cpg1251
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 березня 2015 р.м.ОдесаСправа № 821/4089/14
Категорія: 8 Головуючий в 1 інстанції: Войтович І.І.
Одеський апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого судді -Кравець О.О. судді -Домусчі С.Д. судді -Турецької І.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 05.12.2014 р. по справі за адміністративним позовом Приватного підприємства "Стрікс" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
ПП "Стрікс" звернулося до суду із позовом до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві та після уточнення позовних вимог просило визнати протиправними дії відповідача по проведенню зустрічної звірки ПП "Стрікс", за результатами якої складено акт від 18.08.2014 р. №1908/26-59-22-08/38996759 "Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ПП "Стрікс" щодо підтвердження господарських відносин за період березень, квітень, травень та червень 2014р. ", визнати протиправними дії ДПІ у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, які полягають в зміні в електронній базі даних Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів АІС "Податковий блок" показників податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ, які задекларовані ПП "Стрікс" за період березень - червень 2014 р., на підставі акту від 18.08.2014 р. №1908/26-59-22-08/38996759 "Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ПП "Стрікс" щодо підтвердження господарських відносин за період березень, квітень, травень та червень 2014р. "; зобов'язати ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відновити в електронній базі даних Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів АІС "Податковий блок" показники податкових зобов'язань та податкового кредиту, задекларованих ПП "Стрікс" за період березень - червень 2014 р., та які були змінені на підставі акту від 18.08.2014 р. №1908/26-59-22-08/38996759 "Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ПП "Стрікс" щодо підтвердження господарських відносин за період березень, квітень, травень та червень 2014р. ".
Постановою Херсонського окружного адміністративного суду від 05 грудня 2014 року позов був задоволений.
Не погоджуючись з постановою суду представник відповідача подав апеляційну скаргу, в якій вважає вказану постанову прийнятою з порушенням норм процесуального та матеріального права, просив її скасувати та прийняти нову , якою у задоволенні позову відмовити.
Особи, що беруть участь у справі, про час і місце судового розгляду були сповіщені належним чином відповідно до ст.34 -39 КАС України, але до судового засідання не з'явилися ,представником позивача було надано письмову заяву про розгляд справи за його відсутності , а тому суд відповідно до п.1, 2 ч.1 ст.197 КАС України розглядає справу в порядку письмового провадження.
Апеляційний суд, заслухавши доповідача, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість постанови суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно вимог ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до положень п.73.5 ст.73 Податкового Кодексу України, з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.
Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.
Відповідно до положень п. 2.1 Наказу ДПА України № 236 від 22.04.2011 року "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок", для проведення зустрічних звірок відбираються суб'єкти господарювання (контрагенти платника податків), щодо яких виникла необхідність у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків, в тому числі відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Судом 1-ої інстанції було встановлено , що посадовою особою Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві на підставі службового посвідчення було здійснено заходи з метою проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ПП "Стрікс" щодо підтвердження господарських відносин за період березень, квітень, травень та червень 2014р.,за результатом яких було складено акт від 18.08.2014 р. №1908/26-59-22-08/38996759 про неможливість її проведення, у зв'язку тим, що відповідно до інформації ІС "Податковий блок", яка була використана ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, станом на момент проведення зустрічної звірки, стан підприємства: 9 - направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходженням ,крім того, в акті було вказано ,що звіркою встановлено порушення -п.п.16.1.11 п.16.1 ст.16, п.45.2 ст.45 податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI , ст. 93 Цивільного кодексу України, ст.1, ст.9, ст. 19 Закону України від 15.03.2003 р. №755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (зі змінами та доповненнями). Звіркою виявлено порушення ПП "Стрікс" п. 187.1. ст. 187, п.198.1 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VI із змінами та доповненнями, у зв'язку з тим, що задекларовані податкові зобов'язання та податковий кредит за період березень, квітень, травень, та червень 2014 р. підтвердити неможливо.
На підставі вищенаведеного акта перевірки відповідачем було здійснено коригування в інформаційній базі "Система автоматизованого співставлення податкового кредиту та зобов'язань у розрізі контрагентів "Система "Податковий блок" ДПС України".
За результатами даної перевірки відповідачем не приймалися податкові повідомлення-рішення про визначення позивачу грошових зобов'язань.
Акт зустрічної звірки посилається на:
- акт №2264/26-55-22-03/39130940 від 05.08.2014 року "Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання", ПП «Фієста - Торг» (код за ЄДРПОУ 39130940), зареєстрованого в ДПІ у Печерському р-ні ГУ Міндоходів у м. Києві з питань взаємовідносин з контрагентами за період з 01.05.2014 по 30.06.2014р.
- акт №277 /21-03- 22-06/37744423 від 06.08.2014 року "Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Агрострой Інвест» (код за ЄДРПОУ 37744423), зареєстрованого в ДПІ у м.Херсоні ГУ Міндоходів у Херсонській обл. з питань взаємовідносин з контрагентами.
- акт №2627/14-02-22-01/23081952 від 31.07.2014року "Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання",ПП «Золотий Єстамп» (податковий номер 23081952), зареєстрованого вДПІ у Ленінському р-ні ГУ Міндоходів у м. Миколаєві з питань взаємовідносин з контрагентами.
Апеляційний суд вважає, що акт зустрічної звірки не є рішенням суб'єкта владних повноважень у розумінні ст.17 КАС України , не зумовлює виникнення будь-яких прав і обов'язків для осіб, робота (діяльність) яких перевірялися, тому його висновки не можуть бути предметом спору.
Апеляційний суд вважає, що зі змісту акту про неможливість проведення зустрічної звірки ПП "Стрікс" від 18.08.2014 р. неможливо напевно встановити підставу відбору ПП "Стрікс" для проведення зустрічної звірки, оскільки в Акті від 18.08.2014 р. напевно не визначений платник податків, щодо якого виникла необхідність у зіставленні його даних первинних бухгалтерських та інших документів з даними позивача з метою підтвердження господарських відносин між ними, крім того орган ДПІ - ініціатор звірки не зазначений, посилання на наявність запиту у формі, передбаченій п. 3.1 Наказу №236, - відсутнє.
Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.
Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначений Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1232 (надалі також - Порядок 1232).
Згідно із пунктом 5 абзацу 3 пункту 73.3 статті 73 Податкового кодексу України проведення зустрічної звірки платника податків є однією з підстав для направлення письмового запиту про подання інформації.
Згідно з п.п.1-4, 6,7 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010р. №1232 , зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань. З метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту. Орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку. У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку. За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.
Таким чином, згідно вказаних норм закону, у податкового органу відсутні повноваження по здійсненню в рамках проведення зустрічних звірок контролю за додержанням позивачем податкового законодавства. Зустрічна звірка є заходом інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби, в той час як функція податкового органу щодо контролю за дотриманням податкового та іншого законодавства реалізується шляхом проведення перевірок платників податків в порядку, визначеному Податковим кодексом України .
Також, зі змісту наведених вище нормативно-правових положень слідує, що проведенню зустрічної звірки має передувати направлення платнику завіреного печаткою органу державної податкової служби запиту про надання інформації та її документального підтвердження рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
Судом апеляційної інстанції було встановлено , що відповідачем під час розгляду справи не було надано доказів вручення запиту щодо надання письмової інформації та документального підтвердження господарських відносин із контрагентами їх реальність та повноти відображення в обліку за період березень,квітень ,травень, червень 2014 року, та його документального підтвердження.
Відповідно до п.3.1. наказу ДПА України №236 від 22.04.2011 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок» , з метою проведення зустрічної звірки орган ДПС, що ініціює проведення такої звірки (далі - орган ДПС - ініціатор) надсилає органу ДПС, на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання (далі - орган ДПС-виконавець), запит про проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (додаток 1) за допомогою Інформаційної системи "Зустрічні звірки" (далі - ІС "Зустрічні звірки").
Відповідно до положень ч.1 ст.18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.
Згідно ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», у разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.
У разі ненадання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, встановленою для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Таким повідомленням, відповідно до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року для податкового органу є повідомлення за формою № 18-ОПП.
Якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направлення державному реєстратору відповідного повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. № 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною 12 ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» . Копія повідомлення підшивається до реєстраційної частини облікової справи платника податків. Про направлення повідомлення вноситься запис до журналу обліку повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. № 19-ОПП (додаток 25).
Судом 1-ої інстанції було встановлено ,що згідно із витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 02.12.2014 року, ПП "Стрікс" надавалися державному реєстратору підтвердження відомостей про юридичну особу 14.08.2014 р., 19.08.2014 р., 20.08.2014 р., 26.08.2014 р., 28.08.2014 р., 02.09.2014 р. та 30.09.2014 р. Також, в даному витягу зазначено місцезнаходження позивача: 37000, Херсонська області, м. Херсон, Суворовський район, вул. 21 Січня, будинок 37, офіс 614.
Таким чином, суд апеляційної інстанції вважає,що оскільки крім акту про результати інформативної перевірки, відповідачем на підтвердження факту відсутності ПП "Стрікс" за місцезнаходженням інших належних доказів не надано, висновки податкового органу в зазначеній частині не є доведеними.
Крім того, відповідно до положень п.4.4. наказу ДПА України №236 від 22.04.2011 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок» , у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (далі - акт) (додаток 3), реєструє його у журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання довідки про результати проведення зустрічної звірки) (далі - журнал реєстрації довідок/актів) (додаток 4) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.
У додатку №3 наказу №236 затверджено зразок форми акту про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання.
У п.15 форми акту, у разі наявності зазначається інша інформація (в т. ч. отримана від підрозділів податкової міліції), що має відношення до питань запиту і може бути використана органом-ініціатором при перевірці. Одночасно надаються належним чином завірені копії таких документів, що не підтверджують дані платника податків, наведені у запиті.
Судом першої інстанції було встановлено, що податковим органом зустрічної звірки ПП "Стрікс" не проведено, дії по співставленню даних первинних бухгалтерських та інших документів позивача не здійснено, а висновки акту були зроблені податковим органом на підставі аналізу інформаційних баз даних, без отримання інформації від платника податків, відносно якого проводилась звірка.
Таким чином, апеляційний суд вважає ,що відповідачем був порушений порядок та спосіб проведення зустрічної звірки, який врегульований п. 73.5 статті 73 ПК України та Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1232 .
Наказ Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2013 року № 165 (далі - Наказ № 165) не містить детальної регламентації порядку уточнення результатів автоматизованого співставлення на центральному рівні податкової звітності з податку на додану вартість, як це було регламентовано Наказом ДПА України від 18.04.2008 року № 266 (п.2.21. Методичних рекомендацій), проте пунктом 1.1. Методичних рекомендацій № 165 визначено, що ці Методичні рекомендації запроваджуються в органах Міністерства доходів і зборів України з метою поліпшення адміністрування податків, повноти декларування податкових зобов'язань в умовах впровадження спеціального програмного забезпечення для удосконалення діючих процедур проведення камеральних перевірок, що покращить якість матеріалів перевірок та сприятиме зменшенню термінів їх проведення.
Відповідно до п.п.2.5.6. Методичних рекомендацій № 165, до впровадження у промислову експлуатацію АС "Камеральна електронна перевірка" за результатами проведеного аналізу та зіставлення даних автоматизованого контролю податкової звітності, інформації з інших джерел формується Висновок про наявність значної кількості ризиків після проведеної камеральної перевірки, які будуть підставою для прийняття рішення про проведення планової/позапланової документальної виїзної/невиїзної перевірки (далі - висновок). Після впровадження в промислову експлуатацію АС "Камеральна електронна перевірка" Висновок формується в електронному вигляді разом з Актом/Довідкою про результати електронної камеральної перевірки.
З наведених положень Методичних рекомендацій № 165 випливає, що вони стосується порядку організації та проведення камеральних перевірок платників податків, і наявність значної кількості ризиків після проведеної камеральної перевірки будуть підставою для прийняття рішення про проведення саме документальної перевірки платника податків (планової чи позапланової, виїзної чи невиїзної).
Таким чином , наказ Міндоходів України від 14.06.2013 року № 165, не передбачає права податкового органу здійснювати коригування показників податкової звітності в електронних базах даних податкового органу на підставі зустрічної звірки і тим більше на підставі Акта про неможливість проведення зустрічної звірки.
Наведені законодавчі положення дають підстави для висновку про те, що процес зіставлення даних податкової звітності з ПДВ у розрізі контрагентів є формальним рівнем податкового контролю, на стадії якого податковий орган фактично порівнює задекларовані контрагентами кореспондуючі суми податкових зобов'язань та податкового кредиту з метою оперативного виявлення платників, що підлягають документальній перевірці.
Зазначений етап контрольно-перевірочної роботи не передбачає здійснення податковим органом оцінки дотримання платником вимог податкового законодавства та аналізу змісту та характеру правовідносин, що стали підставою для формування даних податкового обліку платника. Адже питання правильності відображення платником в обліку проведених господарських операцій досліджуються податковим органом при проведенні податкової перевірки платника з дослідженням фінансово-господарських документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податку.
Сама по собі здійснена ДПІ податкова кваліфікація операцій за відсутності відмінності між задекларованими показниками податкової звітності контрагентів не може слугувати підставою для внесення змін до Системи автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України. Висновок щодо правильності (або недостовірності) задекларованих платником даних податкового обліку як підстави для внесення змін до вказаної бази даних може бути зроблений податковим органом після визначення платникові податкових зобов'язань та їх узгодження у встановленому законом порядку.
Однак, , як встановлено судами 1-ої та апеляційної інстанції, за наслідками даної звірки податкові повідомлення-рішення не приймались і відповідно податкові зобов'язання не узгоджувались.
Таким чином, апеляційний суд погоджується із висновками суду 1-ої інстанції, щодо наявності підстав для задоволення позову.
Апеляційний суд вважає, що судом першої інстанції правильно застосовані норми матеріального та процесуального права, вірно встановлено фактичні обставини справи та дана правова оцінка, постановлене рішення суду першої інстанції викладена достатньо повно, висновки обґрунтовані з посиланням на конкретні норми законів України та відповідає чинному законодавству.
Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, оскільки ґрунтуються на невірному трактуванні позивачем фактичних обставин і норм матеріального права.
Згідно з ч.2 ст.200 КАС України (в редакції на момент вчинення процесуальної дії) не може бути скасовано правильне по суті рішення суду з одних лише формальних міркувань.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 198 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін.
Таким чином , апеляційний суд доходить до висновку, що не має підстав в межах доводів апеляційної скарги для скасування чи зміни постанови суду 1-ої інстанції .
Керуючись ч.1 ст. 195, ст.197, п.1 ч.1. ст.198, 200, п.1 ч.1 ст. 205,ст. 206,210, 211, 212 , ч. 5 ст. 254 КАС України, апеляційний суд
У Х В А Л И В :
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві залишити без задоволення, а постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 05.12.2014 р. - без змін.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі ,та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом 20-ти днів з дня набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.
Головуючий суддя Кравець О.О.
Суддя Домусчі С.Д.
Суддя Турецька І.О.
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.03.2015 |
Оприлюднено | 25.03.2015 |
Номер документу | 43117164 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Кравець О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні