ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
08 квітня 2015 року 14:49 № 826/269/15
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі колегії суддів: головуючого судді Скочок Т.О., суддів: Кобилянського К.М., Саніна Б.В., при секретарі Новик В.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Трейд-Інвест» до Державної фіскальної служби України (відповідач-1), Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у місті Києві (відповідач-2) про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Трейд-Інвест» (надалі - позивач або ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест») з позовом до Державної фіскальної служби України (надалі - відповідач-1 або ДФС України) та Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у місті Києві (надалі - відповідач-2 або ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві), в якому просить:
- визнати протиправними дії ДФС України та ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві, що полягають у неприйнятті податкових накладних № 1 від 29.12.2014 року, № 2 від 29.12.2014 року та № 3 від 29.12.2014 року;
- визнати зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України та Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246, податкові накладні, складені ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест», а саме: податкову накладну № 1 від 29.12.2014 року, податкову накладну за № 2 від 29.12.2014 року та податкову накладну за № 3 від 29.12.2014 року.
В обґрунтування позовних вимог представник позивача посилався на відсутність у відповідачів жодних об'єктивних та правових підстав для відмови ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» у прийнятті та реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних надісланих ним 30.12.2014 року електронними засобами зв'язку податкових накладних № 1 від 29.12.2014 року, № 2 від 29.12.2014 року та № 3 від 29.12.2014 року, оскільки зазначена у квитанціях № 1 від 30.12.2014 року підстава для неприйняття зазначених податкових накладних, а саме: те, що: «для платника податків заборонено прийом звітності по електронній пошті…Можливо відсутній договір з ДСФУ», не є законодавчо визначеними причинами для відмови у прийнятті податкової накладної, що встановлені у п. 9 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 15.01.2015 року відкрито провадження у справі, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду у судовому засіданні на 04.02.2015 року.
У судове засідання 04.02.2015 року з'явилися представники позивача та відповідача-1.
Представник позивача заявлені позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив суд задовольнити їх з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник відповідача-1 у даному судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, підтримавши доводи, викладені у письмових запереченнях, в яких зазначено, що причиною відмови у прийнятті податкових накладних ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних став факт відсутності станом на 29.12.2014 року зареєстрованого (чинного) договору про визнання електронних документів з позивачем.
Відповідач-2 у призначене судове засідання не з'явився, явку свого представника не забезпечив, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду, що підтверджується наявним у матеріалах справи повідомленням про вручення поштового відправлення. Про причини неявки у дане судове засідання відповідач-2 суду не повідомляв, клопотань чи заяв про розгляд справи без участі його представника або про відкладення судового засідання не заявляв. Також відповідач-2 жодних письмових заперечень проти позову та документів до канцелярії суду не надав.
На підставі вищевикладеного, суд у судовому засіданні 04.02.2015 року відповідно до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України), враховуючи неприбуття належним чином повідомленого відповідача-2 та відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, ухвалив про перехід до розгляду справи у порядку письмового провадження.
Розглянувши наявні в матеріалах справи документи і матеріали, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача-1, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про наступне.
Під час розгляду даної справи судом встановлено, що ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» (ідентифікаційний код 36629664) було зареєстровано Дніпровською районною у м. Києві державною адміністрацією 12.08.2009 року, взято на податковий облік у ДПІ у Дніпровському районі м. Києва 13.08.2009 року та зареєстровано як платник податку на додану вартість 04.09.2009 року.
Відповідно до наявних у матеріалах справи копіях статуту ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» у редакції, що затверджена протоколом Загальних зборів Учасників Товариства від 11.10.2010 року № 05/04/10 та зареєстрована в органі державної реєстрації 14.10.2010 року, витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 03.12.2014 року, 12.12.2014 року та 30.12.2014 року, місцезнаходженням позивача значиться адреса: 02105, м. Київ, просп. Ю. Гагаріна, буд. 2/35 літ. А.
При цьому, 18.04.2013 року між позивачем та ДПІ у Дніпровському районі м. Києва ДПС був укладений письмовий договір за № 180420131 про визнання електронних документів, предметом якого є визнання податкових документів (податкової звітності, реєстрів виданих та отриманих податкових накладних з податку на додану вартість та інших звітних податкових документів), поданих платником (ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест») в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях, як оригіналу.
Надалі, ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві розірвала даний договір від 18.04.2013 року № 180420131 в односторонньому порядку про, що підприємство було повідомлено листом від 26.11.2014 року № 24647/10/26-53-18-00-11. Даний лист отриманий позивачем поштою 01.12.2014 року.
Згідно наданих відповідачем-1 письмових заперечень проти позову причиною для розірвання згаданого вище договору про визнання електронних документів від 18.04.2013 року, укладеного між ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» та ДПІ у Дніпровському районі м. Києва ДПС, було допущення підприємством факту істотного порушення умов цього Договору, а саме: 20.11.2014 року територіальним органом доходів і зборів отримана довідка оперативного управління ДПІ про не встановлення місцезнаходження платника податків (ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест») за № 145/ДПІ/26-53-07-03 від 20.11.2014 року. В зв'язку з цим цього ж дня відповідачем-2, відповідно до вимог п. 12.5 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 року № 1588, було прийнято рішення № 1756/26-53-18-05-22 про доцільність направлення державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою № 18-ОПП.
20.11.2014 року ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві направила державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи (позивача) за місцем знаходженням (форми № 18-ОПП) для внесення змін до Єдиного державного реєстру підприємств та фізичний осіб - підприємців.
Станом на 22.11.2014 року значилося, що ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» має 9 стан («направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходженням»), а 04.12.2014 року за наслідками отримання електронних відомостей про підтвердження відомостей про назване підприємство з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців обліковий стан платника податків (ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест») змінено на « 0» («основний платник»).
Також, судом встановлено, що 30.12.2014 року ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» (місцезнаходження: 02105, м. Київ, пр-т. Гагаріна, 2/35 літ. а) надіслало органу державної фіскальної служби податкову накладну № 1 від 29.12.2014 року на суму ПДВ 38 157,67 грн., податкову накладну № 2 від 29.12.2014 року на суму ПДВ 13933,83 грн. і податкову накладну № 3 від 29.12.2014 року на суму ПДВ 39322,17 грн. в електронному вигляді для здійснення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, про що отримано підтвердження у вигляді квитанцій № 1 з відомостями про доставку зазначених документів до центрального рівня органу ДФС України та неприйняття цих документів. В даних квитанціях № 1 від 30.12.2014 року (17:17:38, 17:17:35, 17:17:42), копії яких наявні у матеріалах справи, містяться посилання на виявлені помилки - «для платника податків заборонено прийом звітності по електронній пошті - ЄДРПОУ: ' 36629664', код ДПІ: ' 2653'. Можливо відсутній договір з ДФСУ» (формулювання помилки одного і того самого змісту у всіх випадках).
Вважаючи вказану відмову у прийнятті та реєстрації податкових накладних необґрунтованою, а свої права та охоронювані законом інтереси порушеними, позивач звернувся з позовом до суду.
При вирішенні спору суд виходить з наступного.
Нормативно-правовим актом, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, є Податковий кодекс України (надалі - ПК України), який набрав чинності 01.01.2011 року.
У відповідності до вимог п. 201.1 ст. 201 ПК України, платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках обов'язкові реквізити, в тому числі місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку.
Пунктом 201.4 ст. 201 ПК України передбачено, що податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.
Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст. 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу (п. 198.6 ст. 198 ПК України).
Пунктом 201.2 ст. 201 ПК України також встановлено, що форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Зокрема, форма податкової накладної та порядок її заповнення, на момент виникнення спірних правовідносин, були затверджені Наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 року № 957 «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13 жовтня 2014 року за № 1235/26012.
Податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця (п. 201.6 ст. 201 ПК України).
Одночасно, порядок видачі податкових накладних регламентовано п. 201.10 ст. 201 ПК України, відповідно до якого податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (абз. 2 п. 201.10 ст. 201 ПК України).
Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами (пп. 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України).
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абз. 3 п. 201.10 ст. 201 ПК України).
Відповідно до абз. 4 - 8 п. 201.10 ст. 201 зазначеного Кодексу, датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні та сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній до Єдиного реєстру податкових накладних платників податку на додану вартість-продавців товарів (послуг) встановлений Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (надалі - Порядок № 1246).
Згідно абз. 2 п. 1 Порядку № 1246, подання податкової накладної та/або розрахунку коригування Державній податковій службі в електронній формі здійснюється відповідно до Порядку підготовки і подання податкових документів в електронній формі засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженого Державною податковою службою.
Внесення відомостей, що містяться у податковій накладній, до Реєстру (далі - реєстрація) здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі Державній податковій службі з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру. Операційний день триває з 0 до 23-ї години (п. 2 цього Порядку).
Положеннями п. 7 - 11 зазначеного Порядку № 1246 визначено, що після надходження податкової накладної в електронній формі до Державної податкової служби здійснюється її розшифрування, перевіряється електронний цифровий підпис, визначається відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому Державною податковою службою, та проводиться її реєстрація.
Для підтвердження прийняття податкової накладної до реєстрації продавцю видається квитанція в електронній формі у текстовому форматі, у якій зазначаються реквізити зазначеного документу, відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому Державною податковою службою, результати перевірки електронного цифрового підпису, інформація про продавця, дата та час прийняття, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова накладна. Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис Державної податкової служби, підлягає шифруванню та надсилається продавцеві засобами телекомунікаційного зв'язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в Державній податковій службі.
Причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є: 1) наявність помилок; 2) відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; 3) факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами.
Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис Державної податкової служби, підлягає шифруванню та надсилається протягом операційного дня продавцеві засобами телекомунікаційного зв'язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в Державній податковій службі.
Датою та часом подання податкової накладної в електронній формі Державній податковій службі є дата та час, зазначені у квитанції про її прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття.
Квитанція, що підтверджує факт реєстрації податкової накладної, надсилається протягом операційного дня продавцеві. Якщо протягом операційного дня продавцеві не надіслано квитанцію, що підтверджує прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування, такі податкова накладна та/або розрахунок коригування вважаються зареєстрованими.
У силу приписів норми абз. 9 п. 201.10 ст. 201 ПК України, відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.
При цьому, судом також враховується, що порядок підготовки та подання платниками податків податкових документів до органів державної фіскальної служби в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису встановлюється Інструкцію з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженою Наказом Державної податкової адміністрації України від 10.04.2008 року № 233 «Про подання електронної податкової звітності» (надалі - Інструкція № 233).
Зокрема, згідно положень п. 5 розд. 3 Інструкції № 233, для подання електронних податкових документів платник податків має попередньо укласти з органом ДПС за місцем реєстрації договір про визнання електронної звітності (за затвердженою формою) та отримати спеціальне програмне забезпечення.
Платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді відповідно до законодавства із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення формування податкових документів, засобу КЗІ, керуючись цією Інструкцією та договором (п. 1 розд. 2 Інструкції № 233).
Як вбачається з матеріалів справи та усних пояснень представника відповідача-1, наданих під час судового розгляду справи, причиною відмови у прийнятті податкових накладних позивача був факт відсутності на момент надходження таких податкових документів (тобто 30.12.2014 року) укладеного між ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» і органом державної фіскальної служби договору про визнання електронних документів, оскільки попередньо укладений договір від 18.04.2013 року за № 180420131 був розірваний контролюючим органом відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України в односторонньому порядку, що виражається у направленні на адресу позивача письмового повідомлення від 26.11.2014 року № 24647/10/26-53-18-00-11.
Так, п. 4 розд. 6 Договору про визнання електронних документів передбачено, що орган державної податкової служби має право розірвати договір в односторонньому порядку у випадку не надання платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих або в разі зміни платником податків місця реєстрації.
Виходячи з умов договору про визнання електронних документів, відповідач має право розірвати договір в односторонньому порядку виключно у двох випадках: 1) не надання позивачем нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих; 2) зміна позивачем місця реєстрації.
Зі змісту наявного в матеріалах справи листа відповідача-2 від 26.11.2014 року № 24647/10/26-53-18-00-11 «Про розірвання договору» не вбачається визначення податковою інспекцією конкретної причини, згідно положень п. 4 розд. 6 Договору від 18.04.2013 року № 180420131, для розірвання такого договору.
Також, у ході судового розгляду судом встановлено, що правомірність дій ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві по розірванню договору від 18.04.2013 року № 180420131 була оскаржена позивачем у судовому порядку шляхом подання адміністративного позову до Окружного адміністративного суду м. Києва.
Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.02.2015 року по справі № 826/19170/14 за позовом ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» до ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві про визнання протиправними дій, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 18.03.2015 року, позовні вимоги Товариства були задоволенні повністю, а саме: суд визнав протиправними дії ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві щодо розірвання в односторонньому порядку договору про визнання електронних документів від 18.04.2013 року № 180420131. Зокрема, в ході судового розгляду справи № 826/19170/14 Окружним адміністративним судом м. Києва було встановлено відсутність у ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві фактично підстав для розірвання договору з ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» в односторонньому порядку з підстав, передбачених умовами такого Договору та Цивільного кодексу України.
При цьому, в силу норм ч. 1 ст. 72 КАС України, обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Водночас, у ході судового розгляду даної справи відповідачами не були надані до суду належні документальні докази на підтвердження наявності у контролюючих органів правових підстав для неприйняття електронних податкових документів (податкових накладних) позивача з інших підстав, ніж зазначено в квитанціях № 1 від 30.12.2014 року.
З огляду на вищевикладене та з урахуванням того, що, у відповідності положень пп. 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, Єдиний реєстр податкових накладних ведеться саме центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову політику, яким станом на момент розгляду справи судом є Державна фіскальна служба України, колегія суддів приходить до висновку, що дії відповідача-1 по неприйняттю податкових накладних ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» від 29.12.2014 року № 1, від 29.12.2014 року № 2 і від 29.12.2014 року № 3 є протиправними, а, в силу норм п. 201.10 ПК України та п.п. 10, 11 Порядку № 1246, дані податкові накладні вважаються прийнятими та зареєстрованими протягом операційного дня, коли її було надіслано позивачем, а саме: 30.12.2014 року. При цьому, позовні вимоги до відповідача-2 є необґрунтованими, оскільки, як було зазначено вище, функції з ведення Єдиного реєстру податкових накладних покладено саме на ДФС України, а не на територіальні органи, яким, зокрема, є ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
За таких обставин, виходячи з системного аналізу положень законодавства України та наданих сторонами доказів, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог ТОВ «Компанія «Трейд-Інвест» в частині вимог, заявлених до Державної фіскальної служби України, та вважає за необхідне відмовити у задоволенні решти позовних вимог.
Керуючись ст.ст. 69-71, 94, ч. 6 ст. 128, ст.ст. 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Трейд-Інвест» задовольнити частково.
2. Визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України щодо неприйняття податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Трейд-Інвест» (ідентифікаційний код 36629664) від 29.12.2014 року № 1, від 29.12.2014 року № 2 та від 29.12.2014 року № 3 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
3. Зобов'язати Державну фіскальну службу України прийняти та зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Трейд-Інвест» (ідентифікаційний код 36629664) від 29.12.2014 року № 1, від 29.12.2014 року № 2 та від 29.12.2014 року № 3 станом на дату фактичного їх подання до реєстрації - 30.12.2014 року.
4. В іншій частині позову відмовити.
5. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Трейд-Інвест» (ідентифікаційний код: 36629664, адреса: 02105, м. Київ, просп. Ю. Гагаріна, буд. 2/35, літ. А) судові витрати у розмірі 36,54 грн. (тридцяти чотирьох грн. 54 копійки) з Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання з рахунку Державної фіскальної служби України (ідентифікаційний код: 39292197, адреса: 04655, м. Київ, Львівська площа, буд. 8).
Постанова набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова може бути оскаржена за правилами, встановленими в ст.ст. 185 - 187 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно.
Головуючий суддя Т.О. Скочок
Судді К.М. Кобилянський
Б.В. Санін
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 08.04.2015 |
Оприлюднено | 17.04.2015 |
Номер документу | 43551748 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Скочок Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні