Постанова
від 20.04.2015 по справі 804/2529/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 квітня 2015 р. Справа № 804/2529/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіБарановського Р. А. при секретаріКанівець К.В. за участю: представника позивача Науменко О.Л. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області до ОСОБА_4; ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКОГО ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВТОРКОЛЬОРМЕТ"; Реєстраційної служби Львівського міського управління юстиції за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів: Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області про скасування державної реєстрації,-

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовом до ОСОБА_4, ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКОГО ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВТОРКОЛЬОРМЕТ" за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів: Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області, у якому просить визнати протиправною та скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКОГО ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВТОРКОЛЬОРМЕТ", пов'язаних із зміною місцезнаходження, здійснену реєстраційною дією №1 415 105 001 100 2091 від 30.12.2014р.

Представник позивача у судовому засіданні позов підтримала, надавши обгрунтування аналогічні доводам, викладеним у позовній заяві.

Позовні вимоги обгрунтовані тим, що ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКЕ ЗАКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВТОРКОЛЬОРМЕТ" при зміні юридичної адреси подало державному реєстратору недостовірні дані, оскільки підприємство за новою адресою не знаходилося, внаслідок чого Державним реєстратором внесено до Державного реєстру неправдиві відомості, що є, на думку позивача, порушенням Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців". Позивач також зазначив, що недостовірність відомостей про місцезнаходження відповідача 2 унеможливлює здійснення позивачем функцій щодо контролю за повнотою, достовірністю та своєчасністю сплати ним податкових платежів до бюджету, проведення перевірок тощо.

Згідно із наданою ОСОБА_4 до суду заявою від 12.03.2015р. - відповідач 1 погоджується з вимогами податкового органу.

Заперечень від ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКОГО ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВТОРКОЛЬОРМЕТ" до суду не надходило.

У відповідності до наданих до суду заперечень Реєстраційна служба Львівського міського управління юстиції заперечує проти задоволення позовних вимог, аргументуючи свою позицію тим, що державний реєстратор відповідно до своїх повноважень, згідно вимог ст. 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" в разі надання юридичною особою всіх визначених цією статтею документів та за відсутності підстав для відмови та залишення без розгляду, визначених вказаною ж нормою, проводить державну реєстрацію змін до установчих документів. У випадку відсутності підстав для залишення документів, що подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, без розгляду, державний реєстратор перевіряє документи на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації, що передбачені ст. 27 цього ж Закону. За відсутності підстав для відмови, державний реєстратор повинен внести зміни до установчих документів. Відтак, державний реєстратор відділу, діючи на підставі та у спосіб передбачений Законом, виконав обов'язок прийняти документи та вчинити реєстраційну дію. Крім того, відповідач 3 наголошує, що чинним законодавством не передбачено обов'язок державного реєстратора здійснювати перевірку достовірності відомостей, що подаются на реєстрацію

Позиція третьої особи, відображена у запереченнях на позов, полягає у відсутності порушення норм законодавства з боку Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області. Так, третя особа зазначає, що у державного реєстратора немає прав та повноважень самостійно визначати, змінювати та скасовувати місцезнаходження юридичних осіб, оскільки це є прерогативою самих юридичних осіб та вони за це несуть відповідальність згідно діючого законодавства України, у зв'язку з чим порушення.

Суд, заслухавши пояснення сторін, з'ясувавши обставини, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню, мотивуючи це наступним.

15.02.1995р. ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКЕ ЗАКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВТОРКОЛЬОРМЕТ" (далі-ЗУ ЗАТ «ВТОРКОЛЬОРМЕТ», підприємство, відповідач 2) (код ЄДРПОУ 00195952) зареєстровано як юридичну особу Львівським міським управлінням юстиції та включено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України за місцезнаходженням: 79016, Львівська область, Галицький район, м.Львів, вул. Ярослава Мудрого, буд. 10-А (згідно з матеріалами реєстраційної справи за №1_415_002091_37).

Керівник підприємства - ОСОБА_4 (іпн НОМЕР_1).

30.12.2014р. реєстраційною службою Львівського міського управління юстиції зареєстровано зміни до установчих документів юридичної особи - ЗУ ЗАТ «ВТОРКОЛЬОРМЕТ», пов'язані із зміною місцезнаходження юридичної особи, про що зроблено запис № 1 415 105 001 100 2091 від 30.12.2014р.

Даною реєстраційною дією було змінено місцезнаходження підприємства з юридичної адреси: 79016, Львівська область, Галицький район, м.Львів, вул. Ярослава Мудрого, буд. 10-А на адресу: 49089, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Автотранспортна, буд. 2, офіс 105, у зв'язку з чим відповідача 2 було взято на податковий облік у Державні податковій інспекції у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (далі-ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська, податковий орган, позивач).

Облік платників податків є однією з функцій контролюючого органу, яка створює передумови для здійснення контролю за своєчасністю подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів.

05.01.2015р. працівниками ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська здійснено вихід за податковою адресою ЗУ ЗАТ «ВТОРКОЛЬОРМЕТ» та встановлено факт відсутності підприємства за адресою: 49089, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Автотранспортна, буд. 2, офіс 105, що зафіксовано Актом перевірки відповідності податкової адреси підприємства ЗУАТ «ВТОРКОЛЬОРМЕТ» (код ЄДРПОУ 00195952) фактичному місцезнаходженню №140 від 05.01.2015р.

У зв'язку з тим, що підприємство не повідомляло позивача про зміну своєї фактичної адреси податковим органом сформовано запит №140 від 05.01.2015р. на встановлення місцезнаходження відповідача 2 та 22.01.2015р. складено Довідку №474 щодо не встановлення місцезнаходження платника податків.

02.02.2015р. ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська згідно із Рішенням №474 було направлено повідомлення про відсутність платника податків за місцезнаходженням (форма 18-ОПП) до єдиного державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (повідомлення №2174 від 02.02.2015р.).

На підставі ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис № 1 415 105 001 100 2091 про відсутність юридичної особи - ЗУ ЗАТ «ВТОРКОЛЬОРМЕТ» за юридичною адресою: 49089, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Автотранспортна, буд. 2, офіс 105.

З метою усунення порушень, що відбулися під час реєстрації змін до установчих документів ЗУ ЗАТ «ВТОРКОЛЬОРМЕТ», недопущення здійснення протиправної підприємницької діяльності, Державна податкова інспекція у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області звернулась до суду із даним позовом.

Спірні правовідносини врегульовані, зокрема, Конституцією України, Цивільним кодексом України, Податковим кодексом України, Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" (з наступними змінами та доповненнями) та ін.

У відповідності до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 19-1 Податкового кодексу України визначено функції контролюючих органів, які, зокрема, здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів; контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів; надають адміністративні послуги платникам податків, зборів, платежів; здійснюють контроль за встановленими законом строками проведення розрахунків в іноземній валюті, за додержанням порядку приймання готівки для подальшого переказу (крім приймання готівки банками), за дотриманням суб'єктами господарювання установлених законодавством обов'язкових вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів, порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), проведення розрахункових операцій, а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, наявністю торгових патентів; здійснюють контроль за додержанням виконавчими органами сільських і селищних рад порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування зазначених сум до бюджету.

Згідно з Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» № 1588 від 09.12.2011р., який зареєстровано в Міністерстві юстиції України № 1562/20300 29.12.2011р. (далі - Порядок №1588), з метою більш повного обліку платників податків - юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, унеможливлення отримання юридичними особами або фізичними особами - підприємцями неконтрольованих доходів підрозділи контролюючих органів, до функцій яких входить ведення обліку платників податків, повинні забезпечувати систематичний контроль за повнотою та своєчасністю взяття на облік юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців контролюючими органами після здійснення їх державної реєстрації, реорганізації та внесення змін до Єдиного державного реєстру чи установчих документів.

Так у відповідності до пп. 1.4. Порядку№ 1588, з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Згідно пп. 12.4. Порядку №1588, щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та нез'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ контролюючого органу, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою.

При цьому, якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) контролюючого органу приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (п. 12.5 Порядку №1588).

Відповідно до ст. 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних та соціальних результатів та одержання прибутку.

Згідно з ч. 1 ст. 93 Цивільного кодексу України, місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Пунктом 45.2, ст.45 Податкового кодексу України визначено, що податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України.

Відповідно до абз. 6 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців " від 15.05.03 р. №755-ІV (далі - Закон №755). місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.

Відповідно до ст. 16 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" № 755-IV від 15.05.2003р., Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з Єдиного державного реєстру.

Частиною 1 ст. 6 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" № 755-IV від 15.05.2003р. передбачено, що державний реєстратор на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці наділений повноваженням, зокрема, проводити державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також звертатися до суду із заявою про зміну мети установи у встановленому законом порядку.

Згідно з ч.ч. 1, 6 ст.14 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" - передача реєстраційних справ здійснюється в разі зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни місця проживання фізичної особи - підприємця, якщо нове місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - підприємця розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці. Державний реєстратор, який отримав реєстраційну справу, зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дати її прийому внести до Єдиного державного реєстру запис про зміну місцезнаходження реєстраційної справи.

Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" № 755-IV від 15.05.2003р. - державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Частиною 1 статті 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" № 755-IV від 15.05.2003р. передбачено, що державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації юридичної особи, без розгляду, зобов'язаний перевірити ці документи на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи, які передбачені частиною першою статті 27 цього Закону.

Так, нормами ч. 9 ст.19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" прямо передбачено, що якщо державний реєстратор не залишив без розгляду документів про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, то він зобов'язаний внести запис про внесення змін не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження.

При цьому, як встановлено ч.3 ст.8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" № 755-IV від 15.05.2003р., відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи.

Частиною 4 статті 53 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" № 755-IV від 15.05.2003р.визначено, що особи, винні у внесенні до установчих документів або інших документів, які подаються державному реєстратору, завідомо неправдивих відомостей, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, несуть відповідальність, встановлену законом.

Враховуючи те, що ЗУ ЗАТ «ВТОРКОЛЬОРМЕТ» не здійснює господарську діяльність на території підконтрольній ДПІ у Красногвардійській м.Дніпропетровська, у зв'язку з чим державна реєстрація змін до установчих документів, якою змінено відомості щодо місцезнаходження підприємства на: 49089, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Автотранспортна, буд. 2, офіс 105. є неправомірною, а відомості внесені державним реєстратором у відповідності до поданих відповідачем 2 документів не відповідають дійсності.

Таким чином, зміни до установчих документів, які були надані ЗУ ЗАТ «ВТОРКОЛЬОРМЕТ» для внесення державним реєстратором до бази єдиного державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про зміну місцезнаходження підприємства містять неправдиву інформацію (тобто таку що не відповідає дійсності) щодо юридичної адреси платника.

Згідно п.п. 20.1.37 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право, зокрема - звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання.

Згідно з п. 67.2 ст. 67 Податкового кодексу України контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо, зокрема, скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Відповідно до ч.1 ст.31 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" - у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи суд у день набрання законної сили судовим рішенням надсилає його державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування. державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи. При цьому, дата надходження відповідного судового рішення вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Частиною 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову (ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України).

З огляду на викладене, позов Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області до ОСОБА_4; ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКОГО ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВТОРКОЛЬОРМЕТ"; Реєстраційної служби Львівського міського управління юстиції за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів: Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області про скасування державної реєстрації - підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКОГО ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВТОРКОЛЬОРМЕТ", пов'язаних із зміною місцезнаходження, здійснену реєстраційною дією №1 415 105 001 100 2091 від 30.12.2014р.

Постанова суду набирає законної сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, передбачені статтями 186 та 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 27 квітня 2015 року

Суддя Р.А. Барановський

Дата ухвалення рішення20.04.2015
Оприлюднено07.05.2015
Номер документу43842729
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/2529/15

Ухвала від 16.03.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

Постанова від 20.04.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

Ухвала від 19.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні