Ухвала
від 24.03.2015 по справі 826/20192/14
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 826/20192/14 Головуючий у 1-й інстанції: Келеберда В.І. Суддя-доповідач: Романчук О.М

У Х В А Л А

Іменем України

24 березня 2015 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого: Романчук О.М.,

Суддів: Пилипенко О.Є.,

Шелест С.Б.,

при секретарі Артюхіній М.А.,

розглянувши в судовому засіданні в м.Києві апеляційну скаргу ОСОБА_3 на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 11 лютого 2015 р. у справі за адміністративним позовом ОСОБА_3 до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправними дій, зобов'язати вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_3 звернувся до суду з позовом до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправною бездіяльності що полягає в неприйнятті у визначеному діючим законодавством порядку рішення про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки №19, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 кадастровий номер 8000000000:90:943:0020 площею 0,0419 га.; зобов'язання прийняти рішення про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки №19, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 кадастровий номер 8000000000:90:943:0020 площею 0,0419 га.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 11 лютого 2015 року у задоволені позову відмовлено повністю.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції з мотивів неповного з'ясування обставин справи, що призвело до неправильного вирішення справи, та порушення судом норм матеріального права та прийняти нову постанову, якою позов задовольнити.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, дослідивши матеріали справи та обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що 05.08.2014 року ОСОБА_3. подано до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) клопотання щодо надання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою зміни цільового призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд за адресою: №19, що розташована за адресою: АДРЕСА_1.

За результатом розгляду вказаного проекту землеустрою відповідач листом від 22.09.2014 року №9180/13-1/27-14 повідомив про залишення без розгляду вказаного проекту землеустрою, оскільки склад та оформлення зазначеного проекту не приведено у відповідність до вимог ст. 186-1 Земельного кодексу України та ст. 28 рішення Київської міської ради від 28.02.2013 року №63/9120 «Про Тимчасовий порядок передачі (надання) земельних ділянок у користування або у власність із земель комунальної власності в місті Києві» (надалі - Тимчасовий порядок).

Позивач не погоджуючись з вказаним рішенням відповідача звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів виходить з наступного.

У відповідності до ст. 28 Тимчасового порядку проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки, технічна документація із землеустрою щодо поділу чи об'єднання земельних ділянок розробляються з дотриманням вимог законів та інших нормативно-правових актів, що регламентують порядок підготовки відповідної документації із землеустрою.

Документація із землеустрою складається з текстової та графічної частин.

До проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки додаються затверджені в установленому порядку матеріали погодження місця розташування об'єкта (у разі якщо було погодження місця розташування об'єкта).

Так, з копії проекту землеустрою, який надано позивачем на погодження відповідача, вбачається, що у вказаному проекті відсутні наступні матеріали:

заява замовника, що є підставою для розроблення проекту землеустрою;

витяг з містобудівного кадастру;

копії рішень уповноважених органів про передачу (надання) земельної ділянки в користування (у разі подачі клопотання щодо передачі (надання) земельної ділянки, яка надавалась в користування до 15.03.1991 року - до введення в дію Земельного кодексу Української РСР) або довідки департаменту містобудування та архітектури про відсутність в архіві документів щодо відведення відповідної земельної ділянки; перелік обмежень у використанні земельних ділянок; викопіювання з кадастрової карти (плану);

витяг з міського земельного кадастру;

актуалізований топоплан зйомки території у масштабі 1:500 з нанесенням меж (у разі формування земельної ділянки та при передачі (наданні) земельної ділянки для містобудівної діяльності або експлуатації існуючих об'єктів) або 1:2000 (у разі передачі (надання земельних ділянок закладам системи освіти, охорони здоров'я, культури, фізичної культури та спорту, а також у разі приватизації земельної ділянки, на якій розташовано житловий будинок, право власності на який зареєстровано);

план земельної ділянки з ситуаційною схемою розташування об'єкта в районі забудови, обов'язковими елементами якого є ситуаційна схема розташування земельної ділянки в системі кварталів населеного пункту, план міського земельного кадастру, креслення земельної ділянки, передбаченої для передачі (надання), експлікація земельних угідь, умовні позначення, масштаб креслення, реквізити розробника документації із землеустрою, підпис та особиста печатка сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою;

план земельної ділянки з визначенням зон обмежень (у разі їх наявності) у її використанні, їхніх меж, лінійних розмірів та площі;

план розташування земельної ділянки у схемі економіко-планувальних зон міста відповідно до технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста, затвердженої рішенням Київської міської ради, із зазначенням базової вартості 1 кв. м землі, номера і назви економіко-планувальної зони, локальних коефіцієнтів, які характеризують місце розташування земельної ділянки.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що оскільки підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є невідповідність його положень вимогам, в даному випадку Тимчасовому порядку, отже залишивши проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки без розгляду, відповідач діяв відповідно до норм ст. 186-1 Земельного кодексу України та Тимчасового порядку.

За таких обставин слід погодитись з висновком суду першої інстанції про відсутність правових підстав для задоволення позову.

Отже, доводи апеляційної скарги спростовуються встановленими судом першої інстанції обставинами, наявними в матеріалах справи доказами та нормами права, зазначеними в мотивувальній частині оскаржуваного рішення суду.

За таких обставин, оскільки суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та постановив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, судова колегія залишає його без змін.

Керуючись ст.ст. 160, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 254 КАС України, суд -

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу ОСОБА_3 - залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 11 лютого 2015 року - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня її складання в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Повний текст ухвали виготовлено 27.03.2015 року.

Головуючий суддя: О.М. Романчук

Судді: О.Є.Пилипенко

С.Б.Шелест

Головуючий суддя Романчук О.М

Судді: Шелест С.Б.

Пилипенко О.Є.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.03.2015
Оприлюднено31.03.2015
Номер документу43287452
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/20192/14

Ухвала від 06.03.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Романчук О.М

Постанова від 30.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цуркан М.І.

Ухвала від 30.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цуркан М.І.

Ухвала від 14.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цуркан М.І.

Ухвала від 07.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цуркан М.І.

Ухвала від 27.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цуркан М.І.

Ухвала від 24.03.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Романчук О.М

Ухвала від 06.03.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Романчук О.М

Постанова від 11.02.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 24.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні