УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 квітня 2015 року Справа № 11379/14
Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючого судді: Сеника Р.П.,
суддів: Яворського І.О, Попко Я.С.,
з участю секретаря судового засідання Сердюк О.Ю.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Львові апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАМЕЛА» на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 13 листопада 2014 року по справі № 813/3621/14 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАМЕЛА» до Яворівської районної державної адміністрації Львівської області ,третя особа-Спільне українсько-польське товариство з обмеженою відповідальністю «Термобуд», про визнання протиправними та скасування розпоряджень, -
В С Т А Н О В И В:
19.05.2014 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАМЕЛА» звернулось з позовом до Яворівської районної державної адміністрації ,третя особа-Спільне українсько-польське товариство з обмеженою відповідальністю «Термобуд», про визнання протиправними та скасування розпоряджень Голови Яворівської районної державної адміністрації від 17 листопада 2004 року № 677 та від 18 листопада 2013 року № 465..
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 13 листопада 2014 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАМЕЛА» постанову суду першої інстанції оскаржило, подало апеляційну скаргу, зазначивши, що оскаржувана постанова винесена з порушенням норм матеріального права, висновки суду не відповідають обставинам справи, просить її скасувати та прийняти нову постанову, якою позов задоволити.
В обґрунтування апеляційної скарги вказує на те, що суд першої інстанції не надав жодного значення явній невідповідності оскаржуваних розпоряджень вимог Законів України «Про планування та забудову територій» та «Про регулювання містобудівної діяльності», не навівши в своєму рішенні жодного правового обґрунтування з цього приводу, тоді як матеріали справи містили відповідну інформацію, яка підлягає оцінці суду нарівні з іншими доказами. Відповідно до ст. 86 КАС України, ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили, тобто оцінюючи правомірність оспорюваних розпоряджень суд не повинен був обмежуватись посиланням на висновки інших органів, а зобов'язаний був дослідити усі обставини справи безпосередньо. Порушення процедури дослідження та оцінки доказів, надання одним доказам перевагу перед іншими без належного викладення в рішенні мотивів, якими при цьому керувався суд, унеможливлює визнання такого рішення обґрунтованим.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність та обґрунтованість постанови суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи та доводи скарги, апеляційний суд в вважає за необхідне її відхилити з наступних підстав.
Відповідно до ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Судом встановлено, що Розпорядженням Голови Яворівської районної державної адміністрації № 677 від 17 листопада 2004 року надано в оренду земельну ділянку СУП ТзОВ «Термобуд».27 січня 2005 року між СУП ТзОВ «Термобуд» та Яворівською районною державною адміністрацією Львівської області укладено договір оренди вищезазначеної ділянки. Термін дії договору 10 років.Розпорядженням Яворівської районної державної адміністрації № 465 від 18 листопада 2013 року прийнято рішення про продаж земельної ділянки. 17 грудня 2013 року між СУП ТзОВ «Термобуд» та Яворівською районною адміністрацією Львівської області укладено договір купівлі-продажу земельної ділянки.ТОВ «Ламела» отримала у користування три земельні ділянки, що межують одна з одною та знаходяться поруч земельної ділянки СУП ТзОВ «Термобуд», а саме: - 0,3319 га., кадастровий номер 4625884500:07:000:006; -0,0250 га., кадастровий № 4625884500:08:000:0007; -1,8 га., кадастровий номер 4625884500:08:000:0002.
Земельна ділянка площею 0,3319 га., межує із земельною ділянкою СУП ТзОВ «Термобуд». Позивач вказує, що порушуються його права шляхом обмеження доступу до земельної ділянки площею 0,3319 га., що розташована за адресою: с. Новий Яр Яворівського району Львівської області, кадастровий номер № 4625884500:07:000:006.Розпорядженням Голови Яворівської районної державної адміністрації №861 від 28 листопада 2005 року надано в оренду земельну ділянку ТОВ «Ламела». В цей же день 28 листопада 2005 року між ТОВ «Ламела» та Яворівською районною державною адміністрацією Львівської області укладено договір оренди вищезазначеної ділянки. Термін - 5 років.Розпорядженням Яворівської районної державної адміністрації № 532 від 11 листопада 2011 року прийнято рішення про надання в оренду земельної ділянки, а 22 листопада 2011 року між ТОВ «Ламела» та Яворівською районною адміністрацією Львівської області укладено договір оренди терміном - 10 років земельної ділянки.
Розпорядження про надання в оренду земельної ділянки площею 0,3319 га., до якої нібито немає доступу, прийнято 28 листопада 2005 року, тобто через 1 рік та 11 днів після прийняття розпорядження про надання в оренду земельної ділянки СУП ТзОВ «Термобуд».
Таким чином СУП ТзОВ «Термобудвважає , що на момент прийняття оскаржуваного розпорядження № 677 від 17 листопада 2004 року не могли порушуватись права та інтереси позивача стосовно земельної ділянки площею 0,3319 га., по тій причині, що така земельна ділянка не була відведена та надана позивачу. Лише через рік та кілька днів(28 листопада 2005 року) прийняте розпорядження про надання позивачу земельної ділянки у користування та укладено відповідний договір оренди земельної ділянки.Третя особа зазначає ,що складенню 27 січня 2005 року договору оренди земельної ділянки між СУП ТзОВ «Термобуд» та Яворівською районною державною адміністрацією передувало виготовлення технічної документації з відведення земельної ділянки для передачі в оренду з правом викупу СУП ТзОВ «Термобуд» під організацію виробництва пінополістерольних плит в с.Новий Яр, Яворівського району Львівської області. Дозвіл на розроблення технічної документації надано розпорядженням голови Яворівської районної державної адміністрації № 287. Начальниками відділу земельних ресурсів та відділу містобудування та архітектури Яворівської райдержадміністрації видавались висновки про сервітути та обмеження щодо режиму користування земельною ділянкою площею 0,5604 га., що передавалась в користування з правом викупу СУП ТзОВ «Термобуд».Відповідно до вищезазначених висновків, станом на 2004 рік, жодних сервітутів на земельну ділянку площею 0,5604 га., що надавалась в користування СУП ТзОВ «Термобуд», на користь третіх осіб не було встановлено.Після укладення договору оренди(25.01.2005 року) і до укладення договору купівлі- продажу земельної ділянки(17.12.2013 року) земельні сервітути на земельну ділянку площею 0,5604 га., не встановлювались. Жодні землекористувачі, в тому числі ТОВ «Ламела» не зверталися до СУП ТзОВ «Термобуд» з приводу укладення договору земельного сервітуту.Лише в 2014 року році ТОВ «Ламела» звернулася з пропозицією укласти договір сервітуту. Проте оскільки до земельної ділянки, що перебуває в користуванні ТОВ «Ламела» існує можливість проходу та проїзду в інший спосіб ніж через земельну ділянку товариства, а також декілька варіантів влаштувати такий прохід та проїзд в інший спосіб ніж через земельну ділянку СУП ТзОВ «Термобуд», договір сервітуту не був укладений.26 березня 2014 року ТОВ «Ламела» подана позовна заява до господарського суду Львівської області про встановлення земельного сервітуту (справа № 914/1022/14). Таким чином ТОВ «Ламела» подавши позов про 'встановлення земельного сервітуту передала спір на вирішення господарського суду Львівської області. На даний час справа № 914/1022/14 за позовом ТОВ «Ламела» до СУП ТзОВ «Термобуд» про встановлення земельного сервітуту перебуває у провадженні господарського суду Львівської області.Залучений господарським судом Львівської області до справи № 914/1022/14 відділ Держземагенства в Яворівському районі Львівської області надав технічну документація на земельну ділянку ТОВ «Ламела». В технічній документації на земельну ділянку ТОВ «Ламела», що виготовлялась у 2005 році наявний Акт встановлений та узгодження зовнішніх меж землекористування, експлікація земель, опис меж.В акті встановлення та узгодження меж землекористування СУП ТзОВ вказаний суміжним землекористувачем та таким, що погоджує земельну ділянку. В описі меж вказано, що земельна ділянка ТОВ «Ламела» межує із земельною ділянкою СУП ТзОВ «Термобуд» від точки «В» до точки «Г». Тобто в цій межі нібито існує шлях, що на думку позивача незаконно долучений до земельної ділянки СУП ТзОВ «Термобуд». Таким чином Позивачу, ще у 2005 році було відомо про одержання в користування СУП ТзОВ «Термобуд» земельної ділянки площею 0,5604 га., та її конфігурацію. СУП ТзОВ «Термобуд» 17 січня 2013 року придбало земельну ділянку площею 0,5604 га., тої ж конфігурації, що була надана у користування у 2004 році..
СУП ТзОВ «Термобуд» вказує ,що згідно з п. 2 ст. 21 Закону, України «Про місцеві державні адміністрації» місцева державна адміністрація розпоряджається землями державної власності відповідно до закону. Статтею 17 ЗК України в п. (а) до повноважень місцевих державних адміністрацій у галузі земельних відносин також віднесено розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 1 п. 12 розділу X «Перехідні положення» ЗК України до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзаці третьому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.
У відповідності до ч. 1 ст. 120 Земельного кодексу Кодексу, до особи, яка придбала житловий будинок, будівлю або споруду, переходить право власності на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення, у розмірах, встановлених договором.
Якщо договором про відчуження житлового будинку, будівлі або споруди розмір земельної ділянки не визначено, до набувача переходить право власності на ту частину земельної ділянки, яка зайнята житловим будинком, будівлею або спорудою, та на частину земельної ділянки, яка необхідна для їх обслуговування.
Вказаною нормою встановлено, що правочин, за яким переходить право власності на житлові будинки, будівлі, споруди, тягне за собою перехід права на земельну ділянку, на якій знаходиться відповідне нерухоме майно. При цьому, новий власник земельної ділянки не звільняється від необхідності оформлення права на земельну ділянку відповідно до законодавства.
У відповідності до ч. 1,2 ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону; набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Статтею 124 Земельного кодексу України (в редакції, яка діяла станом на 17.11.2004 року, дати прийняття розпорядження головою Яворівської районної державної адміністрації про надання в- оренду земельної ділянки СУП ТзОВ «Термобуд») встановлено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.
З аналізу вищенаведених норм права вбачається, що з виникненням права власності на будинок, будівлю або споруду у особи виникає право оформлення (переоформлення) земельної ділянкй, зайнятої нерухомістю, відповідно до встановленого порядку.
Повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування визначені у ст. 122 ЗК України.
Частини 3, 5 статті 122 Земельного кодексу України (в редакції станом на 18 листопада 2013 року) « 3. Районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для: а)ведення водного господарства; б)будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителівтериторіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємствторгівлі тощо), з урахуванням вимог частини сьомої цієї статті; в)індивідуального дачного будівництва, 5. «Обласні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власностікрім випадків, визначених частинами третьою, четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб.»
Згідно з ч. З статті 122 Земельного кодексу України (районні державні адміністрації на їх території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі, тощо), крім випадків, визначених частиною сьомою цієї статті. Натомість, обласні державні адміністрації передають земельні ділянки на їх території із земель державної власності у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів для всіх потреб, крім випадків, визначених частинами третьою, сьомою цієї статті. Обласні та районні ради затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідних областей і районів та контролюють їх виконання; затверджують районні і обласні бюджети, які формуються з коштів державного бюджету для їх відповідного розподілу між територіальними громадами або для виконання спільних проектів та з коштів, залучених на договірних засадах з місцевих бюджетів для реалізації спільних соціально-економічних і культурних програм, та контролюють їх виконання; вирішують інші питання, віднесені законом до їхньої компетенції. З наведеного вбачається, що об'єктами, пов'язаними з обслуговуванням жителів територіальної громади району відповідно до ЗК України можуть бути не тільки перелічені у коментованій статті (школи, заклади культури, лікарні, підприємства торгівлі), таінші. Коло об'єктів є невичерпним, а можливість віднесення земельної ділянки для створення підприємства по виробництву пінополістирольних плит (пінопласту) до таких об'єктів, що пов'язані з обслуговуванням жителів територіальної громади району, законом не заборонена.Як вбачається із змісту розпоряджень голови Яворівської районної державної адміністрації Львівської області № 677 від 17.11.2004 року та № 465 від 18.11.20013 року вчинено дії щодо надання в оренду та продаж СУП ТзОВ «Термобуд» земельної ділянки для створення підприємства по виробництву пінополістерольних плит(пінопласту).
Суд погоджується з позицією третьої особи, що спірними розпорядженнями Яворівської районної державної адміністрації СУП ТзОВ «Термобуд» надано земельну ділянку для виробництва пінопласту, що використовується для утеплення будівель, що є об'єктом пов'язаним з обслуговуванням жителів і територіальної громади району. Передана в користування земельна ділянка, також пов'язана з обслуговуванням жителів територіальної громади Яворівського району та призведе до нових перспектив розвитку та покращення енергоефективності будинків на території Яворівського району, громада отримає нові робочі місця, інвестиції у відновлення виробництва, додаткове наповнення місцевого бюджету, тощо. Надана СУП ТзОВ «Термобуд» вищезазначеними розпорядженнями Яворівської РДА земельна ділянка для створення підприємства по виробництву пінополістирольних плит, є об'єктом пов'язаним з обслуговуванням жителів і територіальної громади Яворівського району, чим підтверджується правомірність дій Яворівської РДА при винесенні оскаржуваних розпоряджень в контексті п. „б" ч. З ст. 122 Земельного кодексу України.Окрім того, слід зазначити, що згідно з приписами ч.ч. 1-3 ст. 33 Закону України «Про місцевідержавніадміністрації» обласні державні адміністрації в межах своїх повноважень спрямовують -діяльність районних державних адміністрації та здійснюють контроль за їх діяльністю. Голови районних державних адміністрацій регулярно інформують про свою діяльність голів обласних державних адміністрацій, щорічно та на вимогу звітують перед ними. Голови обласних державних адміністрацій мають право скасовувати розпорядження голів районних державнихадміністрацій, що суперечать Конституції України та законам України, рішенням Конституційного Суду України, актам Президента України. Кабінету Міністрів України, голів обласних державних адміністрацій, а також міністерств, інших центральних органів виконавчої влади. Жодних зауважень до оспорюваних розпоряджень не поступало.
Суд зазначає , що позивач в позові вказав про те ,що надаючи в користування СУП товариству з обмеженою відповідальністю «Термобуд» земельну ділянку ,відповідач перевищив свої повноваження , однак з Розпорядження Голови Яворівської РДА від 21.11.2005 року № 861 в «Про передачу в оренду земельної ділянки ТзОВ « ЛАМЕЛА «Під розміщення підприємства з виробництва виробів з пластмас « вбачається ,що означене розпорядження ґрунтується на ідентичних з Розпорядженням Голови Яворівської районної державної адміністрації від 17 литопада 2004 року № 677 підставах , також на території Залузької сільської ради.
Таким чином суд також приходить до висновків ,що Розпорядженням Голови Яворівської районної державної адміністрації від 17 литопада 2004 року № 677 надано товариству з обмеженою відповідальністю «Термобуд» земельну ділянку ,площею 0.5604 га в довгострокову оренду терміном на 10 років для створення підприємства по виробництву піно полістирольних плит на території Залузької сільської ради за її згодою.
27 січня 2005 року між Яворівською районною державною адміністрацією та Товариством з обмеженою відповідальністю «Термобуд» було укладено договір довгострокової оренди означеної земельної ділянки строком на 10 \десять\ років.
18 листопада 2013 року Яворівською районною державною адміністрацією видано розпорядження №465 «Про продаж земельної ділянки Спільному Українсько-Польському ТзОВ «Термобуд».:
Договором купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення від 17 грудня 2013 року № 41\2013 означена земельна ділянка на підставі Розпорядження Яворівської РДА №465 «Про продаж земельної ділянки Спільному Українсько-Польському ТзОВ «Термобуд» .була продана Спільному Українсько-Польському ТзОВ «Термобуд».
Жодних сервітутів та інших обмежень, зокрема щодо існування на земельній ділянці під'їзних доріг до сусідніх земельних ділянок, під час укладення 07 січня 2005 року договору оренди земельної ділянки не було передбачено. Листом відділу держземагенства в Яворівському районі Львівської області № 4783 від 12.06.2014 року надано інформацію про те, що станом на 17 листопада 2004 року та 18 листопада 2013 року не були зареєстровані сервітути на користь юридичних та фізичних осіб на земельну ділянку кадастровий номер №4625884500:07:000:0001, площею 0.5604 га с. Новий Яр Яворівського району Львівської області. Після укладення договору оренди сервітут також не встановлювався. Договір оренди земельної ділянки площею 0,5604 укладено терміном на десять років з правом викупу. Відведену для оренди земельну ділянку площею 0,5604 га., СУП ТзОВ «Термобуд» набуло у власність згідно договору кулівлі-продажу після сплати повної вартості земельної ділянки.
Земельна ділянка до її вилучення та відведення СУП ТзОВ «Термобуд», ТзОВ «Пропет» та ТзОВ «Ламела» перебувала упостійному користуванні ВАТ «АТП-14632». На даний час власниками та користувачами приміщень та земельних ділянок на спірній території є ПрАТ «АТП-14632», СУП ТзОВ «Термобуд», ТзОВ «Пропет» та ТзОВ «Ламела». Для здійснення діяльності СУП ТзОВ «Термобуд», ТзОВ «Ламела» та ТзОВ «Пропет» у різний період часу були переобладнані будівлі, що належали'автотранспортному підприємству ВАТ «АТП-14632» та вилучені в ПрАТ «АТП-14632» земельні ділянки.
ТзОВ «ЛАМЕЛА», яке здійснює господарську діяльність поряд із СУП ТзОВ «Термобуд» як одни із можливих шляхів ,використовувало і використовує для проходу і проїзду транспортних засобів частину земельної ділянки СУП ТзОВ «Термобуд». Жодних сервітутів та інших обмежень щодо існування на земельній ділянці під»їздних доріг до сусідніх земельних ділянок немає.
На думку колегії суддів оскаржувані Розпорядження індивідуальної дії регулюють відносини третьої особи і не порушують прав та законних інтересів позивача ,оскільки : -Розпорядження про надання у оренду позивачу земельної ділянки , площею 0.3319 га .доступ до якої оспорюється позивачем, видане 28.11.2005 року . тобто через 1 рік та 11 днів після прийняття розпорядження про надання в оренду земельної ділянки СУП ТзОВ «Термобуд». Тому Розпорядження від 17.11.2004 року № 677 не могло порушувати права та інтереси позивача , яких на той момент взагалі не існувало.
Після укладення Договору оренди земельної ділянки та її продажу третій особі жодні сервітути не встановлювались.Розпорядження Яворівської РДА №465 «Про продаж земельної ділянки Спільному Українсько-Польському ТзОВ «Термобуд» є похідним від Розпорядження про передачу вказаної земельної ділянки в оренду , оскільки була продана земельна ділянка ідентичної конфігурації та площі , і ії продаж передбачався у Договорі про передачу ділянки в оренду.
Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч. 2 ст. 9 КАС України суд вирішує справи на підставі Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Відповідно до частин 1, 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Враховуючи вищенаведене , колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що в позові Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАМЕЛА» до Яворівської районної державної адміністрації Львівської області, третя особа-Спільне українсько-польське товариство з обмеженою відповідальністю «Термобуд» про визнання протиправними та скасування розпоряджень слід відмовити повністю.
За наведених обставин колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції праильно встановив обставини справи та прийняв постанову з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, тому оскаржувану постанову слід залишити без змін.
Керуючись: ч.З ст.160, ст.ст.195,196, п.1 ч.1 ст.198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 254 КАС України, апеляційний суд, -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАМЕЛА» - залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 13 листопада 2014 року по справі № 813/3621/14 - залишити без змін.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її проголошення, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції протягом 20-ти днів з дня набрання постановою законної сили, а у разі складення постанови в повному обсязі відповідно до ст.160 КАС України - з дня складення постанови в повному обсязі.
Головуючий судя Р.П. Сеник
Судді І.О. Яворський
Я.С. Попко
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.04.2015 |
Оприлюднено | 15.05.2015 |
Номер документу | 44124853 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Сеник Р.П.
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Дем'яновський Галій Семенович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Дем'яновський Галій Семенович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні