Постанова
від 02.04.2015 по справі 820/20396/14
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 квітня 2015 р. Справа № 820/20396/14 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Перцової Т.С.

Суддів: Дюкарєвої С.В. , Жигилія С.П.

за участю секретаря судового засідання Мороз Є.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 05.02.2015р. по справі № 820/20396/14

за позовом Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області

до Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Інтеграл"

про стягнення податкового боргу,-

ВСТАНОВИЛА:

22.12.2014 року Рубіжанська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Луганській області (далі по тексту - Рубіжанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області, позивач) звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми «Інтеграл» (далі по тексту - ТОВ ВКФ «Інтеграл», відповідач), в якому просила суд: стягнути кошти за податковим боргом з орендної плати за землю з Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційної фірми "Інтеграл" (код ЄДРПОУ 13370879, 92931, Луганська область, Кремінський район, с. Кудряшівка, вул. Набережна, 5) у сумі 14464,94 грн. (14430,73 грн. - основного платежу та 34,21 грн. - пені) з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих цього платника податків.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 05.02.2015 року по справі № 820/20396/14 адміністративний позов Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Інтеграл" про стягнення податкового боргу - задоволено частково.

Стягнуто кошти за податковим боргом з орендної плати за землю з Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційна фірма "Інтеграл" (код ЄДРПОУ 13370879, 92931, Луганська область, Кремінський район, с. Кудряшівка, вул. Набережна, 5) у сумі 7819.30 (сім тисяч вісімсот дев'ятнадцять гривень тридцять копійок) грн. з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих цього платника податків: №2600606000466 в ЛУГ.ФАКБ "ПРАВЕКС-БАНК", М. ЛУГАНСЬК, МФО 304579; №26002301011085 в ФЛУГАНСЬКЕ ОБЛАСНЕ АТОЩАД М. ЛУГАНСЬК, МФО 304665; №2604412350091 в ПАТ "УКРКОМУНБАНК", МФО 304988; №26001352639 в ПАТ "УКРКОМУНБАНК", МФО 304988.

У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Позивач, не погодившись із вказаною постановою суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваної постанови норм матеріального права, просить суд апеляційної інстанції постанову Харківського окружного адміністративного суду від 05.02.2015 року по справі № 820/20396/14 скасувати та ухвалити нове рішення, яким задовольнити адміністративний позов у повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги пояснив, що податковий борг в сумі 14464,94 грн. (у т.ч. 14430,73 грн. основного платежу та 34,21 грн. - пені) у ТОВ «ВКФ «Інтеграл» виник у зв'язку з несплатою відповідачем податкових зобов'язань, самостійно зазначених у податковій декларації з плати за землю № 9003209277 від 30.01.2014 року. Зазначив, що Рубіжанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області було здійснено всі визначені законодавством заходи щодо стягнення податкового боргу, а саме у відповідності до п.59.1 ст.59 ПК України вручено відповідачу податкову вимогу, однак, це не призвело до погашення боргу. З посиланням на п.5 ст.11 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» вказав, що затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція, віднесено до компетенції Кабінету Міністрів України. Зазначив, що розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1079-р від 05.11.2014 р. було зупинено дію раніше прийнятого розпорядження від 30.10.2014 року № 1053-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція». У зв'язку з чим, вважає необґрунтованим віднесення ТОВ ВКФ «Інтеграл» до переліку суб'єктів господарювання, розташованих у зоні проведення АТО, а відтак, не вбачає підстав для звільнення відповідача з 16.10.2014 року від обов'язку сплати самостійно визначених податкових зобов'язань з орендної плати за землю.

Сторони в судове засідання апеляційної інстанції не з'явилися, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином.

Відповідно до ч. 4 ст. 196 КАС України, неприбуття в судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час та місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Згідно з ч. 1 ст. 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Колегія суддів, вислухавши суддю-доповідача, перевіривши в межах апеляційної скарги рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що відповідач як юридична особа зареєстрований Кремінським районним управлінням юстиції 08.09.1997 року (а.с. 8-9).

Згідно з довідкою Рубіжанської ОДПІ про стан податкового боргу, у відповідача станом на 01.12.2014 року обліковується заборгованість з орендної плати за землю у розмірі 14464,94 грн., з яких: основний платіж - 14430,73 грн. та пеня - 34,21 грн. (а.с. 10).

Відповідачем подано декларацію №9003209277 від 30.01.2014 року, в якій самостійно визначено орендну плату за 2014 рік в розмірі 14430,73 грн., орендна плата за місяць складає 4407,62 грн. (а.с. 13-14).

В порушення зазначеної норми чинного податкового законодавства України, у встановлений Кодексом строк для погашення податкового зобов'язання, відповідач не сплатив узгоджену суму податкового зобов'язання.

Рубіжанською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Луганській області складено та направлено на адресу відповідача податкову вимогу №207-25 від 05.09.2014 року, яка отримана 05.09.2014 року уповноваженою особою відповідача, про що свідчить підпис у вимозі в графі "податкову вимогу отримав" (а.с. 7 зі зворотного боку).

Зазначені заходи не призвели до погашення податкового боргу відповідача, що слугувало підставою для звернення Рубіжанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області до суду з даним позовом про стягнення суми в розмірі 14464,94 грн. з банківських рахунків ТОВ ВКФ «Інтеграл».

Задовольняючи позовні вимоги в частині стягнення з рахунків ТОВ ВКФ «Інтеграл» частини суми податкового боргу в розмірі 7819,30 грн., суд першої інстанції виходив з наявності у відповідача узгодженого податкового боргу, який підлягає сплаті, однак не був погашений відповідачем.

Відмовляючи в задоволенні позовних вимог в частині стягнення з рахунків відповідача суми в розмірі 6645,64 грн., суд першої інстанції виходив з того, що відповідач з 16.10.2014 року звільнений від плати за користування земельною ділянкою як суб'єкт господарювання, який здійснює діяльність на території проведення АТО.

Відповідно до ч.1 ст.195 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги, отже, перегляду підлягає рішення суду першої інстанції в частині відмови в задоволенні позовних вимог.

Колегія суддів не погоджується з висновком суду першої інстанції в частині відмови в задоволенні позовних вимог, з огляду на таке.

За визначенням підпункту 36.1 ст. 36 Податкового кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Пунктом 287.1 ст. 287 Податкового кодексу України встановлено, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Згідно з п.288.1 ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Відповідно до пункту 7 статті 288 Податкового кодексу податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділу.

У пункті 2 статті 286 Податкового кодексу зазначено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Пунктом 3 ст. 287 Податкового кодексу України визначено, що податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене в податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Пунктом 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України передбачено, що коли платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом, то така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

В силу приписів п.56.11 ст. 56 Податкового кодексу України грошове зобов'язання, самостійно визначене платником податків, не підлягає оскарженню.

Відповідно до п. 57.1. ст. 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Підпунктом 14.1.175. п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання, є податковим боргом.

Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Пунктом 129.1.1. ст. 129 Податкового кодексу України передбачено, що після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Згідно з п.п. 2.1.1 п. 2.1 Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 17.12.2010 р. № 953, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.12.2010 року за № 1350/18645 /надалі - Інструкція/, пеня нараховується після закінчення встановлених Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу.

Нарахування пені розпочинається: при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного Кодексом; при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно з Кодексом.

Відповідно до п. 2.5 Інструкції у разі часткового погашення податкового боргу сума такої частки визначається з урахуванням пені, нарахованої на таку частку.

Пунктом 2.6 Інструкції встановлено, що пеня, визначена підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 цього розділу, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Згідно з п.п. 2.3.1 п. 2.3 Інструкції нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок Державного казначейства України та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань.

Пунктом 59.1. ст. 59 Податкового кодексу України встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Згідно з п. 59.3. ст. 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.

Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п. 59.4. ст. 59 Податкового кодексу України).

Пунктом 59.5 статті 59 Податкового кодексу України передбачено, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

У зв'язку з непогашенням товариством з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Інтеграл" узгодженої суми податкового зобов'язання протягом граничного строку її сплати Рубіжанською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Луганській області складено та направлено на адресу відповідача податкову вимогу №207-25 від 05.09.2014 року, яка отримана 05.09.2014 року уповноваженою особою відповідача, про що свідчить підпис у вимозі в графі "податкову вимогу отримав" (а.с. 7 зі зворотного боку).

Відповідно до статті 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно з п. 16.1.4. ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

У відповідності до пп.20.1.34 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Підпунктом 20.1.34 п.20.1 ст. 20 Податкового кодексу передбачено, що контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Згідно до п.95.1 ст. 95 Податкового кодексу контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку про наявність у відповідача обов'язку сплати орендної плати за землю за період з 16.10.2014 року.

Колегія суддів вважає помилковим висновок суду першої інстанції про те, що позивач є звільненим від сплати орендної плати за землю в період з 16.10.2014 року, з наступних підстав.

Законом України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» від 02.09.2014 року № 1669-VІІ (далі по тексту - Закон № 1669-VІІ) визначено тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення.

Статтею 6 Закону України №1669-VII, який набрав чинності 15.10.2014 року звільнено під час проведення антитерористичної операції суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.

За визначенням ст.1 Закону №1669-VII період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року N 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Територією проведення антитерористичної операції є територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року N 405/2014.

У відповідності до п.п.1, 2 ст.11 Закону №1669-VII «Прикінцеві та перехідні положення» цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, і втрачає чинність через шість місяців з дня завершення антитерористичної операції, крім пункту 4 статті 11 "Прикінцеві та перехідні положення" цього Закону.

Дія цього Закону поширюється на період проведення антитерористичної операції та на шість місяців після дня її завершення.

Пунктом 5 статті 11 Закону №1669-VII зобов'язано Кабінет Міністрів України у десятиденний строк з дня опублікування цього Закону: забезпечити прийняття відповідно до своєї компетенції нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону; затвердити перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року N 405/2014, у період з 14 квітня 2014 року до її закінчення; у десятиденний строк з дня закінчення антитерористичної операції прийняти остаточний перелік; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити розробку і перегляд міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України їх нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 року № 1053-р затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція.

Однак, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 року № 1079-р дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 року № 1053-р зупинено, що унеможливлює віднесення ТОВ ВКФ «Інтеграл» до переліку суб'єктів господарювання, розташованих у зоні проведення АТО

Отже, відсутні підстави для звільнення відповідача від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності з 16.10.2014 року.

Відповідно до п.95.3 ст.95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Беручи до уваги наведене, колегія суддів приходить до висновку про задоволення позовних вимог Рубіжанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області про стягнення з ТОВ ВКФ «Інтеграл» не сплаченої на дату судового розгляду справи суми боргу в розмірі 6645,64 грн. з рахунків у банках, що обслуговують платника податків-відповідача, на користь Державного бюджету України.

У відповідності до п.п.1, 2 ч.1 ст.202 КАС України неповне з'ясування обставин, що мають значення для справи, недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції вважає встановленими є підставами для скасування рішення суду першої інстанції та ухвалення нового рішення.

Згідно з ч.2 ст.205 КАС України суд апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги може прийняти нову постанову, якою суд апеляційної інстанції задовольняє або не задовольняє позовні вимоги.

Враховуючи викладене, колегія суддів дійшла висновку, що постанова Харківського окружного адміністративного суду від 05.02.2015 року по справі № 820/20396/14 підлягає скасуванню в частині відмови в задоволенні позовних вимог з прийняттям в цій частині нової постанови про задоволення позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 41, 160, 167, 195, 196, п. 3 ст. 198, ст.ст. 202, 205, 207, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекціїГоловного управління Міндоходів у Луганській області задовольнити.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 05.02.2015р. по справі № 820/20396/14 скасувати в частині відмови в задоволенні позовних вимог.

Прийняти в цій частині нову постанову, якою позов Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми «Інтеграл» про стягнення податкового боргу - задовольнити.

Стягнути кошти за податковим боргом з орендної плати за землю з Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційної фірми "Інтеграл" (код ЄДРПОУ 13370879, 92931, Луганська область, Кремінський район, с. Кудряшівка, вул. Набережна, 5) в сумі 6645,64 (шість тисяч шістсот сорок п'ять гривень шістдесят чотири копійки) грн. з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих цього платника податків: №2600606000466 в ЛУГ.ФАКБ "ПРАВЕКС-БАНК", М. ЛУГАНСЬК, МФО 304579; №26002301011085 в ЛУГАНСЬКЕ ОБЛАСНЕ АТОЩАД М. ЛУГАНСЬК, МФО 304665; №2604412350091 в ПАТ "УКРКОМУНБАНК", МФО 304988; №26001352639 в ПАТ "УКРКОМУНБАНК", МФО 304988.

Постанова набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання постанови у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя (підпис)Перцова Т.С. Судді (підпис) (підпис) Дюкарєва С.В. Жигилій С.П. Повний текст постанови виготовлений та підписаний 07.04.2015 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.04.2015
Оприлюднено14.04.2015
Номер документу43472596
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/20396/14

Ухвала від 23.12.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Лук'яненко М.О.

Постанова від 02.04.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 20.03.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Постанова від 05.02.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Лук'яненко М.О.

Ухвала від 23.12.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Лук'яненко М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні