Постанова
від 03.04.2015 по справі 151/272/15-п
ЧЕЧЕЛЬНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

копія Справа №151/272/15-п

Провадження № 3/151/146/15

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03.04.2015 року

Суддя Чечельницького районного суду Вінницької області Моцний В.С., за участю прокурора Бурковського Ю.В., розглянувши матеріали, які надійшли від прокуратури Чечельницького району Вінницької області про притягнення ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженку і жительку АДРЕСА_1, українку, громадянку України, освіта професійно-технічна, одружену, секретаря, депутата Лузької сільської ради Чечельницького району Вінницької області до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення передбаченого ст.172-7 КУпАП , -

встановив:

ОСОБА_1, будучи 31 жовтня 2010 року обраною депутатом Лузької сільської ради Чечельницького району Вінницької області та будучи уповноваженою на виконання функцій органів місцевого самоврядування, у зв'язку з можливістю виконання таких функцій, діючи у власних інтересах, не вжила заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів та невідкладно не повідомила в письмовій формі Лузьку сільську раду про наявність конфлікту інтересів, а саме будучи суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення, відповідно до п. б", п.1 ч.1 ст.4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" 11 листопада 2014 року на 34 сесії 6 скликання Лузької сільської ради Чечельницького району Вінницької області при розгляді питання № 3 порядку денного "Про передачу безкоштовно у власність земельних ділянок та затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) згідно заяв жителів с.Луги" приймала участь в голосуванні по всіх питаннях порядку денного, в тому числі і відносно себе проголосувавши "за", де рішенням сесії їй передано у власність земельну ділянку площею 2,0000 га (кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_2) для ведення особистого селянського господарства за адресою урочище "Грамушиха" на території Лузької сільської ради Чечельницького району Вінницької області.

В судовому засіданні ОСОБА_1 винною себе в скоєнні правопорушення передбаченого ст.172-7 КУпАП визнала повністю і пояснила, що дійсно у 2013 році вона звернулась з заявою про виділення їй земельної ділянки і рішенням сесії їй було надано дозвіл на виготовлення технічної документації, яка на сесії 11 листопада 2014 року була розглянута, затверджена і передана їй у власність земельна ділянка площею 2 га. Вона як депутат була присутня на даній сесії і голосувала за дане рішення, не придавши значення наявності конфлікту інтересів і їй ніхто не підказав. З Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції" вона не раз знайомилась і роз'яснялись наслідки його порушення, про що розписувалась у відповідних журналах. Про те, що їй виділяється земельна ділянка знав як сільський голова так і всі депутати, щиро розкаюється в скоєному.

Крім визнання вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ст.172-7 КУпАП доведена матеріалами справи.

Як вбачається із протоколу 1 сесії 6 скликання від 19 листопада 2010 року Лузької сільської ради, ОСОБА_1 обрано депутатом Лузької сільської ради Чечельницького району Вінницької області , виборчий округ № 9 .

Відповідно до рішення Лузької сільської ради Чечельницького району Вінницької області № 272 від 11 литопада 2014 року, затверджено матеріали технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для оформлення права власності та передано ОСОБА_1 у власність земельну ділянку площею 2,0000 га (кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_2) для ведення особистого селянського господарства за адресою урочище "Грамушиха" на території Лузької сільської ради Чечельницького району Вінницької області .

Як вбачається із протоколу 34 сесії 6 скликання від 11 листопада 2014 року на сесії розглядалось питання і прийнято рішення № 272 "Про передачу безкоштовно у власність земельних ділянок та затвердження технічної докумнетації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)", де голосували одноголосно "за " в тому числі і відповідно до списку депутат ОСОБА_1.

Відповідно до ст.172-7 КУпАП та ст.1 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції", під конфліктом інтересів слід розуміти суперечність між особистими майновими, немайновими інтересами особи чи близьких їй осіб та її службовими повноваженнями, наявність якої може вплинути на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи невчинення дій під час виконання наданих їй службових повноважень.

Стаття 15 Закону України "Про правила етичної поведінки" "Недопущення конфлікту інтересів" встановлює, що особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, незважаючи на особисті інтереси, вживають вичерпних заходів щодо недопущення конфлікту інтересів, а також не допускають вчинення дій чи бездіяльності, що можуть спричинити виникнення конфлікту інтересів або створити враження його наявності. Особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, не можуть прямо чи опосередковано спонукати у будь-який спосіб підлеглих до прийняття рішень, вчиняти дії або бездіяльність на користь своїх особистих інтересів та/або інтересів третіх осіб.

Згідно підпункту "б" п.1 ч.1 ст.4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" суб'єктами відповідальності за корупційні правопорушення є особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, зокрема народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад.

Згідно ч.1 ст.14 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" особи, зазначені у пункті 1 та підпунктах "а", "б" пункту 2 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані:

1) уживати заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів;

2) невідкладно у письмовій формі повідомляти безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів.

Тобто ОСОБА_1, як депутат місцевої ради є спеціальним суб`єктом корупційного правопорушення..

Таким чином, ОСОБА_1 обрана депутатом Лузької сільської ради Чечельницького району Вінницької області, як особа уповноважена на виконання функцій місцевого самоврядування, під час розгляду її заяви, у порушення вимог ч.1 ст.14 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" не вжила заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів та невідкладно не повідомила сільську раду про наявність конфлікту інтересів, чим вчинила корупційне адміністративне правопорушення передбачене ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Заслухавши пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності , думку прокурора, дослідивши письмові докази, які містяться в матеріалах справи, суд приходить до висновку, що в діях ОСОБА_1 є ознаки адміністративного правопорушкння передбаченого ст.172-7 КУпАП, а саме неповідомлення безпосереднього керівника у випадках передбачених законом про наявність конфлікту інтересів, а саме суперечності між особистими інтересами особи та її службовими повноваженнями, наявність яких може вплинути на об'єктивність або неупередженість на прийняття рішень, а також на вчинення чи невчинення дій під час виконання наданих їй службових повноваджень.

При вирішенні питання про накладення адміністративного стягнення суд враховує те, що ОСОБА_1 вперше притягується до адміністративної відповідальності, визнала себе винною, щиро розкаюється.

У відповідності до правил п.5 ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір", у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення, з порушника підлягає до стягнення судовий збір у розмірі 0,03 розміру мінімальної заробітної плати.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 27, 172-7, 221, 251, 276, 284, 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення, п.5 ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір", суд, -

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ст.172-7 КпАП України.

Накласти на ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі десяти неоподатковуваних доходів громадян, що складає 170 (сто сімдесят) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) судовий збір в розмірі 36 (тридцять шість) гривень 54 (п"ятдесят чотири) копійки, зарахувавши його до спеціального фонду Державного бюджету України.

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або прокурором протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Апеляійна скарга, подана після закінчення цього строку, повертається апеляційним судом особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.

Апеляційна скарга подається до Апеляційного суду Вінницької області через Чечельницький районний суд Вінницької області .

Суддя: підпис

СудЧечельницький районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення03.04.2015
Оприлюднено08.04.2015
Номер документу43424510
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —151/272/15-п

Постанова від 15.05.2015

Адмінправопорушення

Апеляційний суд Вінницької області

Мішеніна С. В.

Постанова від 03.04.2015

Адмінправопорушення

Чечельницький районний суд Вінницької області

Моцний В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні