Ухвала
від 12.03.2015 по справі 825/3422/14
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

cpg1251

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

12 березня 2015 року м. Київ В/800/1285/15

Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів:

Головуючого: Зайцева М.П.,

Суддів: Веденяпіна О.А.,

Загороднього А.Ф.,

Степашка О.І.,

Юрченко В.П.,

перевіривши заяву Чернігівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Чернігівській області

про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 04 лютого 2015 року

К/800/4369/15

за позовом Приватного підприємства "Північхліб"

до Чернігівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Чернігівській області

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

В С Т А Н О В И В :

Чернігівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Чернігівській області подала заяву про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 04 лютого 2015 року К/800/4369/15 за позовом Приватного підприємства "Північхліб" до Чернігівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Чернігівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до статті 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 07 липня 2010 року №2453-VІ "Про судоустрій і статус суддів"), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.

Згідно з статтею 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів:

1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих

норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах;

2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом;

3) порушення норм матеріального чи процесуального права, що призвело до ухвалення Вищим адміністративним судом України незаконного судового рішення з питань, передбачених статтею 171 1 цього Кодексу.

Тобто пунктом першим указаної правової норми чітко визначено, що судові рішення в адміністративних справах можуть бути переглянуті виключно з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах.

У заяві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 04 лютого 2015 року заявник посилається на неоднакове застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

Як вбачається з ухвали Вищого адміністративного суду України 04 лютого 2015 року відмовляючи у відкритті касаційного провадження у справі № 825/3422/14, суд касаційної інстанції виходив з положень частини п'ятої статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України, тобто норм процесуального права, що, з огляду на приписи пункту 1 статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України, не дає підстав для допуску справи до провадження у Верховному Суді України.

Зважаючи на викладене, підстав для допуску справи до провадження для перегляду судового рішення Верховним Судом України у даній адміністративній справі немає.

Керуючись статтями 236-240 Кодексу адміністративного судочинства України,

У Х В А Л И В:

Відмовити Чернігівській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Чернігівській області у допуску справи для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 19 листопада 2014 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Судді М.П. Зайцев

О.А. Веденяпін

А.Ф. Загородній

О.І. Степашко

В.П. Юрченко

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення12.03.2015
Оприлюднено20.03.2015
Номер документу43181943
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/3422/14

Постанова від 25.11.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Смірнова О.Є.

Ухвала від 12.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Зайцев М.П.

Ухвала від 04.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 21.01.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бєлова Л.В.

Ухвала від 23.12.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бєлова Л.В.

Постанова від 25.11.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Смірнова О.Є.

Ухвала від 30.10.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Смірнова О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні