Ухвала
від 23.02.2015 по справі 914/583/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

23.02.2015 р. Справа№ 914/583/14

Суддя господарського суду Львівської області Мазовіта А.Б., при секретарі Юрків М.Г., розглянувши матеріали справи

за заявою:Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, м.Львів; про:відстрочку виконання рішення суду у справі:№ 914/583/14 за позовом:Товариства з обмеженою відповідальністю «Львівське АТП-14631», м.Львів; до відповідача-1:Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, м.Львів; до відповідача-2:Товариства з обмеженою відповідальністю «Стрийське АТП», м.Стрий; про:визнання недійсними договорів та визнання права здійснення пасажирських перевезень на маршруті.

За участю представників:

від заявника (відповідача-1): Лучинин Р.М., представник (довіреність №1-1/372-2 від 02.02.2015 р.);

від стягувача (позивача): не з'явився;

від відповідача-2: не з'явився

ВСТАНОВИВ:

Департамент розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації звернувся до Господарського суду Львівської області із заявою про відстрочку виконання рішення суду у справі №914/583/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Львівське АТП-14631», м.Львів до Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, м.Львів та Товариства з обмеженою відповідальністю «Стрийське АТП», м.Стрий про визнання недійсними договорів та визнання права здійснення пасажирських перевезень на маршруті.

В судовому засіданні представник заявника підтримав вимоги поданої заяви, зазначив, що кошторисом на 2014 рік не були передбачені видатки по КЕКВ 2800 «Інші видатки», за якими здійснюється сплата судового збору. З метою недопущення припинення проведення платежів за платіжними дорученнями Департаменту та з метою належного виконання судового рішення, заявник звернувся до Департаменту фінансів Львівської ОДА. Згідно отриманої відповіді, заміна обсягів видатків між кодами економічної класифікації здійснюється Міністерством фінансів України за поданням головного розпорядника коштів - обласної державної адміністрації. У зв'язку із неможливістю здійснення негайного перерозподілу бюджетних призначень, що пов'язано із закінченням бюджетного року та тривалим періодом узгодження необхідних документів центральними органами виконавчої влади, заявник просив суд відстрочити виконання рішення в частині стягнення 2 436 грн. 00коп. судового збору до 01.05.2015 р.

Стягувач та відповідач-2 явку повноважних представників в судове засідання не забезпечили, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

Дослідивши матеріали заяви, суд прийшов до висновку, що подана заява про відстрочку виконання рішення суду підлягає задоволенню з наступних підстав.

Рішенням господарського суду від 12.05.2014 р. у справі №914/583/14 позов задоволено повністю, визнано недійсним договір № 1/14 про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування від 07.02.2014 року; визнано недійсним Тимчасовий договір № 4/2-14 про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування від 07.02.2014 року; визнано за Товариством з обмеженою відповідальністю "Львівське АТП-14631" право здійснювати пасажирські перевезення на автобусному маршруті загального користування № 775 Львів АВ - Трускавець АС на підставі договору № 26/12 про організацію перевезень на автобусному маршруті загального користування від 12 березня 2012р.; Визнано за Товариством з обмеженою відповідальністю "Львівське АТП-14631" право здійснювати пасажирські перевезення на автобусному маршруті загального користування № 775А Трускавець АС - Львів АВ на підставі договору № 27/12 про організацію перевезень на автобусному маршруті загального користування від 12 березня 2012р.; стягнено з Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Львівське АТП-14631" 2 436 грн. 00 коп. судового збору; стягнено з Товариства з обмеженою відповідальністю "Стрийське АТП" на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Львівське АТП-14631" 2436грн. 00 коп. судового збору.

Відповідно до ст. 121 ГПК України, при наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, за заявою сторони, державного виконавця, прокурора чи його заступника або за своєю ініціативою господарський суд, який видав виконавчий документ, у десятиденний строк розглядає це питання у судовому засіданні з викликом сторін, прокурора чи його заступника і у виняткових випадках, залежно від обставин справи, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, ухвали, постанови, змінити спосіб та порядок їх виконання.

Відстрочка або розстрочка виконання рішення допускаються у виняткових випадках і залежно від обставин справи. Отже, господарський суд не зобов'язаний задовольняти заяву про відстрочку або розстрочку виконання рішення.

Підставою для відстрочки, розстрочки, зміни способу та порядку виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у визначений строк або встановленим господарським судом способом. При цьому слід мати на увазі, що згоди сторін на вжиття заходів, передбачених статтею 121 ГПК, ця стаття не вимагає, і господарський суд законодавчо не обмежений будь-якими конкретними термінами відстрочки чи розстрочки виконання рішення. Проте, вирішуючи питання про відстрочку чи розстрочку виконання рішення, зміну способу і порядку виконання рішення, господарський суд повинен враховувати матеріальні інтереси сторін, їх фінансовий стан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявність інфляційних процесів у економіці держави та інші обставини справи, зокрема, щодо фізичної особи (громадянина) - тяжке захворювання її самої або членів її сім'ї, скрутний матеріальний стан, стосовно юридичної особи - наявну загрозу банкрутства, відсутність коштів на банківських рахунках і майна, на яке можливо було б звернути стягнення, щодо як фізичних, так і юридичних осіб - стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо (п. 7.2. постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.10.2012р. № 9).

Виходячи із наведеного, законодавець, у будь-якому випадку пов'язує відстрочення виконання судового рішення у судовому порядку з об'єктивними, непереборними, тобто, виключними обставинами, що ускладнюють вчасне виконання судового рішення.

Вирішуючи питання про відстрочку або розстрочку виконання рішення, на підставі ст. 121 ГПК України суд повинен встановлювати матеріальні інтереси обох сторін.

Як вбачається з матеріалів справи, пояснень представника заявника, негайне та одномоментне виконання рішення господарського суду унеможливлюється відсутністю коштів з відповідним призначенням при завершенні чергового бюджетного року та тривалим періодом узгодження необхідних документів центральними органами виконавчої влади.

Згідно ст. 4 5 ГПК України господарські суди здійснюють правосуддя шляхом прийняття обов'язкових до виконання на усій території України рішень, ухвал, постанов.

Відповідно до ст. 115 ГПК України рішення, ухвали, постанови господарського суду, що набрали законної сили, є обов'язковими на всій території України і виконуються у порядку, встановленому Законом України «Про виконавче провадження».

Пунктом 1 статті 33 ГПК України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

З огляду на викладене, враховуючи наявність обставин, що ускладнюють виконання рішення суду, суд приходить до висновку про доцільність відстрочення виконання судового рішення.

Керуючись ст.ст. 86, 121 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Задоволити заяву Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації про відстрочку виконання рішення суду від 12.05.2014р. у справі №914/583/14.

2. Відстрочити виконання рішення суду від 12.05.2014 р. у справі №914/583/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Львівське АТП-14631», м.Львів до Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, м.Львів та Товариства з обмеженою відповідальністю «Стрийське АТП», м.Стрий про визнання недійсними договорів та визнання права здійснення пасажирських перевезень на маршруті в частині стягнення з Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Львівське АТП-14631" 2436грн. 00 коп. судового збору до 01.05.2015 р.

Суддя Мазовіта А.Б.

Дата ухвалення рішення23.02.2015
Оприлюднено02.03.2015
Номер документу42866438
СудочинствоГосподарське
Суть:визнання недійсними договорів та визнання права здійснення пасажирських перевезень на маршруті.

Судовий реєстр по справі —914/583/14

Ухвала від 16.02.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 02.02.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 31.03.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 05.05.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 14.04.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 29.04.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 23.02.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Ухвала від 19.01.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Сухович Ю.О.

Ухвала від 11.12.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

Рішення від 12.05.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мазовіта А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні