повноваження Черепенко Вікторії Григорівни у якості ліквідатора Приватного підприємства "САТІС-АГРО" (ідентифікаційний код 35890092) з моменту призначення нового ліквідатора банкрута.

3. Зобов'язати Черепенко Вікторію Григорівну повернути в касу Приватного підприємства "САТІС-АГРО" (ідентифікаційний код 35890092) грошові кошти в сумі 24 282,00 грн. (двадцять чотири тисячі двісті вісімдесят дві грн. 00 коп.).

4. Зобов'язати арбітражного керуючого Косенко Сергія Георгійовича (свідоцтво № 645 від 26.03.2013 р.) відповідно до ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" надати суду до 12.02.2015 р. заяву на участь у даній справі з відомостями про арбітражного керуючого згідно положень Розділу VIII Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та документами, що підтверджують право на зайняття відповідною діяльністю (належним чином засвідчені копії: Свідоцтва Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), диплома (ів) про освіту; відомості щодо досвіду та показників роботи у попередніх справах; кількість справ, у яких бере участь арбітражний керуючий в теперішній час); докази технічної можливості виконувати обов'язки ліквідатора Приватного підприємства "САТІС-АГРО" (ідентифікаційний код 35890092).

5. Розгляд справи призначити на 12 лютого 2015 року о 12 год. 00 хв.

Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду за адресою:

м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22, 9 поверх.

6. Копію ухвали надіслати арбітражному керуючому Косенко Сергію Георгійовичу (73008, м. Херсон, Бериславське шосе, 10-А, кв. 32), Головному управлінню юстиції у Миколаївській області (54029, м. Миколаїв, вул. 8-березня, 107).

Ухвалу може бути оскаржено у встановленому порядку згідно ст. ст. 91, 93, 106 Господарського процесуального кодексу України та ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя В.С. Адаховська

Ухвалу оформлено у відповідності

до ст. 86 ГПК України

та підписано суддею 02.02.2015 р.

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення27.01.2015
Оприлюднено06.02.2015
Номер документу42578876
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/2176/13

Ухвала від 23.06.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 05.06.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 14.04.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 27.03.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Постанова від 11.03.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Пироговський В.Т.

Ухвала від 25.02.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Пироговський В.Т.

Ухвала від 12.02.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Пироговський В.Т.

Ухвала від 27.01.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 19.12.2014

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 08.09.2014

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні