Рішення
від 27.04.2015 по справі 914/1004/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27.04.2015 р. Справа№ 914/1004/15

За позовом: Прокурора міста Борислава в інтересах держави, уповноваженого органу: орган місцевого самоврядування в особі: Бориславської міської ради Львівської області, м. Борислав,

до відповідача: Публічного акціонерного товариства "УКРНАФТА", м. Київ,

про: внесення змін до договору оренди землі від 19 жовтня 2010 року №04.10.439.00244.

Суддя М. Синчук

при секретарі О. Гринчишин

За участю представників:

прокурор : не з'явився,

позивача: Сащук М.М. - довіреність № 3-21/258 від 05.02.15р.,

відповідача: Глинка Р.Я. - довіреність №10-692/д від 01.12.2014 р.

Представникам сторін роз'яснено права та обов'язки передбачені ст.ст. 20, 22 ГПК України. Заяв про відвід судді не подавалось. Клопотань про технічну фіксацію судового процесу не поступало.

На розгляд господарського суду Львівської області подано Прокурора міста Борислава в інтересах держави, уповноваженого органу: орган місцевого самоврядування в особі: Бориславської міської ради Львівської області до Публічного акціонерного товариства "УКРНАФТА" про внесення змін до договору оренди землі від 19 жовтня 2010 року №04.10.439.00244.

Ухвалою суду від 30.03.2015 р. провадження у справі порушено, розгляд справи призначено на 15.04.2015 р.

Позивач звернувся до суду з позовними вимогами: 1) Внести зміни до договору оренди землі від 19 жовтня 2010 року, який зареєстровано у Бориславському міському відділі Львівської регіональної філії Центр державного земельного кадастру 24.12.2010 р. за №04.10.439.00244, шляхом викладення п. 5 Договору у наступній редакції: «Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 73 169,26 грн., відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого Управлінням Держкомзему у м. Борислав Львівської області від 14.02.2012 р. №508»;

2) Внести зміни до договору оренди землі від 19 жовтня 2010 року, який зареєстровано у Бориславському міському відділі Львівської регіональної філії Центр державного земельного кадастру 24.12.2010 р. за №04.10.439.00244, шляхом викладення п. 9 Договору у наступній редакції: «Орендна плата згідно рішення Бориславської міської ради від 17.11.2011 р. №420 становить 12% відсотків від нормативної грошової оцінки і вноситься орендарем у грошовій формі, що складає 8 780,30 грн. (вісім тисяч сімсот вісімдесят гривень 30 коп.) в рік, або 731,69 грн. (сімсот тридцять одна гривня 69 коп.) в місяць, щомісячними платежами на р/р №33210812700012 в УДКСУ у м. Бориславі Львівської області, код ЗКПО 37942974, код платежу 13050200, отримувач: Бориславська міська рада.»

В судове засідання 15.04.2015 р. прокурор не з'явився, незважаючи на те, що був належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи судом, про причини неявки уповноваженого представника в судове засідання не повідомив.

В судове засідання 15.04.2015 р. представник позивача з'явився, позовні вимоги підтримав, вимоги ухвали суду виконав частково, надав копії листів від 28.11.12р. № 3-18/3076 із відміткою про отримання, від 31.07.12р. № 3-21/1877 із відміткою про отримання, копію реєстру на відправку простої кореспонденції із відміткою про відправку листа № 3-18/3255, копію супровідного листа від 26.03.2015р. № 22-юр., оригінал додатку № 11 до позовної заяви.

В судове засідання 15.04.2015 р. представник відповідача не з'явився, через канцелярію суду подав клопотання про відкладення розгляду справи у зв'язку з зайнятістю уповноваженого представника в іншому судовому засіданні.

В судовому засіданні 15.04.2015 р. розгляд справи відкладено на 27.04.2015 р.

В судове засідання 27.04.2015 р. прокурор не з'явився, незважаючи на те, що був належним чином повідомлений про час та місце розгляду судом, причин неприбуття в судове засідання не повідомив.

В судове засідання 27.04.2015 р. представник позивача з'явився, позовні вимоги підтримав в повному обсязі з підстав наведених у позовній заяві.

В судове засідання 27.04.2015 р. представник відповідача з'явився, щодо заявлених позовних вимог заперечив в повному обсязі з підстав наведених у поданому до суду відзиві на позовну заяву від 20.04.2015 р. Просить суд в задоволенні позову відмовити.

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Вислухавши представників сторін, проаналізувавши матеріали справи, суд встановив наступне.

Між Бориславською міською радою (позивач у справі) та Відкритим акціонерним товариством "УКРНАФТА" (назву змінено на Публічне акціонерне товариство "Укрнафта"), від імені якого діє структурна одиниця нафтогазовидобувне управління «Бориславнафтогаз» (відповідач у справі) укладено договір оренди землі від 19 жовтня 2010 року (надалі по тексту рішення - Договір), на підставі якого позивач (орендодавець), на підставі Рішення сесії Бориславської міської ради Львівської області від 25.02.2010 року за №1107 надав, а відповідач (орендар) прийняв в строкове платне користування земельну ділянку для обслуговування Гребінки НГВУ «Бориславнафтогаз» ВАТ «Укрнафта», яка знаходиться на території Бориславської міської ради Львівської області. Договір зареєстровано у Бориславському міському відділі Львівської регіональної філії Центр державного земельного кадастру 24.12.2010р. за №04.10.439.00244 (а.с.13-16)

Відповідно до п. 2 Договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,1071 га земель промислового призначення.

24.12.2010 р. між сторонами було складено акт приймання-передачі об'єкта оренди за яким орендодавець передав, а орендар прийняв земельну ділянку загальною площею 0,1071 га для обслуговування Гребінки НГВУ «Бориславнафтогаз» ВАТ «Укрнафта».

Відповідно до п. 5 Договору, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становила 36 305 грн. 39 коп.

Договір укладено терміном на 25 (двадцять п'ять) років (п. 8 Договору).

Пунктом 9 Договору визначено, що орендна плата згідно рішення Бориславської міської ради від 06.03.2008 року №568 становила 3% (три відсотки) від нормативно-грошової оцінки і вноситься орендарем у формі та розмірі 90,76 грн. щомісячними платежами на розрахунковий рахунок 37210812700012 в УДК у Львівській області, код ЗКПО 22402093, отримувач Бориславська міська рада, код платежу 13050200.

Відповідно до Витягу з технічної документації №508 від 14.02.2012 р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,1071 га, яка знаходиться на території Бориславської міської ради Львівської області, станом на 06.02.2012 р. складає 73 169,26 грн.

Рішенням Бориславської міської ради №373 від 23.09.2011 року затверджено грошову оцінку земель м. Борислава, яка була введена в дію з 01.01.2012 р.

17.11.2012 р. Бориславською міською радою прийнято рішення №420 внесено доповнення до Положення про порядок визначення та справляння орендної плати за земельні ділянки несільськогосподарського призначення в м. Бориславі. Даним Положенням врегульовані ставки орендної плати в залежності від категорії земельних ділянок, які здаються в оренду. Зокрема, внесено доповнення до п.п. 2.4. п. 2 зазначеного Положення встановлено ставку орендної плати за земельні ділянки у розмірі 12% від нормативної грошової оцінки за земельні ділянки для обслуговування: свердловини з видобутку нафти та газу, об'єктів інфраструктури, які належать до нафтової галузі.

Листом №3-21/1877 від 31.07.2012 р. позивач направив відповідачу повідомлення про зміну річної суми податкового зобов'язання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки комунальної власності та пропозицією укласти Додаткову угоду до Договору. (а.с.19)

Листом №3-18/3076 від 28.11.2012 р. Бориславська міська рада направила підготовлену Додаткову угоду до Договору оренди землі. (а.с.20)

У відповіді на наведену пропозицію укласти Додаткову угоду Бориславська міська рада отримала лист №04-146 від 07.12.2012 р., в якому йшлося про надання згоди на укладення Додаткової угоди до Договору за умови, що річний розмір орендної плати за земельну ділянку становитиме 3%. (а.с.21)

Листом №3-18/3255 від 14.12.2012 р. Бориславська міська рада у прийнятті вказаних умов відмовила та повторно направила підготовлену Додаткову угоду до Договору оренди землі на попередніх умовах (а.с.22-24), однак, відповіді на наведено пропозицію укласти Додаткову угоду Бориславська міська рада не отримала, що стало підставою для звернення позивача до суду з позовом про внесення змін в Договір.

При винесенні рішення суд виходив з наступного.

Згідно з ч.1 ст.36-1 Закону України "Про прокуратуру" представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом. Підставою представництва в суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави (ч.3 ст.36-1 Закону України "Про прокуратуру").

Формами представництва є звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави, або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб (ч.2 ст.36-1 Закону України "Про прокуратуру").

Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 08.04.1999р. у справі № 1-1/99 з урахуванням того, що "інтереси держави" є оціночним поняттям, прокурор у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносин. Державні інтереси закріплюються як нормами Конституції України, так і нормами інших правових актів. Інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин. В основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону, гарантування державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб'єктів права власності та господарювання тощо.

Даний позов заявлено прокурором м. Борислава Львівської області в межах наданих йому законодавством повноважень в інтересах держави в особі Бориславської міської ради для захисту її прав, передбачених Законом України "Про місцеве самоврядування" та Податковим кодексом України, а тому суд вважає, що прокурором доведено підставність звернення з відповідним позовом.

Відповідно до ч. 7 ст. 16 ГПК України справи у спорах, передбачених пунктом 6 частини першої статті 12 цього Кодексу, розглядаються господарським судом за місцезнаходженням об'єктів земельних відносин або основної їх частини, за винятком справ, передбачених частиною четвертою цієї статті.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 12 ГК України господарським судам підвідомчі справи у спорах, що виникають із земельних відносин, в яких беруть участь суб'єкти господарської діяльності, за винятком тих, що віднесено до компетенції адміністративних судів.

Відповідно до ст.792 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) земельної ділянки наймодавець зобов'язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений строк у володіння та користування за плату. Відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом.

Орендою землі є засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності (ст.1 Закону України "Про оренду землі").

Згідно з п.14.1.125 ст.14 Податкового кодексу України нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Пунктом 14.1.136 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності є обов'язковим платежем, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Відповідно до ст.288.5 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; не може перевищувати: а) для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі) - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; б) для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Згідно із ст. 289.1 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Відповідно до ч.5 ст.5 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка використовується при визначенні розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Отже, встановлені ст. 288 ПК України та п. 2.4. Положення про порядок визначення і справляння орендної плати за земельні ділянки несільськогосподарського призначення в м. Бориславі з доповненнями, внесеними Рішенням Бориславської міської ради від 17.11.2011 року №420, граничні розміри річної орендної плати за земельну ділянку є підставою для приведення положень спірного Договору у відповідність до вимог закону в частині визначення розміру орендної плати.

Крім цього, п. 2.19. Постанови Пленуму ВГС України від 17.05.2011р. № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" визначено, що орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Згідно з п.2 ч.1 ст.13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: щодо земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років (ст.18 Закону України "Про оцінку земель").

Відповідно до ч.2 ст.20 Закону України "Про оцінку земель" дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка знаходиться на території Бориславської міської ради Львівської області, що є об'єктом Договору, внесення змін до якого є предметом позовних вимог позивача, становить 73 169,26 грн., що підтверджується Витягом з технічної документації управління Держкомзему у м. Борислав Львівської області №508 від 14.02.2012 р.

Згідно з ч.1 ст.23 Закону України "Про оцінку земель" технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Відповідно до ч.4 ст.23 Закону України "Про оцінку земель" рішення рад щодо технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок набирають чинності у строки, встановлені відповідно до пункту 271.1 статті 271 Податкового кодексу України.

Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом (п.271.1 ст.271 Податкового кодексу України).

Згідно з ст.3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду.

Рішенням Бориславської міської ради № 373 від 23.09.2011 року затверджено грошову оцінку земель м. Борислава, яке у відповідності до п.271.1 ст.271 Податкового кодексу України набрало чинності та підлягає застосуванню до бюджетного періоду, в межах якого спір розглядається судом.

Відповідно до п.13 договору розмір орендної плати переглядається 1 (один) раз на рік у разі зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.

Зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку (п.36 договору).

Згідно з ст.30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку.

Відповідно до ст.651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду (ст.188 ГК України).

Позивач, з метою приведення положень Договору (в частині зміни вартості нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки та розміру орендної плати) до вимог законодавства, зокрема, ПК України, неодноразово повідомляв відповідача про необхідність підписання відповідних змін, однак, як було встановлено в судовому засіданні, домовленості щодо зміни розміру орендної плати в позасудовому порядку, сторонам Договору досягнути не вдалося.

З приводу надсилання пропозиції щодо зміни умов договору стороною, яка бажає внести такі зміни, іншій стороні, суд вважає за доцільне зазначити наступне.

Згідно з рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2002р. №15-рп-2002 (справа №1-2/2002 про досудове врегулювання спорів) право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами. Встановлення законом або договором досудового врегулювання спору за волевиявленням суб'єктів правовідносин не є обмеженням юрисдикції судів і права на судовий захист.

Верховний Суд України у постанові від 20.11.2012р. (справа №28/5005/640/2012) наголошує, що обрання певного засобу правового захисту, у тому числі і досудового врегулювання спору, є правом, а не обов'язком особи, яка добровільно, виходячи з власних інтересів, його використовує. Отже, надсилання відповідачу пропозицій про внесення змін до спірного договору оренди є виключно правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання позивачем вимог ч.2 ст.188 ГК України щодо обов'язку надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору оренди земельної ділянки не позбавляє його права звернутися до суду з позовом до відповідача про зміну умов договору за наявності спору, тобто відсутності згоди на зміну умов договору.

Відповідно до ч.1 ст.111-28 Господарського процесуального кодексу України рішення Верховного Суду України, прийняте за наслідками розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить зазначену норму права, та для всіх судів України. Суди зобов'язані привести свою судову практику у відповідність із рішенням Верховного Суду України.

Аналогічна правова позиція про те, що недотримання позивачем вимог ч.2 ст.188 ГК України не позбавляє його права звернутися до суду з позовом до відповідача та вирішити спір в судовому порядку, викладено у постанові Вищого господарського суду України від 12 червня 2012 року у справі №17/5005/8502/2011.

Згідно з приписами статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування, в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території, а тому в разі прийняття відповідним органом рішення про внесення змін щодо ставок орендної плати за земельні ділянки та затвердження нових коефіцієнтів, які застосовуються в розрахунку орендної плати за земельні ділянки, ці обставини можуть бути не взяті судом до уваги лише у разі скасування такого рішення органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.

Отже, установивши, що законодавче змінено розмір орендної плати за землю, про що орендар був повідомлений, але ухилявся від вчинення дій, спрямованих на внесення відповідних змін до договору оренду землі, суди повинні враховувати вказані нормативні акти при вирішенні спорів про внесення змін до договорів у частині зміни орендних ставок.

Враховуючи наведене та беручи до уваги, що рішення Бориславської міської ради №373 від 23.09.2011р. "Про затвердження грошової оцінки земель м. Борислава" набрало чинності та не скасовано, суд вважає за необхідне позовні вимоги прокурора задовольнити повністю, внести зміни до договору оренди землі від 19 жовтня 2010 року, який зареєстровано у Бориславському міському відділі Львівської регіональної філії Центр державного земельного кадастру 24.12.2010 р. за №04.10.439.00244,

- шляхом: викладення п. 5 Договору у наступній редакції:

«Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 73 169,26 грн., відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого Управлінням Держкомзему у м. Борислав Львівської області від 14.02.2012 р. №508»;

- шляхом викладення п. 9 Договору у наступній редакції:

«Орендна плата згідно рішення Бориславської міської ради від 17.11.2011 р. №420 становить 12% відсотків від нормативної грошової оцінки і вноситься орендарем у грошовій формі, що складає 8 780,30 грн. (вісім тисяч сімсот вісімдесят гривень 30 коп.) в рік, або 731,69 грн. (сімсот тридцять одна гривня 69 коп.) в місяць, щомісячними платежами на р/р №33210812700012 в УДКСУ у м. Бориславі Львівської області, код ЗКПО 37942974, код платежу 13050200, отримувач: Бориславська міська рада.»

Частиною 2 ст.34 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Згідно з ст.33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідно до ч.1 ст.49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір у спорах, що виникають при укладенні, зміні та розірванні договорів покладаються на сторону, яка безпідставно ухиляється від прийняття пропозицій іншої сторони, або на обидві сторони, якщо господарським судом відхилено частину пропозицій кожної із сторін.

Оскільки Прокуратура м. Борислава Львівської області звільнена від сплати судових витрат та враховуючи те, що спір виник з вини відповідача, то судові витрати стягуються з останнього в дохід Державного бюджету України.

На підставі викладеного та керуючись ст.36-1 Закону України "Про прокуратуру", ст.ст.13,18,20,23 Закону України "Про оцінку земель", ст.ст.1,21, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.3 Бюджетного кодексу України, ст.ст.651,792 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.14.1.136 ст.14, п.271.1 ст.271, п.288.1 ст.288, п.288.5.2 ст.288 Податкового кодексу України та ст.ст.3,12,16,33,34,44,49,82- 85,111-28 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Внести зміни до договору оренди землі від 19 жовтня 2010 року, який зареєстровано у Бориславському міському відділі Львівської регіональної філії Центр державного земельного кадастру 24.12.2010 р. за №04.10.439.00244 та укладений між Бориславською міською радою (адреса: 82300, Львівська область, м. Борислав, вул. Шевченка, б. 42, ідентифікаційний код 26181298 ) та Відкритим акціонерним товариством "Укрнафта" (адреса: 04053, м. Київ, пров. Несторівський, буд. 3-5, ідентифікаційний код 00135390 ) від імені якого діє структурна одиниця Нафтогазовидобувне управління "Бориславнафтогаз", шляхом викладення п. 5 Договору у наступній редакції:

«Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 73 169,26 грн., відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого Управлінням Держкомзему у м. Борислав Львівської області від 14.02.2012 р. №508».

3. Внести зміни до договору оренди землі від 19 жовтня 2010 року, який зареєстровано у Бориславському міському відділі Львівської регіональної філії Центр державного земельного кадастру 24.12.2010 р. за №04.10.439.00244 та укладений між Бориславською міською радою (адреса: 82300, Львівська область, м. Борислав, вул. Шевченка, б. 42, ідентифікаційний код 26181298 ) та Відкритим акціонерним товариством "Укрнафта" (адреса: 04053, м. Київ, пров. Несторівський, буд. 3-5, ідентифікаційний код 00135390 ) від імені якого діє структурна одиниця Нафтогазовидобувне управління "Бориславнафтогаз", шляхом викладення п. 9 Договору у наступній редакції:

«Орендна плата згідно рішення Бориславської міської ради від 17.11.2011 р. №420 становить 12% відсотків від нормативної грошової оцінки і вноситься орендарем у грошовій формі, що складає 8 780,30 грн. (вісім тисяч сімсот вісімдесят гривень 30 коп.) в рік, або 731,69 грн. (сімсот тридцять одна гривня 69 коп.) в місяць, щомісячними платежами на р/р №33210812700012 в УДКСУ у м. Бориславі Львівської області, код ЗКПО 37942974, код платежу 13050200, отримувач: Бориславська міська рада.» .

4. Стягнути з Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" (адреса: 04053, м. Київ, пров. Несторівський, буд. 3-5, ідентифікаційний код 00135390 ) в дохід Державного бюджету України 1 218,00 грн. судового збору.

5. Наказ видати відповідно до статті 116 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст рішення виготовлено та підписано 27.04.2015 р.

Суддя Синчук М.М.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення27.04.2015
Оприлюднено08.05.2015
Номер документу43878059
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/1004/15

Постанова від 02.06.2015

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мирутенко О.Л.

Ухвала від 18.05.2015

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мирутенко О.Л.

Ухвала від 15.05.2015

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мирутенко О.Л.

Ухвала від 15.04.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Синчук М.М.

Рішення від 27.04.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Синчук М.М.

Ухвала від 30.03.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Синчук М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні