Постанова
від 16.04.2015 по справі 810/1019/15
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И 16 квітня 2015 року           810/1019/15 Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Щавінського В.Р., при секретарі судового засідання Наталенко Ю.О., за участю представників сторін розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Києві адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Профдек» до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва про визнання протиправними дії та зобов'язання вчинити певні дії, - В С Т А Н О В И В: ТОВ «Профдек» звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до ДПІ у Шевченківському районі м. Києва з вимогами: - визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві щодо неприйняття як податкової звітності податкової декларації з ПДВ та додатку № 5 до неї — розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д 5) ТОВ “Профдек” (код ЄДРПОУ 38781450) за грудень 2014 р.; - зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві відобразити показники податкової декларації з ПДВ, додатку № 5 до неї — розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д 5) ТОВ “Профдек” (код ЄДРПОУ 38781450) за грудень 2014 р. в картці особового рахунку; - зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві внести показники податкової декларації з ПДВ і додатку № 5 до неї — розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д 5) ТОВ “Профдек” (код ЄДРПОУ 38781450) за грудень 2014 p., в тому числі зобов'язати відобразити в електронній базі даних “Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України”, автоматизованих інформаційних систем АІС “Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі на рівні ДПІ України”, АІС “Податковий Блок” та інших податкових базах суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з ПДВ за вказаний період. - заборонити використання та передачу податковими органами в ході проведення перевірок контрагентів ТОВ «Профдек» даних, встановлених в ході співставлення показників податкових зобов'язань та податкового кредиту даного суб'єкта господарювання, щодо невідображення показників податкової звітності з ПДВ за грудень 2014 р. в податкових базах. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 20.01.2015 р. ТОВ «Профдек» було подано засобами електронного зв'язку податкову декларацію з ПДВ за грудень 2014 р. до ДПІ. Під час аналізу податкової звітності податковим органом було виявлено недостовірні дані. Позивач вважає такі дії податкового органу неправомірними та такими, що порушують чинне законодавство. У судових засіданнях представник позивача підтвердив обставини викладені у позовній заяві, позовні вимоги підтримав, просив їх задовольнити. Відповідач – ДПІ у Шевченківському районі м. Києва проти позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні. У обґрунтування своєї правової позиції вказує, що у зв'язку з тим, що податкова декларація з ПДВ за грудень 2014 р. була заповнена з порушенням ст.48 ПК України, а саме був вказаний недостовірний обов'язків реквізит «місцезнаходження платника»,  у зв'язку з чим був оформлений лист «Про відмову у прийнятті декларації» від 27.01.2015 р. №2255/10/26-59-15-03-66. Вважає, що дії податкового органу є правомірним та такими, що відповідають нормам чинного законодавства. У судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні. Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов підлягає частковому задоволенню виходячи з наступного. Як встановлено судом, ТОВ «Профдек» є юридичною особою, перебуває на податковому обліку, є платником ПДВ. Судом встановлено, що 20.01.2015 р. ТОВ «Профдек» було подано засобами електронного зв'язку податкову декларацію з ПДВ з додатками за грудень 2014 р. до податкового органу.   Податковий орган вважає, що позивачем було вказано недостовірні дані, а саме був вказаний недостовірний обов'язків реквізит «місцезнаходження платника». Листом від 27.02.2015 р. №2255/10/26-59-15-03-66 було відмовлено у прийнятті декларації. Також, податковим органом була складений акт від 27.01.2015 р. №68/26-59-15-03-92 «Про відсутність місцезнаходження за юридичною адресою та неможливістю вручення запиту». Позивач вважає дії податкового органу щодо невизнання податкових декларацій  такими, що суперечать вимогам чинного податкового законодавства. Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне. Регулювання відносин у сфері справляння податків і зборів, порядку їх адміністрування, кола суб'єктів податкових правовідносин та відповідальності за порушення податкового законодавства належить до сфери дії Податкового кодексу України. В силу положень п.п. 16.1.3 п. 16.1  ст. 16 ПК України, платники податків зобов'язані подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Таким чином, своєчасне подання податкової декларації встановленої форми є одним із основних обов'язків платників податків, їх представників та податкових агентів. Податковим кодексом України встановлено вимоги щодо форм податкових декларацій та порядку їх заповнення, визначено строки та спосіб їх подання, порядок їх прийняття органом державної податкової служби, підстави для відмови у прийнятті податкових декларацій та порядок надання такої відмови. Так, згідно  п. 46.1 ст. 46 ПК України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Митні декларації прирівнюються до податкових декларацій для цілей нарахування та/або сплати податкових зобов'язань. Додатки до податкової декларації є її невід'ємною частиною. Порядок складання податкової декларації визначено у ст. 48 Податкового кодексу України. Пунктом 48.1 статті 48 ПК України передбачено, що податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання. Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов'язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору. Поняття обов'язкових реквізитів наведено у п. 48.2 ст. 48 ПК України, згідно якого - це інформація, яку повинна містити форма податкової декларації та за відсутності якої документ втрачає визначений цим Кодексом статус із настанням передбачених законом юридичних наслідків. Пунктом 48.3 ст. 48 ПК України визначено перелік обов'язкових реквізитів податкової декларації, а саме: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток або інші відомості, визначені в абзаці сьомому цього пункту, посадових осіб платника податків.            При цьому п. 48.3 ст. 48 ПК України передбачено, що податкова звітність, складена з порушенням норм цієї статті, не вважається податковою декларацією, крім випадків, встановлених п. 46.4 ст. 46 цього Кодексу. Відповідно до п. 49.8 ст. 49 ПК України прийняття податкової декларації є обов'язком органу державної податкової служби. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 ст. 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають. Імперативний характер наведеної норми означає, що податковий орган не має права не прийняти фактично отриману податкову декларацію, подану платником податків в один із способів, передбачених п. 49.3 ст. 49 ПК України (особисто або через представника, поштою чи засобами електронного зв'язку). Особливості порядку прийняття або відмови в прийнятті декларації посадовими особами органу державної податкової служби наведені в п. 49.8 – п. 49.14 ст. 49 ПК  України. Згідно  п. 49.8 ст. 49 ПК України, під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 ст. 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають. При цьому, як встановлено п. 49.10 ст. 49 ПК України, відмова посадової особи органу державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо), забороняється. В силу приписів вказаних норм законодавства вбачається, що прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу. Однак, податкова звітність, отримана контролюючим органом від платника податків, що заповнена ним всупереч правилам, зазначеним у затвердженому порядку її заповнення, може бути не визнана таким контролюючим органом як податкова декларація, якщо в ній не зазначено обов'язкових реквізитів, про що платника податків письмово повідомляють про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови. Так, п.п.  49.11.1 п. 49.11 ст. 49 ПК України передбачено, що у разі подання платником податків до органу державної податкової служби податкової декларації, заповненої з порушенням вимог п. 48.3 та п. 48.4 ст. 48 цього Кодексу, такий орган державної податкової служби зобов'язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови протягом п'яти робочих днів з дня її отримання. Відповідно до п. 49.15 ст. 49 ПК України податкова декларація, надіслана платником податків або його представником поштою або засобами електронного зв'язку, вважається неподаною за умови її заповнення з порушенням норм пунктів 48.3 і 48.4 статті 48 цього Кодексу та надсилання податковим органом платнику податків письмової відмови у прийнятті його податкової декларації. Порядком заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України № 1492 від 25.11.2011 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 20.12.2011 року за № 1490/20228, затверджені форма та порядок заповнення і подання податкової звітності з ПДВ (далі - Порядок № 1492). Декларація подається платником у визначений у пункті 5 розділу II Порядку № 1492 строк до підрозділу органу державної податкової служби, яким здійснюється приймання податкової звітності, за формою, встановленою на дату подання. Відповідно до п. 4 Розділу III Порядку № 1492 податкова звітність у паперовій формі подається на аркушах A4, в електронній формі - згідно з порядком підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку. Таким чином, відповідач не мав підстав для неприйнятття податкової декларації та порушив норми чинного законодавства щодо порядку прийняття податкової звітності з ПДВ. Порядок та механізм такого контролю визначається нормативними документами Державної податкової адміністрації України. Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України є програмним продуктом, який було розроблено для реалізації Порядку взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 18.04.2008 № 266 (Наказ втратив чинність згідно з наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2013 № 165). Наказом №165 затверджені нові програмні продукти такі як: підсистеми інформаційної системи "Податковий блок" - "Реєстрація ПП", "Обробка податкової звітності та платежів", "Податковий аудит", "Аналітична система", "Облік платежів"; єдиний реєстр податкових накладних; АРМ "Митниця"; підсистема "Реєстрація та облік РРО та книг обліку розрахункових операцій АІС "Реєстри платників податків". Протиправне невнесення відповідачем задекларованих показників у АІС "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" порушує права та інтереси платника, оскільки декларуючи податкові зобов'язання та податковий кредит платник податків має право, щоб задекларовані ним показники відповідали показникам відображеним в електронній базі податкової звітності. У відповідності до п. 4.9, 5.1, 5.4 Методичних рекомендацій щодо приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України, затверджених наказом ДПС України від 14.06.2012 р. №516, за відсутності зауважень до оформлення податкової звітності вона реєструється, а дані податкової звітності вносяться до електронної бази районного рівня. Обробка та занесення інформації до електронних баз виконується підрозділом приймання та обробки податкової звітності, у разі відсутності зазначеного підрозділу - підрозділами, на які покладено цю функцію. За відповідність інформації у базах податкової звітності даним податкових документів, наданих платником податків на паперових (електронних) носіях, несуть відповідальність підрозділи, що приймають податкову звітність. Отже, із системного аналізу зазначених норм вбачається, що обов'язок платника податків щодо подання податкової декларації за звітний період кореспондується з обов'язком податкового органу щодо прийняття такої декларації та, у випадку відсутності зауважень до її оформлення, відображення показників декларації у відповідних базах податкової звітності. При цьому, до електронної бази податкової звітності органу ДПС посадовими особами податкового органу вносяться задекларовані показники податкового кредиту та податкових зобов'язань конкретного платника податків. Таким чином, самостійне невнесення відповідачем задекларованих показників у автоматизованій системі «Детальна інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та інших податкових системах порушує права та інтереси Позивача, оскільки фактичною є протиправним невизнанням показників декларацій платника податків, здійсненим поза межами компетенції податкового органу з огляду на зміст ст. 49 ПК України, якою визначено порядок подання декларацій до органів державної податкової служби. Статтею 124 Конституції України передбачено, що юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі. Щодо відсутності позивача за місцезнаходженням. Згідно з пункту 45.2 статті 45 Податкового кодексу України, податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України. Відповідно до частини 1 та частини 2 статті 18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін; якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців місцезнаходження юридичної особи – ТОВ «Профдек» вказано: 04053, м. Київ, вул. Кудрявська, буд.23-А, офіс 109/1 (дата видачі виписки 02.12.2014 р.). Додатково на підтвердження місцезнаходження позивач надав копію договору суборенди нежитлового приміщення від 02.12.2014 р., згідно якого Орендар надає, а Суборендар приймає у платне, строкове користування нежитлове приміщенн, площею 9 кв.м., що знаходиться за адресою: 04053, м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Кудрявська, буд.23-А, офіс 109/8, копія акту приймання-передачі від 02.12.2014 р. Відповідно до ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених ст. 72 цього Кодексу. В силу частини другої статті 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Жодних доказів на підтвердження правомірності відмови у прийнятті податкової звітності, податковий орган не надав. Згідно ст.162 КАС України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення;  зобов'язання відповідача вчинити певні дії. Вказаною нормою суд зобов'язаний дати юридичну оцінку діям суб'єкта владних повноважень і визначити спосіб поновлення порушеного права. Оскільки, відповідач протиправним діями порушив права позивача, суд вважає, що  поновити порушені права позивача слід шляхом зобов'язання ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС м. Києва відобразити показники податкової декларації з ПДВ, додатку № 5 до неї — розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д 5) ТОВ “Профдек” (код ЄДРПОУ 38781450) за грудень 2014 р. в картці особового рахунку та зобов'язати ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві внести показники податкової декларації з ПДВ і додатку № 5 до неї — розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д 5) ТОВ “Профдек” (код ЄДРПОУ 38781450) за грудень 2014 p., в тому числі зобов'язати відобразити в електронній базі даних “Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України”, автоматизованих інформаційних систем АІС “Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі на рівні ДПІ України”, АІС “Податковий Блок” та інших податкових базах суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з ПДВ за вказаний період. Щодо вимоги позивача про зобов'язування відповідача використання та передачу податковими органами в ході проведення перевірок контрагентів ТОВ «Профдек» даних, встановлених в ході співставлення показників податкових зобов'язань та податкового кредиту даного суб'єкта господарювання, щодо невідображення показників податкової звітності з ПДВ за грудень 2014 р. в податкових базах, то суд вважає її передчасною і у випадку порушення в майбутньому прав позивача він не позбавлений можливості звернутися до суду із вказаною вимогою. На підставі викладеного, керуючись статтею 124 Конституції України, статтями 11, 14, 69, 70, 71, 86, 158-163, 167, 254 КАС України, суд, - П О С Т А Н О В И В: 1. Позов задовольнити частково. 2. Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві щодо неприйняття як податкової звітності податкової декларації з ПДВ та додатку № 5 до неї — розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д 5) Товариства з обмеженою відповідальністю “Профдек” (код ЄДРПОУ 38781450) за грудень 2014 р. 3. Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві відобразити показники податкової декларації з ПДВ, додатку № 5 до неї — розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д 5) Товариства з обмеженою відповідальністю “Профдек” (код ЄДРПОУ 38781450) за грудень 2014 р. в картці особового рахунку. 4.  Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві внести показники податкової декларації з ПДВ і додатку № 5 до неї — розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д 5) Товариства з обмеженою відповідальністю “Профдек” (код ЄДРПОУ 38781450) за грудень 2014 p., в тому числі зобов'язати відобразити в електронній базі даних “Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України”, автоматизованих інформаційних систем АІС “Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі на рівні ДПІ України”, АІС “Податковий Блок” та інших податкових базах суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з ПДВ за вказаний період. 5. У решті позовних вимог відмовити. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Суддя                                                                                 Щавінський В.Р. Дата виготовлення і підписання повного тексту постанови -  21 квітня 2015 р.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.04.2015
Оприлюднено08.05.2015
Номер документу43880954
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/1019/15

Ухвала від 02.09.2016

Адміністративне

Верховний Суд України

Волков О.Ф.

Ухвала від 24.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Загородній А.Ф.

Ухвала від 09.06.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Собків Я.М.

Ухвала від 22.05.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Собків Я.М.

Ухвала від 09.06.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Собків Я.М.

Ухвала від 06.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Загородній А.Ф.

Ухвала від 22.05.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Собків Я.М.

Постанова від 16.04.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Постанова від 16.04.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 17.03.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні