Ухвала
від 17.10.2012 по справі 2а/1770/861/2012
ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



Головуючий у 1-й інстанції: Жуковська Л.А.

Суддя-доповідач:ОСОБА_1

УХВАЛА

іменем України

"17" жовтня 2012 р. Справа № 2а/1770/861/2012

Житомирський апеляційний адміністративний суду складі колегії:

головуючого судді Хаюка С.М.

суддів: Бондарчука І.Ф.

ОСОБА_2,

розглянувши в письмовому провадженні у м.Житомирі апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м.Рівному Рівненської області Державної податкової служби на постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "05" квітня 2012 р. у справі за позовом ОСОБА_3 підприємства - фірма "Сфера" до Державної податкової інспекції у м.Рівному Рівненської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень ,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_4 підприємство-фірма «Сфера» звернулося з позовом до Державної податкової інспекції в м. Рівне про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень №0000852342, №0000862342 від 23 лютого 2012 року.

Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 5 квітня 2012 року позов задоволено повністю.

Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м.Рівне №0000852342, №0000862342 від 23.02.2012 року.

Присуджено на користь позивача ОСОБА_3 підприємства-фірми "Сфера" із Державного бюджету України судовий збір у розмірі 2146, 00 грн.

Не погоджуючись з даною постановою ДПІ звернулась з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Рівненського окружного адміністративного суду від 5 квітня 2012 року та прийняти нову постанову, якою у позові відмовити .

З врахуванням приписів статей 196,197 КАС України, розгляд апеляційної скарги здійснюється судовою колегією в порядку письмового провадження.

Розглянувши справу в межах, визначених ст. 195 КАС України, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги, матеріали справи, дослідивши докази, проаналізувавши на підставі встановлених фактичних обставин справи правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що ППФ «Сфера» надано наступні документи по взаємовідносинах з ТОВ «Лінда Стар» (код ЄДРПОУ 37363810) за період з 01.05.2011р. по 30.06.2011 р. : податкова накладна від 04.05.2011р. №9; податкова накладна від 01.06.2011р. №69; податкова накладна від 06.06.2011р. №181; податкова накладна від 14.06.2011р. №285; податкова накладна від 20.06.2011р. №362; податкова накладна від 29.06.2011р. №487; видаткова накладна №9 від 04.05.2011р.; видаткова накладна №69 від 01.06.2011р.; видаткова накладна №181 від 06.06.2011р.; видаткова накладна №285 від 14.06.2011р.; видаткова накладна №362 від 20.06.2011р.; видаткова накладна №487 від 29.06.2011р.; реєстр отриманих та виданих податкових накладних за травень 2011 року; реєстр отриманих та виданих податкових накладних за червень 2011 року; платіжні доручення за : №2915 від 13.05.2011 року, №2958 від 06.06.2011 року, №2963 від 07.06.2011 року, №2975від 17.06.2011 року, №2981 від 21.06.2011 року, №2987 від 25.06.2011 року; реєстри триманих та виданих податкових накладних за травень, червень 2011 року; оборотно-сальдові відомості по рахункам 20,23,26, 28, 63, 79, 80, 90.

Крім того в ході розгляду справи позивачем було надано наступні документи, що пред'являлися в ході проведеної перевірки: Договір поставки №11-031 укладений між ТОВ «Лінда Стар»(Продавець), в особі директора ОСОБА_5, діючого на підставі Статуту, з одного боку, ППФ «Сфера», в особі директора ОСОБА_6, діючого на підставі Статуту (Покупець). Згідно Договору Постачальник зобов'язується поставляти і передавати у власність Покупцеві товар, а Покупець зобов'язується приймати цей товар та своєчасно здійснювати його оплату відповідно до Умов даного договору. Представник Покупця при прийнятті товару зобов'язаний надати представнику Постачальника довіреність на отримання даної партії товару, звірити відповідність кількості і асортименту товару, вказаному в накладній та розписатися за отриманий товар. Доставка партії товару здійснюється Постачальником у зручний йому спосіб. Транспортні витрати бере на себе Постачальник. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у безготівковій формі. Розрахунок за отриману партію товару Покупець здійснює протягом 30-ти днів з дня його одержання. Днем одержання товару вважається день підписання Сторонами, або їх уповноваженими представниками накладної на товарно-матеріальні цінності. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2011 року.

Приймання отриманого товару від постачальника здійснював ОСОБА_6 відповідно до Довіреностей №615 від 04.05.2011р., №638 від 06.06.2011 р., №642 від 06.06.2011р., №643 від 14.06.2011 p., №646 від 20.06.2011p., №650 від 29.06.2011 p.

Відповідно до вищевказаного договору в травні - червні 2011 року ППФ «Сфера» було отримано ТМЦ, відповідно до первинних документів, від ТОВ «Лінда Стар» згідно наступних накладних та податкових накладних: податкова накладна від 29.06.2011р. №487, видаткова накладна №9 від 04.05.2011р., видаткова накладна №69 від 01.06.2011р., видаткова накладна №181 від 06.06.2011р., видаткова накладна №285 від 14.06.2011р., видаткова накладна №362 від 20.06.2011р., видаткова накладна №487 від 29.06.2011р.

Розрахунок проведено безготівковим шляхами згідно первинних , а саме:

- платіжне доручення №2915 від 13.05.2011р., банк AT «УкрСиббанк», МФО 351005, рахунок 26006013832600 (ППФ «Сфера»), банк AT «Банк золоті ворота», МФО 351931, рахунок 26004010060826 (ТОВ «Лінда Стар»), призначення платежу - за оргтехніку та витратні матеріали згідно договору №11-131 від 29.03.2011р., сума - 48 000 грн.;

- платіжне доручення №2958 від 06.06.2011р., банк AT «УкрСиббанк», МФО 351005, рахунок 26006013832600 (ППФ «Сфера»), банк ПАТ «Актабанк», МФО 307394, рахунок 26004001302392 (ТОВ «Лінда Стар»призначення платежу - оплата за отримані тонера, витратні матеріали РН №11-12 від 01.04.2011р., сума - 81 240 грн.;

- платіжне доручення №2963 від 07.06.2011р., банк AT «УкрСиббанк», МФО 351005, рахунок 26006013832600 (ППФ «Сфера»), банк ПАТ «Актабанк», МФО 307394, рахунок 26004001302392 (ТОВ «Лінда Стар»), призначення платежу - оплата за отримані тонера, витратні матеріали згідно РН №11-12 від 01.04.2011р., сума - 31 320 грн.;

- платіжне доручення №2975 від 17.06.2011р., банк AT «УкрСибоанк», МФО 351005, рахунок 26006013832600 (ППФ «Сфера»), банк ПАТ «Актабанк», МФО 307394, рахунок 26004001302392 (ТОВ «Лінда Стар»), призначення платежу - оплата за отримані тонера, витратні матеріали згідно договору №11-131 від 29.03.2011р., сума - 36 000 грн.;

- платіжне доручення №2981 від 21.06.2011р., банк AT «УкрСиббанк», МФО 351005, рахунок 26006013832600 (ППФ «Сфера»), банк ПАТ «Актабанк», МФО 307394, рахунок 26004001302392 (ТОВ «Лінда Стар»), призначення платежу - оплата за отримані тонера, витратні матеріали згідно договору №11-131 від 29.03.2011р., сума - 20 040 грн.; отримані

- платіжне доручення №2987 від 25.06.2011р., банк AT «УкрСиббанк», МФО 351005, Рахунок 2600601383260026006013832600 (ППФ «Сфера»), банк ПАТ «Актабанк», МФО 307394, рахунок 26004001302392 (ТОВ «Лінда Стар»), призначення платежу - оплата за отримані тонера, витратні матеріали згідно договору №11-131 від 29.03.2011р., сума - 39 000 грн.

Відповідно до долученої Довідки з ЄДРПОУ контрагент ТОВ «Лінда Стар» на момент здійснення господарських операцій було діючим суб'єктом господарської діяльності.

По господарських операцій між ППФ «Сфера» та «Верес»(код ЄДРПОУ 32951749), суд встановив наступні обставини.

До перевірки ППФ «Сфера»надано наступні документи по взаємовідносинах з ТОВ «Верес» (код ЄДРПОУ 32951749) за період з 01.02.2011р. по 30.04.2011р. : податкова накладна від 01.04.2011р. №18; видаткова накладна № 18 від 01.04.2011 p.; довіреність від 01.04.2011 року №597; реєстр отриманих та виданих податкових накладних за квітень 2011 року; виписка банку AT «УкрСиббанк», МФО 351005, від 18.04.2011 року; виписка банку AT «УкрСиббанк», МФО 351005, від 29.04.2011 року; оборотно-сальдові відомості по рахункам 20,23,26,28,63, 79, 80, 90; розшифровка податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів за квітень 2011 року; додаткова декларація з податку на додану вартість за квітень 2011 року від 20.05.2011р.

Між ТОВ «Верес»(постачальник) в особі Директора ОСОБА_7, діючого на підставі Статуту, з одного боку, та ППФ «Сфера», в особі директора ОСОБА_8, діючого на підставі Статуту (Покупець) укладено Договір поставки №11-022 від 15.03.2011р.

Згідно договору Постачальник зобов'язується поставляти і передавати у власність Покупцеві товар, а Покупець зобов'язується приймати цей товар та своєчасно здійснювати йогойого оплату відповідно до умов даного договору. Представник Покупця при прийнятті товару зобов'язаний надати представнику Постачальника довіреність на отримання даної партії товару, звірити відповідність кількості і асортименту товару, вказаному в накладній та розписатися за отриманий товар. Доставка партії товару здійснюється Постачальником у зручний йому спосіб. Транспортні витрати бере на себе Постачальник. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у безготівковій формі. Розрахунок за отриману партію товару Покупець здійснює протягом 30-ти днів з дня його одержання. Днем одержання товару вважається день підписання Сторонами, або їх уповноваженими представниками накладної на товарно-матеріальні цінності. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2011 року.

Відповідно до вищевказаного договору в квітні 2011 року ППФ «Сфера» було отримано ТМЦ, відповідно до первинних документів, від ТОВ «Верес» згідно наступних накладних та податкових накладних: видаткова накладна №18 від 01.04.201101.04.2011 року; податкова накладна №18 від 01.04.2011 року.

Відповідно до первинних документів, представлених до перевірки, ППФ «Сфера» здійснювала реалізацію оргтехніки та витратних матеріалів на загальну суму 52 198,33 грн. без ПДВ, отриманих від ТОВ «Верес»за період з 01.02.2011 року по 30.04.2011 року.

По господарських операцій між ППФ «Сфера»та ТОВ «Валрус Ексім»(код ЄДРПОУ 37189924) за період з 01.12.2010р. по 28.02.2011р. встановленовстановлено наступне.

Взаємовідносини між ППФ «Сфера»та ТОВ «Валрус Ексім»підтверджуються наступними документами: видаткова накладна від 04.01.2011р. №10; Довіреність №540 від 04.01.2011р.; видаткова накладна від 10.01.2011р. №47; довіреність №543 від 10.01.2011р.; видаткова накладна від 17.01.2011р. №110; Довіреність №548 від 17.01.2011р.; видаткова накладна від 24.01.2011р. №201; Довіреність №566 від 24.01.2011р.; податкова накладна №10 від 04.01.2011 p.; податкова накладна № 110 від 17.01.2011 p.; податкова накладна №201 від 24.01.2011 р.; видаткова накладна від 01.12.2010р. №112600; Довіреність №512 від 01.12.2010р.; видаткова накладна від 06.12.2010р. №612602; довіреність №522 від 06.12.2010р.; видаткова накладна від 06.12.2010р. №612601; довіреність №517 від 06.12.2010р.; видаткова накладна від 13.12.2010р. №1312603; довіреність №524 від 13.12.2010p.; видаткова накладна від 20.12.2010р. №2012604; довіреність №528 від 20.12.2010р.; видаткова накладна від 27.12.2010р. №2712605;довіреність №535 від 27.12.2010р.; видаткова накладна від 21.02.2011р. №161; видаткова накладна від 14.02.2011р. №101; видаткова накладна від 07.02.2011р. №56; видаткова накладна від 01.02.2011р. №8; податкова накладна № 161 від 21.02.2011р.; податкова накладна №101 від 14.02.2011р.; податкова накладна №56 від 07.02.2011р.; податкова накладна №8 від 01.02.2011р.; податкова накладна №112600 від 01.12.2010р.; податкова накладна №612602 від 06.12.2010р.; податкова накладна №612601 від 06.12.2010р.; податкова накладна №1312603 від 13.12.2010р.; податкова накладна №2012604 від 20.12.2010р.; податкова накладна №2712605 від 27.12.2010р.; реєстр отриманих та виданих податкових накладних за грудень 2010 року; реєстр отриманих та виданих податкових накладних за січень 2011 року; оборотно-сальдові відомості по рахункам 20,23,26,28,63,79, 80,90; виписка банку AT «УкрСиббанк», МФО 351005, за період з 01.12.2010р. по 31.01.2011 p.; розшифровка податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів за грудень-лютий 2011 року.

Крім того, ППФ «Сфера» повідомлено ТОВ-у «Валрус Ексім»про неможливість самовивозу товару від Продавця (ТОВ «Валрус Ексім») та встановлено, що Продавець здійснює доставку товару Покупцю за рахунок Постачальника за адресою: м. Рівне, вул. Відінська, 39.

04.01.2011р. укладено з Договір купівлі-продажу №11-011 між позивачем ТОВ «Валрус Ексім»(Постачальник).

Згідно договору Постачальник зобов'язується поставляти і передавати у власність Покупцеві оргтехніку та витратні матеріали, а Покупець зобов'язується приймати цей товар та своєчасно здійснювати його оплату відповідно до умов даного договору. Постачальник поставляє Покупцю обладнання та матеріали на протязі отримання замовлення.

Приймання отриманого товару від постачальника здійснював ОСОБА_6 відповідно до Довіреностей №575 від 21.02.2011р., №569 від 14.02.2011р., №567 від 07.02.2011р., №557 від 01.022011 p., №540 від 04.01.2011р., №543 від 10.01.2011р., №110 від 17.01.2011р., №566 від 24.01.2011р., №512 від 01.12.2010р., №522 від 06.12.2010р., №5517 від 06.12.2010р., №524 від 13.12.2010р., №528 від 20.12.2010р.,20.12.2010р., №535 від 27.12.2010р. Доставка вантажу підтверджується квитанцією №0797176 від 14.02.2011р.

Відповідно до вищевказаного договору за період з 01.12.2010р. по 28.02.2011р. ППФ «Сфера»було отримано ТМЦ, відповідно до первинних документів, від ТОВ «Валрус Ексім»згідно наступних видаткових накладних : від 04.01.2011р. №10; від 10.01.2011р. №47; від 17.01.2011р. №110; від 24.01.2011р. №201; від 01.12.2010р. №112600; від 06.12.2010р. №612602; від 13.12.2010р. №1312603; від 06.12.2010р. №612601; від 20.12.2010р. №2012604; від 21.02.2011р. №161; 27.12.2010р. №2712605; від 14.02.2011р. №101; від 07.02.2011р. №56; від 01.02.2011р. №8 та податкових накладних: №2712605 від 27.12.2010р.; №2012604 від 20.12.2010р.; №1312603 від 13.12.2010р.; №612601 від 06.12.2010р.; №612602 від 06.12.2010р.; №112600 від 01.12.2010р.; №8 від 01.02.2011р.; №56 від 07.02.2011р.; №101 від 14.02.2011р.; № 161 від 21.02.2011р.; №201 від 24.01.2011 р.; № 110 від 17.01.2011 p.; №10 від 04.01.2011 p.

При цьому відповідно до реєстраційних даних з ЄДР юридично особу ТОВ «Валрус Ексім» припинено у зв'язку з визнанням її банкрутом 10 жовтня 2011 року, а відтак на момент вчинення господарських операцій з позивачем мав обумовлену чинним законодавством правосуб'єктність.

ОСОБА_9 податковою інспекцією у м. Рівне було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ОСОБА_3 підприємства-фірми «Сфера»щодо підтвердження відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з платниками податків ТОВ "Валрус Ексім" за період з 01.12.2010р. по 28.02.2011р., ТОВ "Лінда Стар" за період з 01.05.2011 р. по 30.06.2011 p., ТОВ "Верес" за період з 01.02.2011 р. по 30.04.2011 р.

За результатами проведеної перевірки податковим органом було складено акт перевірки від 13.02.2012 p. № 174/23-100/32089451 згідно висновків якого встановлено порушення позивачем:

-п.5.1, пп.5.2.1 п.5.2, абз.4 п.п.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994р. № 334/94-ВР (редакція Закону України від 22.05.1997р. №283/97-ВР із змінами та доповненими), п.44.1 ст.44 розділу І, п.п.138.1.1, п.138.1, п.п.138.2 ст.138, п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139 розділу ІІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 150 652 грн., у тому числі в 4 кварталі 2010 року на суму 59 534 грн., в 1 кварталі 2011 року на суму 48 743-їрн.7-в 2 кваргалі-2011 року на суму 41 413 грн., в 3 кварталі 2011 року на суму 943 грн., в 4 кварталі 2011 року на суму 19 грн.

-п.п.7.4.1, п.п. 7.4.4, п.п 7.4.5 п.7.4 ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997 року (із змінами та доповненнями), п.44.1 ст.44 розділу І, п. 185.1 ст.185, п.198.1, п.198.3, п.198.6 ст.198 розділу V Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на додану вартість: у періоді, що перевірявся на загальну суму 97 062 грн., в тому числі у грудні 2010 року на суму 47 627 грн., у січні 2011 року на суму 18 668 грн., у лютому 2011 року на суму 20 327 грн., у квітні 2011 року на суму 10 440 грн.

На підставі акту перевірки ДПІ в м. Рівне були прийняті податкові повідомлення-рішення (копії в матеріалах справи) :

-№ НОМЕР_1 від 23.02.2012 p., яким нараховано грошове зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 165 536,50 грн., з яких 150 652,00 грн. за основним платежем та 14 884,50 грн. штрафної санкції;

-№ НОМЕР_2 від 23.02.2012 p., яким нараховано грошове зобов'язанню з податку на додану вартість в розмірі 108 969,75 грн., з яких 97 062,00 грн. за основним платежем та 11 907,75 грн. штрафної санкції.

Підставою для прийняття оскаржуваних податкових повідомлень-рішень є висновок податкового органу про те, що укладені ППФ «Сфера» правочини з ТОВ "Лінда Стар", ТОВ "Верес" та ТОВ "Валрус Ексім" мають ознаки нікчемності, господарські операції з вказаними контрагентами є безтоварними, а відтак ППФ "Сфера" в результаті здійснення таких господарських операцій занижено податок на прибуток на загальну суму 150 652,00 грн. та податок на додану вартість на загальну суму 97 062,00 грн.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції посилаючись на положення п.5.1, пп. 5.2.1 п.2 ст.5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств",пп. 7.4.1, 7.4.4, пп. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість", ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" , п. 198.3. ст. 198 ПК України, ч. 1 ст. 203,228 Цивільного кодексу України, що у позивача наявні первинні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій з його контрагентами, а отже були підстави для формування бухгалтерського обліку та, відповідно, податкового кредиту. Витрати та податковий кредит сформовані позивачем є документально підтвердженими належними первинними, розрахунковими документами та податковими накладними. При цьому на момент виписання вказаних документів суб'єкти підприємницької діяльності, що їх видавали володіли правоздатністю та необхідним об'ємом дієздатності, оскільки на момент вчинення господарських операцій відомості про вказаних осіб знаходилися в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців і у відповідності до ст. 18 Закону України " Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців " вiд 15.05.2003 № 755-IV , а отже є достовірними.

Посилання податкового органу в акті перевірки на відсутність товарно-транспортних накладних як на доказ для підтвердження факту безтоварності господарських операцій позивача з його контрагентами не беруться судом до уваги так як товарно-транспортна накладна не є документами податкового обліку.

Матеріалами справи підтверджується реальність господарських операцій з ТОВ "Лінда Стар", ТОВ "Верес" та ТОВ "Валрус Ексім" .

Колегія суддів погоджується з позицією суду першої інстанції, що за умови недотримання вказаних контрагентів правил податкового обліку результатів фінансово-господарської діяльності відповідальність наступає для вказаних осіб, а не для позивача.

Твердження посадових осіб ДПІ у м. Рівне, що відображено в акті перевірки позивача про нікчемність правочинів з його контрагентами є суперечливими та не ґрунтуються на належних та допустимих доказах як наслідок є надуманими.

Колегія суддів прийшла до висновку, що суд першої інстанції, дослідивши в судовому засіданні надані сторонами по справі докази, обґрунтовано задовольнив позовні вимоги частково.

Відповідно до ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки постанову Рівненським окружним адміністративним судом від 5.04.2012р. винесено відповідно до позовних вимог з правильним застосуванням норм матеріального та процесуального права і суд дав правильну оцінку обставинам справи, то колегія суддів апеляційної інстанції не знаходить підстав, які могли б призвести до зміни чи скасування рішення суду першої інстанції у даній справі.

Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, а тому її потрібно залишити без задоволення, а постанову суду без змін.

Керуючись ст.ст.195,197,198,200,205,206,212,254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м.Рівному Рівненської області Державної податкової служби залишити без задоволення, а постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "05" квітня 2012 р. без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя С.М.Хаюк

судді: ОСОБА_10

ОСОБА_2

З оригіналом згідно: суддя


С.М.Хаюк

Роздруковано та надіслано:

1- в справу

2 - позивачу ОСОБА_4 підприємство - фірма "Сфера" вул.Відінська,39,м.Рівне,33000

3- відповідачу ОСОБА_9 податкова інспекція у м.Рівному Рівненської області Державної податкової служби вул.Відінська, 8,м.Рівне,33023

СудЖитомирський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.10.2012
Оприлюднено07.05.2015
Номер документу43849807
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1770/861/2012

Постанова від 05.04.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 13.03.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 17.10.2012

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Хаюк С.М.

Ухвала від 05.06.2012

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Хаюк С.М.

Ухвала від 05.06.2012

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Хаюк С.М.

Постанова від 05.04.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 07.03.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні