Ухвала
від 16.04.2015 по справі 820/417/15
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 квітня 2015 р.Справа № 820/417/15 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Перцової Т.С.

Суддів: Дюкарєвої С.В. , Жигилія С.П.

за участю секретаря судового засідання Мороз Є.В.,

представників сторін: позивача - Дробної Ю.А., Петрової Т.О., відповідача - Нечитайло В.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Садівничого товариства "Василек" на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 26.02.2015р. по справі № 820/417/15

за позовом Садівничого товариства "Василек"

до Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" , Старшого державного інспектора з енергетичного нагляду у Харківській області "Держенергонагляд у Північному регіоні" - Расторгуєва Олександра Костянтиновича

про скасування постанов про накладення штрафу,

ВСТАНОВИЛА:

Позивач, Садівниче товариство "Василек" (далі по тексту - СТ «Василек»), звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" (далі по тексту - ДП «НЕК «Укренерго» в особі ВП «Держенергонагляд у Північному регіоні», перший відповідач), Старшого державного інспектора з енергетичного нагляду у Харківській області "Держенергонагляд у Північному регіоні" Расторгуєва Олександра Костянтиновича (далі по тексту - другий відповідач), в якому просив суд скасувати постанову №07/10-01-002 від 14.01.2014 року старшого інспектора відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" Расторгуєва O.K. про накладання штрафу у розмірі 3400 гривень на СТ "ВАСИЛЕК" за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання; скасувати постанову №07/10-02-082 від 26.11.2013 року старшого інспектора відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" Расторгуєва O.K. про накладання штрафу у розмірі 1700 гривень на СТ "ВАСИЛЕК" за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання; скасувати постанову Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" № 07/10-01-086 від 17.12.2013 року про накладання штрафу у розмірі 1700 гривень а СТ "ВАСИЛЕК" за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 26.02.2015 року по справі № 820/417/15 у задоволенні адміністративного позову Садівничого товариства "Василек" до Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні", Старшого державного інспектора з енергетичного нагляду у Харківській області "Держенергонагляд у Північному регіоні" Расторгуєва Олександра Костянтиновича про скасування постанов про накладення штрафу - відмовлено.

Позивач, не погодившись із вказаною постановою суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права при прийнятті оскаржуваної постанови, просить суд апеляційної інстанції постанову Харківського окружного адміністративного суду від 26.02.2015 року по справі № 820/417/15 скасувати та прийняти нову постанову, якою адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги зазначив, що предметом судового розгляду у справах за позовом ДП НЕК «Укренерго» в особі ВП «Держенергонагляд у Північному регіоні», на які посилається суд першої інстанції, була не правомірність постанов останнього про накладення штрафу на СТ «Василек», а стягнення коштів. Крім того, вказані постанови не були оскаржені СТ «Василек» у зв'язку з їх неотриманням. Стверджує, що позивач не отримував приписів відповідача 07/10-37-1523 від 04.11.2013 року, № 07-10-37-1606 від 18.11.2013 року, № 07/10-37-1694 від 09.12.2013 року, № 07/10-37-0002 від 09.01.2014 року, якими позивача було зобов'язано усунути перешкоди у здійсненні державного енергетичного нагляду, що було встановлено постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 11.11.2014 року по справі № 820/15210/14. З огляду на викладене, вважає постанови про накладення штрафу протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Представник позивача в судовому засіданні вимоги апеляційної скарги підтримав з підстав, викладених в останній, просив суд апеляційної інстанції постанову Харківського окружного адміністративного суду від 26.02.2015 року по справі № 820/417/15 скасувати та прийняти нову постанову, якою адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

Представник першого відповідача в надісланих до суду письмових запереченнях та у судовому засіданні просив суд апеляційної інстанції вимоги апеляційної скарги залишити без задоволення, а оскаржувану постанову суду першої інстанції - без змін. Зазначив, що акт перевірки № 07/10-37-1240 від 30.08.2013 р. та виданий на його підставі припис про усунення виявлених порушень від 30.08.2013 року було підписано головою правління СТ «Василек» без зауважень та заперечень, припис як акт індивідуальної дії позивачем не оскаржений. Однак, позивачем не було допущено посадових осіб відповідача до проведення позапланових перевірок з питань виконання припису, у зв'язку з чим були винесені оскаржувані постанови про накладення штрафів. З огляду на викладене, стверджує, що постанови №07/10-01-002 від 14.01.2014 року, №07/10-02-082 від 26.11.2013 року, № 07/10-01-086 від 17.12.2013 року старшого інспектора ВП "Держенергонагляд у Північному регіоні" прийняті відповідно до вимог чинного законодавства, і не вбачає підстав для їх скасування.

Другий відповідач в судове засідання не прибув, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлений належним чином.

Відповідно до ч. 4 ст. 196 КАС України, неприбуття в судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час та місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

З огляду на наведену норму, враховуючи, що другий відповідач по справі належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду, колегія суддів вважає за можливе розглянути адміністративну справу без участі представника відповідача.

Колегія суддів, вислухавши суддю-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши в межах апеляційної скарги рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що на адресу інспекції Держенергонагляду у Харківській області надійшли скарги від громадян ОСОБА_6 та ОСОБА_7 відповідно 30.07.2013р. вх.№85-6/20 та 01.08.2013р. вх.№87-6/20 щодо неналежного технічного стану та організації експлуатації електроустановок, які знаходяться у власності СТ "Васильок", що розташоване за адресою Харківська область, Чугуївський район, територія Есхарівської селищної ради, зона №05, садівниче товариство №1.

З метою всебічного і об'єктивного розгляду звернень громадян інспекцією Держенергонагляду у Харківській області за дозволом центрального органу виконавчої влади, Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, від 12.08.2013р. №03/32-4471 у період з 28 по 30 серпня 2013р. було проведено позаплановий захід з обстеження технічного стану організації експлуатації електроустановок та режимів споживання електричної енергії садівничого товариства "Василек".

У ході перевірки встановлено, що електропостачання СТ "Василек" здійснюється на підставі договору №14447 від 09.07.2004р. про постачання електричної енергії, укладеного між ним та АК "Харківобленерго".

Під час перевірки технічного стану електроустаткування СТ "Василек", інспекцією "Держенергонагляду у Харківській області були виявлені порушення вимог законодавства щодо відповідності технічного стану та організації експлуатації електроустановок споживача вимогам нормативних документів у галузі електроенергетики, про що було складено акт №07/10-37-1240 від 30.08.2013р. та видано обов'язковий до виконання припис від 30.08.2013р. №07/10-37-1240 про усунення виявлених порушень, які були підписані головою правління СТ "Васильок", без зауважень та заперечень (а.с.91-101).

Припис від 30.08.2013р. №07/10-37-1240 як акт індивідуальної дії позивачем не оскаржено.

21.10.2013р. на юридичну адресу СТ "Василек" інспекцією "Держенергонагляд у Харківській області» було направлено повідомлення №07/10-37-1114 про проведення 04 листопада 2013р. позапланового заходу з перевірки виконання вимог припису від 30.08.2013р., яке повернулося без вручення адресату.

Інспектора було не допущено до виконання своїх обов'язків, про що складено акт №07/10-37-1523 від 04.11.2013р. та видано припис №07/10-37-1523 від 04.11.2013р. щодо забезпечення безперешкодного доступу інспектора до електроустановок СК "Васильок" 18.11.2013р., які були направлені на юридичну адресу СТ "Васильок" супровідним листом № 952-20 від 04.11.2013р. рекомендованим з повідомленням поштовим відправленням №61003 10137568 (а.с.102-105).

18.11.2013р. ст. державного інспектора Плахуту О.М. та державного інспектора Копорова С.В. не було допущено до виконання своїх службових обов'язків, про що було складено акт перевірки (протокол) №07/10-37-059 від 18.11.2013р. та видано припис №07/10-37-1606 від 18.11.2013р. щодо забезпечення безперешкодного доступу інспектора до електроустановок СК "Васильок" 09.12.2013р., які були направлені на юридичну адресу СТ "Васильок" супровідним листом №997-20 від 18.11.2013р. рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням №61003 10130687 (а.с.106-109).

На підставі акту перевірки (протоколу) №07/10-37-059 від 18.11.2013р. у відповідності до ст.27 Закону України "Про електроенергетику" інспекцією Держенергонагляду у Харківській області було винесено постанову №07/10-02-082 від 26.11.2013р. про накладання на СТ "Василек" штрафу у сумі 1700,00 грн. за ухилення від виконання вимог припису №07/10-37-1523 від 04.11.2013р. та направлено на адресу позивача листом №1030-20 від 28.11.2013р. рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням №61003 10126531 (а.с.110-113). Поштове відправлення повернулось з відміткою поштового відділення Есхар-1 "поза зоною обслуговування".

09.12.2013р. старшого державного інспектора Плахуту О.М. та державного інспектора Копорова С.В. в порушення вимог припису не було допущено до виконання своїх службових обов'язків, про що було складено акт № 07/10-37-063 від 09.12.2013р., на підставі якого видано припис №07/10-37-1694 від 09.12.2013р. щодо забезпечення безперешкодного доступу інспектора до електроустановок СК "Василек" 09.01.2014р., які були направлені на юридичну адресу СТ "Василек" супровідним листом №1047-20 від 09.12.2013р. рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням №61003 1022044 9 (а.с.119-122). Поштове відправлення повернулося з відміткою поштового відправлення "Есхар-1" "поза зоною обслуговування".

На підставі акту перевірки (протоколу) №07/10-37-063 від 09.12.2013р. у відповідності до ст.27 Закону України "Про електроенергетику" інспекцією Держенергонагляду у Харківській області було винесено постанову №07/10-01-086 від 17.12.2013р. про накладання на СТ "Василек" штрафу у сумі 1700,00 грн. за ухилення від виконання вимог припису №07/10-37-1606 від 18.11.2013р. та направлено на адресу позивача листом №1069-20 від 18.12.2013р. рекомендованим з повідомленням поштовим відправленням №61003 10235608. (а.с.123-125). Поштове відправлення повернулось з відміткою поштового відділення Есхар-1 "поза зоною обслуговування".

09.01.2014р. ст. державного інспектора Плахуту О.М. та державного інспектора Копорова СВ., в порушення вимог припису №07/10-37-1694 від 09.12.2013р., не було допущено до виконання своїх службових обов'язків, про що було складено акт перевірки (протокол) №07/10-37-001 від 09.01.2014р. та видано припис №07/10-37-0002 від 09.01.2014р. щодо забезпечення безперешкодного доступу інспектора до електроустановок СТ "Василек" 12.05.2014р., які були направлені на юридичну адресу СТ "Васильок" супровідним листом №2/20 від 09.01.2014р. рекомендованим з повідомленням поштовим відправленням №61003 10286741 (а.с.113-115)..

На підставі акту перевірки (протоколу) №07/10-37-001 від 09.01.2014р. у відповідності до ст.27 Закону України "Про електроенергетику" інспекцією Держенергонагляду у Харківській області було винесено постанову №07/10-01-002 від 14.01.2014р. про накладання на СТ "Василек" штрафу в сумі 3400,00грн. за ухилення від виконання вимог припису №07/10-37-1694 від 09.12.2013р. та направлено на адресу позивача листом №16/20 від 15.01.2014р. рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням №6100310283327 (а.с.116-118). Поштове відправлення повернулось з відміткою поштового відділення Есхар-1 "поза зоною обслуговування" .

Не погодившись із вказаними постановами про накладення штрафу, позивач звернувся до суду з даним позовом про їх скасування.

Відмовляючи у задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що правомірність постанов про накладання штрафу №07/10-02-082 від 26.11.2013р., №07/10-01-086 від 17.12.2013р., №07/10-01-002 від 14.01.2014р. винесених старшим державним інспектором з енергетичного нагляду у Харківській області Расторгуевим O.K. підтверджена в судовому порядку за результатами розгляду справ за позовоми ДП НЕК «Укренерго» в особі ВП «Держенергонагляд у Північному регіоні» про стягнення штрафів з Садівничого товариства «Василек» на користь держави.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції, з огляду на таке.

Відповідно до п. 1 Положення „Про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної та теплової енергії" (далі Положення), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996р. №929 із змінами та доповненнями, державний енергетичний нагляд за технічним станом та організацією експлуатації електричних, теплових, тепловикористальних установок і мереж, режимами споживання електричної та теплової енергії суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії (Держенергонагляд).

Як встановлено пунктом 3 вказаного Положення, метою державного енергетичного нагляду (контролю) є сприяння забезпеченню сталого функціонування об'єднаної енергетичної системи України, сфери теплопостачання, енергетичної безпеки держави шляхом здійснення контролю за дотриманням суб'єктами електроенергетики, суб'єктами відносин у сфері теплопостачання та споживачами електричної енергії вимог нормативно - правових і нормативно-технічних актів у сфері виробництва, постачання та споживання електричної і теплової енергії.

У відповідності до пп.1, 9, 10 п.11 Положення Держенергонагляд має право, зокрема: застосовувати до суб'єктів господарювання штрафні санкції у порядку, визначеному законодавством; вимагати від суб'єктів господарювання припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного енергетичного нагляду (контролю); вимагати від суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії усунення порушень законодавства у сфері виробництва, постачання та споживання енергії.

Підпунктами 1, 2, 4, 5 п. 13 Положення передбачено, що Головний державний інспектор України з енергетичного нагляду, його заступники, старші державні інспектори з енергетичного нагляду та державні інспектори з енергетичного нагляду під час виконання своїх функцій мають право: безперешкодно у робочий час відвідувати електричні і теплові установки та мережі суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії з метою здійснення контролю за дотриманням вимог нормативно-правових і нормативно-технічних документів в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання; здійснювати в установленому порядку обстеження (перевірку), огляд, інспектування електричних і теплових установок та мереж суб'єктів електроенергетики та суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії, а також складати за їх результатами відповідні акти; видавати в межах своєї компетенції суб'єктам електроенергетики, суб'єктам відносин у сфері теплопостачання і споживачам електричної енергії обов'язкові для виконання приписи щодо усунення виявлених Держенергонаглядом порушень нормативно-правових і нормативно-технічних актів в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання і здійснювати контроль за їх виконанням; вимагати в межах своєї компетенції від суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії усунення виявлених Держенергонаглядом порушень.

У відповідності до п. 5.1. Інструкції з організації проведення обстежень електричних, тепловикористовуючих установок, теплових мереж та оформлення їх результатів, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України від 24.12.2004р. №817, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 20.01.2005 року за № 71/10351 (далі по тексту Інструкція) за результатами здійснення планового або позапланового заходу (обстеження, перевірки, огляду або інспектування) державний інспектор залежно від ступеня ризику від здійснення господарської діяльності суб'єкта господарювання та цілей заходу складає акт здійснення заходу з державного енергетичного нагляду (контролю), форма якого затверджена наказом Міністерства палива та енергетики України від 15 листопада 2010 року N 473, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2010 року за N 1374/18669 (далі - Акт).

На підставі Акта, оформленого за результатами проведеного заходу, при виявленні порушень вимог нормативно-правових актів та нормативних документів видається відповідний розпорядчий документ (п.6.1 Інструкції).

Розпорядчими документами Держенергонагляду є Припис та Розпорядження (п.6.2 Інструкції).

Згідно з п.7.1 Інструкції у разі виявлення під час заходу з державного енергетичного нагляду порушень вимог чинного законодавства інспектор на підставі Акта протягом п'яти робочих днів з дня завершення заходу складає та видає суб'єкту господарювання Припис.

Відповідно до п.10.5. Інструкції вимоги повинні бути виконані в повному обсязі після закінчення встановленого терміну виконання Приписів.

Як встановлено пунктом 9.3. Інструкції, перевірка виконання вимог приписів повинна проводитись як правило, не пізніше двох календарних місяців після закінчення встановленого терміну виконання найбільш тривалого заходу. При цьому перевірка виконання здійснюється інспектором шляхом особистого огляду енергоустановок та інспектування технічної або організаційно-розпорядчої документації.

У відповідності до ч.10 ст.26 Закону України «Про електроенергетику» споживач забезпечує в установленому законом порядку безперешкодний доступ відповідальних представників енергопостачальника, підприємства, яке здійснює передачу енергії, до власних енергетичних установок для здійснення контролю за рівнем споживання енергії, відключення та обмеження споживання відповідно до встановленого порядку, а також уповноважених осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, для здійснення державного енергетичного нагляду (контролю) за дотриманням вимог нормативно-правових актів, нормативних документів з питань технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання і мереж суб'єктів електроенергетики та споживачів енергії в порядку, визначеному Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності". У разі перешкоджання доступу зазначених представників та уповноважених осіб до енергетичних установок споживача посадові особи такого споживача несуть відповідальність відповідно до закону.

Згідно зі ст.27 Закону України «Про електроенергетику» правопорушення в електроенергетиці тягне за собою встановлену законодавством України цивільну, адміністративну і кримінальну відповідальність.

Правопорушеннями в електроенергетиці є, зокрема, дії, які перешкоджають оперативному персоналу та посадовим особам об'єктів електроенергетики виконувати свої службові обов'язки.

У відповідності до п.2 Положення про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.1999 р. № 1312 (далі по тексту - Положення № 1312) штрафи за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання накладаються на суб'єктів господарювання, зокрема, за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень, приписів, розпоряджень, інших розпорядчих документів НКРЕ, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж, Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій.

Старші державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії мають право накладати на суб'єктів господарювання штрафи: за правопорушення, передбачені в абзаці другому пункту 2 цього Положення, - у розмірі до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; за правопорушення, передбачені в абзаці третьому пункту 2 цього Положення, - у розмірі до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п.5 Положення № 1312).

У відповідності до пп.7, 8 Положення № 1312 рішення про накладення штрафу приймається на підставі акта перевірки суб'єкта господарювання (додаток 1), складеного посадовими особами НКРЕ, та акта перевірки (протоколу) суб'єкта господарювання, складеного посадовими особами Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж або Держенергонагляду (додаток 2).

Рішення про накладення штрафу оформляється постановою НКРЕ, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій та мереж і постановою (розпорядженням) Держенергонагляду (додаток 3).

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що Держінспекцією з енергетичного нагляду в Харківській області були вжиті заходи щодо перевірки виконання вимог припису від 30.08.2013 року №07/10-37-1240, який позивач отримав особисто і не оскаржував.

Однак, за результатами виходу державних інспекторів з енергонагляду за місцезнаходженням СТ «Василек» останніх не було допущено до перевірки, про що було складено відповідні акти від 04.11.2013р., 18.11.2013р., 09.12.2013р., 09.01.2014р. та складено приписи №07/10-37-1523 від 04.11.2013р., №07/10-37-1606 від 18.11.2013р., №07/10-37-1694 від 09.12.2013р., №07/10-37-0002 від 09.01.2014р., якими зобов'язано СТ "Васильок" усунути перешкоди у здійсненні державного енергетичного нагляду та забезпечити безперешкодний доступ на свій об'єкт посадових осіб органів держенергонагляду та надати їм інформацію і документи, необхідні для здійснення ними своїх повноважень, з вказівкою дати, на яку необхідно забезпечити доступ (09.12.2013р., 09.01.2014р. та 12.05.2014р. відповідно).

Враховуючи, що жодного разу позивачем не було виконано вимог приписів №07/10-37-1523 від 04.11.2013р., №07/10-37-1606 від 18.11.2013р., №07/10-37-1694 від 09.12.2013р., №07/10-37-0002 від 09.01.2014р. в частині забезпечення доступу державних інспекторів до об'єктів для здійснення нагляду, старшим державним інспектором з енергетичного нагляду у Харківській області Расторгуєвим O.K. було прийнято постанови про накладення штрафу на СТ «Василек» : №07/10-02-082 від 26.11.2013р. - в сумі 1700,00 грн. за ухилення від виконання вимог припису №07/10-37-1523 від 04.11.2013р., № 07/10-01-086 від 17.12.2013р. - в сумі 1700,00 грн. за ухилення від виконання вимог припису №07/10-37-1606 від 18.11.2013р., №07/10-01-002 від 14.01.2014р. - в сумі 3400,00 грн. за ухилення від виконання вимог припису №07/10-37-1694 від 09.12.2013р.

Колегія суддів зазначає, що ДП «НЕК «Укренерго» в особі ВП «Держенергонагляд у Північному регіоні» зверталось до суду з позовами про стягнення з СТ «Василек» до державного бюджету коштів за вказаними постановами про накладення штрафу.

Матеріалами справи підтверджено, що постановою Харківського окружного адміністративного суду від 01.04.2014р. по справі №820/3489/14 адміністративний позов Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" до Садівничого товариства "Василек" про стягнення суми - задоволено.

Стягнуто з Садівничого товариства "Василек" (63524, Харківська область, Чугуївський район, територія Есхарівської селищної ради, зона № 05, садівниче товариство № 1, код 24339223) у дохід державного бюджету штрафу у сумі 1700,00 грн. (одна тисяча сімсот грн., 00 коп.)

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 16.06.2014р. по справі №820/8782/14 адміністративний позов Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" до садівничого товариства "Василек" про стягнення заборгованості - задоволено в повному обсязі.

Стягнуто з садівничого товариства "Василек" (63524, Харківська область, Чугуївський район, територія Есхарівської селищної ради, зона № 05, садівниче товариство № 1, код 24339223) у дохід держбюджету штраф у сумі 1700 грн. 00 коп. (одна тисяча сімсот грн. 00 коп.) - одержувач: р/р 31115106700480 відкритий на УДКСУ у Чугуївському районі Харківської області, МФО 851011, код ЄДРПОУ 37792204, код платежу до держбюджету 21081100.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 27.05.2014р. по справі №820/8787/14 адміністративний позов Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" до Садівничого товариства "Василек" про стягнення суми - задоволено в повному обсязі.

Стягнуто з Садівничого товариства "Василек" (63524, Харківська область, Чугуївський район, територія Есхарівської селищної ради, зона № 05, садівниче товариство № 1, код 24339223) у дохід державного бюджету штраф у сумі 3400,00 грн. (три тисячі чотириста гривень 00 копійок), одержувач: р/р 31115106700480, відкритий на УДКСУ у Чугуївському районі Харківської області, МФО 851011, код ЄДРПОУ 37792204, код платежу до держбюджету 21081100.

У відповідності до ч.1 ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

Отже, вищевказані постанови Харківського окружного адміністративного суду від 16.06.2014р. по справі №820/8782/14, від 01.04.2014р. по справі №820/3489/14, від 27.05.2014р. по справі №820/8787/14 набрали законної сили як такі, що не були оскаржені СТ «Василек» у встановлений законом строк.

Згідно з ч.1 ст.72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Враховуючи, що рішеннями суду у справах №820/8782/14, №820/3489/14 та №820/8787/14, які набрали законної сили та не оскаржені СТ "Василек", визнано правомірним стягнення коштів по оскаржуваним постановам старшого державного інспектора з енергетичного нагляду у Харківській області Расторгуєва O.K., та стягнуто ці кошти в судовому порядку, колегія суддів не вбачає підстав для скасування постанов про накладання штрафу №07/10-02-082 від 26.11.2013р., №07/10-01-086 від 17.12.2013р., №07/10-01-002 від 14.01.2014р.

Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справа та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Садівничого товариства "Василек" залишити без задоволення.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 26.02.2015р. по справі № 820/417/15 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя Перцова Т.С. Судді Дюкарєва С.В. Жигилій С.П. Повний текст ухвали виготовлений та підписаний 17.04.2015 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.04.2015
Оприлюднено23.04.2015
Номер документу43639784
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/417/15

Ухвала від 16.04.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 07.04.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 07.04.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 25.03.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Постанова від 26.02.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 21.01.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні