Ухвала
від 02.04.2015 по справі 810/4908/14
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 810/4908/14 Головуючий у 1-й інстанції: Басай О.В. Суддя-доповідач: Мельничук В.П.

У Х В А Л А

Іменем України

02 квітня 2015 року м. Київ

Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:

Головуючого-судді: Мельничука В.П.

суддів: Грищенко Т.М., Мацедонської В.Е.,

при секретарі: Анапріюк С.П.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду апеляційну скаргу Бориспільської міської ради Київської області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 29 січня 2015 року у справі за адміністративним позовом Бориспільської міської ради Київської області до Державного реєстратора Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції Київської області Хиби Анни Володимирівни, Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції Київської області, третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю «БРСМ-НАФТА», за участю Бориспільської міжрайонної прокуратури Київської області про визнання дій протиправними та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И Л А:

У серпні 2014 року Бориспільська міська рада Київської області звернулася до Київського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державного реєстратора Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції Київської області Хиби Анни Володимирівни, Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції Київської області, третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю «БРСМ-НАФТА», за участю Бориспільської міжрайонної прокуратури Київської області про визнання дій протиправними та скасування рішення. Свої вимоги обґрунтовує тим, що станом на 07.10.2013 договору оренди землі від 30.07.2007 року не існувало тому, що строк його дії закінчився і не поновлений у порядку встановленому законом. Водночас, реєстратором у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зареєстровано право оренди земельної ділянки під будівництво комплексу автосервісного обслуговування з АЗС. Позивач вважає, що прийняття реєстратором рішення про проведення реєстрації іншого речового права та внесення записів у цю частину розділу Державного реєстру є протиправним.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 29 січня 2015 року у задоволенні вказаного позову відмовлено.

Не погоджуючись з зазначеним судовим рішенням Бориспільська міська рада Київської області подала апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції як таку, що постановлена з порушенням норм матеріального та процесуального права, та ухвалити нову постанову задоволення даного позову.

Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства України, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, оскаржувану постанову суду першої інстанції - без змін з наступних підстав.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 198, п. 1 ч. 1 ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Відповідно до ст. 195 КАС України рішення суду першої інстанції підлягає перегляду в апеляційному порядку в межах апеляційної скарги.

Судом першої інстанції було встановлено, що за змістом договору оренди землі від 30.07.2007 року, який зареєстрований приватним нотаріусом в реєстрі за №2 357, орендодавець (Бориспільська міська рада) надає, а орендар (ТОВ «БРСМ-НАФТА») приймає у строкове платне користування земельну ділянку, яка належить до земель комерційного призначення для будівництва комплексу автосервісного обслуговування з АЗС по вул. Київський шлях, в районі залізничного переїзду у м. Борисполі, Київської області, кадастровий номер земельної ділянки - № 3210500000:07:002:0032.

Договір оренди землі укладений на 5 років (том 1, а.с. 142-145).

12.10.2008 року між Бориспільською міською радою та товариством укладено договір про внесення змін до договору оренди землі, який зареєстрований приватним нотаріусом в реєстрі за № 2680, а саме: зміни до пунктів, 3 (нормативна грошова оцінка земельної ділянки), 5 (орендна плата), 6 (розмір орендної плати), 21,1 (обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки), 25 (обов'язки орендаря) (том 1, а.с. 152-153).

Згідно додаткового договору до договору оренди землі, що укладений 19.07.2012 року між Бориспільською міською радою та товариством, який зареєстрований приватним в реєстрі за № 754, дію договору оренди землі продовжено до 01.08.2013 (том 1, а.с. 154-155).

20.08.2013 року позивачем прийнято рішення про поновлення та внесення змін до договору оренди землі від 30.07.2007 року № 3420-41-VI (том 1, а.с. 12).

Згідно цього ж рішення, позивачем розглянуто заяву товариства та вирішено договір оренди землі поновити на 1 рік, внесено зміни до договору оренди землі від 30.07.2007 року, а саме: поштову адресу земельної ділянки у договорі оренди землі читати: вул. Київський Шлях, 2/7 у м. Борисполі.

Відповідно до пункту 3 рішення № 3420-41-VI, у місячний термін з дня прийняття цього рішення товариству вказано укласти та підписати договір про поновлення договору оренди землі від 30.07.2007 року. Додатковий договір до договору оренди землі від 30.07.2007 року підлягає нотаріальному посвідченню (п. 4 рішення №3420-41-VI). У разі не укладення у вказаний строк додаткового договору та його державної реєстрації, договір оренди землі вважається припиненим і тягне за собою наслідки, передбачені законом (п. 5 рішення № 3420-41-VI).

19.09.2013 року між Бориспільською міською радою та Товариством укладено додатковий договір до договору оренди землі, який посвідчений приватним нотаріусом та зареєстрований в реєстрі за № 951.

За умовами даного договору сторони вирішили продовжити дію договору оренди землі на 1 рік (том 1, а.с. 21).

Згідно листа приватного нотаріуса Бориспільського міського нотаріального округу Київської області Віценко В.О. від 28.07.2014 року № 81/01-16/01-14, 19.09.2013 року на підставі рішення Бориспільської міської ради Київської області № 3420-41-VI від 20 серпня 2013 року було посвідчено додатковий договір до договору оренди землі за реєстровим номером 951 (том 1, а.с. 11). Оскільки основний договір оренди землі був зареєстрований в Державному реєстрі речових прав, додатковий договір нотаріусом не реєструвався в Державному реєстрі речових прав, а був переданий Товариству для реєстрації Реєстраційною службою як основного договору так і Додаткового до нього.

За змістом реєстраційної справи, яка містить відомості про право власності, інші речові права та їх обтяження щодо земельної ділянки з кадастровим номером 3210500000:07:002:0032, встановлено наступне.

07.10.2013 року Реєстратором оформлено картку прийому заяви № 6481272 (том 1, а.с. 91), за змістом якої 04.10.2013 року Реєстратор отримав та зареєстрував у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за реєстраційним номером 3227542 заяву про державну реєстрацію прав їх обтяжень (щодо іншого речового права) разом із доданими документами, а саме: 1) договір оренди від 30.07.2007 року реєстраційний номер 2357; 2) договір про внесення змін до договору оренди від 20.10.2008 року реєстраційний номер 2680; 3) додатковий договір до договору оренди від 19.07.2012 року реєстраційний номер 754; 4) рішення Бориспільської міської ради від 20.08.2013 року № 3420-41-VІ.

07.10.2013 року Реєстратор прийняв рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 6478893 (том 1, а.с. 100), за яким Реєстратор провів державну реєстрацію права власності за Бориспільською міською радою Київської області на земельну ділянку, що розташована Київська обл., м. Бориспіль, вулиця Київський Шлях, кадастровий номер 3210500000:07:002:0032. На підставі даного рішення відкрито розділ в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно № 2753066 (том 1, а.с. 22, 134, том 2, а.с. 48-49).

Також, 07.10.2013 року Реєстратор прийняв рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 6479882 (том 1, а.с. 139). Згідно даного рішення, Реєстратор провів державну реєстрацію іншого речового права - право оренди земельної ділянки за ТОВ «БРСМ-НАФТА», що розташована за адресою Київська обл., м. Бориспіль, вулиця Київський Шлях, будинок 2/7, кадастровий номер 3210500000:07:002:0032. На підставі даного рішення відкрито розділ в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно № 2753741 (том 1, а.с. 22, 140, том 2, а.с. 48-49).

Не погоджуючись з вказаними діями відповідача та прийнятим рішенням, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Відмовляючи у задоволенні позову суд першої інстанції виходив з того, що вимоги позивача є неправомірними та необгрунтованими, а тому не підлягають задоволенню.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції та вважає його обгрунтованим з огляду на наступне.

Відносини, що пов'язані з орендою землі регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, Законом України "Про оренду землі", законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі (ч. 1 ст. 2 Закону України "Про оренду землі").

Відповідно до частини четвертої статті 124 Земельного кодексу України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, здійснюється за договором оренди між власником земельної ділянки і орендарем.

Статтею 13 Закону України "Про оренду землі" визначено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Згідно із частиною першою статті 14 цього Закону договір оренди землі укладається у письмовій формі і за бажанням однієї із сторін може бути посвідчений нотаріально.

Укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону (ч. 2 ст. 16 Закону).

Положеннями частини восьмої статті 33 Закону встановлено, що додаткова угода до договору оренди землі про його поновлення має бути укладена сторонами у місячний строк в обов'язковому порядку.

Судом першої інстанції було встановлено, що 20.08.2013 року позивачем було прийнято рішення № 3420-41-VI, яким поновлено з Товариством договір оренди землі від 30.07.2007 року терміном на 1 рік. Пунктами 3 та 4 рішення Товариство зобов'язано у місячний термін укласти, підписати та нотаріально посвідчити зазначений договір.

19.09.2013 року між позивачем та Товариством був укладений, підписаний та нотаріально посвідчений додатковий договір до договору оренди землі від 30.07.2007 року, що відповідає вимогам частини другої статті 16 та частини восьмої статті України "Про оренду землі", а також рішенню Бориспільської міської ради від 20.08.2013 року № 3420-41-VI.

Відповідно до частини третьої статті 640 ЦК України договір, що підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення.

Отже, додатковий договір до договору оренди землі від 30.07.2007 вважається укладеним з 19.09.2013 року.

Згідно частини п'ятої статті 5 вказаного вище Закону право оренди земельної ділянки підлягає державній реєстрації відповідно до закону.

Відповідно до статті 125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Таким чином, законом не встановлено строк державної реєстрації права оренди земельної ділянки після укладення договору та його нотаріального посвідчення.

Отже, колегія суддів погоджується з критичним сприйняттям судом першої інстанції посилання позивача на те, що Товариство зареєструвало право оренди після закінчення місячного терміну з дня прийняття міською радою рішення від 20.08.2013 року № 3420-41-VI та, що у зв'язку з цим договір оренди землі від 30.07.2007 року вважається припиненим.

Крім цього, частиною першою статті 31 вказаного Закону визначені підстави припинення договору оренди землі, серед яких відсутня така підстава як несвоєчасне проведення державної реєстрації права оренди.

Відповідно до частини третьої статті 31 Закону договір оренди землі може бути розірваний за згодою сторін. На вимогу однієї із сторін договір оренди може бути достроково розірваний за рішенням суду в порядку, встановленому законом.

Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або цим договором (ч. 4 ст. 31 Закону ).

Судом першої інстанції було встановлено, що договір оренди землі від 30.07.2007 року та додатковий договір від 19.09.2013 року не був розірваний за згодою сторін, а також, не був розірваний за рішенням суду.

Положеннями статті 126 ЗК України визначено, що право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Зокрема, Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначає правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації за цим Законом, та їх обтяжень і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою цих прав, створення умов для функціонування ринку нерухомого майна.

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно - єдина державна інформаційна система, що містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав (абз. 3 ч. 1 ст. 2 Закону).

Згідно зі статтею 2 Закону державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Положеннями статті 4 Закону визначено права та обтяження, що підлягають державній реєстрації, зокрема, право оренди земельної ділянки.

Частиною другою статті 4 Закону встановлено, що речові права на нерухоме майно, зазначені в пунктах 2 і 3 частини першої цієї статті, є похідними і реєструються після державної реєстрації права власності на таке майно, крім випадків, передбачених статтею 41 цього Закону.

Положеннями частини четвертої статті 41 цього Закону встановлено, що при поновленні або внесенні змін до договорів суперфіцію, емфітевзису, сервітуту, оренди земельних ділянок державної чи комунальної власності, право держави чи територіальної громади на які не зареєстровано відповідно до цього Закону, державна реєстрація права власності здійснюється одночасно з державною реєстрацією права користування (сервітут), права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), права забудови земельної ділянки (суперфіцій), права оренди земельної ділянки.

Відповідно до частини п'ятої статті 15 Закону державна реєстрація прав (надання відмови в ній) проводиться в строк, що не перевищує чотирнадцяти робочих днів (крім випадків, встановлених у частині сьомій цієї статті) з моменту надходження до органу державної реєстрації прав заяви про таку реєстрацію та передбачених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до нього, документів, необхідних для її проведення.

Державна реєстрація прав проводиться на підставі заяви власника, іншого правонабувача, сторони правочину, за яким виникло право, уповноваженої ними особи або державного кадастрового реєстратора у випадках, передбачених цим Законом (ч. 7 ст. 16 Закону).

У разі здійснення державної реєстрації речових прав на земельні ділянки, похідних від права власності, за відсутності державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на зазначені земельні ділянки, відповідний орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування зобов'язаний одночасно подати до органу державної реєстрації прав чи державному кадастровому реєстратору відповідну заяву про державну реєстрацію права власності держави чи територіальної громади на зазначені земельні ділянки. Рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у користування (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) вважається заявою про здійснення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на зазначену земельну ділянку (абз. 7 ч. 1 ст. 16 Закону).

Статтею 19 вказаного Закону визначено підстави для державної реєстрації прав та їх обтяжень, зокрема, державна реєстрація прав проводиться на підставі договорів, укладених у порядку, встановленому законом.

Перелік документів для здійснення державної реєстрації прав визначається Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень (абз.2, ч.2, ст.15 Закону).

Зокрема, згідно пункту 26 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 року № 703, для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно та інші документи, визначені цим Порядком.

У пункті 27 Порядку № 703 зазначено документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, зокрема, укладений в установленому законом порядку договір, предметом якого є нерухоме майно, права щодо якого підлягають державній реєстрації, або речове право на нерухоме майно, чи його дублікат.

Для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно заявник, крім документів, що зазначені у пункті 27 цього Порядку, подає копії документів, що зазначені в пункті 9 цього Порядку (крім документа, що посвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування) (абз. 1 п. 28 Порядку № 703).

Зокрема, в пункті 9 цього Порядку зазначено, що заявник під час подання заяви про державну реєстрацію пред'являє органові державної реєстрації прав, нотаріусові документ, що посвідчує його особу.

Документом, що посвідчує особу, є паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє (абз. 2 п. 9 Порядку № 703).

У разі подання заяви уповноваженою особою така особа пред'являє органові державної реєстрації прав, нотаріусові, крім документа, що зазначений в абзаці другому або третьому цього пункту, документ, що підтверджує її повноваження (абз. 5 п. 9 Порядку № 703).

Для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно на підставі договору, відповідно до якого право власності або інше речове право на нерухоме майно набувається у зв'язку з настанням або ненастанням певної події, заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 27 - 29 цього Порядку, подає документ, що підтверджує факт настання або ненастання такої події (п. 30 Порядку № 703).

Для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно, яке перебуває в іпотеці або податковій заставі, заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 27 - 30 цього Порядку, подає документ, що підтверджує факт надання згоди іпотекодержателем або органом державної податкової служби на відчуження або інше визначення юридичної долі нерухомого майна, яке перебуває в іпотеці або податковій заставі (п. 31 Порядку № 703).

Для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 27, 28, 30 і 31 цього Порядку, подає витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документах, що зазначені у пункті 27 цього Порядку, відсутні відомості про кадастровий номер земельної ділянки) (п. 33 Порядку № 703).

Судом першої інстанції було встановлено, що 04.10.2013 року представником Товариства Державному реєстратору подав заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а саме: права оренди земельної ділянки, яка знаходиться за адресою вул. Київський шлях 2/7, кадастровий номер 3210500000:07:002:0032 (том 1, а.с. 101).

Також відповідно до матеріалів реєстраційної справи, яка містить відомості про право власності, інші речові права та їх обтяження щодо земельної ділянки з кадастровим номером 3210500000:07:002:0032, окрім вищезазначених документів наявні: 1) квитанція від 01.10.2013 року № N17VA53108 про сплату державного мита; 2) квитанція від 01.10.2013 року № N17VA53180 про сплату за витяг з Державного реєстру прав; 3) додатковий договір до договору оренди від 19.09.2013 року реєстраційний номер 951; 4) витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 12.09.2013 року № НВ-3201323952013; 5) копія паспорта СМ620840, що виданий 31.03.2004 року; 6) копія дубліката картки фізичної особи-платника податків від 13.05.2004 року; 7) довіреність від 20.09.2013 року № 45/4; 8) виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 28.08.2013 року № 500330; 9) довідка про взяття на облік платника податків від 27.02.2012 року № 8100; 10) довідка з ЄДРПОУ від 04.01.2013 року № 715410; 11) копія статуту Товариства (том 1, а.с. 89, 90, 92-93, 94-98, 103-105, 103, 106, 108-109, 110, 111-112, 113-131).

Подання Товариством Реєстратору рішення Бориспільської міської ради від 20.08.2013 року № 3420-41-VI вважається заявою про здійснення державної реєстрації права власності територіальної громади на зазначену земельну ділянку, що відповідає положенням абзацу 7 частини першої статті 16 вказаного Закону та роз'ясненню Державної реєстраційної служби України від 06.08.2013 року № 2952/05-15-13 (том 2, а.с. 80-82).

За таких обставин, колегія суддів вважає правильним висновок суду першої інстанції про те, що Реєстратору був поданий необхідний перелік документів для здійснення державної реєстрації що визначений Законом №1952-IV та Порядком №703.

07.10.2013 Державним реєстратором прийнято рішення про державну реєстрацію права власності за №6478893 на земельну ділянку, що розташована Київська обл., м. Бориспіль, вулиця Київський Шлях, кадастровий номер 3210500000:07:002:0032, за суб'єктом: Бориспільська міська рада Київської області, податковий номер 04054903 (том 1, а.с. 100).

Також, 07.10.2013 Державним реєстратором прийнято рішення про державну реєстрацію права оренди №6479882 (том 1, а.с. 139). Згідно даного рішення, Реєстратор провів державну реєстрацію іншого речового права - право оренди земельної ділянки за Товариством, що розташована за адресою Київська обл., м. Бориспіль, вулиця Київський Шлях, будинок 2/7, кадастровий номер 3210500000:07:002:0032.

Частиною першою статті 20 Закону №1952-IV встановлено, що у Державному реєстрі прав на кожний об'єкт нерухомого майна, право власності на який заявлено вперше, за рішенням державного реєстратора відкривається відповідний розділ та реєстраційна справа.

Записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (ч.1 ст.26 Закону №1952-IV).

Судом встановлено, що на підставі рішення від 07.10.2013 №6478893 Реєстратором відкрито розділ в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно до якого 07.10.2013 внесено номер запису про право власності 2753066 (том 1, а.с. 22, 134, том 2, а.с. 48-49).

Також, судом встановлено, що на підставі рішення від 07.10.2013 №6479882 Реєстратором відкрито розділ в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно до якого 07.10.2013 внесено номер запису про інше речове право 2753741 (том 1, а.с. 22, 140, том 2, а.с. 48-49).

Отже, державна реєстрація права власності проведена одночасно з державною реєстрацією права оренди земельної ділянки, що відповідає вимогам частини четвертої статті 41 Закону №1952-IV.

Ураховуючи вищезазначене, суд вважає, що державна реєстрація іншого речового права, а саме, права оренди земельної ділянки, що розташована за адресою Київська обл., м. Бориспіль, вулиця Київський Шлях, будинок 2/7, кадастровий номер 3210500000:07:002:0032, проведена відповідно до приписів Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та Порядку № 703.

Таким чином, колегія суддів вважає правильним висново ксуду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення даного позову.

Доводи апеляційної скарги спростовуються вищевикладеним, а тому вона задоволенню не підлягає.

За змістом ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, обґрунтованим - ухвалене судом на підставі повного та всебічного з'ясування обставин в адміністративній справі, підтверджених доказами, дослідженими в судовому засіданні.

З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається.

Керуючись ст. ст. 2, 159, 160, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Бориспільської міської ради Київської області - залишити без задоволення , а постанову Київського окружного адміністративного суду від 29 січня 2015 року - без змін .

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий-суддя: В.П. Мельничук

Судді: Т.М. Грищенко

В.Е. Мацедонська

Повний текст виготовлено 02.04.2015 року.

.

Головуючий суддя Мельничук В.П.

Судді: Грищенко Т.М.

Мацедонська В.Е.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.04.2015
Оприлюднено06.04.2015
Номер документу43385058
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/4908/14

Постанова від 29.01.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 22.01.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 16.03.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мельничук В.П.

Ухвала від 27.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 02.04.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мельничук В.П.

Ухвала від 16.03.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мельничук В.П.

Постанова від 29.01.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 11.09.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 20.08.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні