Постанова
від 25.02.2015 по справі 872/2а-4/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

25 лютого 2015 рокусправа № 872/2а-4/15

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого судді: Коршуна А.О. (доповідач) суддів: Чередниченко В.Є. Олефіренко Н.А.

за участю секретаря судового засідання: Яковенко О.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську адміністративну справу №872/2а-4/15 за позовом:Нікопольської районної державної адміністрації Дніпропетровської області до: третя особа: про:ОСОБА_1 Публічне акціонерне товариство «Орджонікідзевський гірничо-збагачувальний комбінат» примусове відчуження земельної ділянки

ВСТАНОВИВ:

12.01.2015р. до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду звернулась Нікопольська районна державна адміністрація Дніпропетровської області (далі - Нікопольська РДА) з адміністративним позовом до ОСОБА_1, третя особа - Публічне акціонерне товариство « Орджонікідзевський гірничо-збагачувальний комбінат» (далі - ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК»), про примусове відчуження земельної ділянки / а.с. 1-5/.

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 15.01.2015р. за вищезазначеним адміністративним позовом відкрито провадження в адміністративній справі №872/2а-4/15 та справу призначено до судового розгляду / а.с. 60/.

Позивач посилаючись у позовній заяві на те, що відповідачу у справі - ОСОБА_1, на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ДП №021544 від 24.03.2004р. належить земельна ділянка площею 0,750 га та знаходиться на території Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області ( кадастровий номер - 12229855006:04:001:0008, цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства; категорія - землі сільськогосподарського призначення), ця земельна ділянка находиться в межах гірничого відводу, який надано ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» відповідно до акту №1921 від 26.12.2011р., у межах гірничого відводу підлягають використанню поклади марганцевих руд, ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» здійснює діяльність з видобутку корисних копалин (марганцевої руди) західної частини Нікопольського марганцевого родовища на території Нікопольського району Дніпропетровської області відповідно до спеціального дозволу на користування надрами №597 від 06.08.1996р., і є провідним підприємством України з видобутку, збагачення і переробки марганцевої руди, яка входить до переліку корисних копалин загальнодержавного значення, і ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» включено до переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави, крім цього третя особа є містоутворюючим підприємством, від результатів діяльності якого залежить формування бюджету певних сільських рад Нікопольського району та м.Орджонікідзе, і подальша робота ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» неможлива без розширення меж кар'єрів з видобування корисних копалин за рахунок відведення додаткових земельних ділянок в межах затвердженого гірничого відводу підприємства, але у кар'єрному полі з видобування корисних копалин. В межах гірничого відводу ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК», знаходяться земельні ділянки приватної власності сільськогосподарського призначення, в тому числі і земельна ділянка, яка належить відповідачу, що робить неможливим подальшу роботу підприємства без вирішення питання викупу цих земельних ділянок, отже питання викупу цих земельних ділянок для розширення кар'єрів видобування корисних копалин ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» обумовлена загальнодержавними інтересами і інтересами територіальної громади Нікопольського району у зв'язку з чим позивачем, відповідно до наданих чинним законодавством повноважень було прийнято розпорядження №Р-157/0/321-14 від 23.04.2014р. «Про початок процедури відчуження шляхом викупу земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних осіб, для суспільних потреб та затвердження відповідних попередніх заходів». Так відповідно до затвердженої процедури позивачем у липні 2014р. було направлено на адресу відповідача лист із запрошенням на засідання комісії з визначення розміру збитків власникам землі та користувачам, які будуть заподіяні внаслідок відчуження шляхом викупу для суспільних потреб. 22.07.2014р. відбулось засідання комісії на якому було повідомлено порядок викупу земельної ділянки, роз'яснено можливість відчуження земельної за викупною ціною, яка визначена на підставі експертної грошової оцінки земельної ділянки, або отримання іншої земельної ділянки замість відчужуваної, але відповідач відмовився від отримання іншої земельної ділянки замість відчужуваною, також було встановлено відсутність договорів оренди земельної ділянки , яка належить відповідачу. 08.08.2014р. позивачем прийнято розпорядження №Р-526/0/321-14 щодо відчуження земельної ділянки, яка належить відповідачу, для суспільних потреб шляхом викупу та визначено викупну ціну спірної земельної ділянки у розмірі 13224,11грн., та витрати зі сплати викупної ціни покладено на ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК», викупна ціна земельної ділянки визначена виходячи з звіту про експертну оцінку земельної ділянки, термін чинності звіту до 27.06.2015р. У подальшому відповідача було повідомлено листом від 11.08.2014р. за №202 про прийняття Нікопольською РДА рішення про викуп спірної земельної ділянки за викупною ціною 13224,11 грн., яке отримано 08.09.2014р., але відповідач не надав письмової згоди на проведення переговорів щодо умов викупу, що свідчить про відсутність добровільної згоди відповідача на викуп належної йому земельної ділянки для суспільних потреб. 26.11.2014р. Нікопольською РДА прийнято розпорядження №Р-854/0/321-14 про примусове відчуження земельної ділянки, яка належить відповідачу. Враховуючи вищенаведене та відповідно до положень Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності» позивач просив суд примусово відчужити у державну власність з мотивів суспільної необхідності земельну ділянку площею 0,750 га, що належить ОСОБА_1 на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ДП №021544 від 24.03.2004р. та має наступні характеристики: місцезнаходження - на території Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області; площа - 0,750 га; кадастровий номер - 1222985500:04:001:0008; цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства; категорія - землі сільськогосподарського призначення; за ціною 13221,11 грн. (тринадцять тисяч двісті двадцять одна гривня 11 коп.) під розміщення об'єктів, пов'язаних із видобуванням корисних копалин загальнодержавного значення (розширення Олександрівського кар'єру ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» з видобутку корисних копалин загальнодержавного значення), зобов'язати ОСОБА_1 звільнити земельну ділянку площею 0,750 га, яка розташована на території Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області; кадастровий номер - 1222985500:04:001:0008, протягом 5 (п'яти) днів з дня набрання постанови суду законної сили.

Відповідачем - ОСОБА_1, було надано суду письмові заперечення на адміністративний позов / а.с. 65-70/, у яких відповідач, з у урахуванням додаткових пояснень /а.с. 76-78,123-124,142/, заперечував проти адміністративного позову, оскільки позивачем було порушено визначений чинним законодавством порядок викупу земельних ділянок для суспільних потреб, а саме : - порушено місячний строк від дати надходження пропозиції для прийняття рішення про викуп земельної ділянки; - позивачем в односторонньому порядку було встановлено викупну ціну відчужуваної земельної ділянки без укладення тристороннього договору, позивач не повідомив відповідача про проведення 22.07.2014р. засідання постійної комісії з визначення розміру збитків; що свідчить про порушення позивачем порядку проведення досудової процедури викупу земельної ділянки та порядку щодо визначення розміру збитків і викупної ціни відчужуваної земельної ділянки, крім цього відповідач не погоджується з експертною оцінкою земельної ділянки, оскільки експертом свідомо занижена нормативна оцінка земельної ділянки, що призвело до безпідставного заниження викупної ціни спірної земельної ділянки. Також відповідач наполягає на тому, що він свою згоду на викуп земельної ділянки не надавав, у тому числі і у письмовій формі, що свідчить про передчасність звернення позивача до суду з даним адміністративним позовом. З огляду на вищенаведені обставини відповідач просив суд відмовити у задоволенні адміністративного позову у повному обсязі.

Третя особа - ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК», надала суду письмові пояснення на адміністративний позов / а.с. 71-72/, у яких з урахуванням письмових пояснень / а.с. 113-117,118,125-129/ зазначила, що підприємство є найбільшим в Україні виробником марганцевої руди, яке здійснює розробку західної частини Нікопольського родовища, марганцева руда, яка виробляється підприємством входить до переліку корисних копалин загальнодержавного значення, і підприємство має стратегічне значення для економіки держави та входить до відповідного переліку підприємств, гірничі роботи на підприємстві ведуться відкритим способом та зараз виробництво складається з 7 діючих кар'єрів, 2 збагачувальних та однієї збагачувально-агломераційної фабрики, залізничного і автотранспортного цеху, комплексу необхідних допоміжних цехів, але в даний час діяльність підприємства неможлива без розширення меж діючих кар'єрів за рахунок відведення додаткових земельних ділянок в межах затвердженого гірничого відводу підприємства, але в кар'єрних полях, в межах гірничого відводу підприємства, знаходяться земельні ділянки, які належать іншим особам, у тому числі і відповідачу у даній справі, у зв'язку з чим необхідно вирішити питання викупу земельних ділянок по фронту роботи кар'єрів у тому числі і земельної ділянки відповідача. Тому 27.06.2013р. підприємство звернулось до Нікопольської РДА , якою 23.04.2014р. було прийнято відповідне розпорядження про початок процедури відчуження шляхом викупу земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних осіб, для суспільних потреб та затвердження відповідних попередніх заходів, та позивачем було проведено відповідні засідання постійної комісії в присутності відповідача, визначено експертну оцінку спірної земельної ділянки, яка належить відповідачу та яка становить 13224,11 грн., але відповідач відмовився від проведення переговорів щодо викупу земельної ділянки. Тривале не вирішення питання щодо викупу спірної земельної ділянки негативно впливає на роботу підприємства, так на даний час зупинено роботу 1 кар'єру і на межі зупинення роботи ще 4 кар'єрів, це все суттєво впливає на результати роботи підприємства, і як наслідок має негативний вплив на економіку держави в цілому, оскільки підприємство має стратегічне значення для економіки та безпеки держави, що свідчить про необхідність вирішення цього питання у як найшвидший час, тому підприємство підтримує заявлені позовні вимоги та просило задовольнити адміністративний позов у повному обсязі.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав доводи викладені у адміністративному позові та просив суд задовольнити адміністративний позов у повному обсязі з підстав, які зазначені у адміністративному позові та у додаткових письмових поясненнях, які були надані суду під час розгляду ним даної справи.

Представник відповідача у судовому засіданні під час розгляду даної справи заперечував проти позову у зв'язку з його необґрунтованістю та безпідставністю та просив суд відмовити позивачу у задоволенні адміністративного позову у повному обсязі з підстав, які зазначені у запереченнях на адміністративний позов та додаткових письмових поясненнях до заперечень на адміністративний позов.

Представники третьої особи у судовому засіданні підтримали адміністративний позов та просили суд задовольнити заявлені позивачем позовні вимоги у повному обсязі.

Заслухавши у судовому засіданні представників позивача, відповідача та третьої особи, перевіривши матеріали даної адміністративної справи, суд вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Під час розгляду даної адміністративної справи судом встановлено, що згідно акту про надання гірничого відводу №1921 від 26.12.2011р., який видано Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» надано гірничий відвід з метою розробки західної частини Нікопольського родовища марганцевих руд / а.с. 31-32/, з метою видобування корисних копалин ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» отримано спеціальний дозвіл на користування надрами західної частини Нікопольського родовища, місцезнаходження Дніпропетровська область, Нікопольський район, №597 від 06.08.1996р. / а.с. 30/.

Також у судовому засіданні під час розгляду даної адміністративної справи судом встановлено, що на території гірничого відводу №1921 від 26.12.2011р., який видано Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК», знаходяться земельні ділянки, які належить на праві власності іншим особам, у тому числі відповідачу у даній адміністративній справі ОСОБА_1 / а.с. 73,74/.

Так, відповідно до державного акту на право приватної власності на землю серії ДП №021544 від 24.03.2004р. ОСОБА_1, відповідачу у даній адміністративній справі, належить земельна ділянка площею 0,750 га, яка знаходиться на території Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області (кадастровий номер - 1222985500:04:001:0008, цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства; категорія - землі сільськогосподарського призначення)/ а.с. 32-33/ і саме ця земельна ділянка, серед інших, знаходиться в межах гірничого відводу ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК».

Спірні правовідносини, які виникли між сторонами у даній справі. з приводу вирішення питання відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності, врегульовано положеннями Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності» (далі - Закон).

Так відповідно до положень ст. 1 Закону примусове відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, з мотивів суспільної необхідності це перехід права власності на земельні ділянки, інші об'єкти нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, до держави чи територіальної громади з мотивів суспільної необхідності за рішенням суду; суспільна необхідність - обумовлена загальнодержавними інтересами або інтересами територіальної громади виключна необхідність, для забезпечення якої допускається примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, у встановленому законом порядку.

ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» є провідним підприємством України з видобутку, збагачення і переробки марганцевої руди, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1734 від 23.12.2004р. ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» включено до переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, і згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №827 від 12.12.1994р., марганцева руда є корисною копалиною загальнодержавного значення, при цьому необхідно зазначити, що від діяльності гірничо-збагачувальних комбінатів залежить загальний стан металургійної галузі держави, і подальша безперебійна робота місцевоутворюючого підприємства, яким є ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК», вимагає розширення меж кар'єрів з видобування корисних копалин за рахунок відведення додаткових земельних ділянок в межах гірничого відводу /а.с. 41-46/, у зв'язку з чим суд вважає, що у даному випадку знайшов своє підтвердження факт наявність суспільної необхідності примусового відчуження земельної ділянки, яка належить відповідачу, з урахуванням загальнодержавних інтересів та інтересів територіальної громади, які полягають у забезпеченні функціонування ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК», яке є підприємством, що має стратегічне значення для держави та містоутворюючим підприємством, яке має суттєвий вплив на формування бюджету селищних рад Нікопольського району Дніпропетровської області та м. Орджонікідзе.

Відповідно до положень ст. 7 Закону - органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень та в порядку, визначених цим Законом, мають право викупу земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для таких, сер іншого, суспільних потреб: - забезпечення національної безпеки і оборони; - будівництво, капітальний ремонт, реконструкція та обслуговування лінійних об'єктів та об'єктів транспортної і енергетичної інфраструктури (доріг, мостів, естакад, нафто-, газо- та водопроводів, ліній електропередачі, зв'язку, аеропортів, морських портів, нафтових і газових терміналів, електростанцій) та об'єктів, необхідних для їх експлуатації.

Враховуючи необхідність розширення меж кар'єрів з видобування корисних копалин за рахунок відведення додаткових земельних ділянок в межах гірничого відводу ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» звернувся до Нікопольської РДА з листом за вих. №383-102 від 27.06.2013р. щодо вирішення питання викупу земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних осіб, для суспільних потреб / а.с. 6/ та розпорядженням голови Нікопольської РДА №Р-157/0/321-14 від 23.04.2014р. розпочата процедура відчуження шляхом викупу земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних осіб та затверджені необхідні попередні заходи / а.с. 7-8/.

Відповідно до протоколу №8 від 22.07.2014р. засідання комісії з визначення розміру викупної ціни земельних ділянок, які відчужуються шляхом викупу та перебувають у власності фізичних осіб, для суспільних потреб (розміщення та обслуговування об'єктів, пов'язаних із видобуванням корисних копалин) землевласникам - фізичним особам, доведений порядок викупу земельних ділянок, розмір викупної ціни кожної земельної ділянки, та було запропоновано отримати інші рівноцінні земельні ділянки /а.с. 10/.

08.08.2014р. позивачем прийнято розпорядження №Р-526/0/321-14 щодо відчуження земельної ділянки, яка належить відповідачу, для суспільних потреб шляхом викупу / а.с. 11/, яким визначено викупну ціну цієї земельної ділянки у розмірі 13224,11грн., та витрати зі сплати викупної ціни покладено на ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК».

При цьому необхідно зазначити, що викупна ціна земельної ділянки визначена виходячи з звіту про експертну оцінку земельної ділянки, термін чинності звіту - до 27.06.2015р. / а.с. 14-24/, що свідчить про дотримання позивачем вимог ст. 5 Закону. Експертно грошова оцінка спірної земельної ділянки / а.с. 14-24/ була проведена відповідно до ч. 2 ст. 19 Закону України «Про оцінку земель» на основі методичного підходу капіталізації чистого операційного або рентного доходу від використання земельних ділянок з урахуванням їх використання за цільовим призначенням встановленим на день прийняття рішення про викуп цієї земельної ділянки для суспільних потреб.

11.08.2014р. позивачем було надіслано за №202 на адресу відповідача письмове повідомлення про прийняття Нікопольською РДА розпорядження №Р-526/0/321-14 від 08.08.2014р. про викуп спірної земельної ділянки за викупною ціною 13224,11 грн. / а.с. 12/, яке отримано відповідачем згідно поштового повідомлення 08.09.2014р. / а.с. 12 зворотна сторона/.

Але відповідач всупереч вимог ч. 1 ст. 11 Закону не надав письмової відповіді на отримане ним письмове повідомлення позивача, що було розцінено як відсутність у нього добровільної згоди на викуп належної йому земельної ділянки для суспільних потреб, у зв'язку з чим позивачем 26.11.2014р. було прийнято розпорядження №Р-854/0/321-14 про примусове відчуження земельної ділянки, яка належить ОСОБА_1, площею 0,75 га з мотивів суспільної необхідності / а.с. 13/.

Відповідно до частини 1 статті 15 Закону, в разі неотримання згоди власника земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з викупом цих об'єктів для суспільних потреб зазначені об'єкти можуть бути примусово відчужені у державну чи комунальну власність лише як виняток з мотивів суспільної необхідності і виключно під розміщення: об'єктів національної безпеки і оборони; лінійних об'єктів та об'єктів транспортної і енергетичної інфраструктури (доріг, мостів, естакад, магістральних трубопроводів, ліній електропередачі, аеропортів, морських портів, нафтових і газових терміналів, електростанцій) та об'єктів, необхідних для їх експлуатації; об'єктів, пов'язаних із видобуванням корисних копалин загальнодержавного значення; об'єктів природно-заповідного фонду; кладовищ. Частиною 2 цієї статі передбачено, що примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, допускається, як виняток, з мотивів суспільної необхідності лише в разі, якщо будівництво зазначених у частині першій цієї статті об'єктів передбачається здійснити із застосуванням оптимального варіанта з урахуванням економічних, технологічних, соціальних, екологічних та інших чинників, а частиною 3 цієї статті визначено, що примусове відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності здійснюється за рішенням суду.

Щодо доводів відповідача та його представників, які наведені ним в обґрунтування заперечень проти адміністративного позову, то колегія суддів вважає, за необхідне зазначити, що відповідачем, який був належним чином повідомлений Нікопольської РДА про прийняте рішення щодо викупу земельної ділянки площею 0,750 га, яка належить йому на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ДП №021544 від 24.03.2004р. та має наступні характеристики: місцезнаходження - на території Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області; площа - 0,750 га; кадастровий номер - 1222985500:04:001:0008; цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства; категорія - землі сільськогосподарського призначення; за ціною 13221,11 грн. під розміщення об'єктів, пов'язаних із видобуванням корисних копалин загальнодержавного значення (розширення Олександрівського кар'єру ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» з видобутку корисних копалин загальнодержавного значення) / а.с. 12/, під час розгляду даної справи не було надано суду в порушення вимог ст.. 71 КАС України, будь-яких належних письмових доказів щодо оскарження ним в установлений чинним законодавством порядок та спосіб рішень Нікопольської РДА ( у вигляді розпоряджень) №Р-157/0/321-14 від 23.04.2014р. та №Р-526/0/321-14 від 08.08.2014р. про існування і зміст яких йому було відомо, що свідчить про неналежне використання ОСОБА_1 наданих йому чинним законодавством України прав щодо захисту свого права власності на земельну ділянку.

Також колегія суддів критично оцінює наданий представником відповідача звіт про оцінку спірної земельної ділянки / а.с. 84-100/, оскільки при визначені ціни оцінювачем було не застосовано методичний підхід капіталізації чистого операційного або рентного доходу від використання земельних ділянок з урахуванням їх використання за цільовим призначенням встановленим на день прийняття рішення про викуп цієї земельної ділянки для суспільних потреб, а було застосовано методичний підхід співставлення цін продажу сільськогосподарських земель, продаж яких не передбачена чинним законодавством України, що суперечить ч. 2 ст. 19 Закону України «Про оцінку земель».

Оцінюючи усі докази, які були досліджені судом у їх сукупності, враховуючи зазначені норми чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, які виникли між сторонами у даній адміністративній справі, колегія суддів вважає, що позивачем, який є органом виконавчої влади та у спірних правовідносинах виступає у якості суб'єкта владних повноважень, надано достатньо доказів стосовно наявності у даному випадку суспільної необхідності у примусовому вилучені земельної ділянки, яка належить відповідачу для розміщення об'єктів, які визначені ч. 1 ст. 15 Закону, і діяльність ПАТ«Орджонікідзевський ГЗК» з видобування корисних копалин західної частини Нікопольського родовища в межах наданого гірничого відводу не можлива без припинення права власності відповідача на спірну земельну ділянка, а тому суд приходить до висновку, що заявлені позивачем у справі позовні вимоги знайшли своє підтвердження під час розгляду справи, а тому підлягають задоволенню і необхідно адміністративний позов задовольнити, примусово відчужити у державну власність з мотивів суспільної необхідності земельну ділянку площею 0,750 га, що належить відповідачу на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ДП №021544 від 24.03.2004р. та має наступні характеристики: місцезнаходження - на території Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області; площа - 0,750 га; кадастровий номер - 1222985500:04:001:0008; цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства; категорія - землі сільськогосподарського призначення; за ціною 13221,11 грн. під розміщення об'єктів, пов'язаних із видобуванням корисних копалин загальнодержавного значення (розширення Олександрівського кар'єру ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» з видобутку корисних копалин загальнодержавного значення), зобов'язати відповідача звільнити земельну ділянку площею 0,750 га, яка розташована на території Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області; кадастровий номер - 1222985500:04:001:0008, протягом 5 (п'яти) днів з дня набрання постанови суду законної сили.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 1,7,11,15,16 Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності» , ст. 183-1, ст.ст. 7-11,158-163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Примусово відчужити у державну власність з мотивів суспільної необхідності земельну ділянку площею 0,750 га, що належить ОСОБА_1 на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ДП №021544 від 24.03.2004р. та має наступні характеристики: місцезнаходження - на території Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області; площа - 0,750 га; кадастровий номер - 1222985500:04:001:0008; цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства; категорія - землі сільськогосподарського призначення; за ціною 13221,11 грн. (тринадцять тисяч двісті двадцять одна гривня 11 коп.) під розміщення об'єктів, пов'язаних із видобуванням корисних копалин загальнодержавного значення (розширення Олександрівського кар'єру ПАТ «Орджонікідзевський ГЗК» з видобутку корисних копалин загальнодержавного значення).

Зобов'язати ОСОБА_1 звільнити земельну ділянку площею 0,750 га, яка розташована на території Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області; кадастровий номер - 1222985500:04:001:0008, протягом 5 (п'яти) днів з дня набрання постанови суду законної сили.

Постанова суду може бути оскаржена протягом десяти днів з дня отримання копії постанови шляхом подання апеляційної скарги до Вищого адміністративного суду України через Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд.

Повний текст виготовлено - 27.02.2015р.

Головуючий: А.О. Коршун

Суддя: В.Є. Чередниченко

Суддя: Н.А. Олефіренко

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.02.2015
Оприлюднено06.03.2015
Номер документу42928864
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —872/2а-4/15

Ухвала від 07.05.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кравцов О.В.

Ухвала від 27.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кравцов О.В.

Ухвала від 17.03.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Постанова від 25.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 15.01.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні