Постанова
від 29.07.2009 по справі 2а-3387/09/6/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

29.07.09 Справа №2а-3387/09/6/0170

Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі

головуючого судді Латинін а Ю.А.,

суддів Кушнової А. О.,

Трещововї О. Р.,

при секретарі Усковій О.І.,

за участю представника поз ивача Горбунова М. П., представ ника відповідачів Брауде С. О .,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

,

за позовом Селянського фе рмерського господарства "Діб рова"

до Міністерства аграрної політики, Державного казнач ейства України, Міністерств а аграрної політики АР Крим, Управління агропромисловог о розвитку Красногвардійськ ої райдержадміністрації

про спонукання до виконанн я певних дій

Суть спору: Позивач звернув ся до Окружного адміністрати вного суду АР Крим з позовом д о Міністерства аграрної полі тики України, Державного каз начейства України про зобов' язання Державного казначейс тва України виділити бюджетн і кошти для виплати дотації С ФГ "Діброва" у сумі 4990,00 грн. та зо бов'язання Міністерства агра рної політики України спряму вати через Міністерство агра рної політики АР Крим відпов ідні асигнування управлінню агропромислового розвитку К расногвардійської районної держадміністрації для випла ти СФГ "Діброва" дотації у суми 4990,00 грн.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 19. 02.2009 року відкрито провадження в адміністративній справі т а призначено попереднє судов е засідання.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 03. 04.2009 року справу призначено до розгляду.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 12. 06.2009 року задоволено клопотанн я представника позивача та з алучено до участі у справі в я кості відповідачів Міністер ство аграрної політики АР Кр им та Управління агропромисл ового розвитку Красногварді йської районної державної ад міністрації.

09 червня 2009 року представник позивача в порядку ст. 51 КАС Ук раїни заявив клопотання про уточнення позовних вимог та просить суд зобов'язати Міні стерство аграрної політики У країни на підставі реєстрів через органи Державного казн ачейства України, спрямувати Міністерству аграрної політ ики АР Крим відповідні асигн ування для виплати СФГ "Дібро ва дотації у сумі 4990,00 грн.; зобов 'язати Міністерство аграрної політики АР Крим спрямувати , отримані від Міністерства а грарної політики України аси гнування для виплати С(Ф)Г "Діб рова" дотації у сумі 4990,00 грн., Уп равлінню агропромислового р озвитку Красногвардійської райдержадміністрації; зобов 'язати Управління агропромис лового розвитку Красногвард ійської райдержадміністрац ії здійснити видатки, пов'яза ні з виплатою дотації, шляхом перерахування отриманих від Міністерства аграрної політ ики АР Крим коштів у розмірі 49 90,00 грн. зі свого реєстраційног о рахунку на поточний рахуно к С(Ф)Г "Діброва".

Позовні вимоги мотивовані тим, що постановою від 14 листо пада 2006 року Господарський су д АР Крим визнав право С(Ф)Г "Ді брова" на отримання дотації з а рахунок коштів державного бюджету, що виділяються на фі нансову підтримку виробницт ва продукції рослинництва шл яхом дотування. Красногварді йська районна державна адмін істрація надала інформацію п ро право С(Ф)Г "Діброва" на отри мання дотації до Міністерств а аграрної політики АР Крим, т обто фактично С(Ф)Г"Діброва" зг ідно зі ст. 5 Порядку використа ння у 2006 році коштів, передбаче них у державному бюджету для державної підтримки виробни цтва продукції рослинництва шляхом дотування" було включ ено до реєстру сільськогоспо дарських підприємств, що маю ть право на дотацію. Зважаючи на те, що згідно звіту "Про хід збирання урожаю та проведен ня інших польових робіт С(Ф)Г " Діброва" на 1 грудня 2005 року" поз ивачем було засіяно 49,9 га озим ої пшениці, С(Ф)Г "Діброва" має п раво на отримання дотації ві д держави у розмірі 4990,00 грн. (100 х 49,9 грн.).

Представник відповідача - М іністерства аграрної політи ки України у судове засіданн я не з'явився, скерував на адре су заперечення на позовну за яву у яких зазначив наступне . Постановою ГС АР Крим від 14 ли стопада 2006 року визначено пра во С(Ф)Г "Діброва" на державну г рошову дотацію в сумі 4990,00 грн. т а зобов'язано Красногвардійс ьку районну державну адмініс трацію надати лише інформаці ю про право С(Ф)Г "Діброва" на от римання дотації. Зобов'язанн я виконати відповідні дії на отримання дотації, строк вик онання цих дій, а також розмір дотації та строк сплати грош ових сум при відстрочці або р озстрочці виконання рішення у рішенні не вказано, сторону з якої слід стягнути 4990,00 грн. не зазначено. Посилаючись на те , що позивач у 2006 році не викори став надані законодавством п роцесуальні права для захист у своїх інтересів і свобод що до отримання дотації, відпов ідач вважає, що позов не підля гає задоволенню.

Представник відповідачів - Міністерства аграрної полі тики АР Крим, Управління агро промислового розвитку Красн огвардійської райдержадмін істрації позовні вимоги визн ав частково. Суду пояснив, що в сі дії пов' язані з виділенн ям позивачу державну грошову дотації в сумі 4990,00 грн. повинно здійснити Міністерство агра рної політики України. СФГ «Д іброва» має право на дану дот ацію, яке підтверджене судов им рішенням Господарського с уду АР Крим. Однак, отримати ко шти без їх виділення Міністе рством аграрної політики Укр аїни неможливо. Просив враху вати зазначене та позов задо вольнити частково.

Представник Державного ка значейства України до суду н е з' явилися, про час та місце судового засідання повідомл ений належними чином. Будь-як их клопотань суду не направи в, заперечень на позов не нада в.

Суд, враховуючи зазначені о бставини, вважає за можливе р озглянути справу за відсутно сті представників Міністерс тва аграрної політики Україн и та Державного казначейства України, керуючись ст. 128 КАС Ук раїни, на підставі наявних до казів.

Розглянув матеріали справ и, дослідив докази, надані сто ронами, всебічно і повно з'ясу вавши всі фактичні обставини , на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши д окази, які мають юридичне зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до частини 3 с татті 2 КАС України у справах щ одо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб' єктів вл адних повноважень, адміністр ативні суди перевіряють, чи п рийняті вони на підставі, у ме жах повноважень та у спосіб, щ о передбачені Конституцією т а законами України, обґрунто вано, тобто з урахуванням усі х обставин, що мають значення для прийняття рішення; безст оронньо (неупереджено); добро совісно; розсудливо.

Згідно з частини 3 статті 2 КА С України у справах щодо оска рження рішень, дій чи бездіял ьності суб'єктів владних пов новажень адміністративні су ди перевіряють, чи прийняті (в чинені) вони: 1) на підставі, у ме жах повноважень та у спосіб, щ о передбачені Конституцією т а законами України; 2) з викори станням повноваження з метою , з якою це повноваження надан о; 3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії); 4) безстор онньо (неупереджено); 5)добросо вісно; 6) розсудливо; 7) з дотрима нням принципу рівності перед законом, запобігаючи неспра ведливій дискримінації; 8) про порційно, зокрема з дотриман ням необхідного балансу між будь-якими несприятливими на слідками для прав, свобод та і нтересів особи і цілями, на до сягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням п рава особи на участь у процес і прийняття рішення; 10) своєча сно, тобто протягом розумног о строку.

Стаття 19 Конституції Україн и зобов' язує орган влади ді яти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, пере дбачені Конституцією та зако нами України.

Отже “на підставі” означає , що суб' єкт владних повнова жень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конст итуцією та законами України та зобов' язаний діяти на ви конання закону, за умов та об ставин, визначених ним.

“У межах повноважень” озна чає, що суб'єкт владних повнов ажень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов ' язків, встановлених закона ми.

“У спосіб” означає, що суб'є кт владних повноважень зобов ' язаний дотримуватися вста новленої законом процедури в чинення дії, і повинен обират и лише встановлені законом с пособи правомірної поведінк и при реалізації своїх владн их повноважень.

Суд з' ясовує, чи використа не повноваження, надане суб' єкту владних повноважень, з н алежною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотиво вані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупереджено сті до особи, стосовно якої вч иняється дія; добросовісно, т обто щиро, правдиво, чесно; роз судливо, тобто доцільно з точ ки зору законів логіки і зага льноприйнятих моральних ста ндартів; з дотриманням принц ипу рівності перед законом, з апобігаючи несправедливій д искримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорці йно та адекватно; досягнення розумного балансу між публі чними інтересами та інтереса ми конкретної особи.

Тому вирішуючи справу стос овно позовних вимог позивача щодо зобов'язання Міністерс тва аграрної політики Україн и на підставі реєстрів через органи Державного казначейс тва України, спрямувати Міні стерству аграрної політики А Р Крим відповідні асигнуванн я для виплати СФГ "Діброва" дот ації у сумі 4990,00 грн. та спрямува ти, отримані від Міністерств а аграрної політики України асигнування для виплати СФГ "Діброва" дотації у сумі 4990,00 грн ., Управлінню агропромислово го розвитку Красногвардійсь кої райдержадміністрації, а також про зобов'язання Управ ління агропромислового розв итку Красногвардійської рай держадміністрації здійснит и видатки, пов'язані з виплато ю дотації, шляхом перерахува ння отриманих від Міністерст ва аграрної політики АР Крим коштів у розмірі 4990,00 грн. зі сво го реєстраційного рахунку на поточний рахунок СФГ "Дібров а", суд зобов' язаний встанов ити чи діяли відповідачі на п ідставі закону, чи являються їх дії обґрунтованими, безст оронніми, добросовісними та розсудливими.

З матеріалів справи вбачає ться, що постановою ГС АР Крим від 14.11.2006 року у справі № 2-21/15842-2006 А задоволено позовні вимоги се лянського фермерського госп одарства "Діброва", визнано не дійсним рішення Красногвард ійської районної державної а дміністрації, визнано право за СФГ "Діброва" на отримання д отації за рахунок бюджету, що виділяються на фінансову пі дтримку виробництва продукц ії рослинництва шляхом дотув ання, зобов'язано Красногвар дійську районну державну адм іністрацію надати інформаці ю про право СФГ "Діброва" на от римання дотації до Міністерс тва аграрної політики АР Кри м.

Ухвалою Севастопольського апеляційного господарськог о суду від 20.08.2007 року постанову господарського суду АР Крим від 14.11.2006 року у справі № 2-21/15842-2006 А з алишено без змін .

Ухвалою Вищого адміністра тивного суду України від 23.12.2008 р оку касаційну скаргу Красног вардійської районної держав ної адміністрації відхилено , а постанову господарського суду АР Крим від 14.11.2006 року та ух валу Севастопольського апел яційного господарського суд у від 20.08.2007 року залишено без зм ін.

Згідно з положеннями статт і 69 КАС України доказами в адм іністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на п ідставі яких суд встановлює наявність або відсутність об ставин, що обґрунтовують вим оги і заперечення осіб, які бе руть участь у справі, та інші о бставини, що мають значення д ля правильного вирішення спр ави.

Частиною 1 статті 11 Кодексу а дміністративного судочинст ва України визначено, що розг ляд і вирішення справ в адмін істративних судах здійснюєт ься на засадах змагальності сторін та свободи в наданні н ими суду своїх доказів і у дов еденні перед судом їх переко нливості, а частиною 1 статті 7 1 Кодексу адміністративного судочинства України зазначе но, що кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення.

Відповідно до частини 1 ста тті 71 Кодексу адміністративн ого судочинства України кожн а сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтують ся вимоги та заперечення, крі м випадків, встановлених ста ттею 72 цього Кодексу.

Стаття 72 КАС України визнач ає підставою для звільнення від доказування - обставини, в становлені судовим рішенням в адміністративній, цивільн ій або господарській справі, що набрало законної сили, не д оказуються при розгляді інши х справ, у яких беруть участь т і самі особи або особа, щодо як ої встановлено ці обставини.

Таким чином, право СФГ "Дібр ова" на отримання дотації вст ановлено судом.

Згідно з ст.48 Господарськог о кодексу України з метою ств орення сприятливих організа ційних та економічних умов д ля розвитку підприємництва о ргани влади на умовах і в поря дку, передбачених законом:

надають підприємцям земел ьні ділянки, передають держа вне майно, необхідне для здій снення підприємницької діял ьності;

сприяють підприємцям в орг анізації матеріально-техніч ного забезпечення та інформа ційного обслуговування їх ді яльності, підготовці кадрів;

здійснюють первісне облаш тування неосвоєних територі й об'єктами виробничої і соці альної інфраструктури з прод ажем або передачею їх підпри ємцям у визначеному законом порядку;

стимулюють модернізацію т ехнології, інноваційну діяль ність, освоєння підприємцями нових видів продукції та пос луг;

подають підприємцям інші в иди допомоги.

Статтю 27 Закону України "Про державний бюджет на 2006 рік" пер едбачено, що порядки викорис тання коштів державного бюдж ету за бюджетними програмами визначаються Кабінетом Міні стрів України.

У порядках використання ко штів за бюджетними програмам и, за якими державна підтримк а суб'єктам господарювання н адається на покриття поточни х витрат, що не забезпечені вл асними доходами, необхідно п ередбачити механізм залежно сті обсягів такої підтримки від фактичних обсягів валови х доходів цих суб'єктів госпо дарювання за відповідними ви дами діяльності.

При цьому обсяги такої підт римки ставились в залежність від фактичних обсягів валов их доходів цих суб'єктів госп одарювання за відповідними в идами діяльності, а не від їх о рганізаційної форми.

Виробником сільгосппродук ції є особа (юридична, фізична ), що займається вирощуванням та переробкою власно виробл еної продукції.

На виконання названого зак ону КМ України було прийнято постанову "Про затвердження Порядку використання у 2006 роц і коштів державного бюджету, що виділяються на фінансову підтримку виробництва проду кції рослинництва шляхом дот ування" № 239 від 02.03.2006р.

Пунктом 1 Порядку передбаче но, що цей Порядок визначає ме ханізм спрямування частини к оштів (згідно з розподілом, за твердженим Мінагрополітики ), передбачених у Законі Украї ни "Про Державний бюджет Укра їни на 2006 рік" за бюджетною прог рамою "Фінансова підтримка в иробництва продукції тварин ництва та рослинництва, шлях ом дотування одиниці виробле ної продукції тваринництва т а на гектар посівів в рослинн ицтві", що виділяються на фіна нсову підтримку виробництва продукції рослинництва шлях ом дотування з розрахунку на 1 гектар посівів озимих і ярих культур та сільськогосподар ських культур, що вирощуютьс я на зрошуваних землях.

Додатком №3 до Закону Україн и "Про державний бюджет Украї ни на 2006 рік"№3235-VI від 20.12.2005 року (код програмної класифікації 2801210) встановлено, що програмою ви датків на відповідний рік пе редбачено виділення коштів н а фінансову підтримку виробн ицтва продукції рослинництв а шляхом дотування на гектар посівів. Головним розпорядн иком даного напрямку бюджетн их коштів визначено Міністер ство аграрної політики Украї ни.

Судом встановлено, що СФГ "Д іброва" має право на отриманн я дотації.

Згідно з п.7 Порядку Мінагро політики спрямовує згідно із затвердженим ним розподілом відповідні асигнування Міні стерству аграрної політики А втономної Республіки Крим, г оловним управлінням агропро мислового розвитку обласних , управлінню агропромисловог о розвитку Севастопольської міської держадміністрацій;

Міністерство аграрної пол ітики Автономної Республіки Крим, головні управління агр опромислового розвитку обла сних держадміністрацій спря мовують на підставі затвердж ених ними розподілів отриман і асигнування управлінням аг ропромислового розвитку рай держадміністрацій.

Відповідно до ст. 8 Порядку У правління агропромислового розвитку Севастопольської м іської, районних держадмініс трацій здійснюють видатки, п ов'язані з виплатою дотації, ш ляхом перерахування відпові дних коштів із свого реєстра ційного рахунку на поточні р ахунки сільськогосподарськ их підприємств, відкриті в ус тановах банків. Підставою дл я перерахування зазначених к оштів є платіжне доручення т а визначені у пункті 4 цього По рядку документи, подані орга нам Державного казначейства .

Таким чином, відповідно до п оложень законодавства, які д іяли на час виниклих правові дносин, саме Міністерство аг рарної політики України, як г оловний розпорядник бюджетн их коштів, повинно було спрям увати по визначеній черзі до позивача видатки, пов'язані з виплатою дотації.

Згідно з ст. 2 Постанови КМ Ук раїни "Про затвердження Поря дку використання у 2006 році кош тів державного бюджету, що ви діляються на фінансову підтр имку виробництва продукції р ослинництва шляхом дотуванн я " № 239 від 02.03.2006р., дотація надаєть ся на підставі даних про площ у, на якій зійшли озимі і ярі к ультури, засіяні для отриман ня врожаю у 2006 році: - на озимі ку льтури - пшеницю, тритикале, жи то, ячмінь та ріпак 100 гривень н а 1 гектар посівів.

Звіт "Про хід збирання урожа ю та проведення інших польов их робіт СФГ "Діброва" на 1 груд ня 2005 року (Ф. № 7-сг), довідка Коте льніковської сільської ради від 24.05.2006 року, свідчать про те, щ о позивачем було засіяно 49,9 га озимої пшениці. Отже, СФГ "Діб рова" має право на отримання д отації від врожаю у розмірі 499 0,00 грн. ( 100 х 49,4)

Ця сума і повинна бути перер ахована СФГ "Діброва".

Посилання представника Мі ністерство аграрної політик и України у запереченнях щод о невизначеності у рішеннях судових інстанцій при розгля ді вимог СФГ «Діброва» про ви знання права на дотацію, ким т а як повинно бути перерахова на дотація, судом не приймают ься, як обґрунтовані та засно вані на законі.

Аналізуючи обставини вини клих правовідносин, а також н аявність у позивача права вс тановленого рішенням судово ї інстанції, яке набрало зако нної сили, можливо зробити ви сновок, що Міністерство агра рної політики України, як гол овний розпорядник бюджетних коштів, повинно виконати зоб ов' язання перед СФГ «Дібров а».

Разом із тим судом встановл ено, що позивачем у частині по зовних вимог обрано невірний спосіб захисту порушеного п рава, оскільки позивач проси ть зобов'язати Міністерство аграрної політики АР Крим сп рямувати, отримані від Мініс терства аграрної політики Ук раїни асигнування для виплат и СФГ "Діброва" дотації Управл інню агропромислового розви тку Красногвардійської райд ержадміністрації та зобов'яз ати останнє здійснити видатк и, пов'язані з виплатою дотаці ї, шляхом перерахування кошт ів у розмірі 4990,00 грн. зі свого ре єстраційного рахунку на пото чний рахунок СФГ "Діброва".

Зазначені позивачем в адмі ністративному позові вимоги не відповідають змісту прав та обов' язків Міністерства аграрної політики АР Крим і У правління агропромислового розвитку Красногвардійсько ї райдержадміністрації, оскі льки останні лише спрямовуют ь перераховані Мінагропромо м цільові кошти до визначени х отримувачів, будь-які рішен ням щодо реалізації права на тримання дотації відносно п озивача не приймали, не є упов новаженими розпорядниками б юджетних коштів, тобто не над іленні, як суб' єкти владних повноважень, вчиняти дії щод о відновлення порушеного пра ва СФГ «Діброва».

Відповідно до частини 2 ст. 11 КАС України суд може вийти за межі позовних вимог тільки у разі якщо це необхідно для по вного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх о сіб, про захист яких вони прос ять.

Приймаючи до уваги, що позив ач помилково обрав зазначени й спосіб захисту порушеного права на отримання вказаної дотації, що підтверджене суд овим рішенням, суд вважає мож ливим вийти за межі позовних вимог, оскільки це необхідне для повного захисту прав та і нтересів сторони по справі і ухвалити рішення про зобов'я зання Міністерства аграрної політики України виплатити виниклу заборгованість пере д позивачем зі сплати дотаці ї на фінансову підтримку вир обництва продукції рослинни цтва за 2006 рік у сумі 4990,00 грн.

З урахуванням викладеного , суд дійшов висновку, що Мініс терство аграрної політики Ук раїни не довело, що діяло неуп ереджено, враховуючи усі обс тавини виниклих правовіднос ин, обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення та розсудливо.

За таких обставин суд вважа є, що вимоги позивача, у зазнач еній вище частині, являються обґрунтованими, доведеними у суді та підтверджені матер іалами справи, а тому підляга ють задоволенню.

В частині позовних вимог ви значених позивачем відносно зобов'язання Міністерства а грарної політики АР Крим спр ямувати, отримані від Мініст ерства аграрної політики Укр аїни асигнування для виплати СФГ "Діброва" дотації Управлі нню агропромислового розвит ку Красногвардійської райде ржадміністрації та зобов'яза ння останнє здійснити видатк и, пов'язані з виплатою дотаці ї, шляхом перерахування кошт ів у розмірі 4990,00 грн. зі свого ре єстраційного рахунку на пото чний рахунок СФГ "Діброва", нео бхідно відмовити.

Вирішуючи питання щодо роз поділу судових витрат здійсн ених позивачем, суд зазначає . Представник позивача при зв ерненні до суду сплатив 50,00 грн ., в той час як відповідно до п.б ч.1 ст.3 Декрету КМ України “Про Державне мито” від 21.01.93 №7 повин ен був сплатити 3,40 грн. Про пове рнення надлишкового сплачен ого судового збору перед суд ом не клопотав.

Таким чином, суд вважає за н еобхідне відповідно до полож ень ч.1 ст.94 КАС України стягну ти на користь позивача 3,40 грн. с удового збору.

Під час судового засідання , яке відбулось 29.07.2009 р. були огол ошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповід но до ст. 163 КАСУ у повному обсяз і постанову складено 31.07.2009 року .

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 98,160-163 КАС України , суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги задовольн ити частково.

Зобов'язати Міністерство а грарної політики України (01001, У країни, м. Київ, вул. Хрещатик, 24 ) виплатити Селянському ферм ерському господарству "Дібро ва" (97501, АР Крим, Сімферопольськ ий район, смт. Молодіжне, вул. А брикосова, 42, ідентифікаційни й код 31887930) заборгованість з дот ації на фінансову підтримку виробництва продукції росли нництва за 2006 рік у сумі 4990,00 грн.

Стягнути з Державного бюдж ету України (п\р 31115095700002, МФО 824026 ЗКП О 34740405, код платежу 22090200 у банку од ержувача: ГУ ДКУ в АР Крим м. Сі мферополь одержувач: Держбюд жет м. Сімферополя (або іншого рахунку) на користь Селянськ ого фермерського господарст ва "Діброва" (97501, АР Крим, Сімферо польський район, смт. Молодіж не, вул. Абрикосова, 42, ідентифі каційний код 31887930) судовий збір у розмірі 3,40 грн.

В іншій частині позовних ви мог відмовити.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони не були по дані у встановлені строки.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Севастопольського апеляці йного адміністративного суд у шляхом подачі через Окружн ий адміністративний суд Авто номної Республіки Крим в 10-ти денний строк з дня проголоше ння (складення в повному обся зі) постанови заяви про апеля ційне оскарження і подання п ісля цього протягом 20 днів апе ляційної скарги.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Суддя Лати нін Ю.А.

Судді Кушнова А. О.,

Трещова О. Р.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення29.07.2009
Оприлюднено06.11.2009
Номер документу4280032
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3387/09/6/0170

Ухвала від 24.02.2010

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 29.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні