Постанова
від 16.07.2009 по справі 2а-6185/09/1/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

16.07.09 Справа №2а-6185/09/1/0170

Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим у складі голову ючого судді Трещової О.Р., при секретарі Тарасовій О.М. за у частю

представника позивача - К оновалової П.С., довіреність № 56/10 від 05.06.09 року,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу за позовом

Державної податкової інсп екції м. Сімферополя АР Крим до

Товариства з обмеженою від повідальністю "Грей - Севасто поль "

про стягнення

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністрат ивного суду АР Крим звернула ся з адміністративним позов ом ДПІ м. Сімферополя АР Крим д о Товариства з обмеженою від повідальністю "Грей - Севасто поль " про стягнення заборгов аності по штрафним санкціям за порушення Закону України “Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг” від 6 липня 1995 року N 265/95-ВР у сумі 15965,70 гр ивень.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 08. 05.09 року було відкрито провадж ення в адміністративній спра ві.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 08. 05.09 року закінчено підготовче провадження по справі та спр аву призначено до судового р озгляду.

У судовому засіданні предс тавник позивача уточнила поз овні вимоги, вказавши нову ад ресу відповідача, та по суті с прави пояснила, що відповіда чем проведена перевірка відп овідача, в результаті якої ск ладений акт перевірки по кон тролю за здійсненням розраху нкових операцій в сфері готі вкового та безготівкового об ігу. Представник позивача за значила, що актом перевірки б уло встановлено порушення по зивачем п. 4 ст. 17 та ст.. 22 Закону У країни “Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій в сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг ”. На підставі зазначеного ак ту перевірки відповідачем ви несено рішення про застосува ння до позивача фінансових с анкцій від 08.07.2008 року № 0007342303, яким на відповідача було накладен о штрафні санкції у розмірі 159 65,70 гривень, які відповідач не с платив. Представник позивача просила суд задовольнити ут очнені позовні вимоги у повн ому обсязі.

У судове засідання предста вник відповідача не з' явивс я, про дату, час та місце прове дення судового засідання пов ідомлений належним чином чер ез ЗМІ, про причини неявки суд не повідомлений.

Вислухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, оцінивши докази по справі у їх сукупно сті, суд вважає за необхідне задовольнити уточнені позов ні вимоги у повному обсязі з н аступних підстав.

Згідно з частиною 1 статтю 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до частини 2 стат ті 2 КАС України до адміністра тивних судів можуть бути оск аржені будь-які рішення, дії ч и бездіяльність суб' єктів в ладних повноважень, крім вип адків, коли щодо таких рішень , дій чи бездіяльності Консти туцією або законами України встановлено інший порядок су дового провадження.

Відповідно до п. 1 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори фізичних ч и юридичних осіб із суб' єкт ом владних повноважень щодо оскарження його рішень (норм ативно-правових актів чи пра вових актів індивідуальної д ії), дій чи бездіяльності.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Частиною 1,3 статті 4 Закону У країни “Про державну податко ву службу в Україні” від 04.12.1990 р оку № 509-ХІІ Державна податков а адміністрація України є це нтральним органом виконавчо ї влади. Державні податкові і нспекції у районах, містах (кр ім міст Києва та Севастополя ), районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податк ові інспекції підпорядковую ться відповідним державним п одатковим адміністраціям в А втономній Республіці Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі.

Згідно п.2 ст.11 Закону України “Про державну податкову слу жбу в Україні” органи держав ної податкової служби мають право здійснювати контроль з а додержанням порядку провед ення готівкових розрахунків за товари(послуги) у встановл еному законом порядку, наявн істю свідоцтв про державну р еєстрацію суб' єктів підпри ємницької діяльності, ліценз ій на провадження видів госп одарської діяльності, що під лягають ліцензуванню відпов ідно до закону, з наступною пе редачею матеріалів про виявл ені порушення органам, які ви дали ці документи, торгових п атентів.

Отже, органи державної пода ткової служби у відносинах з суб' єктами господарювання , під час реалізації своїх зав дань та функцій, встановлени х законодавством України, яв ляються суб' єктами владних повноважень.

Таким чином, судом встановл ено, що Державна податкова ін спекція м. Сімферополя АР Кри м є суб' єктом владних повно важень.

Відповідно до частин и 1 статті 55 Господарського ко дексу України суб' єктом гос подарювання визнаються учас ники господарських відносин , які здійснюють господарськ у діяльність, реалізуючи гос подарську компетенцію (сукуп ність господарських прав та обов' язків), мають відокрем лене майно і несуть відповід альність за своїми зобов' я заннями в межах цього майна, к рім випадків встановлених за коном. Згідно з п. 1 частини 2 ста тті 55 ГК України юридичні особ и, створені відповідно до Цив ільного кодексу України, під приємства, створені відповід но до Господарського кодексу України та зареєстровані в у становленому законом порядк у визнаються суб' єктами гос подарювання.

Судом встановлено, що ТОВ «Г рей - Севастополь» є юридично ю особою, 25.06.2004 року було зареєс тровано Ленінською районною державною адміністрацією у м. Севастополь АР Крим, що підт верджується свідоцтвом про д ержавну реєстрацію юридично ї особи серії А00 № 686731, довідкою Головного управління статис тики в АР Крим № 05.3-6-06/1319 з ЄДРПОУ в ід 13.09.2006 року.

Відповідно до Статуту ТОВ « Грей - Севастополь», затвердж еного Протоколом № 2 загальни х зборів учасників від 27 травн я 2005 року, зареєстрованого 01.06.2005 року, товариство здійснює оп тову та роздрібну торгівлю п арфумерними та косметичними товарами, посередництво в сф ері торгівлі товарами широко го асортименту, продуктами х арчування, напоями та тютюно вими виробами, діяльність з т ранспортного оброблення ван тажів, функціонування та інф раструктури автомобільного та міського транспорту.

Таким чином, Товариство з об меженою відповідальністю "Г рей - Севастополь" є суб' єкто м господарювання, юридичною особою, зобов' язане виконув ати обов' язки, покладені на нього законами у зв' язку зі здійсненням господарської д іяльності, у тому числі стосо вно належного нарахування та сплати податків.

Відповідно до ст. 67 Конститу ції України, кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.

Суд зазначає, що відповідно до статті 10 Закону України “П ро державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990 року № 509-ХІІ державні податкові інспекці ї в районах, містах без районн ого поділу, районах у містах, м іжрайонні та об'єднані держа вні податкові інспекції здій снюють контроль за своєчасні стю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати подат ків та зборів (обов'язкових пл атежів).

Відповідно до ст.2 Закону Ук раїни “Про державну податков у службу в Україні” від 04.12.1990 ро ку № 509-ХІІ головним завданням державних податкових інспек цій є здійснення контролю за дотриманням податкового зак онодавства, правильністю обч ислення, повнотою і своєчасн істю сплати до бюджетів пода тків, зборів та інших платежі в і неподаткових доходів (дал і - податків, інших платежів) і внесків до державних цільов их фондів, встановлених зако нодавством України.

Таким чином, судом встановл ено, що ДПІ м. Сімферополя в АР Крим уповноважена здійснюв ати контроль за додержанням податкового законодавства, з а своєчасністю, достовірніст ю, повнотою нарахування та сп лати податків та зборів (обов ' язкових платежів).

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.

Отже, органи податкової слу жби зобов' язані здійснюват и свої функції, у тому числі ст осовно проведення перевірок суб' єктів господарювання в иключно на підставі, у спосіб , в межах повноважень, визначе них законом.

Загальні підстави та поряд ок проведення перевірок вст ановлений Законом України “П ро державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990 року № 509-ХІІ .

Відповідно до ч.1 статті 11 Зак ону України “Про державну по даткову службу в Україні” ві д 04.12.1990 року № 509-ХІІ органи держа вної податкової служби у в ипадках, в межах компетенці ї та у порядку, встановлених законами України, мають пра во здійснювати документаль ні невиїзні перевірки (на під ставі поданих податкових де кларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з на рахуванням і сплатою пода тків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від спос обу їх подачі), а також планов і та позапланові виїзні перевірки своєчасності, дос товірності, повноти нарахув ання і сплати податків та зб орів (обов'язкових платежів ), додержання валютного зак онодавства юридичними особ ами, їх філіями, відділен нями, іншими відокремленим и підрозділами, що не мають с татусу юридичної особи, а так ож фізичними особами, які м ають статус суб'єктів підпри ємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яки х згідно із законами України покладено обов'язок утримув ати та/або сплачувати подат ки і збори (обов'язкові пл атежі), крім Національного б анку України та його установ (далі - платники податків).

Відповідно до ч.1 ст.15 Закону України “Про застосування ре єстраторів розрахункових оп ерацій у сфері торгівлі, гром адського харчування та послу г” від 6 липня 1995 року N 265/95-ВР конт роль за додержанням суб'єкта ми підприємницької діяльнос ті порядку проведення розрах унків за товари (послуги), інши х вимог цього Закону здійсню ють органи державної податко вої служби України шляхом пр оведення планових або позапл анових перевірок згідно із з аконодавством України.

Судом встановлено, що на під ставі направлення № 73/23-3 від 26.06. 2008 року, направлення № 74/23-3 від 26.06. 2008 року на підставі пункту 2 ст атті 11 Закону України “Про де ржавну податкову службу в Ук раїні” від 04.12.1990 року № 509-ХІІ із з мінами та доповненнями з мет ою здійснення контролю за до держанням суб' єктами госпо дарювання порядку проведенн я розрахунків за товари (посл уги), наявності торгових пате нтів та ліцензій посадовим о собам податкових органів бул о доручено провести планову перевірку ТОВ “Грей - Севасто поль” з питань дотримання ви мог Законів України від 6 липн я 1995 року № 265/95-ВР “Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг”, від 23 березня 1996 року № 98/96-ВР “Про патентування деяк их видів підприємницької дія льності”, від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР “Про державне регулюва ння виробництва і обігу спир ту етилового, коньячного і пл одового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, поста нови Правління Національног о банку України від 15 грудня 20 04 року № 637 “Про затвердження По ложення про ведення касових операцій у національній вал юті в Україні”.

Судом встановлено, що предс тавниками відповідача на під ставі направлень на проведен ня перевірки здійснено перев ірку по контролю за здійснен ням розрахункових операцій в сфері готівкового та безгот івкового обігу Товариства з обмеженою відповідальністю “Грей - Севастополь” на склад і, що належить ТОВ «Грей - Сева стополь», та який розташован ий за адресою м. Севастополь, в ул.. Мірошніка, буд. 28/30.

Судом встановлено, що за рез ультатами перевірки посадов ими особами податкових орган ів було складено акт перевір ки контролю за здійсненням р озрахункових операцій у сфер і готівкового та безготівков ого обігу суб' єктами підпри ємницької діяльності від 26.06.200 8 року № 001194/01090868/2303, в якому вказано , що 26.06.2008 року проводилася пере вірка складу, що належить ТОВ «Грей - Севастополь», на предм ет дотримання вимог Законів України від 6 липня 1995 року № 265/95-В Р “Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг”, від 23 березня 1996 року № 98/96-ВР “Про па тентування деяких видів підп риємницької діяльності”, від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР “Про дер жавне регулювання виробницт ва і обігу спирту етилового, к оньячного і плодового, алког ольних напоїв та тютюнових в иробів”, постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637 “Про за твердження Положення про вед ення касових операцій у наці ональній валюті в Україні”.

Перевіркою було встановле но, що в КОРО не були збережені звітні чеки № 00806 та № 00807, також б уло виявлено невідповідніст ь суми готівкових грошових к оштів на місці проведення ро зрахунків та суми коштів, вка заних у денному звіті РРО (різ ниця склала 3125,14 гривень). Також був порушений порядок викор истання торгового патенту, а саме на доступному зору прос торі був вивішений оригінал торгового патенту серії ТПБ № 121344, строк дії якого наступає з 01.07.2008 року по 30.06.09 року. За цим па тентом знаходилася ксерокоп ія торгового патенту № 926293 від 01.07.2007 року до 30.06.2008 року. Оригінал т оргового патенту № 926293 від 01.07.2007 р оку до 30.06.2008 року наданий не був . Вказані дії є порушенням п. 9 т а 13 ст. 3 Закону України від 06 лип ня 1995 року № 265/95-ВР “Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій у сфері торгів лі, громадського харчування та послуг” та ст.. 7.1 Закону Укра їни від 23 березня 1996 року № 98/96-ВР “Про патентування деяких вид ів підприємницької діяльнос ті”.

Цей акт був отриманий керів ником ТОВ «Грей - Севастополь » 26 червня 2008 року, що підтвердж ується його підписом на акті .

Також за результатами акту перевірки контролю за здійс ненням розрахункових операц ій у сфері готівкового та без готівкового обігу суб' єкта ми підприємницької діяльнос ті від 26.06.2008 року № 001194/01090868/2303 було ск ладено та надіслано рішення про застосування штрафних (ф інансових) санкцій від 08.07.2008 рок у № 0007342303, в якому вказано, що на п ідставі акту від 26.06.2008 року № 001194/0 1090868/2303 встановлено порушення п. 9 та 13 ст. 3 Закону України від 06 л ипня 1995 року № 265/95-ВР “Про застос ування реєстраторів розраху нкових операцій у сфері торг івлі, громадського харчуванн я та послуг”, за що на ТОВ «Гре й - Севастополь», згідно розра хунку фінансових санкцій та цього рішення, було накладен о штраф у розмірі 15965,70 гривень, я кий підлягає сплаті у десяти денний термін з дня отриманн я цього рішення.

Це рішення було надіслане в ідповідачеві 08.07.2008 року, та отри мане ним 10.07.08 року, що підтвердж ується підписом уповноважен ої особи ТОВ «Грей - Севастопо ль» на поштовому повідомленн і № 2313298.

Перевіряючи правомірність нарахування та стягнення по зивачем фінансових санкцій з а рішенням від 08.07.2008 року № 0007342303, с уд зазначає наступне.

Відповідно до п.1 ст.3 Закону У країни “Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг ” від 6 липня 1995 року N 265/95-ВР суб'єк ти підприємницької діяльнос ті, які здійснюють розрахунк ові операції в готівковій та /або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних кар ток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (над анні послуг) у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг зобов'язані проводит и розрахункові операції на п овну суму покупки (надання по слуги) через зареєстровані, о пломбовані у встановленому п орядку та переведені у фіска льний режим роботи реєстрато ри розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, щ о підтверджують виконання ро зрахункових операцій, або у в ипадках, передбачених цим За коном, із застосуванням заре єстрованих у встановленому п орядку розрахункових книжок .

Згідно пункту 5 статті 3 Зако ну від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР “Пр о застосування реєстраторів розрахункових операцій у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг” суб' єк ти підприємницької діяльнос ті зобов' язані у разі незас тосування реєстраторів розр ахункових операцій у випадка х, визначених цим Законом, про водити розрахунки з використ анням книги обліку розрахунк ових операцій та розрахунков ої книжки з додержанням вста новленого порядку їх ведення , крім випадків, коли ведеться облік через електронні сист еми прийняття ставок, що конт ролюються у режимі реального часу Державним казначейство м України.

Судом встановлено, що до ТОВ «Грей - Севастополь» винятки , встановлені ст. 9 Закону Укра їни від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР “П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг” щодо н евикористання розрахунково ї книжки та книги обліку розр ахункових операцій не застос овуються.

Судом встановлено, що в акті зазначено про наявність у ві дповідача реєстратора розр ахункових операцій РРО Датек с FP 35301, заводський номер Д006003840.

Отже, судом встановлено, що відповідач при продажу това рів зобов'язаний проводити р озрахункові операції через Р РО на повну суму покупки (нада ння послуги).

Суд зазначає, що відповідно п.9 ст.3 Закону суб'єкти підприє мницької діяльності, які зді йснюють розрахункові операц ії в готівковій та/або в безго тівковій формі (із застосува нням платіжних карток, платі жних чеків, жетонів тощо) при п родажу товарів (наданні посл уг) у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг зо бов'язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахунков их операцій (за виключенням а втоматів з продажу товарів (п ослуг)) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберіган ня в книгах обліку розрахунк ових операцій.

Суд зазначає, що перевіркою встановлено незбереження що денних фіскальних звітних че ків № 00806 та № 00807 в КОРО, що підтве рджується актом перевірки ві д 26.06.2008 року № 001194/01090868/2303.

Суд зазначає, що відповідно до п. 4 ст.17 Закону України “Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій у сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг” від 6 липня 1995 року N 265/95-ВР за порушення вимо г цього Закону до суб'єктів пі дприємницької діяльності, як і здійснюють розрахункові оп ерації за товари (послуги), за рішенням відповідних органі в державної податкової служб и України застосовуються фін ансові санкції розміром у дв адцять неоподатковуваних м інімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденно го друку фіскального звітно го чеку або його незберіганн я в книзі обліку розрахунков их операцій.

Судом встановлено, що відпо відно до розрахунку фінансов их санкцій по акту перевірки від 08.07.2008 року № 0007342303 по ТОВ «Грей - Севастополь» за порушення п . 4 ст.17 Закону України № 265/95 від 06.07 .1995 року застосована фінансов а санкція розміром у двадцят ь неоподатковуваних мініму мів доходів громадян: 17 гривен ь*20=340 гривень.

Згідно з п.13 статті 3 Закону України “Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг” від 6 липня 1995 року N 265/95-ВР суб 'єкти підприємницької діяльн ості, які здійснюють розраху нкові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жето нів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг зобов'язані забезп ечувати відповідність сум го тівкових коштів на місці про ведення розрахунків сумі кош тів, яка зазначена в денному з віті реєстратора розрахунко вих операцій, а у випадку вико ристання розрахункової книж ки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями , виданими з початку робочого дня.

Відповідно до ст.2 Закону мі сце проведення розрахунків - місце, де здійснюються ро зрахунки із покупцем за про дані товари (надані послуги ) та зберігаються отримані з а реалізовані товари (надан і послуги) готівкові кошти.

Судом встановлено, що під ча с проведення перевірки відпо відності суми коштів на місц і проведення розрахунків сум і коштів, зазначеній в денном у звіті реєстратора розрахун кових операцій виявлена різн иця, яка складає 3125,14 гривень (30749, 20 гривень (сума готівки на міс ці проведення розрахунків) - 0,00 гривень (сума покупки) - 27624,06 гривень (сума готівкових гро шових коштів, яка вказана в де нному звіті РРО) .

Зазначене підтверджуєтьс я актом перевірки, копією Х-з віту від 26.06.2008 року, описом грош ових коштів до акту перевірк и, який підписаний відповіда чем.

Відповідно до статті 22 Зако ну у разі невідповідності су ми готівкових коштів на місц і проведення розрахунків сум і коштів, яка зазначена в денн ому звіті, а у випадку викорис тання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за ро зрахунковими квитанціями, ви даними з початку робочого дн я, до суб'єктів підприємницьк ої діяльності застосовуєтьс я фінансова санкція у п'ятикр атному розмірі суми, на яку ви явлено невідповідність.

Судом встановлено, що за пор ушення пунктів 13 статті 3 Зако ну України № 265/95 від 06.07.1995 року ДПІ м. Керчі застосована фінансо ва санкція у п' ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність відповідно до ст. 22 вищезазначеного Зако ну, тобто 3125,14 гривень*5=15625,70 гривен ь.

Отже, суд зазначає, що відпо відачем вірно застосовані ф інансові санкції у розмірі 15 625,70 гривень.

Разом сума штрафних санкц ій складає 15625,70 гривень + 340 гриве нь = 15965,70 гривень.

Отже, суд встановив, що пози вачем вірно застосовані фін ансові санкції у розмірі 15965,70 г ривень за незбереження щоден них фіскальних звітних чеків № 00806 та № 00807 в КОРО та невідповід ність суми готівкових грошов их коштів денному звітові РР О (різниця склала 3125,14 гривень).

Таким чином, суд приходить д о висновку, що рішення від 08.07.2008 року № 0007342303, яким застосовано д о ТОВ «Грей - Севастополь» фі нансові санкції у розмірі 15965,70 гривень, прийнято відповідн о до закону, обґрунтовано та у межах наданих владних повно важень, отже, є правомірним.

У судовому засіданні встан овлено, що станом на день розг ляду справи відповідачем заб оргованість зі сплати штрафн их санкцій в розмірі 15965,70 гриве нь не сплачена у повному обся зі, що підтверджується довід кою про стано розрахунків з б юджетом станом на 24.02.09 року, том у уточнені позовні вимоги пі длягають задоволенню у повно му обсязі.

Згідно з частиною 4 статті 94 К АС України у справах, у яких по зивачем є суб' єкт владних п овноважень, і відповідачем - фізична чи юридична особа, су дові витрати, здійснені пози вачем, з відповідача не стягу ються. Тому судові витрати по справі не підлягають стягне нню з відповідача.

Судом 16 липня 2009 року оголоше на вступна та резолютивна ча стина постанови, а 20 липня 2009 ро ку постанова складена у повн ому обсязі.

Керуючись ст.ст. 160-163 КАС Укра їни, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Уточнені позовні ви моги задовольнити у повному обсязі.

2. Стягнути з ТОВ «Грей - Севастополь» (ідентифікаці йний код 33064574) заборгованість з і штрафних санкцій у розмірі 15965,70 гривень (р/р № 31114104700002, код плат ежу 21080908, ГУ ДКУ в АР Крим, м. Сімфе рополь, МФО 824026, ЗКПО 34740405).

3. Копію постанови наді слати сторонам.

Постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня скла дання її у повному обсязі, у ра зі неподання заяви про апеля ційне оскарження (апеляційно ї скарги).

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набуває законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.

Протягом 10 днів з дня склада ння постанови у повному обся зі до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим може бути подан а заява про апеляційне оскар ження, після подачі якої, прот ягом 20 днів може бути подана а пеляційна скарга.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться в строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Суддя Трещова О.Р.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення16.07.2009
Оприлюднено06.11.2009
Номер документу4280085
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6185/09/1/0170

Ухвала від 10.03.2010

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Горошко Наталія Петрівна

Постанова від 16.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні