cpg1251
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"11" лютого 2015 р. Справа № 908/1270/14
Колегія суддів у складі:
головуючий суддя Слободін М.М. , суддя Гончар Т. В. , суддя Гребенюк Н. В.
при секретарі Цвірі Д.М.
за участю представників:
позивача - Михайловський А.С. за довіреністю №01/02-17/02190 від 23.07.2014
відповідача - не з'явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні Харківського апеляційного господарського суду апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова фірма Запоріжнафтопродукт", м. Запоріжжя (вх. №4384 3/3) на рішення господарського суду Запорізької області від 03.06.14 р. у справі № 908/1270/14
за позовом Запорізької міської ради
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова фірма Запоріжнафтопродукт", м. Запоряжжя
про внесення змін до договору оренди землі
ВСТАНОВИЛА:
Рішенням господарського суду Запорізької області від 03.06.14 р. у справі № 908/1270/14 (суддя Боєва О.С.) позов задоволено. Змінено пункт 5 договору оренди землі від 06.07.2010р., укладеного між Запорізькою міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгова фірма Запоріжнафтопродукт", щодо земельної ділянки площею 0,4254 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Брянська, 2-В, для розташування автозаправної станції № 58, зареєстрованого у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 11.08.2010р. за № 041026101922, виклавши його в такій редакції: " 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 4530637 грн. 62 коп. в цінах 2013 року".
Змінено пункт 9 договору оренди землі від 06.07.2010р., укладеного між Запорізькою міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгова фірма Запоріжнафтопродукт", щодо земельної ділянки площею 0,4254 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Брянська, 2-В, для розташування автозаправної станції № 58, зареєстрованого у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 11.08.2010р. за № 041026101922, виклавши його в такій редакції: " 9. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 271838 грн. 25 коп., що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року".
Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова фірма Запоріжнафтопродукт" на користь Запорізької міської ради суму 1218,00 грн. витрат зі сплати судового збору.
Відповідач з рішенням господарського суду Запорізької області не погодився, звернувся до суду апеляційної інстанції з апеляційною скаргою, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить рішення господарського суду Запорізької області від 03.06.14 р. у справі № 908/1270/14 скасувати та прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
При цьому відповідач зазначає про те, що договір оренди земельної ділянки не потребує внесення змін, оскільки вже в повній мірі відповідає вимогам податкового законодавства, а сплачуваний відповідачем розмір орендної плати не порушує інтереси Запорізької міської ради щодо отримання належного розміру орендної плати. Відповідач вважає, що наявність рішення органу місцевого самоврядування не може вважатися підставою для внесення змін до вже діючого договору. Також, відповідач стверджує, що положеннями чинного земельного та податкового законодавства не передбачено в якості безумовної підстави для внесення змін до діючих договорів оренди затвердження органом місцевого самоврядування нових ставок з орендної плати.
Ухвалою Донецького апеляційного господарського суду від 04.07.2014 р. у справі № 908/1270/14 прийнято апеляційну скаргу відповідача до провадження та призначено до розгляду на 27.08.2014 р.
Частиною першою статті 1 Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" від 12.08.2014 року за №1632-VII змінено територіальну підсудність судових справ, підсудних, зокрема, господарським судам, розташованим у районі проведення антитерористичної операції.
Розпорядженням голови Вищого господарського суду України №28-р від 02.09.2014 року визначено, що розгляд господарських справ, які підлягають перегляду в апеляційному порядку Донецьким апеляційним господарським судом здійснюється Харківським апеляційним господарським судом.
04.12.2014 р. на виконання розпорядження Вищого господарського суду України №28-р від 02.09.2014 року ТОВ "Торгова фірма Запоріжнафтопродукт" направило до Харківського апеляційного господарського суду копію апеляційної скарги з додатками на рішення господарського суду Запорізької області від 03.06.14 р. у справі № 908/1270/14, яка раніше була подана до Донецького апеляційного господарського суду.
Ухвалою Харківського апеляційного господарського суду від 17.12.2014 р. апеляційна скарга ТОВ "Торгова фірма Запоріжнафтопродукт" прийнята до провадження та призначена до розгляду на 21.01.2015 р. о 12:30 год.
21.01.2014 р. позивач надав відзив на апеляційну скаргу, в якому з наведеними відповідачем доводами не погоджується, просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, оскаржуване рішення - без змін. При цьому позивач зазначає, що умовами договору оренди землі та нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадку встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому позивач вважає правомірними висновки рішення господарського суду щодо задоволення позовних вимог.
Ухвалою Харківського апеляційного господарського суду від 21.01.2015 у справі № 908/1270/14 розгляд справи відкладено на 11.02.2015.
Відповідач в судове засідання не з'явився, причини його неявки суду невідомі, про час та місце розгляду справи відповідач був обізнаний, що підтверджується повідомлення за № 01706/2 про вручення поштового відправлення 02.02.2015 уповноваженій особі ТОВ "Торгова фірма Запоріжнафтопродукт".
Оскільки, всі учасники судового процесу були належним чином повідомлені про час та місце розгляду апеляційної скарги, проте відповідач не скористалися своїми правами, передбаченими статтею 22 ГПК України та виходячи з того, що явка сторін не визнавалася обов'язковою судом, а участь в засіданні суду (як і інші права, передбачені статті 22 ГПК України) є правом, а не обов'язком сторони, колегія суддів дійшла висновку про можливість розгляду апеляційної скарги по суті за відсутності представника відповідача за наявними у справі доказами.
Дослідивши матеріали справи, повторно розглянувши справу відповідно до вимог статті 101 Господарського процесуального кодексу України, проаналізувавши доводи апеляційної скарги та відзиву на неї, вислухавши пояснення представників сторін, перевіривши повноту встановлення місцевим господарським судом обставин, що мають значення для справи та правильність застосування норм матеріального і процесуального права, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає, виходячи з наступного.
Як свідчать матеріали справи, 06.07.2010р. між Запорізькою міською радою (орендодавець, позивач у справі) та ТОВ «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт» (орендар, відповідач у справі) був укладений договір оренди землі (надалі - договір), відповідно до якого орендодавець, відповідно до рішення тридцять п'ятої сесії п'ятого скликання Запорізької міської ради № 72/207 від 28.10.2009р. надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку (кадастровий номер 2310100000:05:009:0146) для розташування автозаправної станції № 58, яка знаходиться: м. Запоріжжя, вул. Брянська, 2-в (п. 1, п. 7.1. договору).
Договір зареєстровано у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 11.08.2010р. за № 041026101922.
Договір укладено на дев'ятнадцять років (п. 8 договору).
Відповідно до п. 2, п. 3 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,4254 га. На земельній ділянці знаходиться об'єкти нерухомого майна: будівлі і споруди орендаря, інші об'єкти інфраструктури відсутні.
За актом прийому-передачі земельна ділянка за кадастровим № 2310100000:05:009:0146 була передана орендодавцем орендарю.
Згідно з п. 5 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 3506699 грн. 82 коп., в цінах 2009 року.
Пунктом 9 договору встановлено, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі: 148543 грн. 80 коп., що складає чотирьохкратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2010 року.
Пунктом 11 договору сторони визначили, що орендна плата вноситься щомісячно рівними частинами протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця на розрахунковий рахунок місцевого бюджету Орджонікідзевського району 33215812700007 в управлінні Держказначейства у Орджонікідзевському районі міста Запоріжжя Головного управління Держказначейства країни в Запорізькій області, МФО 813015, ЄДРПОУ 34677145, код 13050200.
Відповідно до п. 12 договору розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором оренди землі; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати; в інших випадках, передбачених законом.
03.03.2008р. Запорізькою міською радою на дев'ятнадцятої сесії п'ятого скликання було прийнято рішення № 79 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя», відповідно до якого вирішено затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя, виконану українським ДНДІПМ "Дніпромісто"; затвердити базову вартість 1 кв. м. землі у розмірі 190,18 грн. із врахуванням індексації нормативної грошової оцінки станом на 01.01.2008р.; впровадити оподаткування земель міста на підставі нової нормативної грошової оцінки з 01.03.2008 року (п.п. 1, 3, 7 рішення). Рішення Запорізької міської ради від 15.06.01 № 17 "Про затвердження грошової оцінки земель міста Запоріжжя" визнано таким, що втратило чинність з моменту впровадження нової нормативної грошової оцінки. Доручено управлінню земельних ресурсів у місті Запоріжжі Запорізької області до 01.05.08р. розробити та затвердити заходи щодо взаємодії органів влади усіх рівнів по проведенню перерахунків вартості земельних ділянок у розрізі землекористувачів та землевласників (п.п. 8, 9 рішення).
27.07.2011р. на позачерговій сесії Запорізької міської ради шостого скликання було прийнято рішення № 16 "Про затвердження розмірів орендної плати земельної ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя" відповідно до якого визначений коефіцієнт, згідно якого розраховується розмір орендної плати за земельні ділянки.
Рішенням двадцять третьої сесії шостого скликання Запорізької місткої ради від 26.06.2012р. № 37 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011р. № 16 «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя» було затверджено розміри орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя.
Пунктом 32 договору сторони узгодили можливість зміни умов договору у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розглядається у судовому порядку.
З метою приведення розміру орендної плати у відповідність до вимог чинного законодавства, 16.10.2013р. Запорізька міська рада звернулась до відповідача з пропозицією (вих. № 01/02-21/03193) внести зміни до договору оренди землі від 11.08.2010р. № 041026101922. До пропозиції було додано розрахунок орендної плати на земельну ділянку на 2 аркушах та додатковий договір до договору оренди від 11.08.2010р. № 041026101922 в 2-х примірниках.
Відповідач, в свою чергу, підписаний примірник додаткового договору до договору оренди від 11.08.2010р. № 041026101922 на адресу позивача не повернув.
З урахуванням наведених обставин позивач, посилаючись на норми на 142, 144 Конституції України, ст.ст. 632, 651, 652 ЦК України, ст. 188 ГК України, ст. 274, 288.1, 288.5 Податкового кодексу України, ст.ст. 18, 20 Закону України "Про оцінку земель", ст.ст. 21, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.ст. 10, 26, 59 Закону України "Про місцеве самоврядування", звернувся до суду із даним позовом про внесення змін до договору оренди землі від 11.08.2010 № 041026101922 в редакції, викладеній у позовній заяві.
Вирішуючи даний господарський спір суд першої інстанції, виходячи з положень чинного законодавства, визнав доведеною наявність у позивача права вимагати від орендаря приведення договору оренди у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін, в зв'язку з чим визнав позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Надаючи в процесі апеляційного перегляду оцінку обставинам справи з урахуванням підстав та предмету позову, колегія суддів погоджується з висновком господарського суду про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог, виходячи з наступного.
Згідно зі статтею 1 Закону України "Про оренду землі" відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
Відповідно до статті 13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі-це договір за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Відповідно до статті 21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю -це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
За ч. 2 ст. 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, незалежно від їх цільового призначення, проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років.
Частинами 1, 2 ст. 20 Закону України "Про оцінку земель" визначено, що за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Згідно з п. 34 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин.
Частиною 1 ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування" передбачено, що акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Отже, реалізовуючи виключні повноваження в земельних правовідносинах, Запорізька міськрада прийняла рішення від 27.07.2011р. № 16 "Про затвердження розмірів орендної плати земельної ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя" згідно з яким встановлюються коефіцієнти, відповідно до яких визначається розмір орендної плати. Для земельних ділянок, на яких здійснюється торгівля нафтопродуктами встановлено коефіцієнт 4.
Рішенням двадцять третьої сесії шостого скликання Запорізької місткої ради від 26.06.2012р. № 37 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011р. № 16 «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя» було встановлено нові коефіцієнти, відповідно до яких визначається розмір орендної плати. Для земельних ділянок, наданих для розташування автозаправних станцій встановлено коефіцієнт 6.
Таким чином, міською радою прийнято рішення, яким встановлено нові коефіцієнти, відповідно до яких визначається розмір орендної плати за користування земельними ділянками у м. Запоріжжі, наданим для розташування автозаправних станцій: зазначений розмір дорівнює шестикратному розміру земельного податку.
Згідно витягу від 07.08.2013р. з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки за кадастровим № 2310100000:05:009:0146 нормативно грошова оцінка кв.м. земельної ділянки під забудовою становить 1065,03 грн., нормативно грошова оцінка земельної ділянки під забудовою площею 4254 кв.м. становить 4 530 637,62 грн.
За пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Згідно з п. п. 288.1, 288.4 ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем
Підпунктом 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на момент подання позовної заяви, прийняття рішення судом першої інстанції та постанови апеляційною інстанцією) визначено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.
Відповідно до п. 274.1 ст. 274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 цього Кодексу.
Згідно зі статтею 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У визначених законом випадках застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Розмір орендної плати за землю визначається сторонами у договорі, в тому числі може визначатися шляхом встановлення відсоткового відношення до нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відповідає чинному законодавству України, зокрема, приписам частини першої статті 15, статті 21 Закону України "Про оренду землі".
Виходячи з аналізу зазначених законодавчих приписів, орендна плата за користування земельними ділянками державної та комунальної власності є регульованою ціною, яка розраховується від нормативної грошової оцінки земель, а її розмір встановлюється в договорі, втім, не може бути меншою розміру земельного податку (для земель сільськогосподарського призначення) та/або трикратного розміру земельного податку (для інших категорій земель).
Таким чином, у відповідності до умов договору, визначених п. 12 договору. Необхідним є внесення змін до договору, оскільки підвищилась нормативно грошова оцінка земельної ділянки, а також орендодавцем прийнято рішення, яким встановлено нові коефіцієнти, відповідно до яких визначається розмір орендної плати.
За ст. 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Аналогічні приписи містяться і в пункті 7.1 договору оренди.
Статтею 651 Цивільного кодексу України встановлено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Таким чином, оскільки нормами законодавства передбачена можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тобто, встановлюється уповноваженими органами державної влади або місцевого самоврядування і не може бути меншої, ніж визначено діючим законодавством, колегія суддів погоджується з висновком місцевого господарського суду, що зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а також встановлення державою граничного мінімуму розміру орендної плати за землю, не залежить від волевиявлення сторін договору, а є способом регулювання державою плати за землю, відтак є підставою для перегляду розміру орендної плати, визначеної умовами договору, враховуючи, що рішення Запорізької міської ради від 26.06.2012 №37 "Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011 №16 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя" є чинним та загальнообов'язковим на відповідній території.
За приписами ст. 144 Конституція України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Вказане відповідає правовій позиції викладеній в постанові Вищого господарського суду України від 23.10.2014 у справі № 922/1915/14; від 02.12.2014 у справі № 908/1183/14; від 27.03.2014 у справі № 908/2432/14.
Наведені вище приписи законодавства, спростовують доводи скаржника про те, що рішення органу місцевого самоврядування не може вважатися підставою для внесення змін до вже діючого договору.
Слід зазначити, що умови укладеного між сторонами договору не містять імперативної вказівки про неможливість внесення змін до договору оренди землі щодо розміру орендної плати інакше, ніж за згодою сторін. Адже, в ньому йдеться про можливість перегляду розміру орендної плати за угодою сторін, а не про неможливість вирішення цього питання в судовому порядку у разі недосягнення сторонами згоди, при цьому, відповідно до п. 32 договору разі недосягання згоди щодо змін умов договору оренди спір вирішується у судовому порядку.
Колегія суддів приймає до уваги п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин", відповідно до якого у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.
Втім, докази скасування та/або визнання недійсним у встановленому законом порядку рішення Запорізької міської ради №37 від 26.06.2012 відсутні.
З урахуванням викладеного, колегія суддів вважає, що під час розгляду справи фактичні її обставини встановлені судом першої інстанції на підставі всебічного, повного і об'єктивного дослідження поданих доказів, висновки суду відповідають цим обставинам і їм дана належна юридична оцінка з правильним застосуванням норм матеріального і процесуального права, у зв'язку з чим підстав для скасування оскаржуваного рішення та задоволення вимог апеляційної скарги не вбачається.
Зважаючи на наведене, керуючись статтями 33, 43, 99, 101, п. 1 статті 103, статтею 105 Господарського процесуального кодексу України, колегія суддів
ПОСТАНОВИЛА:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова фірма Запоріжнафтопродукт", м. Запоріжжя залишити без задоволення.
Рішення господарського суду Запорізької області від 03.06.14 р. у справі № 908/1270/14 залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого господарського суду України протягом двадцяти днів.
Повний текст постанови складено та підписано 13.02.2015.
Головуючий суддя Слободін М.М.
Суддя Гончар Т. В.
Суддя Гребенюк Н. В.
Суд | Харківський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 13.02.2015 |
Оприлюднено | 14.02.2015 |
Номер документу | 42686610 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Харківський апеляційний господарський суд
Гребенюк Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні