Ухвала
від 31.07.2009 по справі 2а-4391/09/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

м. Запоріжжя, вул. Кремлівська, 65-в

 

УХВАЛА

ПРО ВІДКРИТТЯ ПРОВАДЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНІЙ СПРАВІ

31 липня

2009 року

Справа №

2а-4391/09/0870

                               

    Суддя Запорізького окружного

адміністративного суду Прудивус О.В., перевіривши матеріали адміністративного

позову

 

за

позовною заявою:

Інспекції

державного архітектурно-будівельного контролю у Запорізькій області

                               до:

товариства

з обмеженою відповідальністю «Брегон-Інжиніринг»

                             про:

стягнення

штрафу,

та

виконання вимог ст.ст. 105, 106 КАС України,

 

ВСТАНОВИВ:

 

    30.07.2009 Інспекція державного

архітектурно-будівельного контролю у Запорізькій області (далі - позивач)

звернулась до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом до

товариства з обмеженою відповідальністю «Брегон-Інжиніринг» (далі -

відповідач), в якій позивач просить стягнути з відповідача до державного

бюджету штраф за правопорушення у сфері містобудування у розмірі 2 100 гривень.

За правилами п. 4 ч. 1 ст. 107 КАС України суддя після

одержання позовної заяви з'ясовує, чи належить позовну заяву розглядати в

порядку адміністративного судочинства і чи підсудна позовна заява даному

адміністративному суду.

    Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 КАС України

компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта

владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Згідно з ч. 2 ст. 10 Закону України «Про архітектурну

діяльність» від 20.05.1999              

№ 687-XIV державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд здійснює

центральний орган виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та

архітектури. Державний контроль та нагляд у системі центрального органу виконавчої

влади з питань будівництва, містобудування та архітектури здійснює Державна

архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи.

З огляду на викладене Державна архітектурно-будівельна

інспекція України та її територіальні органи законодавцем віднесено до

суб'єктів владних повноважень.

Пунктом 1 Положення про інспекції державного

архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим, областях, мм.

Києві і Севастополі, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку

та будівництва України від 19.11.2007 № 317, зареєстрованого в Міністерстві

юстиції України 10.12.2007 за № 1361/14628 (далі - Положення), визначено, що

інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці

Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - інспекції державного

архітектурно-будівельного контролю) є територіальними органами Державної

архітектурно-будівельної інспекції (далі - Держархбудінспекція), входять до

сфери її управління, підзвітні і підконтрольні їй.

Відповідно до ч. 4, 7 ст. 3 Закону України «Про

відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за

правопорушення у сфері містобудування» від 14.10.1994 № 208/94-ВР рішення

посадової особи інспекції державного архітектурно-будівельного контролю про

накладення штрафу оформляється постановою про накладення на підприємство штрафу

за правопорушення у сфері містобудування відповідно до цього Закону. У разі

несплати штрафу у зазначений термін він стягується у судовому порядку.

Пп. 15 п. 5 Положення інспекціям державного

архітектурно-будівельного контролю надано право здійснювати захист у суді своїх

прав та законних інтересів, звертатися до суду у разі виявлення правопорушень у

сфері будівництва, містобудування та архітектури.

    Таким чином, спір виник із

публічно-правових відносин, у яких позивач є суб'єктом владних повноважень.

Зазначений спір згідно ст. 17 КАС України належить до компетенції

адміністративних судів та має розглядатись у порядку адміністративного

судочинства і відповідно до ч. 2 ст. 18 КАС України підсудний окружним

адміністративним судам.

    Підстави для повернення позовної заяви чи

відмови у відкритті провадження у справі відсутні.

В процесі підготовчого провадження суддя встановив

необхідність витребувати у сторін всі наявні в них документи та матеріали, які

можуть бути використані як докази у справі, довіреності на представників,

документи про правовий статус сторін, накази про призначення керівників сторін,

витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,

а також визнав явку сторін у судове засідання обов'язковою.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 107, 120,

121, 160, 165 КАС України, суддя

 

УХВАЛИВ:

 

    1. Відкрити провадження у справі №

2а-4391/09/0870 за адміністративним позовом Інспекції державного

архітектурно-будівельного контролю у Запорізькій області до товариства з

обмеженою відповідальністю «Брегон-Інжиніринг» про стягнення штрафу.

2. Закінчити підготовче провадження та призначити судове

засідання на 23 вересня 2009 року, яке відбудеться за адресою: м. Запоріжжя,

вул. Кремлівська, 65-в в залі судових засідань № 1 об 11 год. 00 хв. Справа

розглядатиметься одноособово суддею Прудивусом Олегом Васильовичем.

    3. Зобов'язати сторони надати у судове

засідання: всі наявні в них документи та матеріали, які можуть бути використані

як докази у справі; довіреності на представників; документи про правовий статус

сторін; накази про призначення керівників сторін; витяги з Єдиного державного

реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, належним чином засвідчені

копії витребуваних документів - у справу, оригінали - суду для огляду.

    4. Запропонувати відповідачу, в разі

невизнання адміністративного позову, подати до 28 серпня 2009 року заперечення

проти позову та докази на обґрунтування цих заперечень.

    5. Копію ухвали направити особам, які

беруть участь у справі разом з пам'яткою про їх права та обов'язки,

відповідачеві - копію позовної заяви та додані до неї документи.

    6. В судове засідання викликати осіб, які

беруть участь у справі. Явку сторін у судове засідання визнати обов'язковою.

 

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з

моменту проголошення.

 

 

Суддя                  О.В. Прудивус

 

 

 

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.07.2009
Оприлюднено14.08.2009
Номер документу4311951
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4391/09/0870

Постанова від 30.09.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прудивус О.В.

Ухвала від 31.07.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прудивус О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні