ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
16 квітня 2015 року м. Київ В/800/1417/15
Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів:
Головуючого: Зайцева М.П.,
Суддів: Загороднього А.Ф.,
Рибченка А.О.,
Усенко Є.А.,
Юрченко В.П.,
перевіривши заяву Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві
про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 11 лютого 2015 року
К/800/5358/15
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтертрансгруп"
до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві
про скасування податкових повідомлень-рішень,
В С Т А Н О В И В :
Державна податкова інспекція у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві подала заяву про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 11 лютого 2015 року К/800/5358/15 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтертрансгруп" до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві про скасування податкових повідомлень-рішень.
Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 16 березня 2015 року заявнику повідомлено про недоліки його заяви та зобов'язано їх усунути протягом 10 днів з дня одержання даної ухвали.
Підставою для постановлення такої ухвали стала невідповідність заяви вимогам статей 239, 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України: у заяві про перегляд судових рішень зазначаються, в тому числі, конкретні різні за змістом судові рішення, в яких має місце неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах; до заяви мають бути додані, зокрема, копії різних за змістом судових рішень, в яких має місце неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах.
Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві зазначені недоліки усунуто.
Відповідно до статті 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 07 липня 2010 року №2453-VІ "Про судоустрій і статус суддів"), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.
Згідно з статтею 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів:
1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих
норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах;
2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом;
3) порушення норм матеріального чи процесуального права, що призвело до ухвалення Вищим адміністративним судом України незаконного судового рішення з питань, передбачених статтею 171 1 цього Кодексу.
Тобто пунктом першим указаної правової норми чітко визначено, що судові рішення в адміністративних справах можуть бути переглянуті виключно з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах.
У заяві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 11 лютого 2015 року заявник посилається на неоднакове застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.
Як вбачається з ухвали Вищого адміністративного суду України 11 лютого 2015 року відмовляючи у відкритті касаційного провадження у справі № 826/6531/13-а, суд касаційної інстанції виходив з положень частини п'ятої статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України, тобто норм процесуального права, що, з огляду на приписи пункту 1 статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України, не дає підстав для допуску справи до провадження у Верховному Суді України.
Зважаючи на викладене, підстав для допуску справи до провадження для перегляду судового рішення Верховним Судом України у даній адміністративній справі немає.
Керуючись статтями 236-240 Кодексу адміністративного судочинства України,
У Х В А Л И В:
Відмовити Державній податковій інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві у допуску справи для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 11 лютого 2015 року.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Судді М.П. Зайцев
А.Ф. Загородній
А.О. Рибченко
Є.А. Усенко
В.П. Юрченко
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 16.04.2015 |
Оприлюднено | 20.05.2015 |
Номер документу | 44243053 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Зайцев М.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні