Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua У Х В А Л А
23.04.2015 р. № 820/1333/15
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Мар'єнко Л.М.,
при секретарі - Принцевській Ю.В.,
за участю прокурора Прокуратури Харківської області - Івер Ю.С. (посвідчення від 03.09.2013р.),
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні суду клопотання про зупинення провадження у справі за позовом
В.о. прокурора міста Сєвєродонецька Луганської області в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління Міндоходів у Луганській області до Інженерно-виробничого підприємства "Сєвєродонецький МЦ ОРГМІН" Товариство з обмеженою відповідальністю про стягнення заборгованості,- ВСТАНОВИВ:
В.о. прокурора міста Сєвєродонецька Луганської області, в особі Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління Міндоходів у Луганській області, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю інженерно-виробничого підприємства "Сєвєродонецький МЦ ОРГМІН", в якому з урахуванням заяви про зміну (уточнення ) позовних вимог від 20.03.2015 р. просить суд стягнути з ТОВ інженерно-виробниче підприємство «Сєвєродонецький МЦ ОРГМІН» за рахунок коштів, які перебувають на банківських рахунках відповідача, на користь Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління Міндоходів у Луганській області суму основного боргу зі сплати орендної плати за період з 30.07.2014 до 30.12.2014 у сумі 68419,79 грн. та пеню у сумі 217,66 грн. на р/р № 33218812700080 код платежу 13050200 банк ГУДКСУ у Луганській області, МФО 804013, отримувач УК у м. Сєвєродонецьку, код отримувача 37944909.
У судовому засіданні від представника відповідача - Приходько Є.В. надійшло клопотання, в якому він просить суд зупинити провадження у справі до остаточного вирішення по суті справи у Київському апеляційному адміністративному суді щодо дії на території дії Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції "№ 1669-VII від 02.09.14р. , оскільки до спірних правовідносин повинно бути застосовано ст. 6 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції " щодо сплати податку за землю (а.с.57).
Судом поставлено на обговорення питання щодо зупинення провадження у справі.
Прокурор Прокуратури Харківської області - Івер Ю.С. у судовому засіданні при вирішенні даного питання покладалася на розсуд суду.
Представники позивача та відповідача у судове засідання не прибули, повідомлені належним чином про дату, час та місце судового розгляду.
Суд, заслухавши думку особи, яка бере участь у справі, дослідивши подане представником відповідача клопотання про зупинення провадження у справі, встановив наступне.
Судом встановлено , що 02.09.2014 року прийнято Закон України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції " №1559.
Згідно ст. 1 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції " період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.
Територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014.
Ст. 6 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення анти терористичної операції" закріплено , що під час проведення антитерористичної операції звільнити суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.
Згідно із п. 30.1 ст. 30 ПК України податкова пільга - це передбачене податковим та митним законодавством звільнення платника податків від обов'язку щодо нарахування та сплати податку та збору, сплата ним податку та збору в меншому розмірі за наявності підстав, визначених п. 30.2 ст. 30 ПК України.
Підставами для надання податкових пільг є особливості, що характеризують певну групу платників податків, вид їх діяльності, об'єкт оподаткування або характер та суспільне значення здійснюваних ними витрат (п. 30.2 ст. 30 ПК України).
Відповідно до п. 30.9 ст. 30 ПК України податкова пільга надається шляхом, зокрема звільнення від сплати податку та збору.
Податкові пільги, порядок та підстави їх надання встановлюються з урахуванням вимог законодавства України про захист економічної конкуренції виключно ПК України, рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування, прийнятими відповідно до ПК України (п. 30.5 ст. 30 ПК України).
Проте, суд зазначає, що на теперішній час не розроблено порядок застосування вказаних у ст. 6 Закону N 1669 податкових пільг.
Крім того, згідно зі статтею 2 Податкового кодексу України зміна положень цього Кодексу може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Кодексу. Будь - які зміни на підставі Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення анти терористичної операції" не вносились до Податкового кодексу України. Отже, розгляд зазначеної справи не пов'язано з результатами розгляду адміністративної справи у Київському апеляційному адміністративному суді щодо дії Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення анти терористичної операції" .
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 156 КАС України суд зупиняє провадження у справі в разі неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі.
Таким чином, судом не встановлено підстав для зупинення провадження у справі.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про відмову в зупиненні провадження у справі .
Керуючись ст.ст. 156, 160 ,165, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
У Х В А Л И В:
У задоволенні клопотання про зупинення провадження у справі за позовом В.о. прокурора міста Сєвєродонецька Луганської області в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління Міндоходів у Луганській області до Інженерно-виробничого підприємства "Сєвєродонецький МЦ ОРГМІН" Товариство з обмеженою відповідальністю про стягнення заборгованості - відмовити.
Повний текст ухвали виготовлено 24 квітня 2015 року .
Суддя Л.М. Мар'єнко
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.04.2015 |
Оприлюднено | 07.05.2015 |
Номер документу | 43843779 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Мар'єнко Л.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні