cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
24 березня 2015 р. Справа № 903/112/15
за позовом: Прокурора міста Луцька в інтересах територіальної громади міста в особі Луцької міської ради, м. Луцьк
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Волинська транспортна компанія", м. Луцьк
про стягнення 339 488,52 грн.
Суддя Дем'як В.М.
Представники:
від позивача: Юрченко Н.М. - довіреність №1.1-26/3775 від 17.07.2014р.
від відповідача: не прибув
взяв участь прокурор: Климюк Н.В. - довіреність №113-844 вих.15 від 09.02.2015р.
Суть спору: Прокурор міста Луцька звернувся з позовом в інтересах територіальної громади міста в особі Луцької міської ради до відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Волинська транспортна компанія" та просить стягнути 339 488,52 грн. збитків.
В підтвердження позовних вимог позивач посилається на копії заяви директора ТзОВ "Волинська транспортна компанія" від 12.10.2010р., витяг з протоколу № 13 засідання постійної комісії міської ради з питань земельних відносин та земельного кадастру від 01.07.2011р., рішення Луцької міської ради № 64/121 від 04.08.2010р., акт обстеження зелених насаджень від 13.10.2010р., супровідний лист від 25.10.2010р., заяву директора ТзОВ "Волинська транспортна компанія" від 15.03.2012р., витяг з протоколу № 24 засідання постійної комісії міської ради питань земельних відносин та земельного кадастру від 20.03.2012р., лист заступника міського голови від 17.05.2012р., заяву директора ТзОВ "Волинська транспортна компанія" від 03.05.2012р., рішення Луцької міської ради №25/25 від 30.05.2012р, заяву директора ТзОВ "Волинська транспортна компанія" від 24.12.2012р., лист Управління земельних ресурсів Луцької міської ради №29-5/762 від 11.01.2013р., вимогу прокуратури міста Луцька від 22.01.2013р., лист заступника міського голови №1.1-9/512 від 25.01.2013р., лист заступника міського голови №1.1-16/3474 від 01.06.2013р, лист заступника міського голови №1.1-5/6911 від 24.10.2013р., лист Державної інспекції сільського господарства у Волинській області №01-14/3181 від 05.12.2013р., лист прокуратури міста Луцька №113-5838 вих.14 від 15.08.2014р., відповідь Луцької ОДПІ ГУ Міндоходів у у Волинській області від 03.09.2014р., лист слідчого СВ Луцького МВ УМВС України у Волинській області вих. №21681 від 01.10.2014р., акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства № 000434 від 02.10.2014р., ліцензію № 190949, свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки №92.2 від 12.02.2014р., план меж зон обмежень і сервітутів земельної ділянки, витяг з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки від 15.08.2014р., лист прокурора міста Луцька №113-7009 вих. 14 від 03.10.2014р., повідомлення №1.1-15/5515 від 10.10.2014р., протокол № 3 засідання комісії з визначення збитків, завданих внаслідок використання земельних ділянок міської комунальної власності без правовстановлюючих документів від 21.10.2014р., акт визначення збитків власнику землі від 21.10.2014р., розрахунок завданих збитків, лист міського голови №1.1-30/5791, проект договору про добровільне відшкодування збитків, лист Луцької міської ради №3-29/348 від 18.11.2014р., витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно технічний паспорт на об'єкт нерухомого майна від 25.02.2005р., витяг з інтернет ресурсу "Відстеження пересилання поштових відправлень" від 20.11.2014р., рішення виконавчого комітету Луцької міської ради №767-1 від 26.12.2014р., лист заступника міського голови ТзОВ "Волинська транспортна компанія" №1.1-15/7280 від 30.12.2014р.
В судовому засіданні представник позивача на вимогу ухвали суду від 09.02.2015р. та від 03.03.2015р. подала наступні документи:
1) заяву за вх. №01-54/2693/15 від 24.03.2015р. про те, що у провадженні судів України або іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішує спір, немає справи з спору між цими сторонами, про цей предмет і з цих підстав та відсутнє рішення вище перелічених органів з даного спору;
2) заяву за вх. №01-54/2692/15 від 24.03.2015р., якою долучила :
- лист №29-4/259 від 19.03.2015р.;
- рішення Луцької міської ради №205-1 від 02.04.2014р. з додатками;
- рішення Луцької міської ради №61/32 від 25.06.2014р.;
- рішення Луцької міської ради №55/103 від 26.02.2014р. з додатками;
- рішення Луцької міської ради від №416-1 від 16.07.2014р.;
- рішення Луцької міської ради №767-1 від 26.12.2014р.;
- акт з визначення збитків власнику землі від 21.10.2014р.;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців по позивачу та відповідачу;
- реєстр прав власності на нерухоме майно.
3) клопотання за вх. №01-54/2722/15 від 24.03.2014р., яким долучила:
- рішення Луцької міської ради №42/20 від 24.06.2004р.;
- рішення про внесення змін до рішення Луцької міської ради №42/20 від 24.06.2009р.;
- докази поштового відправлення Товариства з обмеженою відповідальністю "Волинська транспортна компанія" повідомлень про стягнення та розрахунок збитків.
4) заяву за вх. №01-54/2723/15 від 24.03.2015р. про уточнення періоду розрахунку завданих збитків, в якій вказала, що період нарахування збитків становить з 03.10.2011р. по 03.10.2014р. як зазначено в протоколі №3 засідання комісії від 21.10.2014р.
В судовому засіданні представник позивача та прокурор позовні вимоги підтримали з підстав викладених у позовній заяві.
Представник відповідача в призначене судове засідання не прибув. Ухвали суду від 09.02.2015р. про порушення провадження у справі та від 03.03.2015р. про відкладення розгляду справи, які були направлені рекомендованим листом на адресу (43020, м.Луцьк, вул. Г.Гонгадзе,5 (вул. Лазо,5)) повернулись з відміткою відділення поштового зв'язку "за закінченням терміну зберігання".
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців місцезнаходження ТзОВ «Волинська транспортна компанія»: 43000, м.Луцьк, вул. Лазо, буд. 5, отже суд направив ухвалу від 09.02.2015р. та від 03.03.2015р. за місцем державної реєстрації останнього.
За змістом статті 64 ГПК України, зокрема, в разі якщо ухвалу було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом (Постанова, Пленум Вищого господарського суду України, від 26.12.2011 р., № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції").
Згідно приписів ст.75 ГПК та п.2 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.03.2010р. № 01-08/140 "Про деякі питання запобігання зловживанню процесуальними правами у господарському судочинстві" у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.
Суд вважає, що неявка представника відповідача в судове засідання, не є підставою для відкладення розгляду справи, оскільки Господарський процесуальний кодекс України не містить вимог щодо відповідальних осіб, які можуть представляти інтереси сторін в господарському суді. Надання повноважень на представництво інтересів сторони в процесі не обмежено будь-яким певним колом осіб, а тому неможливість явки в судове засідання конкретного представника, не є правовою підставою для відкладення розгляду справи. Стаття 22 ГПК України передбачає широке коло процесуальних прав сторін, поряд із цим встановлює для сторін обов'язок добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, виявляти взаємну повагу до прав і охоронюваних законом інтересів другої сторони, вживати заходів до всебічного, повного та об'єктивного дослідження всіх обставин справи.
Розглянувши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, заслухавши пояснення представника позивача та прокурора, господарський суд,-
в с т а н о в и в:
04 серпня 2010 року Луцька міська рада прийняла рішення "Про надання ТзОВ «Волинська транспортна компанія» дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування виробничої бази на вул. Лазо,5, згідно якого товариству надано дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,4556га., за рахунок земель промисловості, транспорту і зв'язку. Строк дії дозволу становить один рік і може бути продовжено одноразово на такий самий строк.
03 травня 2012р. директор ТзОВ «Волинська транспортна компанія» звернувся до Луцької міської ради із клопотанням про продовження дії вищевказаного рішення Луцької міської ради.
Рішенням ради №25/25 від 30.05.2012р. «Про продовження ТзОВ «Волинська транспортна компанія» строку дії дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування виробничої бази на вул. Лазо,5», продовжено строк дії рішення ради №64/121 від 04.08.2010р.
Між тим, у наданий Луцькою міською радою термін Товариство з обмеженою відповідальністю "Волинська транспортна компанія" технічної документації, яка надавала б право оформити документи на користування земельною ділянкою для обслуговування виробничої бази не виготовила.
Факт використання земельної ділянки ТзОВ «Волинська транспортна компанія» підтверджується копією технічного паспорта об'єкта нерухомого майна та інформацією з реєстру прав власності на нерухоме майно (а.с. 46-56).
Статтею 19 Закону України «Про охорону земель» повноваження щодо державного контролю за використанням та охороною земель покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Згідно ст. 1 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого указом Президента України від 13.04.2011 № 459/2011 визначено, що Державна інспекція сільського господарства України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністерство аграрної політики та продовольства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Згідно ст. ст. 116, 124 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування та державних органів приватизації щодо земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.
У відповідності до ст. 80 ЗК України суб'єктами права власності на землю є, зокрема, територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування - на землі комунальної власності.
Відповідно до ст. 83 цього Кодексу землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної та державної власності, а також земельні ділянки за їх межами, на яких розташовані об'єкти комунальної власності.
Положеннями ч. 1 ст. 124 ЗК України визначено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.
Разом з тим, ч. 2 ст. 125 ЗК України встановлено, що право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації.
02.10.2014р. державним інспектором, головним спеціалістом Управління контролю за використанням та охороною земель Держсільгоспінспепекції у Волинській області Бондаруком А.А. за участю слідчого МВ УМВС України у Волинській області Демидюка А.А. була проведена перевірка з питання дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельної ділянки по вул. Лазо,5.
Актом №000434 від 02.10.2014 перевірки дотримання вимог земельного законодавства, встановлено, що у ТзОВ «Волинська транспортна компанія» відсутні документи, що посвідчують право користування земельною ділянкою по вул. Г. Гонгадзе, 2 (вул. Лазо, 5) у м. Луцьку, чим порушуються вимоги статтей 125, 126 ЗК України.
Протиправна поведінка з боку ТзОВ «Волинська транспортна компанія" підтверджується актом перевірки дотримання вимог земельного законодавства, складеним державним інспектором, головним спеціалістом Управління контролю за використанням та охороною земель Державної інспекції сільського господарства у Волинській області від 02.10.2014р.
Луцька міська рада, листом № 1.1- 16/3474 від 01.06.2013 директор ТзОВ «Волинська транспортна компанія» попереджала про наслідки зволікання розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Між тим, директор ТзОВ «Волинська транспортна компанія» технічної документації, яка надавала б право оформити документи на користування земельною ділянкою для обслуговування виробничої бази не виготовив.
Вказане свідчить про те, що не укладення договору оренди виникло з вини відповідача.
Луцька міська рада рекомендованим листом від 10.10.2014р. повідомила директора ТзОВ «Волинська транспортна компанія» про те, що у приміщенні Луцької міської ради відбудеться засідання комісії з визначення збитків, завданих внаслідок використання земельних ділянок міської комунальної власності без правовстановлюючих документів, де буде розглядатись питання щодо протиправного використання земельної ділянки товариством.
Представник відповідача на засідання Комісії не прибув, хоча належним чином був повідомлений про дату та час засідання, що підтверджується квитанцією поштового відділення від 21.10.2014р.(а.с.37).
21.10.2014р. відбулася комісія з визначення збитків, завданих внаслідок використання земельних ділянок міської комунальної власності без правовстановлюючих документів, оформлена протоколом №3 із актом з визначення збитків власнику землі (а.с.38-39).
За результатами голосування Комісія визнала завданими збитки ТзОВ «Волинська транспортна компанія» внаслідок порушення вимог земельного законодавства, пов'язаних з використанням земельної ділянки міської комунальної власності територіальної громади міста Луцька без правовстановлюючих документів, загальною площею 4556 кв.м., яка розташована за адресою: м. Луцьк, вул. Г. Гонгадзе, 5 (вул. Лазо, 5), в період з 03.10.2011р. по 03.10.2014р. та використовується для обслуговування виробничої бази в розмірі 339 488, 52 грн.(а.с.39).
Луцька міська рада рекомендованим листом надіслала директору ТзОВ «Волинська транспортна компанія» проект договору про добровільне відшкодування збитків з розрахунком суми збитків та актом Комісії від 21.10.2014р.(а.с.41-42).
Згідно інформації сервісу «Відстеження пересилання поштових відправлень УДППЗ «Укрпошта» вказаний лист вручений за довіреністю 28.10.2014р.
Таким чином, відповідач був належним чином повідомлений про результати засідання Комісії, а також йому була надана можливість добровільно сплатити завдані збитки.
Отже, ТзОВ «Волинська транспортна компанія" не маючи документів, що посвідчують право користування на земельну ділянку, фактично користується земельною ділянкою площею площею 0,4556га. за адресою м.Луцьк, вул. Гонгадзе,2 (вул. Лазо,5). Наявність такого правопорушення є підставою для внесення плати за фактичне використання земельної ділянки у відповідності зі статтею 206 ЗК України у вигляді збитків.
Згідно ст. 225 ГК України до складу збитків, що підлягають відшкодуванню особою, яка допустила господарське правопорушення включається, зокрема, неодержаний прибуток (втрачена вигода), на який сторона, яка зазнала збитків, мала право розраховувати у разі неналежного виконання зобов'язання другою стороною.
Статтею 157 цього ж Кодексу передбачено, що відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам здійснюють юридичні особи, які використовують земельні ділянки. Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам встановлюється Кабінетом Міністрів України.
За приписами пунктів 3.7, 3.8 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011 року "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин", власники землі та землекористувачі мають право на захист своїх прав шляхом стягнення збитків з особи, яка вчинила неправомірні дії щодо відповідних земельних ділянок, у випадках, встановлених главою 24 ЗК України, та за процедурою, передбаченою Порядком визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.93 № 284 .
Згідно п. 2 вказаного Порядку розміри збитків визначаються комісіями, створеними Київською та Севастопольською міськими, районними державними адміністраціями, виконавчими комітетами міських (міст обласного значення) рад. Результати роботи комісії оформляються відповідними актами, що затверджуються органами, які створили ці комісії.
Пунктом 3 Порядку визначено, що відшкодуванню підлягають інші збитки власників землі і землекористувачів, у тому числі орендарів, включаючи і неодержані доходи, якщо вони обґрунтовані. Неодержаний доход - це доход, який міг би одержати власник землі, землекористувач, у тому числі орендар, із земельної ділянки і який він не одержав внаслідок її вилучення (викупу) або тимчасового зайняття, обмеження прав, погіршення якості землі або приведення її у непридатність для використання за цільовим призначенням у результаті негативного впливу, спричиненого діяльністю підприємств, установ, організацій та громадян.
Луцька міська рада Порядок визначення та відшкодування Луцькій міській раді збитків, завданих внаслідок використання земельних ділянок міської комунальної власності без правовстановлюючих документів затвердила рішенням №55/103 від 26.02.2014р.
За умовами розділу 4 Порядку збитки нараховуються:
- у разі використання земельної ділянки без документів, що підтверджують право користування, збитки визначаються за фактичний період користування земельною ділянкою, але не більше як 3 останні роки;
- відшкодування збитків проводиться за період використання землі з порушенням земельного законодавства у розмірі орендної плати за землю, яку власник землі (міська рада) міг би отримати при належному оформленні правовстановлюючих документів на земельну ділянку.
Збитки визначаються за ставками орендної плати, які були затверджені відповідним рішенням Луцької міської ради, та які діяли в продовж періоду використання земельної ділянки без правовстановлюючих документів на землю за фактичним цільовим використанням земельної ділянки.
- площа земельної ділянки, що використовувалась без правовстановлюючих документів, визначається матеріалами перевірок проведених Державною інспекцією сільського господарства у Волинській області, яка при потребі для обстеження земельної ділянки що використовується без правовстановлюючих документів залучає землевпорядну організацію та переданих Луцькій міській раді для визначення та відшкодування збитків;
- строк використання земельної ділянки визначається на підставі інформації Реєстраційної служби Луцького міського управління юстиції про дату реєстрації права власності на нерухоме майно, що розміщується на земельній ділянці, яка використовується без правовстановлюючих документів на землю, а при відсутності інформації про реєстрацію права власності на таке нерухоме майно на підставі правочинів, відповідно до яких у суб'єкта виникло право власності на відповідні об'єкти нерухомого майна.
Для нарахування збитків, період використання земельної ділянки без правовстановлюючих документів, визначається з моменту набуття (виникнення) права власності на нерухоме майно (але не більше як за три останні роки) і до моменту отримання Луцькою міською радою матеріалів відповідної перевірки використання земельної ділянки проведеної Державною інспекцією сільського господарства у Волинській області.
Як вбачається зі змісту рішення оформленого протоколом №3 комісія по визначенню збитків завданих внаслідок використання земельних ділянок міської комунальної власності без правовстановлюючих документів до відповідача застосувало нарахування збитків за період 03.10.2011р. по 03.10.2014р. в межах трьох річного строку визначеного п.4.1 Порядку №5103 від 26.02.2014р.
Згідно приписів ст. 22 ЦК України, ст. 224 ГК України особа, яка набула у власність будівлю чи споруду і не оформила права користування земельною ділянкою несе відповідальність за умови встановлення наявності складу цивільного правопорушення, а саме:
- протиправної поведінки;
- вини;
- збитків;
- причинно-наслідковий зв'язок між протиправною поведінкою і збитками;
Факт наявності протиправної поведінки зі сторони ТзОВ «Волинська транспортна компанія» прокурор та позивач підтвердили належними доказами, а саме: актами від 13.10.2010р., №000434 від 02.10.2014р., від 21.10.2014р., рішеннями №64/121 від 04.08.2010р, №25/25 від 30.05.2012р., №205-1 від 02.04.2014р., №61/32 від 25.6.2014р., №55/103 від 26.02.2014р., №416-1 від 16.07.2014р., №767-1 від 26.12.2014р., №42/20 від 24.06.2009р., №38/60 від 28.02.2013р.; вина відповідача проявилася в ухиленні від своєчасного виготовлення документації та подання її до Луцької міської ради для оформлення щодо права користування земельною ділянкою; розмір збитків доведений рішенням Луцької міської ради №767-1 від 26.12.2014р. та крім того позивачем та прокурором в процесі судового розгляду доведено причинно-наслідковий зв'язок між протиправною поведінкою і збитками.
Згідно ст. 33 ГПК кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
В силу ст. 34 ГПК України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Згідно ст. 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
Отже, заявлений позов про стягнення 339 488,52 грн. збитків підтверджений відповідними та належними доказами, відповідачем не спростований, хоча останній мав можливість судового захисту, однак наданим судом правом не скористався, заперечень по суті позову не подав, представника для участі у справі не направив.
Таким чином, суд дійшов висновку про підставність позовних вимог Луцької міської ради до ТзОВ «Волинська транспортна компанія» про стягнення 339 488,52грн. збитків.
Оскільки спір до суду доведений з вини відповідача, витрати по сплаті судового збору в сумі 1 827,00грн., слід віднести на нього відповідно до ст.49 ГПК України.
Враховуючи викладене, господарський суд, керуючись ст. 19 Закону України « Про охорону земель», ст.ст. 22, 225 ЦК України, ст. 80, 83, 116, 124, 125, 156, 157 ЗК України, ст.ст. 224, 225 ГК України, 33, 34, 43, 49, 82-85 ГПК України, господарський суд, -
вирішив:
1. Позов задоволити.
2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Волинська транспортна компанія" (43000, м. Луцьк, вул. Гонгадзе,5 (вул. Лазо,5), код ЄДРПОУ 25090613) на користь Луцької міської ради (43025, м.Луцьк, вул. Б.Хмельницького,19, код ЄДРПОУ 34745204) 339 488,52грн. збитків.
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Волинська транспортна компанія" (43000, м. Луцьк, вул. Гонгадзе,5 (вул. Лазо,5), код ЄДРПОУ 25090613) судовий збір в розмірі 1 827 грн. отримувач коштів - УДКСУ у м. Луцьку Волинської області, код отримувача 38009628, банк отримувача - ГУДКСУ у Волинської області, код банку отримувача (МФО) 803014, рахунок отримувача 31219206783002, код класифікації доходів бюджету - 22030001, код ЄДРПОУ суду - 03499885, призначення платежу судовий збір, за позовом Прокурора міста Луцька в інтересах територіальної громади міста в особі Луцької міської ради до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "Волинська транспортна компанія".
Рішення господарського суду, у відповідності до ст.85 ГПК України, набирає законної сили після закінчення 10-денного строку з дня його прийняття, а у разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення, воно набирає законної сили після закінчення 10-денного строку з дня підписання рішення, оформленого відповідно до ст.84 цього Кодексу.
Повний текст
рішення складено
26.03.2015р.
Суддя В. М. Дем`як
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 24.03.2015 |
Оприлюднено | 30.03.2015 |
Номер документу | 43267936 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Дем'як Валентина Миколаївна
Господарське
Господарський суд Волинської області
Дем'як Валентина Миколаївна
Господарське
Господарський суд Волинської області
Дем'як Валентина Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні