ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
УХВАЛА
про відкриття провадження в адміністративній справі
23 квітня 2015 року м. Київ№ 826/7200/15
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Данилишин В.М., розглянувши подання державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у місті Києві до товариства з обмеженою відповідальністю "Тонус-Н" про стягнення коштів за податковим боргом, -
ВСТАНОВИВ:
У канцелярії Окружного адміністративного суду міста Києва 22 квітня 2015 року о 14 год. 26 хв. зареєстровано подання державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у місті Києві (далі - заявник) до товариства з обмеженою відповідальністю "Тонус-Н" (далі - платник податків) про стягнення з платника податків коштів за податковим боргом у загальному розмірі 22643916,20 грн.
Подання відповідає вимогам, встановленим ст. 106, 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України). Подання належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, його подано у встановлений законом строк.
Підготовку справи до судового розгляду проведено. Необхідності проведення попереднього судового засідання немає.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 69, 71, 79, 106, 107, 122, 160, 165, 183-3, 254 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Відкрити провадження в адміністративній справі за поданням державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у місті Києві до товариства з обмеженою відповідальністю "Тонус-Н" про стягнення коштів за податковим боргом.
2. Призначити розгляд подання суддею одноособово у судовому засіданні, яке відбудеться 24 квітня 2015 року о 09 год. 30 хв. в Окружному адміністративному суді міста Києва за адресою: 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1, зал № 37.
3. У судове засідання викликати уповноважених представників заявника та платника податків.
4. Витребувати у заявника та зобов'язати його надати у судове засідання через уповноваженого представника: 1) власне письмове підтвердження того, що у провадженні інших судів України або органів, які у межах своєї компетенції вирішують спори, немає справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет, з тих же підстав та не має рішень інших судів та органів з такого спору; 2) засвідчені копії окремих реєстраційно-облікових документів платника податків (виписки та витягу з Єдиного державного реєстру, свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ), а також наявних додаткових письмових доказів на підтвердження обставин, якими обґрунтовується подання (станом на дату отримання копії цієї ухвали); 3) письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів.
5. Запропонувати платнику податків надати у судове засідання через уповноваженого представника: 1) письмові заперечення проти подання (два примірники) разом з засвідченими копіями наявних письмових доказів на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються такі заперечення (у разі заперечення проти подання); 2) засвідчені копії окремих реєстраційно-облікових документів (виписки та витягу з Єдиного державного реєстру, довідки з ЄДРПОУ, довідки про взяття на облік платника податків, свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ тощо (станом на дату отримання копії цієї ухвали); 3) письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів.
6. Роз'яснити, що згідно з ч. 6 ст. 71, абз. 3 ч. 8 ст. 183-3 КАС України, якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Неявка сторін у судове засідання не перешкоджає розгляду подання.
7. Копії ухвали разом з витягом про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі, встановлені ст.ст. 49, 51, 53 КАС України, направити (вручити) заявнику та платнику податків (їх уповноваженим представникам) у порядку та спосіб, встановлені ст.ст. 33, 35, 38 КАС України, роз'яснивши, що вони мають право заявити клопотання про розгляд та вирішення подання за відсутності їх уповноважених представників.
Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту ухвалення.
Відповідно до ч. 1 ст. 255 КАС України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб та підлягає виконанню на всій території України.
Суддя В.М. Данилишин
Витяг про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі
Відповідно до ст.ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України, особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки.
Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки.
Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом.
Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.
Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду.
Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.
Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.
Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.
Згідно зі ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, можуть вступити у справу у будь-який час до закінчення судового розгляду, пред'явивши адміністративний позов до сторін. Задоволення адміністративного позову таких осіб має повністю або частково виключати задоволення вимог позивача до відповідача. У разі вступу третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, розгляд адміністративної справи починається спочатку.
Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Питання про вступ до участі у справі третіх осіб вирішується ухвалою. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.04.2015 |
Оприлюднено | 29.04.2015 |
Номер документу | 43733403 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Данилишин В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні