Постанова
від 14.04.2015 по справі 916/2639/14
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"14" квітня 2015 р.Справа № 916/2639/14 Одеський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів :

головуючого судді : Величко Т.А.,

суддів: В.В. Бєляновського, Л.В. Поліщук

при секретарі: Альошиній Г.М.

за участю представників сторін:

від прокурора - Шивцова С.А.;

від відповідача (Кілійської районної державної адміністрації) - не з'явився;

від відповідача (МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція") - Руденко О.А.;

від третьої особи - не з'явився.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу

Малого приватного підприємства "Еко - Тур - Центр "Венеція"

на рішення господарського суду Одеської області від 02.02.2015р.

по справі № 916/2639/14

за позовом: Заступника прокурора Одеської області в інтересах держави

до відповідачів:

1) Кілійської районної державної адміністрації;

2) Малого приватного підприємства "Еко - Тур - Центр "Венеція"

за участю третьої особи яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Кілійської районної ради

про визнання незаконним та скасування розпорядження, визнання недійсним договору оренди землі та зобов'язання повернути земельну ділянку

ВСТАНОВИВ:

Заступник прокурора Одеської області в інтересах держави звернувся до господарського суду Одеської області з позовними вимогами до Кілійської районної державної адміністрації, МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція", третя особа,що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Кілійська районна рада про визнання незаконним та скасування розпорядження Кілійської РДА №745 від 15.12.2004р., визнання незаконним договору оренди землі від 24.12.2004р., укладеного між Кілійською РДА та МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція"; зобов'язання МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" повернути земельну ділянку загальною площею 149,54 га, в тому числі 79,53 га - пасовищ, 62,96 га - під водою, 7,02га - під гідротехнічними спорудами (гребля), що знаходяться на території Вилківської міської ради (о. Сабош), вартістю 1110091,29грн. - до земель запасу Вилківської міської ради.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оспорюване розпорядження та договір суперечать вимогам діючого законодавства. В порушення норм ЗК України та ЗУ «Про оцінку землі» Кілійською РДА було прийнято розпорядження про передачу в оренду земельні ділянки за відсутності проведеної та затвердженої у передбаченому законом порядку нормативно грошової оцінки земельної ділянки. Із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" вбачається, що нормативно грошова оцінка вказаної земельної ділянки була проведена лише в 2010 році.

Укладення договору оренди без проведення нормативно грошової оцінки є порушенням чинного законодавства, а договір в силу ст.. 203, 215 ЦК України має бути визнаний недійсним в судовому порядку.

Також прокурор, визначаючи свій статус одноособового позивача, зазначив, що ЗУ «Про державний контроль за використанням та охороною земель», Положенням про Державну інспекцію сільського господарства України визначено орган, уповноважений державою здійснювати функції контролю за використанням та охороною земель - Державна інспекція сільського господарства України, але у останньої відсутні повноваження щодо звернення до суду про визнання незаконними (недійсними) рішень органів державної влади та місцевого самоврядування щодо розпорядження землею та визнання недійсними правочинів щодо відчуження чи передачі у користування земельних ділянок.

В запереченнях на позовну заяву Кілійська РДА з позовними вимогами не погоджується. Оспорюване розпорядження було прийнято на підставі наданого МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" проекту землеустрою, розробленого ДП «Одеський науково-дослідний інститут землеустрою» щодо відведення земельної ділянки МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" для сінокосіння, рибогосподарських потреб в довгострокову оренду терміном на49 років на території Вилковської міської ради. Землевпорядна документація пройшла державну землевпорядну експертизу, висновки якої є позитивні.

Кілійська РДА не заперечує об'єктивність норми права щодо обов'язковості проведення нормативної грошової оцінки при визначенні розміру орендної плати. На час розгляду проекту відведення спірної земельної ділянки підприємству із земель водного фонду, що перебували в запасі на території Вилковської міської ради, представники органу виконавчої влади з питань земельних відносин не заперечували щодо відведення в оренду земельної ділянки відповідно до наданого висновку землевпорядної експертизи.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 07.07.2014р. (суддя Степанова Л.В.) порушено провадження у справі за даним позовом.

З урахуванням правового обґрунтування прокуратури Одеської області від 12.08.2014р. №05/3-1041/вих.-14, ухвалою господарського суду Одеської області від 12.08.2014р. залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Кілійську районну раду.

В додаткових поясненнях по справі від 05.09.2014р. №05/3-2243вих.14, прокуратура Одеської області звертає увагу на те, що нормативна грошова оцінка спірної земельної ділянки була проведена Кілійською РДА в 2010р., але пропозиції останньої до підприємства про внесення змін до договору оренди в частині збільшення розміру орендної плати залишалися без задоволення, чим порушені фінансові інтереси держави.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 19.09.2014р. справу прийнято до колегіального розгляду у складі: головуючий суддя - Степанова Л.В., судді - Зайцев Ю.О., Погребна К.Ф.

Рішенням господарського суду Одеської області від 02.02.2015р. позов заступника прокурора Одеської області задоволено.

Визнано незаконним та скасовано розпорядження Кілійської районної державної адміністрації Одеської області від 15.12.2004р. № 745 "Про надання земельної ділянки в довгострокову оренду МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" із земель водного фонду, що перебувають в запасі на території Вилківської міської ради". Визнано недійсним договір оренди землі загальною площею 149,54 га в т. ч. 79,53 га - пасовищ, 62,96 га - під водою, 7,02 га - під гідротехнічними спорудами (гребля) та 0,03 га забудованих земель, із земель водного фонду, що перебувають в запасі на території Вилківської міської ради (о. Сабош), укладений 24.12.2004р., між Кілійською районною державною адміністрацією та Малим приватним підприємством "Еко - Тур - Центр "Венеція".

Зобов'язано Мале приватне підприємство "Еко - Тур - Центр "Венеція" повернути земельну ділянку загальною площею 149,54 га в т.ч. 79,53 га пасовищ, 62,96 га - під водою, 7,02 га - під гідротехнічними спорудами (гребля), що знаходиться на території Вилківської міської ради (о. Сабош) до земель Вилківської міської ради. Стягнуто з Кілійської районної державної адміністрації до державного бюджету України через ГУДКСУ в Одеській області на код бюджетної класифікації 22030001, п/р 31210206783008 в ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код ЄДРПОУ 37607526 судовий збір у розмірі 1 827 (одна тисяча вісімсот двадцять сім) грн. Стягнуто з Малого приватного підприємства "Еко - Тур - Центр "Венеція" до державного бюджету України через ГУДКСУ в Одеській області на код бюджетної класифікації 22030001, п/р 31210206783008 в ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код ЄДРПОУ 37607526 судовий збір у розмірі 1 827 (одна тисяча вісімсот двадцять сім) грн.

Судове рішення мотивоване доведеністю матеріалами справи того, що на момент винесення оспорюваного розпорядження та укладення договору оренди землі від 24.12.2004р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки не проводилася, а тому це розпорядження і правочин є незаконними. В подальшому нормативну грошову оцінку співної земельної ділянки було затверджено рішенням Кілійської районної ради №58-VI-V від 08.06.2011р., введено в дію з 08.06.2011р. Розпорядженням Кілійської РДА №420 від 25.08.2011р. внесені зміни до ставок орендної плати за земельні ділянки несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких проведено, але МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" відмовилося привести договір в частині визначення розміру орендної плати до вказаних змін.

Оскільки оспорюваний договір оренди землі від 24.12.2004 р. не було приведено у відповідність до вимог законодавства України та було укладено на підставі розпорядження Кілійської РДА від 15.12.2004р. №745, яке визнано судом незаконним та скасовано, суд визнав належними правові підстави для визнання спірного договору оренди землі від 24.12.2004р. недійсним та зобов'язання підприємство повернути земельну ділянку загальною площею 149,54 га до земель Вилківської міської ради.

В апеляційній скарзі, не погоджуючись з висновками суду, МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" просить скасувати рішення господарського суду Одеської області від 02.02.2015р. у справі №916/2639/14 та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити повністю.

Доводи скаржника ґрунтуються на допущених господарським судом порушеннях норм матеріального та процесуального права, недотримані норм процесуального права, не з'ясуванні всіх обставин справи та належного дослідження доказів.

Розгляд даної справи відбувся 02.02.2015р. за відсутності представника співвідповідача - Кілійської РДА, представника третьої особи - Кілійської райради, представника Вилківської міської ради, яка взагалі не була залучена до участі у справі, представника відповідача з належними повноваженнями на участь в розгляді справи.

Судом взагалі не взято до уваги, що нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а її зміна є підставою для перегляду розміру орендної плати.

Затверджена рішенням Кілійської райради №58- VI-V від 08.06.2011р. нормативно грошова оцінка спірної земельної ділянки, внесені Кілійською РДА розпорядженням №420 від 25.08.2011р.зміни до ставок орендної плати не могли бути підставою для внесення змін в договір оренди землі від 24.12.2004р., оскільки з січня 2013р. згідно постанови КМ України №1278 від 23.11.2011р. діє інша Методика грошової оцінки земель несільськогосподарського призначення, ніж та, що була застосована при розробці технічної документації. Питання щодо внесення змін в розмір орендної плати сторонами договору в 2013р. узгоджені не були. За судовим захистом в частині внесення змін в договір 2004р. Кілійська РДА не зверталася. Зобов'язання повернути спірну земельну ділянку до земель запасу Вилківської міської ради суперечить ст.. 12 ЗК України, п. 12 розділу Х «перехідні положення» ЗК України, за яким повноваження Вилківської міської ради на цю земельну ділянку не поширюються.

Також скаржник вважає, що визначення заступником прокурора Одеської області ціни позову в сумі 1110091,29грн. є безпідставним та таким, що не відповідає закону. Зважаючи на відсутність експертної оцінки спірного майна, яке перебуває з 2004р. в оренді МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція", а також поєднання вимог майнового та немайнового характеру до різних відповідачів, визначена судом сума стягнення судового збору є незаконною.

Колегія суддів, перевіривши наявні матеріали справи (фактичні обставини справи) на предмет правильності їх юридичної оцінки господарським судом та заслухавши пояснення присутніх в засіданні представників сторін, дійшла висновку, що апеляційна скарга - підлягає частковому задоволенню, виходячи з такого.

Господарським судом встановлено, що:

- розпорядженням Кілійської РДА від 15.12.2004р. № 745 "Про надання земельної ділянки в довгострокову оренду МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" із земель водного фонду, що перебувають в запасі на території Вилківської міської ради" було затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки довгострокову оренду терміном на 49 років МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" для сінокосіння та рибогосподарських потреб. Надано МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" земельну ділянку площею 149,54 га в т.ч. 79,53 га пасовищ, 62,96 га під водою, 7,02 га під гідротехнічними спорудами (гребля) та 0,03 га забудованих земель в довгострокову оренду терміном на 49 років для сінокосіння та рибогосподарських потреб із земель водного фонду, що перебувають в запасі на території Вилківської міської ради (острів Сабош). Встановлено орендну плату 3 738,5 гривень в рік (25 гривень за один гектар). Орендну плату вносити в два строки: Ѕ частини річної суми до 1 серпня, а остання частина - до 1 листопада;

- 24.12. 2004 року між Кілійською РДА (Орендодавець) та МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" (Орендар) укладено договір оренди землі, відповідно до умов якого Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку із земель водного фонду, що перебувають в запасі на території Вилківської міської ради (о. Сабош). В оренду передається земельна ділянка загальною площею 149,54 га в т. ч. 79,53 га - пасовищ, 62,96 га - під водою, 7,02 га - під гідротехнічними спорудами (гребля) та 0,03 га забудованих земель;

- відповідно до п. 2 договору оренди землі нормативна грошова оцінка не проводилась.

- договір укладено на 49 років (п.3);

- п. 4, 5 договору від 24.12.2004р. встановлено, що орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі у розмірі 3 738,5 грн. в рік з розрахунку 25 грн. за 1 га.;

- п. 29 договору визначено підстави припинення дії договору;

- договір зареєстрований у Кілійському районному відділі Одеської регіональної філії Ц ДЗК 24.12.2004р., запис № 040452200003;

- згідно з актом приймання-передачі земельної ділянки в оренду МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" було передано земельну ділянку в натурі згідно плану землекористування в розмірі 149,54 га.;

- підставою для звернення з даним позовом в інтересах держави заступник прокурора Одеської області вказав відсутність таких повноважень у Державної інспекції сільського господарства - органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції контролю за використанням та охороною земель;

- проведеною на початку 2014 р. прокуратурою перевіркою встановлено, що розпорядження № 745 від 15.12.2004р. та договір оренди від 24.12.2004р. суперечать вимогам діючого законодавства і підлягають визнанню недійсними з огляду на те, що в порушення норм ЗК України та ЗУ "Про оцінку земель" Кілійською РДА було прийняте розпорядження щодо передачі МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" в оренду земельної ділянки загальною площею 149,54 га за відсутності проведеної та затвердженої у передбаченому законом порядку нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Приймаючи рішення про задоволення позовних вимог в повному обсязі господарський суд, погодившись з доводами позивача, зазначив, що відсутність нормативної грошової оцінки земельної ділянки загальною площею 149,54га на момент виникнення спірного розпорядження Кілійської РДА від 15.12.2004р. №745, укладення спірного договору від 24.12.2004р. є підставою для визнання їх недійсними.

Також господарський суд вказав на те, що і з прийняттям нормативної грошової оцінки спірної землі (введена в дію з 08.06.2011р.) оспорюваний договір не було приведено у відповідність до вимог законодавства, розмір орендної плати не визначено відповідно до нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Витрати по оплаті судового збору покладені господарським судом на відповідачів пропорційно - по 1827грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 124 ЗК України (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Згідно із ч. 6 ст. 123 ЗК України (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) проект відведення земельної ділянки погоджується із землекористувачем, органом по земельних ресурсах, природоохоронним і санітарно - епідеміологічними органами, органами архітектури та охорони культурної спадщини і після одержання висновку державної землевпорядної експертизи, подання до відповідної державної адміністрації або сільської, селищної, міської Ради, які розглядають його в місячний строк, і, в своїх межах повноважень, визначеним цим Кодексом, приймають рішення про надання земельної ділянки.

Відповідно до ст.. 9 ЗУ «Про державну експертизу землевпорядної документації» (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок підлягають обов'язковій державній експертизі.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" для сінокосіння, рибогосподарських потреб у довгострокову оренду строком на 49 років на території Вилківської міської ради отримав позитивну оцінку за Висновком державної землевпорядної експертизи від 11.11.2004р. №4226.

Розпорядженням Кілійської РДА від 15.12.2004р. №745 вказаний проект було затверджено, надано МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" земельну ділянку пл.. 149,54га в довгострокову оренду строком на 49 років для сінокосіння, рибогосподарських потреб із земель водного фонду, що перебувало в запасі на території території Вилківської міської ради (о. Сабош). Встановлено орендну плату 3738,5грн. в рік (25грн. за 1 га.).

Згідно ст.. 3 ВК України, до земель водного фонду належать землі, зайняті: морями, річками, озерами, водосховищами, іншими водними об'єктами, болотами, а також островами, не зайнятими лісами; прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм, крім земель, зайнятих лісами; гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них; береговими смугами водних шляхів.

Із змісту ст.. ст.. 13, 15 ЗУ «Про оренду землі» вбачається, що за договором оренди землі орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства. Істотною умовою договору оренди землі є, в тому числі, орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Відповідно до вимог ст.. 13 ЗУ «Про оцінку землі» нормативно-грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Статтею 21 ЗУ «Про плату за землю» (в редакції станом на 01.03.2004р.) встановлено, що річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній чи комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою за розмір земельного податку, що встановлюється ЗУ «Про плату за землю» №2335-ХІІ та перевищували 10% її нормативної грошової оцінки.

Згідно вимог ст.. 26 ЗУ «Про землеустрій» документація із землеустрою підлягає державній експертизі з метою забезпечення її відповідності вихідним даним та технічним умовам, вимогам законів України, іншим нормативно-правовим актам. Порядок здійснення держаної експертизи документації із землеустрою визначається законом.

Статтею 124 ЗК України передбачено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Акт державного чи іншого органу - це юридична форма рішень цих органів, тобто, офіційний документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язків характер для суб'єктів цих відносин.

Залежно від компетенції органу, який прийняв такий документ, і характеру та обсягу відносин, що врегульовано ним, акти поділяються на нормативні і такі, що не мають нормативного характеру, тобто, індивідуальні.

Щодо актів ненормативного характеру (індивідуальних актів), то вони породжують права та обов'язки тільки у того суб'єкта (чи визначеного ними певного кола суб'єктів), якому вони адресовані.

До ненормативних актів належать акти, які передбачають конкретні приписи, звернені до окремого суб'єкта чи юридичної особи, застосовуються одноразово і після їх реалізації вичерпують свою дію фактом їхнього виконання. У зв'язку з прийняттям цих рішень виникають правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, в тому числі, укладення договору оренди землі.

Прийняте Кілійською РДА розпорядження №745 від 15.12.2004р. про надання земельної ділянки в оренду є ненормативним актом органу державної влади, який вичерпав свою дію внаслідок його виконання - укладення договору оренди землі від 24.12.2004р. Скасування такого акта не породжує наслідків для власника чи орендаря земельної ділянки, оскільки захист порушеного права у разі укладення договору оренди землі юридичною чи фізичною особою має вирішування за нормами цивільного законодавства.

Предметом даного позову є розпорядження органу державної влади про передачу землі в оренду, тобто, ненормативний акт, що застосовується одноразово і з прийняттям якого виникають правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і вимога про визнання цього розпорядження недійсним не може бути задоволена, оскільки таке розпорядження органу державної влади вичерпало свою дію шляхом виконання. Його скасування не породжує наслідків для власника чи орендаря земельної ділянки, оскільки у такий спосіб виникло право володіння земельною ділянкою і це право ґрунтується на правовстановлюючих документах (в даному випадку договору оренди землі від 24.12.2004р.).

Таким чином, в цій частині обраний позивачем спосіб захисту порушених прав не забезпечує їх реального захисту, а тому вимога про визнання незаконним та скасування розпорядження задоволенню не підлягає. Такої позиції дотримується Верховний Суд України (постанова від 11.11.2014р. №21-405а14).

Вказана обставина не впливає на встановлення законності правовстановлюючих документів, в даному випадку, договору оренди землі від 24.12.2004р.

Підставою визнання недійсним договору оренди землі від 24.12.2004р. господарський суд зазначив те, що оспорюваний договір з 2004р. і до даного часу не було приведено у відповідність до вимог законодавства України, зокрема, не визначено розмір орендної плати відповідно до нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

За змістом ч. 1 та 4 ст. 21 ЗУ «Про оренду землі» (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин), орендна плата за землю - платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може бути меншою за розмір земельного податку, що встановлюється ЗУ «Про плату за землю», та перевищувати 10% їх нормативної грошової оцінки.

Частина 1 ст. 13 ЗУ від 11.12.2003р. №1378-ІV «Про оцінку земель» в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначено випадки обов'язкового проведення грошової оцінки земельних ділянок. Так, нормативно грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі: визначення розмиру земельного податку, визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Згідно з г. 1 ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені ч. 1-3, 5 та 6 ст. 203 К України. Зокрема, відповідно до ч.1 вказаної статті зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства.

Визнання недійсним договору оренди землі у зв'язку із визначенням розміру орендної плати без проведення грошової оцінки відповідає вимогам законодавства і практиці ВС України (постанова від 22.05.2013р. у справі №6-11цс13).

З огляду на викладене, рішення господарського суду підлягає частковому скасуванню.

Доводи апеляційної скарги щодо скасування судового рішення в повному обсязі зводяться до тлумачення норм права і обставин справи на свою користь і не спростовують фактичних обставин справи і правильності застосування норм законодавства до даних правовідносин.

Керуючись ст. ст. 99, 101, 103-105 ГПК України,

суд постановив:

Апеляційну скаргу МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" - задовольнити частково.

П. 1, 2, 5, 6 рішення господарського суду Одеської області від 02.02.2015р. у справі №916/2639/14 - скасувати.

Позов заступника прокурора Одеської області задовольнити частково.

У визнанні незаконним та скасуванні розпорядження Кілійської РДА Одеської області від 15.12.2004р. №745 «Про надання земельної ділянки в довгострокову оренду МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" із земель водного фонду, що перебувають у запасі на території Вилківської міської ради» - відмовити.

В решті судове рішення залишити без змін.

Стягнути з Кілійської РДА Одеської області та МПП "Еко - Тур - Центр "Венеція" - до державного бюджету України по 1827 грн. - судового збору.

Доручити господарському суду Одеської області видати відповідні накази.

Постанова в порядку ст. 105 Господарського Процесуального Кодексу України набирає законної сили з дня її прийняття.

Постанова апеляційної інстанції може бути оскаржена у касаційному порядку.

Повний текст постанови складено 15.04.2015р.

Головуючий суддя Т.А. Величко

Суддя В.В. Бєляновський

Суддя Л.В. Поліщук

СудОдеський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення14.04.2015
Оприлюднено21.04.2015
Номер документу43588995
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/2639/14

Постанова від 22.09.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Бакуліна С. В.

Ухвала від 02.09.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Бакуліна С. В.

Ухвала від 27.05.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Бакуліна С. В.

Постанова від 14.04.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Величко Т.А.

Постанова від 15.04.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Величко Т.А.

Ухвала від 17.03.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Величко Т.А.

Рішення від 02.02.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 16.01.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 16.01.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 25.12.2014

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні