Ухвала
від 22.01.2015 по справі 808/4456/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

22 січня 2015 рокусправа № 808/4456/14

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Поплавського В.Ю.

суддів: Сафронової С.В. Чепурнова Д.В.

за участю секретаря судового засідання: Надточія В.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську апеляційну скаргу Приватного підприємства «Лета»

на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 29 вересня 2014 року по справі за позовом Приватного підприємства «Лета» до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Запорізькій області про визнання протиправною та скасування постанови, -

встановив:

У липні 2014 року Приватне підприємство «Лєта» звернулось до суду з позовом до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Запорізькій області в якому просило визнати противоправною та скасувати постанову про застосування фінансових санкцій від 16.06.2014 №000004.

Постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 29 вересня 2014 року у задоволенні позовних вимог відмовлено.

Не погодившись із рішенням суду, позивач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення норм матеріального права просить постанову суду скасувати та прийняти нову, якою задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість оскаржуваного рішення суду в межах доводів апеляційної скарги і заявлених позовних вимог, а також правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права та правової оцінки обставин у справі, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 04.06.2014 року Інспекцією з питань захисту прав споживачів у Запорізькій області на підставі направлення №000616 від 03.06.2014р., згоди Держспоживінспекції України № 2798-3-7/7 від 20.05.2014р., відповідно до ст. 5, 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», згідно наказу №159 від 06.06.2014 проведено позапланову перевірку Кафе «Звезда востока» Приватного підприємства «Лєта», розташованого за адресою м. Запоріжжя, пр. Леніна, 153, на підставі звернення споживача гр. ОСОБА_1 щодо додержання вимог Закону України №2899-IV «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення».

В ході перевірки встановлено порушення ст. 13 Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення», а саме куріння кальянів у приміщенні закладу ресторанного господарства.

За результатами проведеної перевірки складено акт №000532 від 04.06.2014, від підписання акту та заповнення розділів ІІ,ІІІ керівник ПП «Лєта» Рябко М.О. відмовився, про що перевіряючими було зроблено відповідних запис в акті перевірки.

Додатком до акту перевірки є фото та відеоматеріали, на яких зафіксовані викладені в акті порушення.

На підставі даного акту відповідачем винесено постанову №000004 від 16.06.2014р. про накладення стягнень, передбачених статтею 20 Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення», якою за куріння кальянів у приміщеннях закладу ресторанного господарства до Приватного підприємства «Лєта» застосовано фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 5000 грн.

Позивач з даною постановою не погодився, що й стало підставою для звернення до суду.

Закон України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення» визначає основні принципи та напрями державної політики щодо попередження куріння тютюнових виробів, зниження рівня їх вживання серед населення, обмеження доступу до них дітей, охорони здоров'я населення від шкоди, що завдається їхньому здоров'ю внаслідок розвитку захворювань, інвалідності, а також смертності, спричинених курінням тютюнових виробів чи іншим способом їх вживання.

Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 13 Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення» забороняється куріння тютюнових виробів, а також електронних сигарет і кальянів у приміщеннях закладів ресторанного господарства.

В ході проведення перевірки ПП «Лєта» за адресою здійснення її підприємницької діяльності кафе «Звезда востока» за адресою: м. Запоріжжя, пр. Леніна, 153 Інспекцією було встановлено факт куріння кальянів, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами.

Враховуючи зазначене, апеляційний суд погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що ПП «Лєта» під час здійснення підприємницької діяльності за адресою: м. Запоріжжя, пр. Леніна, 153 було порушено пункт 9 частини 2 статті 13 Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення».

Доводи апеляційної скарги про те, що позивачем використовується не вся площа кафе, обладнання кальянів було оформлене у якості реклами а паління відбувалось на іншій території за яку позивач не несе відповідальність апеляційний суд вважає необґрунтованими, оскільки в матеріалах справи міститься фотокопія сторінки з меню ПП "Лєта" (а.с. 35) із заголовком "Восточный VIP-кальян (на воде)" яка під час перевірки знаходилась на барі, де здійснює підприємницьку діяльність ПП «Лєта». Наявність такого меню підтверджує, що послуги з куріння кальянів надавало саме ПП «Лєта» в орендованому ним приміщенні, отже й відповідальність за куріння кальянів у приміщеннях закладів ресторанного господарства повинно нести ПП «Лєта».

Згідно частин 2, 5-7 статті 20 Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення» за порушення норм цього Закону центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, застосовує фінансові санкції до суб'єктів господарювання у разі, зокрема, розміщення попільничок або куріння у приміщеннях закладів ресторанного господарства - від однієї тисячі гривень до десяти тисяч гривень.

Фінансові санкції, передбачені частиною другою цієї статті, накладаються керівником, заступниками керівника центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, а також іншими уповноваженими керівниками, посадовими особами цього органу після розгляду матеріалів, які засвідчують факт порушення. Про вчинення правопорушення, зазначеного у частині другій цієї статті, уповноваженою особою центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, складається акт, який разом з письмовим поясненням керівника відповідного суб'єкта господарювання та документами, що стосуються справи, протягом трьох днів надсилається посадовій особі, яка має право накладати фінансові санкції.

Рішення про накладення фінансових санкцій приймається протягом 10 днів після отримання документів, зазначених у частині шостій цієї статті. Рішення про накладення фінансових санкцій оформляється постановою, що надсилається суб'єкту господарювання, на якого накладено фінансові санкції, та банківській установі, в якій відкрито поточний рахунок цієї юридичної особи.

Враховуючи викладене апеляційний суд погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що відповідач, діяв в межах наданих йому законом повноважень виніс законне та обґрунтоване рішення про застосування до позивача фінансових санкцій.

За таких обставин, апеляційний суд приходить до висновку, що судом першої інстанції під час розгляду даної справи об'єктивно, повно та всебічно дослідив обставини, які мають суттєве значення для вирішення справи, застосував до правовідносин, які виникли між сторонами у справі, норми права які регулюють саме ці правовідносини, зроблені судом першої інстанції висновки відповідають фактичним обставинам справи, рішення суду першої інстанції у даній справі прийнято без порушення норм матеріального права, і тому постанову суду першої інстанції у даній адміністративній справі необхідно залишити без змін.

Керуючись п.1 ч.1 ст.198, ст. 200 КАС України, суд,-

у х в а л и в :

Апеляційну скаргу Приватного підприємства «Лета» - залишити без задоволення.

Постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 29 вересня 2014 року - залишити без змін.

Ухвала Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту її постановлення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня виготовлення повного тексту.

Повний текст виготовлено 4 лютого 2015 року.

Головуючий: В.Ю. Поплавський

Суддя: С.В. Сафронова

Суддя: Д.В. Чепурнов

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.01.2015
Оприлюднено10.02.2015
Номер документу42592774
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/4456/14

Постанова від 29.09.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 22.01.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Поплавський В.Ю.

Ухвала від 30.10.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Поплавський В.Ю.

Постанова від 29.09.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 22.09.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 19.08.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 29.07.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 11.07.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні