Копія СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 10 лютого 2015 р. Справа № 818/124/15 Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кравченка Є.Д., розглянувши в порядку скороченого провадження в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом в.о. прокурора м. Суми в інтересах держави в особі Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства "Інженерно-технічний центр "Екотранспал" про стягнення штрафних санкцій,- В С Т А Н О В И В: В.о. прокурора м. Суми в інтересах держави в особі Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач) звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з позовом до Приватного акціонерного товариства "Інженерно-технічний центр "Екотранспал" (далі - відповідач) про стягнення штрафних санкцій у сумі 5 100 грн. Позовні вимоги мотивовані тим, що за правопорушення на ринку цінних паперів постановами від 28.08.2014 № 239-СХ-2-Е, № 240-СХ-2-Е, № 24-СХ-2-Е позивачем до Приватного акціонерного товариства "Інженерно-технічний центр "Екотранспал" було застосовано санкції у вигляді штрафу, проте зазначені постанови відповідач не оскаржив, а суми штрафів у добровільному порядку не сплатив. Ухвала про відкриття скороченого провадження та інформація про права та обов'язки, які направлялися відповідачу за останнім відомим місцезнаходженням були повернуті до суду з відміткою пошти: "за закінченням терміну зберігання". Відповідно до положень ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що позов обґрунтований і підлягає задоволенню в повному обсязі, виходячи з наступного. 06.08.2014 Східним територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийнято постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів № 10/2/06/50, якою встановлено порушення позивачем ч. 4 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", а саме: не розкриття регулярної річної інформації за 2013 рік шляхом її розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії (а.с. 10). 06.08.2014 Східним територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийнято постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів № 10/2/06/51, якою встановлено порушення позивачем ч. 4 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", а саме: не розкриття регулярної річної інформації за 2013 рік шляхом її опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України чи НКЦПФР (а.с. 11). 06.08.2014 Східним територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийнято постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів № 10/2/06/51, якою встановлено порушення позивачем ч. 1 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", а саме: не розкриття регулярної річної інформації за 2013 рік шляхом її подання до територіального управління Комісії (а.с. 12). 19.08.2014 позивачем складено стосовно відповідача акти про правопорушення на ринку цінних паперів № 239-СХ-2-Е, № 240-СХ-2-Е, № 241-СХ-2-Е (а.с. 14, 15, 16). 28.08.2014 Східним територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийнято постанови № 239-СХ-2-Е, № 240-СХ-2-Е, № 241-СХ-2-Е про накладення на Приватне акціонерне товариство "Інженерно-технічний центр "Екотранспал" санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів на загальну суму 5 100 грн. (а.с.19, 20, 21). Вищезазначені постанови відповідач не оскаржив і штраф у добровільному порядку не сплатив. Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного. Відповідно до ч. 4 ст. 40 Закону України “Про цінні папери та фондовий ринок” № 3480-ІV від 23 лютого 2006 року (зі змінами) встановлено, що річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом: розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; розміщення на власному веб-сайті. Згідно із ч. 1, 2 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" передбачено, що регулярна інформація про емітента - регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік Відповідно до п. 14 ст. 8 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Згідно із п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” не опублікування, опублікування не в повному обсязі інформації або опублікування недостовірної інформації тягне за собою накладення на юридичних осіб штрафу у розмірі до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів тягне за собою накладення на юридичних осіб штрафу у розмірі до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Згідно із п. 7 ч. 1 ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” передбачено, що за неподання, подання не в повному обсязі інформації або подання недостовірної інформації до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку тягне за собою накладення на юридичних осіб штрафу у розмірі до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Відповідно до ч. 1 Розділу IV “Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій” затверджених рішенням НКЦПФР від 16.10.2012 № 1470, уповноважена особа при виявленні правопорушення виносить постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів. Згідно із ч. 3 Розділу VII “Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій” за результатами розгляду справи про правопорушення уповноважена особа має право прийняти рішення про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів. Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” передбачено накладення на юридичних осіб штрафів за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів. Враховуючи викладене, суд вважає, що позовні вимоги про стягнення із Приватного акціонерного товариства "Інженерно-технічний центр "Екотранспал" на користь Державного бюджету України штрафів за правопорушення на ринку цінних паперів у загальному розмірі 5100 грн. 00 коп. підлягають задоволенню. Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - П О С Т А Н О В И В: Адміністративний позов в.о. прокурора м. Суми в інтересах держави в особі Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства "Інженерно-технічний центр "Екотранспал" про стягнення штрафних санкцій – задовольнити. Стягнути з Приватного акціонерного товариства "Інженерно-технічний центр "Екотранспал" (40021, м. Суми, вул. Малиновського, 12, розрахунковий рахунок № 260060001273 у філії АТ "Укрексімбанк", МФО 397003, код ЄДРПОУ 30845800) на користь Державного бюджету України на розрахунковий рахунок № 31119106700002 ГУ ДКСУ у м. Суми, код ЄДРПОУ 37970593, МФО 837013, код платежу 21081100 штраф у розмірі 5 100 (п'ять тисяч сто) грн. 00 коп. Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Суддя (підпис) Є.Д. Кравченко З оригіналом згідно Суддя Є.Д. Кравченко
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.02.2015 |
Оприлюднено | 12.02.2015 |
Номер документу | 42631259 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
Є.Д. Кравченко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні