Постанова
від 16.03.2015 по справі 803/379/15-а
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 березня 2015 року Справа № 803/379/15-a

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Мачульського В.В.,

розглянувши в порядку скороченого провадження в місті Луцьку адміністративну справу за позовом Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Оксіджен» про стягнення фінансових санкцій,

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної фіскальної служби у Волинській області (далі - ГУ ДФС у Волинській області, позивач) звернулося в суд з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Оксіджен» (далі - ТзОВ «Оксіджен», відповідач, товариство) про стягнення фінансових санкцій у розмірі 4000,00 грн., які накладені рішенням від 05 серпня 2014 року №00030550-21.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 21.07.2014 року працівниками Головного управління Міндоходів у Волинській області (правонаступником якого є Головне управління ДФС у Волинській області) (далі - ГУ Міндоходів у Волинській області) було проведено фактичну перевірку закусочної кафе, що знаходиться за адресою: м. Луцьк, вул. Рівненська 157, де здійснює підприємницьку діяльність відповідач. За результатами перевірки складено акт № 2812/03/20/22/34523915 від 23.07.2014 року, яким зафіксовано, факт роздрібної торгівлі алкогольними напоями через реєстратор розрахункових операцій (далі - РРО), не зазначений у ліцензії, яким порушено вимоги статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР (із змінами та доповненнями) (далі - Закон України № 481/95-ВР). На підставі вищевказаного акту, 05 серпня 2014 року ГУ Міндоходів у Волинській області прийнято рішення №00030550-21 про застосування фінансових санкцій, яким до відповідача застосовані фінансові санкції у вигляді штрафу в сумі 1000,00 грн. Відповідач вказане рішення у встановленому законом порядку не оскаржив, фінансові санкції добровільно не сплатив. Позивач просить суд стягнути з ТзОВ «Оксіджен» на користь Державного бюджету України заборгованість з фінансових санкцій в сумі 1900,00 грн.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 02.03.2015 року було відкрито скорочене провадження в даній адміністративній справі (а.с.1).

Копія ухвали від 02.03.2015 року про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі була отримана відповідачем 04.03.2015 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.18). Проте, від відповідача у встановлений судом строк заперечень проти позову або заяви про визнання позову не надійшло, в зв'язку з чим суд вважає можливим розглянути та вирішити справу в порядку скороченого провадження відповідно до статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України).

Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши письмові докази, приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення повністю з таких мотивів та підстав.

Судом встановлено, що 21.07.2014 року посадовими особами Головного управління Міндоходів у Волинській області, правонаступником якого є ГУ ДФС у Волинській області, проведено фактичну перевірку закусочної кафе, що знаходиться за адресою: м. Луцьк, вул. Рівненська 157, де здійснює підприємницьку діяльність ТзОВ «Оксіджен», з питань додержання суб'єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов'язковими до виконання при здійсненні оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами. Перевірка здійснена на підставі наказу ГУ ДФС у Волинській області від 19.07.2014 року № 505 та направлень на фактичну перевірку від 15.07.2014 року № 000684 та № 000685 (а.с.7, 7-зворот).

За результатами перевірки кафе складено акт перевірки № 2812/03/20/22/34523915 від 23.07.2014 року, в якому зафіксовано порушення вимог статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних і тютюнових виробів», а саме: встановлено факт реалізації алкогольних напоїв через РРО не зазначений у ліцензії (а.с.5-6).

Судом встановлено, що відповідачем на дане місце торгівлі було придбано ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями АЕ № 173008 терміном дії з 14.09.2013 року до 14.09.2014 року із зазначеними у ліцензії РРО Марія-301 МТМ, заводський № 1140030757 та РРО Марія-301 МТМ, заводський № 5400011496. Наступна (преоформлена) ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями АЕ № 393063 терміном дії з 07.02.2014 року по 14.09.2014 року із зазначеними у ліцензії РРО Марія-301 МТМ, заводський № 1140030757 та Марія-304 Т, заводський № 1001000899.

Також, перевіркою контролюючих стрічок встановлено реалізацію 04.02.2014 року згідно чека № 1 горілки «Хортиця срібна» 0.50 мл. за ціною11,00 через РРО Марія-301 МТМ, заводський № 1001000899, що не зазначений у ліцензії.

Перевірка проводилася в присутності особи, яка здійснювала розрахункові операції - стажиста бармена ОСОБА_1, останній ознайомився з актом перевірки, надав свої письмові пояснення, в яких зазначив, що не провів через касовий апарат суму покупки, тому що при відкритті закладу були перевіряючи та щоб їх не затримувати розрахував їх не включаючи касовий апарат, що стосується запису в КОРО від 20.07.2014 року в сумі 72,00 грн. він не був зроблений тому що забув, що стосується не щоденного друку Z звітів та не збереження Z звітів, пояснень надати не зміг оскільки стажується з 06.07.2014 року (а.с.8).

Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР (далі - Закон України № 481/95-ВР) (зі змінами та доповненнями) визначені основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров'я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України.

Згідно з частиною десятою статті 15 Закону України № 481/95-ВР роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Відповідно до абзацу п'ятого частини другої статті 17 Закону України № 481/95-ВР до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у разі оптової (включаючи імпорт та експорт) і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій - 200 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 1700 гривень. Згідно із частинами четвертою, п'ятою статті 17 цього ж Закону рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою цієї статті, приймаються органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції, визначеної законами України.

На підставі акту перевірки 01.09.2014 року рішенням в.о. начальника Головного управління Міндоходів у Волинській області № 030528-21 до ТзОВ «Оксіджен» було застосовано фінансові санкції у вигляді штрафу на загальну суму 1000,00 грн. - за роздрібну торгівлю алкогольними напоями через ЕККА, не зазначений у ліцензії. Вказане рішення про застосування фінансових санкції у вигляді штрафу було отримане відповідачем 04.09.2014 року.

Товариство в адміністративному чи судовому порядку рішення № 030528-21 від 01.09.2014 року не оскаржувало, штрафні санкції в добровільному порядку не сплачено.

Пунктом 10 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003 року № 790, визначено, що у разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду.

Відповідно до частини п'ятої статті 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» у разі невиконання суб'єктом господарювання рішення органів, зазначених у частині третій цієї статті, сума штрафу стягується на підставі рішення суду.

Враховуючи наведене, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги про стягнення фінансових санкцій у сумі 1000,00 грн. є правомірними та підлягають до задоволення.

Відповідно до частини першої статті 256 КАС України негайно також виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження у адміністративних справах, передбачених пунктами 1, 3, 4, 5, 6 частини першої статті 183-3 цього Кодексу. Відтак, постанову суду слід звернути до негайного виконання.

Керуючись статтями 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Оксіджен» (43000, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 67А, ідентифікаційний код 34523915) на користь Державного бюджету України (р/р 31110106700002 в ГУ ДКС України у Волинській області, МФО 803014, код бюджетної класифікації 2108100, ідентифікаційний код одержувача 38009628, код виду сплати 135) фінансові санкції в сумі 1000,00 грн. (одна тисяча гривень).

Постанову суду звернути до негайного виконання.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Головуючий

Суддя В.В. Мачульський

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.03.2015
Оприлюднено24.03.2015
Номер документу43158095
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/379/15-а

Ухвала від 07.05.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Мачульський Віктор Володимирович

Постанова від 16.03.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Мачульський Віктор Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні