Ухвала
від 11.02.2015 по справі 815/1300/14
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 лютого 2015 р.м.ОдесаСправа № 815/1300/14

Категорія: 8.3.13 Головуючий в 1 інстанції: Цховребова М. Г

Колегія суддів Одеського апеляційного адміністративного суду

у складі: судді доповідача - головуючого - Шляхтицького О.І.,

суддів: Джабурія О.В., Крусяна А.В.,

при секретарі - Ханділян Г.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 26 травня 2014 року у справі за адміністративним позовом приватного підприємства «Малі Ленд» до Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області, заступника начальника державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області Рябеженка Олега Олексійовича про визнання дій протиправними, визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

ВСТАНОВИЛА:

У лютому 2014 року приватне підприємство «Малі Ленд» звернулось з адміністративним позовом, в якому з урахуванням уточнення адміністративного позову від 13.03.2014 року та ухвали суду від 26.05.2014 року про залишення позовної заяви в частині позовних вимог без розгляду просило про визнання протиправними дій заступника начальника державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області Рябеженка Олега Олексійовича щодо неприйняття заперечень на акт перевірки № 99/15-54-22-03 від 27.01.2014 року та залишення результатів акту перевірки № 99/15-54-22-03 від 27.01.2014 року без змін; визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області від 7 лютого 2014 року № 0000362203 та № 0000372203.

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 26 травня 2014 року адміністративний позов було задоволено частково.

Визнано протиправними та скасовані податкові повідомлення-рішення державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області від 7 лютого 2014 року № 0000362203 та № 0000372203.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовлено.

Не погоджуючись з даною постановою суду податковий орган подав апеляційну скаргу.

В апеляційній скарзі зазначено, що рішення судом першої інстанції ухвалене з порушенням норм матеріального та процесуального права, у зв'язку з чим просить його скасувати та ухвалити нову постанову, якою у задоволенні адміністративного позову відмовити.

Розглянувши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для її задоволення.

Судом першої інстанції встановлено, що 29.02.2008 року приватне підприємство «Малі Ленд» зареєстроване як юридична особа; ідентифікаційний код: 35768772; місцезнаходження: 65014, м. Одеса, вул. Успенська, 2; види діяльності: 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 55.20 Діяльність засобів розміщування на період відпустки та іншого тимчасового проживання, 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна, 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.

03.03.2008 року позивач узятий на облік в органах державної податкової служби за № 49862 та перебуває на обліку у державній податковій інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області, у державній податковій інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області - як платник податків за неосновним місцем обліку.

Державною податковою інспекцією у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області на адресу позивача надіслано запит № 10573/10/15-54-22-03/15 від 20.12.2013 року, у якому ДПІ у Суворовському районі м. Одеси у зв'язку з проведенням комплексу заходів із збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених функцій та завдань, у тому числі для підтвердження інформації, що міститься в податкових деклараціях (розрахунках), інших звітних документів, керуючись пп. 20.1.1, 20.1.6 п. 20.1 ст. 20, п. 71.1 ст. 71, пп. 72.1.1.1 ст. 72, п. 73.3 ст. 73, пп. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України просить надати належним чином завірені копії документів за період з 2011 по 2013 рік включно, а саме:

1. Документи, які підтверджують право власності (користування) нерухомим майном, рішення органів виконавчої влади про відведення земельної ділянки, або інші документи, які підтверджують данні відображені у декларації по платі за землю та додатку № 1 «Відомості про наявність документів на землю»;

2. Довідку (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка знаходиться у власності або користуванні;

3. Інші документи, які підтверджують право на користування податковими пільгами по платі за землю.

У зазначеному запиті Державна податкова інспекція у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області також звертає увагу на те, що у разі ненадання позивачем у 10 денний термін копій вищевказаних первинних документів, та письмових пояснень з вищенаведених питань, на підставі пп. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78 розділу ІІ Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 року, на підприємстві позивача буде здійснена виїзна позапланова документальна перевірка.

Даний запит отримано позивачем 24.12.2013 року.

27.12.2013 року на вищезазначений запит Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області позивачем надані завірені копії документів за період з 2011 по 2013 рік, а саме: договір купівлі-продажу від 26.03.2008 року; рішення Одеського міського управління земельних ресурсів від 20.03.2009 року, та письмові пояснення по питанню відведення земельної ділянки.

Відповідно до пояснень позивача по питанню відведення земельної ділянки, наданих на запит відповідача:

«… з моменту купівлі ПП «Малі Ленд» нерухомого майна за адресою Миколаївська дорога, 307 підприємство займається відведенням земельної ділянки. Згідно рішення Одеської міської ради від 09.10.2008 р. № 3616-V комунальне підприємство «Земельно-кадастрове бюро при управлінні земельних ресурсів» розробило проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки договір № 063/08-юр від 15.08.2008 р. Після чого проект пройшов усі узгодження в необхідних установах. На даний час проект знаходиться на стадії отримання кадастрового номеру. Таким чином ПП «Малі Ленд» може отримати довідку про розмір нормативно-грошової оцінки земельної ділянки тільки після отримання кадастрового номера. Таким чином на даній час ПП «Малі Ленд» не є власником земельної ділянки, і розмір земельної ділянки якою користується ПП «Малі Ленд» не визначено, тим паче що частина земельної ділянки віддається Одеською міською радою іншим підприємствам для проведення підприємницької діяльності. А також на даній ділянці знаходяться дороги загального користування, які дають змогу доступу населенню до прибережної зони. По питанню сплати податку на землю ПП «Малі Ленд» отримало рішення комісії Одеського міського управління земельних ресурсів від 28.12.2012 р. з визначення розміру збитків власникам землі м. Одеси за період 2009-2012 рр. По даному питанню ПП «Малі Ленд» звернулося з позовом до Одеського міського управління земельних ресурсів Одеського міської ради до Суворовського районного суду м. Одеси. Постановою Суворовського районного суду м. Одеси від 31.10.2013 р. (справа № 523/12194/13-а) було скасовано рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради № 205 від 30.05.2013 р. в частині щодо затвердження акта комісії Одеського міського управління земельних ресурсів Одеської міської ради від 20.09.2012 р. щодо нарахування ПП «Малі Ленд» розміру відшкодування збитків. ПП «Малі Ленд» є добросовісним платником податків до бюджету але в зв'язку з тим, що на даний час ми не змогли отримати від уповноважених органів документів на землю тому не маємо змогу отримати нормативно-грошову оцінку і визначити розмір сплати податку за земельну ділянку. Тому за 2012 р. ПП «Малі Ленд» перерахувало 100000 гривен (Сто тисяч гривен 00 копійок) до бюджету в рахунок сплати за землю до отримання нормативно-грошової оцінки і вирішення питання по земельної ділянці.

З 15.01.2014 року по 21.01.2014 року, на підставі службового посвідчення, серія ОД № 060488, виданого ДПС в Одеській області, службовою особою ДПІ у Суворовському районі м. Одеси, відповідно до доповідної записки правління оподаткування юридичних осіб № 601/11 від 19.12.2013 року, згідно із пп. 78.1.2, 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) та наказу ДПІ у Суворовському районі м. Одеси № 21 від 14.01.2014 року, проведено документальну позапланову невиїзну перевірку позивача з питання своєчасності та повноти нарахування й сплати земельного податку за період з 01.01.2011 року по 31.12.2013 року.

Копію наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки вручено позивачу 15.01.2014 року.

За наслідками проведеної перевірки складено акт від 27.01.2014 року № 99/15-54-22-03.

Згідно акту, для проведення перевірки позивачем було надано наступні документи:

- Договір купівлі-продажу від 26.03.2008 року;

- Рішення Одеського міського управління земельних ресурсів від 20.03.2009 року;

- Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 02.04.2008 року;

- Витяг з державного реєстру правочинів.

Відповідно до висновку зазначеного акта, перевіркою позивача встановлено порушення:

- пп. 269.1.1, 269.1.2 п. 269.1 ст. 269, пп. 270.1.1 п. 270.1 ст. 270, пп. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271, п. 274.1 ст. 274, п.п. 285.1, 285.2 ст. 285, п. 286.2 ст. 286, ст. 287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями, внаслідок чого встановлено заниження земельного податку всього на суму 371060 грн., в т.ч.: за 2012 рік у сумі 135615 грн., за 2013 рік у сумі 235445 грн.;

- п. 120.1 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями за неподання декларації по сплаті на землю за 2013 рік на суму 1020 грн. (підприємством ПП «Малі Ленд» повторно не подано або несвоєчасно подано декларацію в період 1095 днів).

Згідно змісту даного акта перевірки, вищенаведені порушення встановлені Державною податковою інспекцією у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області виходячи з наступного, зокрема:

- згідно рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 09.10.2008 року за № 3616-V, підприємству ПП «Малі Ленд» надано згоду на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтованою площею 1,7 га, за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 307, для експлуатації будівель та споруд.

Згідно договору купівлі-продажу від 26 березня 2008 року підприємство ПП «Корвет-3», код за ЄДРПОУ 35359357, продало підприємству ПП «Малі Ленд» будівлі пляжу загальною площею 1305,2 кв. м, розташовані на земельній ділянці площею 18525 кв. м, що знаходяться в м. Одеса, Миколаївська дорога під номером 307.

На підставі зазначених документів ПП «Малі Ленд» зареєструвало право власності нерухомого майна (витяг про реєстрацію права власності від 02.04.2008 року).

ПП «Малі Ленд» надано до ДПІ у Суворовському районі м. Одеси податкову декларацію по земельному податку за 2012 рік;

- до ДПІ у Суворовському районі м. Одеси податкові декларації з плати за землю, форма якої затверджена наказом ДПАУ від 24.12.2010 року № 1015 ПП «Малі Ленд» на 2013 рік не надавалася;

- за неподання податкової декларації орендної плати за землю на 2012 рік до ПП «Малі Ленд» відділом місцевих, ресурсних, рентних та неподаткових платежів управління оподаткування юридичних осіб було складено Акт про порушення податкового законодавства за порушення ст. 14 Закону України від 03.07.1992 року № 2535-ХІІ зі змінами та доповненнями, п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями від 10.06.2013 року за № 1845/15-3;

- за 2013 рік підприємство ПП «Малі Ленд» податкову декларацію орендної плати за землю не подано;

- ПП «Малі Ленд» є платником податку на землю за користування земельної ділянки площею 18525 кв. м, яка розташована за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 307;

- підприємством ПП «Малі Ленд» було подано за 2012 рік податкову декларацію з плати за землю від 02.06.2013 року № 1300014324. Згідно якої нараховано земельного податку на 2012 рік у сумі 99830 грн. (фактично підприємством використано не підтверджену грошову оцінку відповідно до довідки від 25.09.2013 року № 2-9-14/4756 при сплаті земельного податку);

- таким чином річний та щомісячний податок за землю на 2012, 2013 роки становить:

18525х1270,96х1%=235445 грн.

18525 - площа земельної ділянки (в кв. м);

1270,96 - грошова оцінка 1 кв. м земельної ділянки, яка призначається для експлуатації виробничих приміщень, згідно довідки земельного кадастру (в грн.);

1% - ставка земельного податку, згідно з п. 274.1 ст. 274 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями;

- у зв'язку з несвоєчасним поданням декларації по сплаті за землю 2012 рік до ПП «Малі Ленд» відділом місцевих, ресурсних, рентних та неподаткових платежів управління оподаткування юридичних осіб було складено Акт про порушення податкового законодавства за порушення п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями від 10.06.2013 року за № 1845/15-3.

Примірник акта перевірки позивач отримав 27.01.2014 року.

3 лютого 2014 року позивачем подані письмові заперечення на акт перевірки від 27.01.2014 року № 99/15-54-22-03 за вих. № 31, вх. ДПІ у Суворовському районі м. Одеси - від 03.02.2014 року № 859/10/15-54-220.

Згідно відповіді від 07.02.2014 року № 1877/10/15-54-22-03/15 за підписом заступника начальника ДПІ у Суворовському районі м. Одеси Рябеженка О.О. на подані позивачем заперечення, вказане заперечення було подано з порушенням вимог п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями), у зв'язку з чим результати акту документальної позапланової невиїзної перевірки від 27.01.2014 року № 99/15-54-22-03 залишено без змін.

Податковим повідомленням-рішенням Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області від 7 лютого 2014 року № 0000362203 позивача повідомлено, що згідно з п. 54.3 ст. 54 та п. 58.1 ст. 58, абз. 1 п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України, на підставі акта перевірки № 99/15-54-22-03 від 27.01.2014 року, встановлено порушення пп. 269.1.1, 269.1.2 п. 269.1 ст. 269, пп. 270.1.1 п. 270.1 ст. 270, пп. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271, п. 274.1 ст. 274, п.п. 285.1, 285.2 ст. 285, п. 286.2 ст. 286, ст. 287, п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями, у зв'язку з чим позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем: земельний податок з юридичних осіб, на загальну суму 463825,00 грн., в тому числі за основним платежем - 371060,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 92765,00 грн.

До даного рішення додано розрахунок штрафних (фінансових) санкцій.

Податковим повідомленням-рішенням Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області від 7 лютого 2014 року № 0000372203 позивача повідомлено, що згідно з п. 54.3 ст. 54 та п. 58.1 ст. 58, абз. 1 п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України, на підставі акта перевірки № 99/15-54-22-03 від 27.01.2014 року, встановлено порушення п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями, у зв'язку з чим позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем: земельний податок з юридичних осіб, на загальну суму 1020,00 грн., в тому числі за основним платежем - 0,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 1020,00 грн.

Не погоджуючись із вищезазначеними податковими повідомленнями-рішеннями Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області та діями заступника начальника ДПІ у Суворовському районі м. Одеси Рябеженка Олега Олексійовича щодо неприйняття заперечень на акт перевірки № 99/15-54-22-03 від 27.01.2014 року та залишення результатів акту перевірки № 99/15-54-22-03 від 27.01.2014 року без змін, позивач оскаржив їх у судовому порядку.

Також встановлено, що 26 березня 2008 року між ПП «Корвет-3», як «Продавцем», та ПП «Малі Ленд», як «Покупцем», укладено договір купівлі-продажу, відповідно до якого, зокрема, ПП «Корвет-3» продало, а ПП «Малі Ленд» купило будівлі пляжу, загальною площею 1305,2 кв. м, що знаходяться в місті Одеса, Миколаївська дорога під номером «триста сім», що розташовані на земельній ділянці площею 18525 кв. м, яка знаходиться у фактичному користуванні, тощо.

Рішенням Одеської міської ради від 09.10.2008 року № 3616-V надано згоду ПП «Малі Ленд» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтовною площею 1,7 га, в Суворовському районі, за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 307, для експлуатації та обслуговування будівель та споруд.

Листом від 20.03.2009 року Одеське міське управління земельних ресурсів Одеської міської ради повідомило позивача, що:

- згідно рішення Одеської міської ради від 09.10.2008 року № 3616-V ПП «Малі Ленд» надана згода на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 1,7 га, за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 307, для експлуатації будівель та споруд;

- на теперішній час комунальне підприємство «Земельно-кадастрове бюро при управлінні земельних ресурсів» виконує роботи по розробці проекту землеустрою щодо відведення вказаної ділянки;

- в подальшому питання буде розглянуто відповідно до діючого законодавства.

Згідно відповіді Головного управління Держземагентства в Одеській області від 29.04.2014 року № 9-15-0.4-3407/2-14, наданої на виконання ухвали суду, зокрема:

- лист головного управління від 25.09.2013 № 2-9-14/4754 носить інформаційний характер щодо нормативної вартості 1 кв. м земель за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 307. Розрахунок здійснювався на підставі запиту Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області від 18.09.2013 № 4610/0/15-54/15-0315 без подання пакету документів, необхідних для розрахунку витягу (інформації) з нормативної грошової оцінки земельної ділянки;

- розрахунок нормативної грошової вартості 1 кв. м земель здійснено Управлінням Держземагентства у м. Одесі на підставі даних технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 28.12.2010 № 41-ІУ;

- згідно з даними технічної документації середня (базова) вартість 1 кв. м земель складає 248,56 грн., коефіцієнт, який враховує місцезнаходження земельної ділянки у 273 зоні становить - 1,69, добуток локальних коефіцієнтів на забезпечення земельної ділянки (водопостачанням, каналізацією, газопостачанням, теплопостачанням) складає - 1,24, регіональний коефіцієнт, що застосовується на територіях курортно-оздоровчого призначення становить - 2, добуток коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки (з дати виготовлення на дату розрахунку) складає - 1,22 при Кф = 1;

- з урахуванням зазначених даних вартість 1 кв. м земель за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 307 становить: 248,56*1,69*1,24*2*1,22 = 1270,96 грн./кв. м;

- зазначена нормативна вартість земельної ділянки підлягає уточненню за функціональним використанням після надходження до Управління Держземагентства у м. Одесі матеріалів із землеустрою щодо земельної ділянки за вказаною адресою.

На доведення обставин, на яких ґрунтуються вимоги, позивачем суду також надано копію постанови Суворовського районного суду м. Одеси від 31.10.2013 року по справі № 523/12194/13-а, яка набрала законної сили 18.03.2014 року, якою, зокрема: визнано протиправними дії комісії Одеського міського управління земельних ресурсів Одеської міської ради від 20 вересня 2012 року про нарахування ПП «Малі Ленд» розміру збитків; рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 205 від 30 травня 2013 року в частині щодо затвердження акта комісії Одеського міського управління земельних ресурсів Одеської міської ради від 20 вересня 2012 року щодо нарахування ПП «Малі Ленд» розміру відшкодування збитків - визнано протиправним та скасовано.

На доведення обставин, на яких ґрунтуються заперечення, Державною податковою інспекцією у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області суду також надано копії, зокрема:

- Витягу з Державного реєстру правочинів від 26.03.2008 року;

- Витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 02.04.2008 року;

- податкової декларації позивача з земельного податку за 2012 рік;

- запиту Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області від 18.09.2013 року № 4610/9/15-54-15-0315 «Про визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки» на адресу Головного управління Держземагентства в Одеській області, у якому, з метою запобігання втрат місцевого бюджету м. Одеси та збільшення надходжень плати за землю, Державна податкова інспекція у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області просив терміново надати довідки (витяг) про визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки (у т.ч. для комерційного використання землі), яка розташована за адресою: м. Одеса, Суворовський район, Миколаївська дорога, будинок 307;

- відповіді Головного управління Держземагентства в Одеській області від 25.09.2013 року № 2-9-14/4754 на вищезазначений запит Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області, у якій повідомлено, що:

- відповідно до інформації Управління Держземагентства у м. Одесі від 25.09.2013 № 01-2-01/4851 ПП «Малі Ленд» для отримання інформації щодо нормативної вартості 1 кв. м земельної ділянки або витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 307 до управління не зверталося;

- нормативна грошова оцінка 1 кв. м земельної ділянки за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 307 (на території пляжу) станом на 01.01.2013 при застосуванні локальних коефіцієнтів (водопостачання, каналізація, газопостачання, теплопостачання) і коефіцієнтів функціонального використання Кф = 1, становить 1270,96 грн./кв. м;

- для визначення нормативної грошової оцінки 1 кв. м земельної ділянки за функціональним використанням застосовуються коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки згідно з додатком таблиці 1.1 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів;

- зазначена нормативна вартість земельної ділянки підлягає уточненню після надходження до управління матеріалів із землеустрою щодо земельної ділянки за вказаною адресою;

- акту ДПІ у Суворовському районі м. Одеси про результати камеральної перевірки податкової звітності від 10.06.2013 року № 1845/15-3;

- корінця податкового повідомлення-рішення № 0001621503 від 10.06.2013 року, прийнятого на підставі акта перевірки № 1845/15-3 від 10.06.2013 року, із відміткою про отримання його позивачем, та розрахунку штрафних санкцій до даного рішення.

Представником позивача додатково пояснено по суті, що податкову декларацію з земельного податку за 2012 рік від позивача заповнено керівником підприємства, який не є фахівцем у юриспруденції та бухгалтерському обліку та звітності. Показники у декларації, зокрема, щодо категорії земель, площі земельної ділянки, нормативної грошової оцінки одиниці площі земельної ділянки, річної суми земельного податку, яка підлягає сплаті за даними платника, тощо заповнені ним некваліфіковано, без підтвердження їх законодавчо встановленими документами. Розуміючи свій обов'язок, як фактичного користувача земельної ділянки, на якій розташовані придбані позивачем приміщення, до оформлення усіх необхідних документів, на підставі яких позивач повинен буде сплачувати певну суму земельного податку, він зазначив орієнтовну суму земельного податку та сплатив її.

Представником Державною податковою інспекцією у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області усно зазначено та письмово повідомлено, що в акті документальної позапланової невиїзної перевірки від 27.01.2014 року № 99/15-54-00-03 було помилково зазначено декларацію платника податку на землю, замість податкової декларації з плати за землю (земельного податку та/або орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності), що не вплинуло на результати акту документальної позапланової невиїзної перевірки.

Частково задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що висновки Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про порушення позивачем пп. 269.1.1, 269.1.2 п. 269.1 ст. 269, пп. 270.1.1 п. 270.1 ст. 270, пп. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271, п. 274.1 ст. 274, п.п. 285.1, 285.2 ст. 285, п. 286.2 ст. 286, ст. 287, п. 120.1 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями, - є необґрунтованими та законодавчо безпідставними.

Колегія суддів вважає ці висновки суду першої інстанції правильними і такими, що відповідають вимогам ст.ст. 2, 7, 10, 11, 70, 71 КАС України, Податкового кодексу України, Закону України «Про оцінку земель», Закону України «Про землеустрій», Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27 січня 2006 року № 18/15/21/11 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 квітня 2006 року за № 388/12262 (далі - Порядок).

За змістом пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом.

На підставі п. 75.1 ст. 75 ПК України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом.

Згідно підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України встановлено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі:

- податкових декларацій (розрахунків),

- фінансової, статистичної та іншої звітності,

- регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом,

- первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також

- отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Документальною невиїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні органу державної податкової служби.

За правилами п. 78.4 ст. 78 ПК України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

У відповідності до пп. 78.1.2, 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 ПК України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин:

- платником податків не подано в установлений законом строк податкову декларацію або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом;

- виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних та відповідну декларацію протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.

За змістом п.п. 79.1, 79.2 ст. 79 ПК України, документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

Документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.

На підставі п. 83.1 статті 83 ПК України встановлено, що для посадових осіб органів державної податкової служби під час проведення перевірок підставами для висновків є:

- документи, визначені цим Кодексом;

- податкова інформація;

- експертні висновки;

- судові рішення;

- інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на органи державної податкової служби.

Згідно пп. 269.1.1, 269.1.2 п. 269.1 ст. 269 ПК України, платниками податку є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.

Особливості справляння податку суб'єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу XIV цього Кодексу.

За правилами пп. 270.1.1 п. 270.1 ст. 270 ПК України об'єктом оподаткування є, в т.ч. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

На підставі п. 271.1 ст. 271 ПК України:

271.1. Базою оподаткування є:

271.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;

271.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

271.2. Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Пунктом 274.1 статті 274 ПК України встановлено, що ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 цього Кодексу.

Ставки податку за земельні ділянки, розташовані в межах населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, встановлені ст. 275 ПК України.

У відповідності до п.п. 285.1, 285.2 ст. 285 ПК України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Згідно п. 286.2 ст. 286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

За правилами ст. 287 ПК України встановлено, зокрема:

287.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

287.3. Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

287.4. Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у новій звітній податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

287.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

Згідно з п. 120.1 ст. 120 ПК України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

За змістом п. 289.1 ст. 289 ПК України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

За правилами ст. 1 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

На підставі ст. 18 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться:

розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років;

розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".

Згідно ст. 20 Закону України «Про оцінку земель» встановлено, що за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.

Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Розробники технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок, а також звітів про проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок зобов'язані безоплатно передавати копії матеріалів у Державний фонд документації із землеустрою.

Користування матеріалами Державного фонду документації із землеустрою здійснюється в порядку, встановленому законодавством України.

Згідно ст. 26 Закону України «Про землеустрій» замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі.

Розробниками документації із землеустрою є:

юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;

фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.

Взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором.

Подання документації із землеустрою до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру від імені замовника документації здійснюється її розробником, якщо інше не встановлено договором.

У відповідності до п. 4 Порядку за результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно з додатком 2.

В контексті наведених правових норм, які регулюють спірні правовідносини, можна дійти висновку, що площа земельної ділянки, якою користується ПП «Малі Ленд» за договором купівлі-продажу від 26 березня 2008 року як власник будівель пляжу, загальною площею 1305,2 кв. м, що знаходяться в місті Одеса, Миколаївська дорога під номером «триста сім», - у законодавчо встановленому порядку не визначена.

Нормативну грошову оцінку земельної ділянки, якою користується ПП «Малі Ленд» за договором купівлі-продажу від 26 березня 2008 року як власник будівель пляжу, загальною площею 1305,2 кв. м, що знаходяться в місті Одеса, Миколаївська дорога під номером «триста сім», - у законодавчо встановленому порядку не проведено.

Про вищенаведені обставини позивач повідомив Державну податкову інспекцію у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області у листі-відповіді від 27.12.2013 року на запит Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області № 10573/10/15-54-22-03/15 від 20.12.2013 року, який передував перевірці.

Згідно відповіді Головного управління Держземагентства в Одеській області від 29.04.2014 року № 9-15-0.4-3407/2-14, наданої на виконання ухвали суду, зокрема, лист головного управління від 25.09.2013 № 2-9-14/4754, який використано Державною податковою інспекцією у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області як довідку земельного кадастру, та, відповідно, як підставу для визначення грошової оцінки 1 кв. м спірної земельної ділянки, носить інформаційний характер щодо нормативної вартості 1 кв. м земель за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 307; розрахунок здійснювався на підставі запиту ДПІ у Суворовському районі м. Одеси від 18.09.2013 № 4610/0/15-54/15-0315 без подання пакету документів, необхідних для розрахунку витягу (інформації) з нормативної грошової оцінки земельної ділянки; зазначена нормативна вартість земельної ділянки підлягає уточненню за функціональним використанням після надходження до Управління Держземагентства у м. Одесі матеріалів із землеустрою щодо земельної ділянки за вказаною адресою.

За договором купівлі-продажу від 26 березня 2008 року ПП «Малі Ленд» купило у ПП «Корвет-3» будівлі пляжу, загальною площею 1305,2 кв. м, що знаходяться в місті Одеса, Миколаївська дорога під номером «триста сім».

Рішенням Одеської міської ради від 09.10.2008 року № 3616-V надано згоду ПП «Малі Ленд» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтовною площею 1,7 га, в Суворовському районі, за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 307, для експлуатації та обслуговування будівель та споруд.

Види діяльності позивача: 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 55.20 Діяльність засобів розміщування на період відпустки та іншого тимчасового проживання, 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна, 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.

Таким чином, визначення Державною податковою інспекцією у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області суми 1270,96 грн., як грошової оцінки 1 кв. м спірної земельної ділянки, яка призначається для експлуатації виробничих приміщень, згідно довідки земельного кадастру (а саме, лист головного управління від 25.09.2013 № 2-9-14/4754, який носить лише інформаційний характер), - є необґрунтованим та безпідставним.

1%, як ставка земельного податку, визначено Державною податковою інспекцією у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області згідно з п. 274.1 ст. 274 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями, тобто згідно положень статті ПК України, яка регулює встановлення ставки податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження).

Однак, ставки податку за земельні ділянки, розташовані в межах населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, встановлені ст. 275 ПК України.

Таким чином на підставі вищевикладеного колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що висновки Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про порушення позивачем пп. 269.1.1, 269.1.2 п. 269.1 ст. 269, пп. 270.1.1 п. 270.1 ст. 270, пп. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271, п. 274.1 ст. 274, п.п. 285.1, 285.2 ст. 285, п. 286.2 ст. 286, ст. 287, п. 120.1 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями, - є необґрунтованими та законодавчо безпідставними.

Отже, податкові повідомлення-рішення від 7 лютого 2014 року № 0000362203 та № 0000372203 - прийняті Державною податковою інспекцією у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області не на підставі вимог, що передбачені законодавством України та підлягають скасуванню.

Стосовно решти позовних вимог позивача про визнання протиправними дій заступника начальника державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області Рябеженка Олега Олексійовича щодо неприйняття заперечень на акт перевірки № 99/15-54-22-03 від 27.01.2014 року та залишення результатів акту перевірки № 99/15-54-22-03 від 27.01.2014 року без змін слід зазначити без змін.

На підставі п. 86.7 ст. 86 ПК України, зокрема, у разі незгоди платника податків або його законних представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, вони мають право подати свої заперечення до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податків протягом п'яти робочих днів з дня отримання акта (довідки). Такі заперечення розглядаються контролюючим органом протягом п'яти робочих днів, що настають за днем їх отримання (днем завершення перевірки, проведеної у зв'язку з необхідністю з'ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у зауваженнях), та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. Платник податку (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді заперечень, про що такий платник податку зазначає у запереченнях.

З вказаної норми вбачається, що законодавець відрізняє дні початку перебігу строку, зокрема, для:

- подання платником податків або його законними представниками заперечень, у разі незгоди з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, - «протягом п'яти робочих днів з дня отримання акта (довідки)»;

- розгляду контролюючим органом таких заперечень - «протягом п'яти робочих днів, що настають за днем їх отримання».

Також встановлено, що примірник акта перевірки позивач отримав 27.01.2014 року.

Згідно вимог п. 86.7 ст. 86 ПК України, граничний термін подання позивачем заперечень, у разі незгоди позивача, як платника податків або його законних представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті перевірки, до контролюючого органу за основним місцем обліку - 31.01.2014 року.

Позивачем письмові заперечення на акт перевірки від 27.01.2014 року № 99/15-54-22-03 за вих. № 31 подані 3 лютого 2014 року до ДПІ у Суворовському районі м. Одеси, тобто з порушенням строку, встановленого п. 86.7 ст. 86 ПК України для подання відповідних заперечень, а також до контролюючого органу не за основним місцем обліку як платника податків.

Таким чином очевидним є висновком, що підстав для задоволення позовних вимог позивача про визнання протиправними дій заступника начальника державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області Рябеженка Олега Олексійовича щодо неприйняття заперечень на акт перевірки № 99/15-54-22-03 від 27.01.2014 року та залишення результатів акту перевірки № 99/15-54-22-03 від 27.01.2014 року без змін - немає.

Відповідно до ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В ході розгляду справи позивач частково довів суду ті обставини, на які він посилався в обґрунтування заявлених вимог, а відповідач не надав суду належні докази на підтвердження своїх заперечень проти позову.

Надаючи оцінку правомірності дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст.2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, встановлюючи при цьому чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Доводи апеляційної скарги ґрунтуються на суб'єктивній оцінці фактичних обставин справи та доказів, а також на невірному тлумаченні норм матеріального права. Зазначені доводи не містять посилань на конкретні обставини чи факти або на нові докази, які б давали підстави для скасування рішення суду першої інстанції.

Таким чином, на підставі встановлених в ході судового розгляду обставин, суд першої інстанції правильно дійшов висновку, що позовні вимоги приватного підприємства «Малі Ленд» є частково обґрунтованими та підлягають частковому задоволенню.

Враховуючи все вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції порушень матеріального і процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують. За таких обставин, апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Керуючись ч. 1 ст. 195, 196, п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. 200, п. 1 ч. 1 ст. 205, ст. 206, ч.5 ст. 254 КАС України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області залишити без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 26 травня 2014 року у справі № 815/1300/14 - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складення судового рішення у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Дата складення у повному обсязі і підписання рішення суду - 16 лютого 2015 року.

Головуючий: О.І. Шляхтицький

Суддя: О.В. Джабурія

Суддя: А.В. Крусян

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.02.2015
Оприлюднено20.02.2015
Номер документу42748112
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/1300/14

Ухвала від 21.07.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 11.02.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 21.07.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 15.04.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 31.03.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 21.02.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Постанова від 28.05.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Постанова від 30.05.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні