Постанова
від 12.02.2015 по справі 826/20895/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.  Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 12 лютого 2015 року                      № 826/20895/14 В приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва за адресою у м.         Києві по вул. Великій Васильківській, 81-а, Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого Бояринцевої М.А., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом  Виконуючого обов'язки прокурора Октябрського району міста Полтави в інтересах держави в особі Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку   до  Приватного акціонерного товариства "Будінвест СМ" про  стягнення заборгованості, ВСТАНОВИВ: Виконуючий обов'язки прокурора Октябрського району міста Полтави звернувся до суду в інтересах держави в особі Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з позовом про стягнення з Приватного акціонерного товариства "Будінвест СМ" штрафних санкцій у розмірі 3 060 грн. Ухвалою суду від 6 січня 2015 року відкрито скорочене провадження у справі та зобов'язано відповідача у десятиденний строк з дня одержання копії цієї ухвали, але не пізніше 9 лютого 2015 року подати до суду заперечення проти позову та всі докази на їх підтвердження. Відповідач у визначений судом строк заперечення на позовну заяву не надав, заяву про визнання позову також суду не надіслав. Відповідач ухвалу суду про відкриття провадження у справі отримав 29 січня 2015 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення. В обґрунтування наведених вимог позивач посилається на закони України "Про цінні папери та фондовий ринок", "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджене рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 2826 від 3 грудня 2013 року, та зазначає, що Приватне акціонерне товариство "Будінвест СМ" не розмістило в термін визначений законодавством регулярну квартальну інформацію за 1 квартал 2014 року у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, не опублікувало регулярну річну інформацію за 2013 рік у офіційному друкованому виданні та не розкрило на фондовому ринку особливу інформацію емітента цінних паперів про зміну складу посадових осіб в зв'язку з чим до акціонерного товариства "Будінвест СМ" застосовано штрафні санкції в розмірі 3 060 грн., проте відповідачем сума штрафів не сплачена. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.            Постановою Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 120-СХ-3-Е від 3 липня 2014 року про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів на Приватне акціонерне товариство "Будінвест СМ" застосовано штрафну санкцію у розмірі 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1 020 гривень. Постанову винесено на підставі акту про правопорушення на ринку цінних паперів №     120-СХ-3-Е від 23 червня 2014 року, яким встановлено, що Приватне акціонерне товариство "Будінвест СМ" не розкрило на фондовому ринку регулярну річну інформацію за 2013 рік, що є порушенням вимог статті 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та не розкрило на фондовому ринку особливу інформацію емітента цінних паперів про зміну складу посадових осіб, яка відбулась в товаристві 24 березня 2014 року, що є порушенням положень ст. 41 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" з урахуванням вимог п.5 глави І розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 2826 від 3 грудня 2013 року. Постановою Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №119-СХ-3-Е від 3 липня 2014 року про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1 020 гривень. Постанову винесено на підставі акту про правопорушення на ринку цінних паперів №119-СХ-3-Е від 23 червня 2014 року, яким встановлено, що  Приватне акціонерне товариство "Будінвест СМ" як емітент, який здійснив публічне (відкрите) розміщення облігацій підприємств, не розкрило на фондовому ринку регулярну квартальну інформацію емітента за І квартал 2014 року,  що є порушенням положень ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" з урахуванням вимог п.3 глави 3 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 2826 від 3 грудня 2013 року. Приватне акціонерне товариство "Будінвест СМ", як емітент цінних паперів, не розкрило на фондовому ринку регулярну річну інформацію за 2013 рік,  що є порушенням положень ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" з урахуванням вимог п.4 глави 4 розділу ІІ Положення № 2826 від 3 грудня 2013 року. Приватне акціонерне товариство "Будінвест СМ" не розкрило на фондовому ринку особливу інформацію емітента цінних паперів про зміну складу посадових осіб, яка відбулась в товаристві 24 березня 2014 року, що є порушенням положень ст. 41 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" з урахуванням вимог п.5 глави І розділу ІІ Положення № 2826 від 3 грудня 2013 року. Постановою Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №121-СХ-3-Е від 3 липня 2014 року про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1 020 гривень. Постанову винесено на підставі акту про правопорушення на ринку цінних паперів  №121-СХ-3-Е від 23 червня 2014 року, яким встановлено, що Приватне акціонерне товариство "Будінвест СМ" не розкрило на фондовому ринку регулярну річну інформацію за 2013 рік, що є порушенням вимог статті 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та не розкрило на фондовому ринку особливу інформацію емітента цінних паперів про зміну складу посадових осіб, яка відбулась в товаристві 24 березня 2014 року, що є порушенням положень ст. 41 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" з урахуванням вимог п.5 глави І розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 2826 від 3 грудня 2013 року. Приватне акціонерне товариство "Будінвест СМ", як емітент, який здійснив публічне (відкрите) розміщення облігацій підприємств, не розкрило на фондовому ринку регулярну квартальну інформацію емітента за І квартал 2014 року,  що є порушенням положень ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" з урахуванням вимог п.3 глави 3 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 2826 від 3 грудня 2013 року. Закон України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" визначає правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні. Відповідно до частини першої статті 1 Закону України від 30.10.1996 № 448/96-ВР "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин, далі – Закон № 448/96-ВР) державне регулювання ринку цінних паперів – це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Водночас, статтею 2 цього Закону передбачено, що проведення державного регулювання цінних паперів здійснюється, втому числі, і з метою дотримання учасниками ринку цінних паперів вимог актів законодавства. Згідно із положеннями статті 5 Закону № 448/96-ВР державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Відповідно до пункту 3 глави 3 розділу 2 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від № 2826 від 3 грудня 2013, розкриття квартальної інформації на фондовому ринку здійснюється шляхом її розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії. Квартальна інформація розкривається за перший, другий і третій квартали. Інформація щодо четвертого кварталу окремо не розкривається, а включається до регулярної річної інформації. Згідно до пункту 4 глави 4 розділу 2 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від № 2826 від 3 грудня 2013 розкриття регулярної річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування в офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії. Пунктом 5 глави І розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №     2826 від 3 грудня 2013 року встановлено, що розкриття особливої інформації має здійснюватись шляхом оприлюднення у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування в офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії. Проте, Приватним акціонерним товариством "Будінвест СМ" не розміщено регулярну квартальну інформацію за 1 квартал 2014 року у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, не опублікувало регулярну річну інформацію за 2013 рік у офіційному друкованому виданні та не розкрито на фондовому ринку особливу інформацію емітента цінних паперів про зміну складу посадових осіб. Господарським кодексом України передбачено притягнення до господарсько-правової відповідальності учасників господарських відносин за правопорушення у сфері господарювання. Зокрема, статтею 217 Господарського кодексу України до виду господарсько-правової відповідальності законодавцем віднесено застосування адміністративно-господарських санкцій відповідно до встановленого законом порядку уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Стаття 218 Господарського кодексу України встановлює підстави господарсько-правової відповідальності. Так, підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. За порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків (стаття 238 Господарського кодексу України). Відповідно до пункту 6 частини першої статті 11 Закону № 448/96-ВР Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Згідно статті 11 Закону № 448/96-ВР у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Враховуючи, що відповідачем не сплачено суму штрафних санкцій у розмірі 3    060 грн. суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню. Керуючись статтями 98, 160-163, 1832, 254, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - ПОСТАНОВИВ: 1. Позов Виконуючого обов'язки прокурора Октябрського району міста Полтави в інтересах держави в особі Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити. 2. Стягнути з Приватного акціонерного товариства "Будінвест СМ" (01131, м. Київ, вул.    Жилянська, 31, код ЄДРПОУ 34204546) штрафні санкції у розмірі 3    060 (три тисячі шістдесят) грн. на користь Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в дохід Державного бюджету України (61022, м. Харків, пл. Свободи, 5, Держпром 1 під'їзд, 4 поверх, кімнати 69-74, код ЄДРПОУ 38001105) на рахунок №    31115106700002 в УДКСУ у м. Полтава, МФО 831019, код УДКСУ 38019510, код платежу 21081100). Постанова набирає законної сили в порядку, встановленим статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги. Відповідно до пунктів 9, 10 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає. Суддя                                                                                              М.А. Бояринцева

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.02.2015
Оприлюднено26.02.2015
Номер документу42862135
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/20895/14

Ухвала від 20.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 13.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 12.08.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 12.08.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 10.08.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Постанова від 12.02.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні