Постанова
від 29.04.2015 по справі 803/736/15-а
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 квітня 2015 року Справа № 803/736/15-a

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Александрової М.А.,

при секретарі судового засідання Веремчуку В.В.,

за участю представників позивача Даниліка Ф.Я., Пасічника І.М.,

представника відповідача Костюка А.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку адміністративну справу за позовом Горохівської районної спілки споживчих товариств до Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

Горохівська районна спілка споживчих товариств (Горохівська райспоживспілка) звернулася з адміністративним позовом до Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області (Нововолинська ОДПІ) про визнання протиправним та скасування рішення № 1 від 31 березня 2015 року про анулювання реєстрації платника єдиного податку.

Позовні вимоги обґрунтовано наступними обставинами.

За наслідками проведення камеральної перевірки податкової звітності з єдиного податку Горохівським відділенням Нововолинської ОДПІ складено акт від 25 березня 2015 року № 88/15.2-01744240.

Відповідно до висновку вказаного акту перевірки Горохівська райспоживспілка безпідставно, в порушення підпункту 291.5.1 пункту 291.5 і підпункту 291.5.5 пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу України (ПК України), перебуває на спрощеній системі оподаткування. Контролюючий орган просив позивача повернути свідоцтво платника єдиного податку та з 01 квітня 2015 року перейти на сплату інших податків.

На підставі акту перевірки від 25 березня 2015 року відповідачем було прийнято рішення № 1 від 31 березня 2015 року про анулювання реєстрації платника єдиного податку - Горохівської райспоживспілки.

Вказане рішення позивач просив визнати протиправним та скасувати з наступних підстав.

Позивач перебуває на спрощеній системі оподаткування на підставі свідоцтва платника єдиного податку № 638639 від 31 травня 2012 року. Членами Горохівської райспоживспілки є Горохівське міське, Берестечківське, Мар'янівське, Сенкевичівське споживчі товариства Горохівського району.

Рішення про анулювання свідоцтва платника єдиного податку від 31 березня 2015 року № 1 прийняте у зв'язку із виявленими порушеннями позивачем підпункту 291.5.5 пункту 291.5 статті 291 ПК України відповідно до якого не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків. Оскільки статутний фонд райспоживспілки не сформований, а райспоживспілка має декілька засновників - юридичних осіб, що не є платниками єдиного податку, то вона не може застосовувати спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Крім того, відповідно до підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 291 ПК України не можуть бути платниками єдиного податку суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність з управління підприємствами.

Однак, статтею 291 ПК України не передбачено, що у разі відсутності відомостей щодо розміру статутного фонду юридичної особи та розміру часток засновників (учасників) в статутному фонді, така особа не може перебувати на спрощеній системі оподаткування. Установчі документи Горохівської райспоживспілки не містять відомостей про те, що споживчі товариства є засновниками райспоживспілки, а в статутному капіталі є їх частки. Відповідно до Статуту Горохівської районної спілки споживчих товариств (Статут) Горохівська райспоживспілка об'єднує на добровільній основі чотири споживчі товариства, які є її членами і виконують вимоги її Статуту. Спілка є юридичною особою і може здійснювати господарську та іншу не заборонену чинним законодавством діяльність з дня її державної реєстрації; вона не відповідає за зобов'язаннями споживчих товариств і не має щодо них розпорядчих функцій. Джерелами формування майна райспоживспілки є вступні, членські та інші внески її членів; майно, добровільно передане її членами; кошти, що надходять від провадження господарської діяльності; кошти, що надходять відстворених підприємств, установ, організацій; грошові та майнові пожертвування, благодійні внески, гранти, безоплатна технічна допомога юридичних і фізичних осіб, в тому числі іноземних; інші надходження, не заборонені законодавством. Тобто, майно спілки створене не лише за рахунок внесків її членів. В Статуті спілки відсутні норми, які ставлять в залежність формування та компетенцію органів управління і контролю райспоживспілки від частки учасників райспоживспілки в її статутному фонді. Діяльність Горохівської райспоживспілки регулюється Статутом спілки і спеціальними нормативно-правовими актами - Законом України "Про споживчу кооперацію", Законом України "Про кооперацію", нормами яких не встановлено вимоги щодо обов'язкового формування статутного капіталу організацій споживчої кооперації. Крім того, позивач не здійснює діяльності з управління підприємствами, що підтверджується Статутом і витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про основні види діяльності райспоживспілки.

Керуючись наведеним позивач вважав оскаржуване рішення протиправним і таким, що прийняте на підставі припущень, тому просив його скасувати.

В письмових запереченнях проти адміністративного позову від 23 квітня 2015 року (а.с. 39-41) відповідач просив в задоволенні позову відмовити керуючись наступним.

Відповідно до підпункту 291.5.5 пункту 291.5 статті 291 ПК України не можуть бути платниками єдиного податку першої-третьої груп суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків. Позивач з 01 квітня 2012 року по 01 січня 2015 року був платником єдиного податку четвертої групи зі ставкою 5%. Згідно з пунктом 4 підрозділу 9 розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України платники єдиного податку третьої-шостої групи, які перебували на обліку в контролюючих органах до 01 січня 2015 року, з 01 січня 2015 року вважаються платниками єдиного податку третьої групи відповідно до норм глави 1 розділу ХІV цього Кодексу.

Згідно з частиною першою статті 111 Господарського кодексу України споживча кооперація є системою самоврядних організацій громадян (споживчих товариств, їх спілок, об'єднань), а також підприємств та установ цих організацій, самостійною організаційною формою кооперативного руху. Власність споживчої кооперації складається з власності споживчих товариств, спілок, підпорядкованих їм підприємств і організацій та їх спільної власності (частина перша статті 9 Закону України "Про споживчу кооперацію"). Відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України "Про споживчу кооперацію" власність спілок споживчих товариств утворюється з майна, переданого їх членами, коштів, одержаних від господарської діяльності підприємств і організацій спілки, реалізації цінних паперів та іншої діяльності. Згідно із пунктом 2 розділу II Програми завершення розмежування і закріплення власності в споживчій кооперації України (Укоопспілки), затвердженої постановою XVIII (позачергового) з'їзду споживчої кооперації України 19 грудня 2000 року, зі змінами та доповненнями (Програма), власність споживчих товариств та їх спілок - засоби виробництва, товари, вироблена та заготовлена продукція, грошові кошти, цінні папери та інше майно, що належить їм і необхідне для здійснення статутних завдань. Статутний (громадський) капітал - капітал, який створено за рахунок вступних внесків пайовиків, відрахувань від прибутків господарсько-фінансової діяльності споживчих товариств, споживспілок, їх підприємств, об'єднань та інших надходжень, не заборонених чинним законодавством.

За змістом пункту 2 розділу І Статуту позивача членами райспоживспілки є Берестечківське, Горохівське міське, Мар'янівське, Сенкевичівське споживчі товариства Горохівського району Волинської області, які в свою чергу, є засновниками позивача, що вбачається з копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Пунктом 11 розділу II Статуту позивача передбачено сплату в повному обсязі вступного внеску споживчим товариством, яке вступає до райспоживспілки.

Отже, статутний капітал спілок споживчих товариств це є капітал, який створено за рахунок внесків пайовиків, в даному випадку юридичних осіб - споживчих товариств (засновників). Хоча, відповідно до відомостей з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, розмір статутного капіталу позивача не зазначений, однак його засновниками є юридичні особи, які не є платниками єдиного податку, і на підставі внесків яких створюється статутний капітал спілок.

Відповідно до підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 291 ПК України не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють діяльність з управління підприємствами.

Згідно із розділом І Статуту позивача Горохівська райспоживспілка координує діяльність споживчих товариств, а члени райспоживспілки зобов'язані виконувати вимоги статуту райспоживспілки, рішень її конференції. Крім того, управлінські функції та повноваження райспоживспілки з управління підприємствами, зокрема споживчими товариствами, закріплені у розділі ІІІ Статуту позивача.

З наведених підстав відповідач просив в задоволенні позову відмовити.

В судовому засіданні представники позивача повністю підтримують позов з підстав, наведених у позовній заяві, просять адміністративний позов задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні просить в задоволенні адміністративного позову відмовити з мотивів, викладених у письмових запереченнях проти позову.

Суд, заслухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, з'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх доказами, приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю з наступних підстав.

Відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

При вирішенні спору судом рішення № 1 від 31 березня 2015 року про анулювання реєстрації платника єдиного податку, прийняте відповідачем як суб'єктом владних повноважень, перевірялось на відповідність вимогам частини третьої статті 2 КАС України.

Згідно із частиною першою статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Відповідно до частини другої статті 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Суд приходить до висновку, що відповідач не довів правомірності прийнятого рішення, а тому воно є протиправним та підлягає скасуванню.

Судом встановлено, що Горохівська районна спілка споживчих товариств з 01 квітня 2012 року перебуває на спрощеній системі оподаткування на підставі свідоцтва платника єдиного податку серії А № 638639 від 31 травня 2012 року (а.с. 9).

25 березня 2015 року головним державним інспектором Горохівського відділення Нововолинської ОДПІ проведено камеральну перевірку податкової декларації платника єдиного податку за звітний податковий період: І квартал 2014 року, І півріччя 2014 року, 9 місяців 2014 року, 2014 рік (а.с.10-11).

Результати вказаної перевірки викладено в акті № 88/15.2-01744240 від 25 березня 2015 року (а.с. 10-11), відповідно до висновків якого Горохівська райспоживспілка безпідставно перебуває на спрощеній системі оподаткування. Контролюючий орган просив позивача повернути свідоцтво платника єдиного податку та з 01 квітня 2015 року перейти на сплату інших податків.

На підставі акту № 88/15.2-01744240 від 25 березня 2015 року відповідачем було прийнято рішення № 1 від 31 березня 2015 року про анулювання реєстрації платника єдиного податку Горохівської райспоживспілки (а.с. 8).

Так, перевіркою встановлено порушення позивачем порядку перебування на спрощеній системі оподаткування. Висновок контролюючого органу обґрунтовано наступним (а.с.11, 12).

Горохівська райспоживспілка відповідно до її Статуту об'єднує на добровільній основі Горохівське міське, Берестечківське, Мар'янівське, Сенкевичівське споживчі товариства, які протягом 2014 року перебували на загальній системі оподаткування. Статутний фонд Горохівської райспоживспілки не сформований. Власність райспоживспілки складається з власності 4 членів споживчих товариств.

Відповідно до вимог підпункту 291.5.5 пункту 291.5 статті 291 ПК України не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків. Суб'єкт господарювання, у якого статутний фонд не сформований і який має одного або декількох засновників - юридичних осіб, що не є платниками єдиного податку, не може застосовувати спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Відповідно до абзацу 7 підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 291 ПК України не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють діяльність з управління підприємствами. Як вбачається із Статуту позивача, райспоживспілка координує діяльність споживчих товариств, а члени райспоживспілки зобов'язані виконувати вимоги Статуту райспоживспілки, рішень її конференції, яка є органом управління Горохівської райспоживспілки. Крім того, управлінські функції та повноваження райспоживспілки з управління підприємствами, зокрема споживчими товариствами, закріплені у розділі ІІІ Статуту позивача.

Однак, суд не погоджується з такими висновками Нововолинської ОДПІ, враховуючи наступне.

Правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку визначено Главою 1 Розділу 4 ПК України - Спрощена система оподаткування, обліку та звітності.

Відповідно до пункту 291.2 статті 291 ПК України спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.

Пунктом 291.3 статті 291 ПК України передбачено, що юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

Згідно із підпунктом 291.5.5 пункту 291.5 статті 291 ПК України не можуть бути платниками єдиного податку, зокрема, суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків, а відповідно до абзацу 7 підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 291 ПК України не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють діяльність з управління підприємствами.

Враховуючи дані правові норми, судом при розгляді справи підлягали з'ясуванню обставини щодо наявності (відсутності) визначених законом підстав для перебування позивача на спрощеній системі оподаткування, зокрема, наявність (відсутність) в статутному капіталі позивача часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, в розмірі, що дорівнює або перевищує 25 відсотків, а також - чи здійснює позивач діяльність з управління підприємствами.

Відносини, пов'язані зі створенням і діяльністю райспоживспілки, регулюються Законом України "Про споживчу кооперацію", Законом України "Про кооперацію", іншими законодавчими актами України та нормативними актами Укркоопспілки.

Відповідно до статті 2 Закону України "Про кооперацію" споживчий кооператив (споживче товариство) - кооператив, який утворюється шляхом об'єднання фізичних та/або юридичних осіб для організації торговельного обслуговування, заготівель сільськогосподарської продукції, сировини, виробництва продукції та надання інших послуг з метою задоволення споживчих потреб його членів.

Згідно із статтею 8 Закону України "Про споживчу кооперацію" споживчі товариства можуть на добровільних засадах об'єднуватися в місцеві спілки, Центральну спілку споживчих товариств України, і мають право вільного виходу з них.

Взаємовідносини між споживчими товариствами та їх спілками будуються на договірних засадах. Товариства можуть делегувати спілкам частину своїх повноважень та виконання окремих функцій.

Спілки споживчих товариств, виходячи з делегованих їм повноважень, можуть представляти і захищати інтереси споживчих товариств, їх членів та обслуговуваного населення у відповідних державних та інших органах, а також у міжнародних організаціях; подавати споживчим товариствам практичну допомогу в здійсненні господарської діяльності, впровадженні в практику досягнень науково-технічного прогресу, передового досвіду; проводити науково-дослідні і дослідно-конструкторські роботи, підготовку та підвищення кваліфікації кадрів; вирішувати господарські спори між організаціями і підприємствами споживчої кооперації; вести власну господарську діяльність, спрямовану на створення необхідної виробничої та соціальної інфраструктури споживчої кооперації.

Вищим органом управління спілки є з'їзд (конференція), який приймає статут, обирає розпорядчі, виконавчі та контрольні органи, вирішує інші питання діяльності спілки. Взаємодія і підпорядкованість розпорядчих, виконавчих та контрольних органів спілки визначається статутом.

Спілка визнається юридичною особою і може здійснювати господарську та іншу не заборонену чинним законодавством діяльність з дня її державної реєстрації. Вона не відповідає за зобов'язаннями споживчих товариств і не має щодо них розпорядчих функцій.

Законом України "Про споживчу кооперацію" не встановлено обов'язку формувати та визначати в установчих документах споживчої спілки розмір статутного капіталу та виділяти розмір часток її засновників (учасників).

Судом встановлено, що Горохівська районна спілка споживчих товариств зареєстрована як суб'єкт господарювання 24 листопада 1992 року року, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 22-24); діє на підставі Статуту, викладеного в новій редакції, державна реєстрація якого проведена 05 грудня 2013 року (а.с. 12-21), номер запису в Єдиному державному реєстрі 118110500030000005.

До моменту набрання чинності Господарським кодексом України юридичні особи могли створюватись із формуванням статутного фонду або без його формування згідно із законодавством.

Відповідно пункту 2 розділу І Статуту Горохівська райспоживспілка об'єднує на добровільних засадах споживчі товариства, які виявили бажання стати членами райспоживспілки відповідно до законодавства. Членами райспоживспілки є: Горохівське міське, Берестечківське, Мар'янівське, Сенкевичівське споживчі товариства Горохівського району Волинської області (а.с. 13).

В чинній редакції Статуту позивача розмір статутного капіталу та частки засновників (учасників) в статутному капіталі не визначені.

Крім того, в Статуті позивача відсутні норми, які ставлять в залежність формування та компетенцію органів управління і контролю райспоживспілки від частки учасників райспоживспілки в її статутному фонді.

Суд не бере до уваги доводи відповідача про те, що статутний капітал райспоживспілки створений за рахунок внесків її пайовиків - чотирьох юридичних осіб - засновників позивача, що не є платниками єдиного податку, а тому сукупність часток, що належать цим юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює 100 відсоткам.

Згідно із витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 06 квітня 2015 року відомості щодо даних про розмір статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) та дата закінчення його формування містять запис: "0,00 грн., 24 листопада 1992 року", "розмір внеску засновників (учасників) юридичної особи до статутного фонду - 0,00 грн." (а.с. 22 зворот).

Відповідно до частини першої статті 18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.

Враховуючи відомості з Єдиного державного реєстру, суд дійшов висновку, що статутний фонд Горохівської райспоживспілки не сформовано. Оскільки розмір внеску учасників райспоживспілки становить 0,00 грн., суд вважає безпідставним визначення контролюючим органом часток споживчих товариств - учасників райспоживспілки у відсотковому співвідношенні до несформованого статутного фонду.

Оскільки відсутні реєстраційні відомості щодо розміру статутного фонду юридичної особи та розміру часток засновників (учасників) в статутному фонді, обмеження щодо перебування на спрощеній системі оподаткування, встановлені підпунктом 291.5.5 пункту 291.5 статті 291 ПК України, на таку юридичну особу не поширюються.

Відповідно до абзацу 7 підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 291 ПК України, не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють діяльність з управління підприємствами.

Національним класифікатором України ДК 009:2005 "Класифікація видів економічної діяльності" (КВЕД-2005) діяльність з управління підприємствами визначена у підкласі 74.15.0: 1) діяльність з управління холдинговими компаніями, що оперують переважно в сфері володіння цінними паперами (або іншими частками капіталу) інших компаній і підприємств з метою здійснення контролю над ними або впливу на прийняття ними управлінських рішень; 2) діяльність арбітражних керуючих; 3) діяльність нефінансових холдінгових компаній; 4) діяльність штаб-квартир (офісів) компаній, централізованих правлінь і подібних органів, які керують, контролюють і управляють іншими підрозділами компанії чи підприємства та які здійснюють, завичай, функції з планування та стратегічного чи організаційного керівництва компанією чи підприємством.

З 01 січня 2014 року діє Національний класифікатор України ДК 009:2010 "Класифікація видів економічної діяльності" (КВЕД-2010). Під визначення "діяльність з управління підприємствами " підпадають наступні класи: 1) клас 64.20 "Діяльність холдингових компаній", який включає в себе діяльність холдингових компаній, тобто одиниць, які володіють активами (контрольним пакетом акцій) групи підприємств та чия основна діяльність полягає в управлінні власністю групи. Холдингові компанії цього класу не надають ніяких інших послуг компаніям, акціями яких вони володіють, тобто вони не керують і не управляють одиницями, акціями яких вони управляють; 2) клас 70.10 "Діяльність головних управлінь (хед-офісів)", який включає спостереження й управління різними підрозділами компанії або підприємства; здійснення стратегічного й організаційного планування та прийняття рішень щодо ролі компанії або підприємства; встановлення оперативного контролю й управління щоденними операціями відповідних підрозділів. Цей клас включає діяльність: головних управлінь (хед-офісів); централізованих адміністративних офісів; корпоративних офісів; районних і регіональних офісів; допоміжних офісів з управління.

Як вбачається із Статуту Горохівської райспоживспілки (а.с.12-21), а також з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.22-24), райспоживспілка не здійснює діяльності, яка пов'язана з управлінням підприємствами.

Суд прийшов до висновку, що Горохівська районна спілка споживчих товариств не підпадає під обмеження перебування на спрощеній системі оподаткування, які встановлені у підпункті 291.5.5 пункту 291.5 статті 291 ПК України та абзаці 7 підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 291 ПК України, а тому у відповідача були відсутні підстави для прийняття рішення № 1 від 31 березня 2015 року про анулювання реєстрації платника єдиного податку, а тому це рішення є протиправним і підлягає скасуванню.

Відповідно до частини першої статті 94 КАС України слід присудити на користь позивача всі здійснені ним і документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (а.с.2).

Керуючись частиною третьою статті 160, статтею 163 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним і скасувати рішення Горохівського відділення Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області № 1 від 31 березня 2015 року про анулювання реєстрації платника єдиного податку.

Присудити Горохівській районній спілці споживчих товариств (45700, Волинська область, Горохівський район, місто Горохів, вулиця Сокальська, будинок 2А, ідентифікаційний код юридичної особи 01744240) з Державного бюджету України 73 грн.08 коп. (сімдесят три гривні вісім копійок) судових витрат

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, яка буде складена у повному обсязі 05 травня 2015року. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Суддя М.А. Александрова

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.04.2015
Оприлюднено13.05.2015
Номер документу44034251
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/736/15-а

Постанова від 08.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 07.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 05.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 16.06.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Моторний О.А.

Ухвала від 29.05.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Постанова від 29.04.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Александрова Марія Ананіївна

Ухвала від 14.04.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Александрова Марія Ананіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні